Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Chelsea TV

Hej CFC Fans ! (:

Jeg har lige bestilt mig den internatioanle medlemspakke fra cfc.com så jeg kan få adgang til bla. Chelsea TV.

Her sidst da Chelsea mødte QPR oplevede jeg at under hele kampen så man bare tre mænd snakke. Er det ikke meningen de viser kampene på Chelsea TV?

håber i kan svare på mit spørgsmål (:

13 år siden
9753 visninger

Kommentarer

Steen13 år siden

Hej Terp.

Ja - det er fordi at TV rettighederne var solgt til anden side. Altså de viste ikke kampen. (Jeg selv streamede fra et uofficielt medie) Så jeg var i samme situation. De genudsendte kampen søndagen på Chelsea TV. Men det var noget med noget live-tam tam.

Normalt så viser de kampen live :)

Terp13 år siden

Jeg streamede også selv fra et medie, men havde da håbet at kunne se den på Chelsea TV i og med det var første gang jeg ville prøve det af. Men fedt de normalt viser kampene (:

tak for svaret (:

Terp13 år siden

Bliver Chelsea - Juventus kampen vist på Chelsea TV iaften? (:

Steen13 år siden

Det er hvad Chelsea har oplyst omkring Chelsea TV iaften omkring kampen:

19:40:00 - LIVE COMMENTARY-CHELSEA V JUVENTUS         

All the latest from Chelsea\'s UEFA Champions League group match against Juventus.

Hvad du får ud af den lille beskrivelse ved jeg ikke, men jeg tror vi er nødsaget til at IGEN at skal finde en anden vej... ØV! Det er altid så dårlig en kvalitet at se det på Live Stream fra andet medie :/

Terp13 år siden

Jeg fandt faktsik et \"udemærket\" livestream mod QPR i lørdags - mener jeg streamede fra fox kanalerne men er ikke sikker.

det var udemærket iforhold til hvad man plejer at finde når man søger efter streams (:

padefar13 år siden

Jeg har været hele vejen rundt! 3+, TV2sport, Eurosport, og alle tyske kanaler, og INTET! Jeg kontaktede endda viasat, og det fik blot mit pis i kog -.-\' Der er vidst ingen anden udvej end en streaming. Ses vi på chatten i aften? ;)

Terp13 år siden

Jeg kommer på chatten hvis ikke jeg ser den hos en kammerat (;

Steen13 år siden

Padefar, jeg tror ikke den er meget længere end at streame den!

Drogba13 år siden

De har skam aldrig vist kampe live på ChelseaTV. Altid kun Live Commentary. Men de viser altid genudsendelser af kampene.

Terp13 år siden

Hvorfor viser de ikke kampene der? :/

Mikkel8CFC2613 år siden

Steen, de viser da aldrig Premier league kampe el. turningskampe (f.eks. UCL, FA Cup etc.)

Under en radiotransmission på en livekamp spurgte jeg en af deres staff, hvordan det kunne være at man ikke kunne se kampen, men kun kunne høre lydsporget, og det er pga. af at kanaler som TV3+ og 6\'eren betaler store summer af penge for at have rettighederne til at vise kampene.

Terp13 år siden

Ja det giver jo også god mening - mente bare da jeg læste om Chelsea TV at de reklamerede med at man kunne se alle kampe, live :/ 

Godt jeg har TV3 og 6\'eren :p

Steen13 år siden

Okay, jamen så lærte jeg da noget nyt igen. Jeg plejer også at se det på TV, så har egentligt aldrig \"før\" i weekenden haft brug for det, hvor de ikke viste QPR kampen. Ellers før der streamede jeg det også, før jeg købte adgang til Chelsea TV. Jeg troede sku jeg kunne se kampene live på Chelsea TV! Men det giver ihvertfald god mening det I siger omkring, at de store tv selskaber giver gode penge for at have patent på live-kampen. 

Godt man har de store pakke :D

Steen13 år siden

Okay, jamen så lærte jeg da noget nyt igen. Jeg plejer også at se det på TV, så har egentligt aldrig \"før\" i weekenden haft brug for det, hvor de ikke viste QPR kampen. Ellers før der streamede jeg det også, før jeg købte adgang til Chelsea TV. Jeg troede sku jeg kunne se kampene live på Chelsea TV! Men det giver ihvertfald god mening det I siger omkring, at de store tv selskaber giver gode penge for at have patent på live-kampen. 

Steen13 år siden

ChelseaDaniel13 år siden

Hvis i gerne vil se Chelseas kampe på et stabilt stream, kunne i investere i Viaplay. De viser alle PL-kampe samt CL. Derudover kan i også se en masse spansk, fransk og italiesk fodbold. :-)

Hazard1713 år siden

De genudsender kampen på TV2 sport udmiddelbart efter United kampen... Ellers kan kampen ses på Viaplay.dk live med danske kommmentatorer :-)

Snitteman13 år siden
Chelseadaniel. Viaplay viser heller ikke kampen men mange af de andre.
Snitteman13 år siden
Nogen der har et godt stream site.
Steen13 år siden

Er det seriøst med det ViaPlay noget? For så skal jeg satme have mig tilmeldt!

Terp13 år siden

Ja viaplay viser alle kampene, så Chelsea kampen igår på viaplay (: Det er godt iforhold til alle de streams som man kan finde gratis

Maustra13 år siden

Skal man købe den store pakke til 199kr. for at se sport?

Terp13 år siden

Det kan jeg desværre ikke svare dig på, jeg låner en kammerats Bruger i ny og næ (:

Oscar0113 år siden
Det fordi at det bare siden jeg har også Realmardrid tv og Chelsea og Barca tv Du kunne købe en canal som hedder canal + sport der ser du spansk,fransk,hollænsk,svensk, og englesk Det er en engelsk poupelær canal Håber du kunne bruge mine hilsen verdens største Chelsea fan
Hazard1713 år siden

Hej Steen! Ja, de viser alle kampene! Og det koster 199 ja. Men hvis man har nogle venner men stoler på, kan man splejse til det :)

LukakuIsFuture13 år siden

Træls at ViaPlay ikke virker her på Færøerne :/ Havde det virket havde jeg fået mig det. Jeg var også meget skuffet da jeg fandt ud af at de ikke viser kampene på Chelsea TV, menw sådan er det åbenbart :/

Steen13 år siden

Hazard17: Du er champ! Tusinde tak for dit svar. Er det nogen af Jer der har nogle erfaringer med ViaPlay på et smart-TV? Jeg har det der nye Samsung stål noget, som har sådan en APP-funktion, og jeg fatter nix af det skidt :) Et spørgsmål mere omkring de der 199, er det pr. mdr. eller?

WolfCFC13 år siden

Som Chelsea fan tvinges man til at tage ulovlige midler i brug for at se kampene. Ingen danske kanaler viser Chelsea, hvis de kan slippe afsted med det! Chelsea-Juve var den største kamp den dag, men næ nej, de viser FCN-Shaktar. Hvor mange fans har FCN overhovedet? 

Men streams er også ved at blive rigtig gode, så det går nok (lidt) ;-)

Terp13 år siden

Chelseas PL kampe bliver kun vist hvis de spiller den sene kamp eller hvis de møder Swansea pga Laudrup (: det er lamt

Næste kamp

Onsdag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

Lørdag 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.