Chelseafc.com Billet salg
Hey Blues !
Jeg har købt billetter til FCN - Chelsea på ChelseaFC.com .
Er der andre der har prøvet at købe udebane kampe via deres officielle hjemmeside? For holdkæft jeg syntes det var besværligt :/
håber at det er iorden nu og at jeg for mine billetter i tide :p
Kom med noget feedback der måske kan gøre det nemmere for mig en anden gang :p
Kommentarer
Ja det har jeg også. nu vil de så have 32 pund for at sende billetterne til mig hvilket jeg ikke kan forstå - men fair nok det jeg villig til - problemet er bare at når jeg sender mine dankort oplysninger sender de en retur mail med at de ikke vil modtage dankort oplysninger via mail.. ikke engang i en vedhæftet fil :/
Det er fordi du som Dansker højest sandsynligt ikke kan købe billetter gennem dem, medmindre du var medlem af TrueBlue før lodtrækning.
Jo jeg kan godt købe en billet - de har ihvertfald trukket penge fra min konto for billetten. Nu vil de bare gerne have jeg oplyser dankort igen så de kan trække til forsendelsen åbenbart :S Syntes satme det er indviklet at bestille en billet derfra xD
Det er generelt svært når man ikke kommer fra England og skulle købe udebanebilletter især i Champions League. Har ikke selv prøvet det, men du er ikke den første jeg høre der har svært med det.
Ring til dem og høre dem ad. Det er meget nemmere end at skulle skrive frem og tilbage med dem.
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 4. | Sunderland | 10 | 18 |
| 5. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 6. | Tottenham | 10 | 17 |
| 7. | Chelsea | 10 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| 10. | Brighton | 10 | 15 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| N. Jackson | 15 | 6 |
| João Pedro | 9 | 3 |
| C. Palmer | 9 | 4 |
| Pedro Neto | 8 | 2 |
| K. Páez | 7 | 3 |
| E. Fernández | 6 | 7 |

TV3 Sport
Viaplay.dk
Norlys

Har du udfyldt og sendt declaration formen?