Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Chelseafc.com Billet salg

Hey Blues !

Jeg har købt billetter til FCN - Chelsea på ChelseaFC.com .

Er der andre der har prøvet at købe udebane kampe via deres officielle hjemmeside? For holdkæft jeg syntes det var besværligt :/

håber at det er iorden nu og at jeg for mine billetter i tide :p

Kom med noget feedback der måske kan gøre det nemmere for mig en anden gang :p

13 år siden
2633 visninger

Kommentarer

Duxii13 år siden

Har du udfyldt og sendt declaration formen?

Terp13 år siden

Ja det har jeg også. nu vil de så have 32 pund for at sende billetterne til mig hvilket jeg ikke kan forstå - men fair nok det jeg villig til - problemet er bare at når jeg sender mine dankort oplysninger sender de en retur mail med at de ikke vil modtage dankort oplysninger via mail.. ikke engang i en vedhæftet fil :/

Duxii13 år siden

Det er fordi du som Dansker højest sandsynligt ikke kan købe billetter gennem dem, medmindre du var medlem af TrueBlue før lodtrækning.

Terp13 år siden

Jo jeg kan godt købe en billet - de har ihvertfald trukket penge fra min konto for billetten. Nu vil de bare gerne have jeg oplyser dankort igen så de kan trække til forsendelsen åbenbart :S Syntes satme det er indviklet at bestille en billet derfra xD

Drogba13 år siden

Det er generelt svært når man ikke kommer fra England og skulle købe udebanebilletter især i Champions League. Har ikke selv prøvet det, men du er ikke den første jeg høre der har svært med det. 

Ring til dem og høre dem ad.  Det er meget nemmere end at skulle skrive frem og tilbage med dem.

Næste kamp

I dag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

Lørdag 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.