Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Cl semi finale

Hey alle der ude:) på chatten diskuteret vi hvem vi tror vinder Champions league. Mig og padefar blev enige om at Dortmund havde gode chancer men Wolf troede på Bayern... Nu hvor der kun er fire hold tilbage er det Spanien mod Tyskland de sidste hold er:
Dortmund
Bayern München (runer up sidste år:))
Real Madrid
Og så dem med Messi
Hvem tror i finalen står i mellem jeg tror det bliver Dortmund-Real
Real slår Barca aka Messi ud i semi finalen og jeg tror godt alle de unge Bvb spillere kan smaske Bayern men hvad siger i hvem tror i vinder Champions league jeg håber Dortmund men tror bøsselona:) skriv jeres menig.
13 år siden
2231 visninger

Kommentarer

padefar13 år siden
Jamen som teksten så fint beskriver så tror jeg og håber på Dortmund! Synes de har kæmpet og spillet rigtigt godt over de seneste 3 år, og jeg håber virkelig de kan holde den kørende og nuppe det trofæ :) Det ville være fortjent!

Men ja, det er 3 rigtig gode modstandere der står tilbage, og skulle det ikke blive BvB, så kan jeg sagtens unde Bayern at vinde den, efter at pokalen blev nuppet for næsen af dem i sidste sæson, og til og med på hjemmebane.. Av av av, hvem kan dog være så onde xD

Kan også sige det anderledes: bare IKKE klamme, latterlige, skuespillende, oscarnominerede, fedtspillende Barcelona...
WolfCFC13 år siden
Jeg starter med at sige: ALDRIG MERE BARCELONA... Alle de resterende hold er der to jeg har sympati for BvB (90'er-00'er) og Real Madrid (fordi jeg hader Barca), så en final med de to hold, vil være værd at drikke et par pils til, MEN det tror ikke vil ske. Tror sgu at at FCB, ja her mener jeg et af de to FCB'er kommer med til finalen mod Madrid, som vil vinde, hvis de kommer op mod Barca, men tabe hvis det bliver mod Bayern.

1. Bayern
2. Real Madrid
3. Barca
4. BvB
Steen13 år siden
Jeg håber det bliver Real Madrid, alene for Mourinhos skyld og lidt for Ronaldo så han måske kan vinde Ballonen, istedet for mummi trolden....

Men hvis jeg skal være realistisk, så ved jeg inderste inde at det bliver Bayern der vinder i år.. Ligesom jeg sagde til mig selv da City vandt mesterskabet, at United ville vinde næste år. Det samme sker for Bayern.. De er virkelig stærke i år, og er sikker på de vinder.

Dortmund er outsideren som lige så vel kan vinde som en af de tre andre.. Men tror Bayern vinder, og håber Barcelona ryger ud i semi finalen.. :)! Det er klart hade holdet, af de fire.
Ehazard1713 år siden
Bayern vandt jo mesterskabet i søndags så nu kan de fokusere på cl:)
justblue12313 år siden
vi skulle have være med......
justblue12313 år siden
XD elsker beskrivelsen af barca!!!!
Duxii13 år siden
Jeg håber Bayern vinder, har en plov på højkant på jobbet. Sagde da Champions League startede at Bayern ville vinde og det troede min kollega ikke på han sagde United..

Håber på Real - Bayern i finalen
Ehazard1713 år siden
Så er der trukket lod og semi finalerne ser således ud:
Bayern-Messi
Dortmund-Real
Det skal sku nok blive spændene i den Bayern-Barca!
chelsea210113 år siden
Rigtig spænende semifinale, glæder mig meget til at se Barca-Bayern, da jeg mener at Bayern er det stærkeste hold i Europa lige nu, og Barcelona har været det de seneste par år...
Men jeg tror/håber Bayern eller Dortmund, vinder CL pga at jeg ville ikke kunne klare at se endnu engang Barca fans der blærer sig med sejr.
justblue12313 år siden
er jeg bare den eneste som også godt kan lide Real.........
Ehazard1713 år siden
Justblue jeg har intet mod Real syntes faktisk de er gode (ikke lige så gode som os:)) men har en god ven der holder med dem som drillet mig der vi tabte vm så kunne være sjovt at give lidt hævn;)
justblue12313 år siden
kender det godt(hævn)
min veninde taler KUN om Ronaldo (fantastisk spiller men fandme trætende at få ham tværet op i ansigtet vær gang han lige laver en fed finte eller ser'' godt ud'' ) og så er der min far som mener at Ronaldo er fodboldens gud og burde være med i retskrivningsordbogen som synonym for fodbold og at Messi er noget som burde forbydes........
så da vi vandt Campions League grinte jeg ret meget af dem og så røg vi ligesom ud..........
men jeg kan dog stadig bedst lide real mellem de fire:)
Ehazard1713 år siden
Så er de spillet og fra første kamp står der
Bayern-Messi 4-0
Bvb-Real 4-1
Var virkelig importeret over lewandowski i går
justblue12313 år siden
Jeg holder normalt med Real men Hold da helt op lewandowski Var jo fantastisk igår!
og så i forhold til Munchen tævede Barca blev jeg ret stolt over vi vand og dem begge;-)

Næste kamp

Onsdag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

Lørdag 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.