Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Dejligt at være tilbage

Hey! Efter en længere pause fra forummet er jeg klar til at give mig i kast med at diskutere Chelsea igen. Jeg har ikke brugt forummet i lang tid, fordi jeg føler at niveauet af debat har været meget lavt. Mens jeg har været væk, kan jeg se at Ejerskov nok engang har gjort et glimrende stykke grafisk arbejde, og efter at have kigget forummet igennem virker det til at der er lidt mere fyld på argumenterne i trådene :)

Anyways, ved ikke om der er nogen der har gidet læse det her. Ville bare lige melde min tilbagekomst...
13 år siden
2339 visninger

Kommentarer

Michael8213 år siden
Velkommen tilbage champ :). Du har været savnet. Ejerskov har også hyret 2 admins (Steen og undertegnet) til bl.a. at holde styr på niveauet samt der er indført regler om kamptråde :).
Blue4Life13 år siden
Dejligt at høre man har været savnet Michael! :-) Fedt at dig og Steen er blevet admins, da der ikke er nogen tvivl om at jeg husker jer som nogen af de bedste at diskutere med på forummet.
SebastianLunnDK13 år siden
Velkommen tilbage mate!
Ja, man har savnet dine gode Chelsea videoer! ;-)
Og jeg kan love dig for at Ejerskov har gjort et godt stykke arbejde, for at få siden tilbage på det rette spor! :-)
Blue4Life13 år siden
Tak Sebastian! Btw går snart i gang med at lave Chelsea videoer igen, så glæd dig! ;-)
Vil jeg glæde mig til! :-)
Ehazard1713 år siden
Hvor har du været blue4life?:)
Blue4Life13 år siden
Ingen steder @Ehazard17 :-) Har bare ikke været på forummet i et godt stykke tid
WilliamB13 år siden
Har haft det på samme måde @Blue4Life, men det ser ud til at der er kommet noget styr og orden på tingene herinde.
Blue4Life13 år siden
Ja det lader det til :-) Fedt profilbillede forresten ;-) Minder lidt om mit
WilliamB13 år siden
Right back at ya!
Ehazard1713 år siden
Hej blue4life. Vil du ikke nok gøre dine videoer tilgænglig for mobil enhed vi super gerne se dem:)
Lampard12313 år siden
Hey velkommen tilbage!

Men jeg må dog påpege: Du snakker om lavt niveau i trådene. Men du starter en hel tråd og JEG ER TILBAGE!

Lidt komisk
Men velkommen tilbage
Ikke min megning at være uforskammet men bare til en anden gang
(Mener også at admins burde slette disse tråde. Har jo trods alt INTET med Chelsea at gøe)
EmilMiddleton13 år siden
Ja velkommen tilbage, men er det for nogle videoer der bliver nævnt? Kunne godt tænke mig at se dem :-)
Blue4Life13 år siden
@Ehazard17: Det er desværre ikke mig der bestemmer om man kan se mine videoer på mobilenheder da det er styret af youtube og har noget at gøre med copyright :-)

@Lampard123: Når jeg påpeger at diskussionsniveauet er lavt hentyder jeg at forummet har været fyldt med inkompetent debat. Denne tråd er udelukkende blevet startetaf den årsag at jeg gerne vil bakke op om forummet og meddele folk at jeg er tilbage. Beklager hvis dette kunne misforstås :-) Jeg er ikke ude på at gøre opmærksom på mig selv :-D

@EmilMiddleton: Dette er linket til min gamle youtube kanal: http://www.youtube.com/user/NPHVideoEditor/videos
Jeg lægger link op til min nye kanal snart, da jeg næsten er færdige med nogle Chelsea-videoprojekter :-)
EmilMiddleton13 år siden
virkelig fede videoer thumps up for dem. det er sådan nogle videoer der får smilet frem :-)
Lampard12313 år siden
Jaja men igen. Intet med Chelsea at gøre
Nu er tråden jo også en "offtopic" tråd, og der står som beskrivelse af sådanne tråde: "Diskutér alt andet" Så jeg forstår ikke helt hvorfor du brokker dig...
Blue4Life13 år siden
@EmilMiddleton: Tak, jeg er snart i gang igen på den nye kanal :-)

@Lampard123: Nej, det er netop derfor dette postes i offtopic som Sebastian også siger. Det har ikke noget med Chelsea at gøre, men eftersom jeg har været på det her forum stort set siden det begyndte, føler jeg mig berretiget til at poste en besked i offtopic.
Ejerskov13 år siden
Relevansen af tråden kan diskuteres, men nu er Blue4Life ikke en ny bruger og jeg vælger at se tråden som en ros af sidens nye design og de 2 nye admins :)

Jeg låser tråden, ingen grund til at mundhugges mere over det her. Hvis du laver nye Chelsea-videoer, Blue4Life, er du velkommen til at lave en ny tråd :)

Næste kamp

Onsdag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

I går 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.