Fanside for Chelsea FC - chelseafc.dk
chelseafc.dk

Tilbage

EM - Chelsea

Jeg tænkte, at vi kunne have en tråd til at diskutere, hvordan Chelseas EM-spillere klarer sig her under slutrunden. Evt. krydret med mulige transfermål for klubben, da mange klubber nok følger slutrunden tæt for at spotte forstærkninger til truppen.

De spillere vi har med er:

Spanien:
Cesc
Dave
Pedro

Belgien:
Hazard
Courtois

England:
Cahill

Og Italien med vores kommende manager Conte

Det er ikke så mange, som vi har været vant til, og desværre ingen AC. Til gengæld er det bærende spillere næsten alle sammen, som har vigtige roller for deres respektive landshold. Men hvordan synes i, at det har set ud for vores deltagere ved EM, og hvad med de spillere der har været rygtet til Chelsea?

Skrevet af Dwise
Skrevet af 15/06/2016 - 20:47

Kommentarer

Jeg kan selv begynde.

I den gode del af skalaen synes jeg helt klart, at Conte og Italien ligger. De har overrasket positivt desværre på bekostning af Hazard og co. Holdet virker sammenspillet og fungerer godt. Den klassiske italienske beton-defensiv har indtil videre været stærk. Noget vi i den grad har savnet i Chelsea i sidste sæson. Det ser godt ud.

Spanien vandt med lidt besvær over Tjekkiet i første kamp, og det var kun Cesc, der startede inde. Han gjorde det vel okay, uden at det var helt fantastisk. Men godt at se at han holder de gode takter fra slutningen af sæsonen. Pedro blev skiftet ind i anden halveg, og han må nok leve med at starte på bænken, som det ser ud lige nu. Det samme gælder iøvrigt Dave.

Mindre imponerende var Beligen og England. Cahill og England lukker et dumt mål ind til slut, hvilket også skete alt for mange gange i løbet af sæsonen. Belgien blev slået med 2-0, men Hazard og Cuortois var blandt de bedre belgiere. De skal nok klare sig videre i turneringen.

Skrevet af Dwise d. 15/06/2016 - 20:57

Jeg så kampen mellem Italien og Belgien, og Hazard var den eneste spiller, der tog intiativ til noget syntes jeg. Desværre. Nainggolan og Lukaku som har været rygtet her til, så lidt sløve ud, men lad os tro det bare var nerver. Bonucci, en anden jeg håber vi signer, gjorde det jo bare fantastisk, sammen med hans bedste venner, Barzagli og Chiellini

Skrevet af Ehazard17 d. 15/06/2016 - 21:09

Skriv kommentar

Du skal være logget ind for at skrive kommentarer.
Log ind eller opret en bruger.