Et rejse tip
Jeg vil bare lige gør folk opmærksomme på at kampen mellem Chelsea-Reading d.22/8 og kampen mellem Chelsea-Newcastle d.25/8 er gået på \'\'general sale\'\' inde på den officiele hjemmeside.
Det betyder man selv kan sammensætte sin rejse med billet, fly og hotel. Det kan gøres for maks 1500 kr. Jeg har gjort det for 1100 kr.
Men jeg tror man skal være hurtig på aftrykkeren inden der bliver udsolgt.
(Sidst jeg skrev et lignende tip herinde blev det udnyttet, så jeg tænkte at jeg lige ville gør det igen)
Kommentarer
Hejsa.
Kunne du evt. hjælpe med \"Det betyder man selv kan sammensætte sin rejse med billet, fly og hotel. Det kan gøres for maks 1500 kr. Jeg har gjort det for 1100 kr.\", bare uden billetter eller med billetter:-)??. Vi er 3 mand der gerne vil afsted, men er det med Ryan air? og hvilket hotel boede du på??. På forhånd tak
Hej Norholt.
Vi kom af med 1100 kr pr person for kampbillet, fly t/r og 1 nat på et hotel. Og ja vi fløj med Ryanair fra Billund til London Stansted Airport. Det er værd at bemærke lufthavnen ligger 45 minutter væk fra London, så skal man tidligt op med flyet er det bedst at bo tæt på lufthavnen i stedet for eksempelvis tæt på Stamford Bridge.
Vi fløj lørdag morgen, også var det retur igen tidligt søndag morgen. Vi boede på et hotel nær lufthavnen der hedder Holiday Inn Express London Stansted Airport. Det var noget med at hvis man bestilte 23 dage forud sparede man en del penge.
Desuden bruge vi Stansted Express som er et tog for at komme til ind London fra lufthavnen og tilbage igen hvilket som sagt tager 45 minutter hver vej.
Fantastisk og mange gange tak for den hurtige tilbagemeldelse. Så er det jo med at holde øje med \"General sale\":-)
I kan spare lidt penge ved at tage easybus til London fremfor toget:)
Norholt der er general sale inde på siden lige nu til bl.a. Arsenal kampen :)?
Undskyld jeg lige hopper ind i traaden igen. Der er ikke general sale til Arsenal kampen og det er meget faa kampe der naar saa langt. Wolverhampton kampen er dog i general sale.
Blueviking: jeg var ellers overbevist om det var Arsenal kampen der var frigivet. Men du har ret. Har lige dobbelt tjekket :) my bad!
Øv:-). Men ja, holder øje med General sale og håber det er nemt nok at købe igennem siden, når/hvis jeg finder nogen billetter der. Men de er billige der og det næstbilligste sted at købe er viagogo??.
Ved at de banker QPR idag:-9
Kedelig kamp men god stemning paa stadion i hvert i de foerste 70 min.
Jeg kan maaske hjaelpe med billetter. Jeg har to medlemskaber, men det afhaenger selvfoelgelig af om jeg selv bruger dem:)
OKAY, det lyder da rimelig meget fantastisk, men hvordan/hvorledes mm, hvis du ikke skal bruge dem??. Træls med dem idag, men de ligger stadig godt i tabellen og city fik også 1 point:-)
ps. kan jo se at du bor i London, så chancerne er jo sikkert ikke ret store...:-)
pps. kan du hjælpe mht. nogen spørgsmål ang den rigtige fanklub?
Jeg kunne jo koebe billetterne for dig. Jeg kan desvaerre ikke tage til alle kampe saa du kan bare spoerge naar du ved hvilken kamp du vil se.
Hvilken fan klub mener du?
Fino, jeg får lige kigget programmet igennem, men du kan kun skaffe 2 billetter pr kamp?.
Fanklub eller jeg mener den officielle chelsea side, hvor man kan købe billeter i general sale. Spørgsmålet drejer sig om at hvis man køber dem på deres side, skal man så selv udprinte billeteten eller blir det tilsendt??. Måske et meget dumt spørgsmål, men hellere spørge for meget end for lidt.
Umiddelbart ja. Jeg har to medlemskaber hvilket er lig med to billetter. Som du kan se under ticket news paa hjemmesiden kan medlemmer koebe to ekstra billetter en uge efter de er sat til salg til medlemmer. Dette sker en gang imellem selvfoelgelig afhaengig af kampen, men det er ogsaa lidt et sats da den risikerer at blive udsolgt inden man faar koebt billetter.
Billetter bliver tilsendt.
Du spoerger bare loes:)
Ville høre om der er nogen der kan foreslå et godt billigt hotel i London, da vi sandsynligvis laver dag 2 derovre, til en shoppedag og tager først flyet hjem om aftenen. Nogen forslag?
http://www.hotellily.co.uk/
Kan anbefales, da det var rent, billigt og lå tæt broen...
super, det ser godt ud, arbejder videre med det:-)
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 4. | Sunderland | 10 | 18 |
| 5. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 6. | Tottenham | 10 | 17 |
| 7. | Chelsea | 10 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| 10. | Brighton | 10 | 15 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| N. Jackson | 15 | 6 |