Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Fifa12

Ja, man kan ikke komme udenom det :).

Jeg køber det selv til min PS3 og ville høre om der er andre nørder end mig herinde som kan fristes til at spille i ny og næ. Har hørt noget omkring venneligaer eller noget (et nyt tiltag).

Eller bare om man har lyst til at tage en kamp ind i mellem :D

14 år siden
5212 visninger

Kommentarer

Ejerskov14 år siden

Hey Michael82.

Ved siden af Chelseafc.dk arbejder jeg på www.ewin.dk som er en platform hvor man kan arrangere sine FIFA kampe og så spille om point (senere penge). Tjek det ud! :)

Michael8214 år siden

Uh! Duely noted! Takker :)

Jokeren14 år siden

Jeg er altid frisk på en Fifa kamp ;)

Dagens højdepunkt da postkassen skulle tømmes :D

Steen14 år siden

Tjaeh, jeg gik tidligt fra work igår - hvorfor mon? :-)

FernandoTorres14 år siden
Er der nogen, der spiller på xbox 360? :-)
TrueBlue14 år siden

Jeg har ikke fået købt FIfa 12 endnu, men er frisk når jeg får det :)

havmose14 år siden
Hey har xbox and mé gamertag Havmose :) altid frisk på en Fifa kamp
Steen14 år siden

Jeg har FIFA 12 til PS3, tilføj mig: SteeNdc

FernandoTorres14 år siden

@havmose  

Mit gamertag er: Dkmikkl- Bare add mig, så kan vi tage en kamp en dag ;-) 

Mata14 år siden

Har godt nok laeste reviewet paa Fifa12 og det lyder alt meget godt, men hvad er jeres vudering af spillet so far? 

Har spurgt 2 venner og de brokker sig lidt, men det er vel meget normalt i starten naar man ikke har styr paa meste af tingene.. Har selv ikk haft tid til hverken koeb eller spil det...Men var Fifa11 narkoman :)...

Michael8214 år siden

Har været lidt inaktiv herinde i nogle dage (been busy).

Men kan kort svare på det her. Jeg ved hvorfor de brokker sig. Fra Fifa08 til og med Fifa11, kunne man principielt holde X og O inde for at presse modstanderen... Virkede smukt mod nybegyndere, men krævede lidt mere mod de bedre... ikke desto mindre kunne man presse boldholderen med O og bare blokkere spilbare baner (hvor han kan slippe bolden til) ved at løbe i vejen.

I Fifa12 kræver det mere snilde. Nu laver man ikke "pressure", men blot "contain" dvs. at X betyder at din spiller holder sig ca. 1 meters penge fra boldholderen (dog kan du variere dette med løbepinden).

R1 bruges nu til at din medspiller container... og O bruges til at lave en stående takling/rive i trøjen...

Det kræver pisse meget at vænne sig til... især fordi man nu kan få straffe i feltet af en stående takling ;). Personligt skulle jeg bruge nogle kampe at vænne mig til det, men har det pisse sjovt nu.

Derudover er det SUPER fedt at man kan holde L2 inde og lave indlæg bagom støttebenet (L2 + firkant) eller bare høje spilninger. Ved at holde R1 inde + X (spilning) så laver man fancy spilninger.

Det gør hele spillet meget mere lækkert at se på :)... eller L2 + skudfinde er også fantastisk nu :D

Mata14 år siden

@Michael82  

Tak for svaret..... Tror jeg vil spring over Traening idag og faa fat i spillet  og lav alt det sport jeg ka paa sofaen :) ....

laeste ogsaa en meget go review paa http://www.eurogamer.dk/articles/2011-09-26-fifa-12-anmeldelse ... men man ka jo aldrig vide.. 

Steen14 år siden

Michael > er det derfor vi ikke har set eller hørt fra dig i lang tid, fordi du sidder og laver fancyheder i FIFA? :-) Min svoger og jeg sad og gamede hele torsdag aften og nat, så jeg sad og hang på jobbet i fredags :-) Og vi gør det igen på torsdag.. Det er så genialt, jeg måtte også lige lide nogle slemme nederlag ... nok de første 10 kampe, før jeg fik mit spil igennem, og lavede først min første scoring i 9 kamp :) MOD AALBORG!! Jeg fik så syrligt mange tæsk, men jeg spiller så heller ikke Øvet eller Let øvet :P men nok om det... Fifa 12 - Genial underholdning, også for en gruppering!

Michael8214 år siden

Steen - nej det er noget med ekskæresten. Jeg har lidt svært ved at få styr på nogle sager mentalt (på trods af at jeg kender faserne osv). Måske er jeg ved at nå en ny fase i mit liv :P.

Anywho, jeg spiller faktisk ret meget fifa12 (men sætter det lige på pause i dag... SKAL ha\' lavet nogle ting derhjemme). Ellers kan du adde mig da jeg ALTID er frisk på at game :)

Tag: Misio82 (playstation3).

Hvis du er dårligere end mig, så tager jeg bare dårligere hold :). Er også Brøndbydreng (dansk fodbold) så dem kan jeg altid tage... ellers kan jeg sikkert finde noget i League 2 hvis det er helt slemt :D.

Steen14 år siden

Det ender sku nok med League 2 :-) hahaha... jeg tilføjer dig iaften

Michael8214 år siden

Super duper :). Gør det.

Jeg er netop begyndt at spille world class... kæft det er lortesvært ift. Fifa11. I 11\'eren var jeg vant til at spille Legendary... nu er det max koncentration når jeg møder klubber som Gunners og LFC... (min karriere del) lykkedes mig med 2 * 2-1 sejre over de to klubber... men målene kom i de sidste par minutter... ikke just afstressende at spille på det niveau :D

Men jeg er helt tilfreds med at møde dig med League 2 hold hvis det er :). Det er sgu ikke sjovt hvis jeg er bedre end dig og konstant tager gode hold (eller omvendt). Skal være sjovt for begge parter :D

Steen14 år siden

Lige præcis :-) For jeg er kun Niveau2 og spiller Semi-pro og har mine struggles :) Men rimelig fedt du spiller Legendary :) Det er sku hårdt arbejde at vinde 2-1 over Gunners der... damn shit.. :) ... i det gamle, da jeg spillede rigtig meget var jeg oppe og spille det niveau der er over Professionel, da vi spillede på samme hold, min ekskærestes lillebror, han var en rigtig haj - så jeg løb rundt som en høne uden hoved :) heheh... Men sku sjovt, når det lykkes :)

Næste kamp

Lørdag 20:00
Premier League Premier League
ChelseaChelsea vs. WolvesWolves

Forrige kamp

I går 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag2 : 2ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.