Guldhornene d.19/9
Haløjsovs allesammen :)
Jeg vil lige pointere at AnnemariA og undertegnet, crasher guldhornene næste lørdag. Såfremt der skulle være interesse i at se Chelseakampen mod Cardiff sammen med os, som kom glade :D.
Jeg tror desuden at jeg vil forsøge at gøre AA til Ridder af Guldhornene som jeg selv er... og evt. selv stige et niveau :).
Jeg vil lige pointere at AnnemariA og undertegnet, crasher guldhornene næste lørdag. Såfremt der skulle være interesse i at se Chelseakampen mod Cardiff sammen med os, som kom glade :D.
Jeg tror desuden at jeg vil forsøge at gøre AA til Ridder af Guldhornene som jeg selv er... og evt. selv stige et niveau :).
Kommentarer
... Spasser! :D hahaha
Der menes selvfølgelig d. 19/10 :P
Og Dux... det er ikke længe siden... der er længe til ;).
Der menes selvfølgelig d. 19/10 :P
Og Dux... det er ikke længe siden... der er længe til ;).
Er du nu sikker på at vil forsøge dig med det michael? Jeg tror desværre ikke jeg er stærk nok, til at bære dig hjem :-P
AA vi bærer bare hinanden :). Hvis vi alligevel starter kl. 16, så har vi mange timer til at klare frisag :D
Jeg er desværre på arbejde :(
Jeg går med fodlænke, så jeg kan ikke komme ud i nattelivet.
Nå, hvad har du da lavet?
jahh mand Obi, ud med sproget :)
Det sædvanlige, vold, afpresning, friheds berøvelse og trusler, intet nyt der...
nårhh ikke andet, bare de std ting ;D
Den med vold kan jeg sku godt forstå.. De united fans kan godt blive flabede.. Haha
Jeg er at finde derinde, Er derinde hver gang ca. med få undtagelser..
Prik mig gerne på skulderen, så siger jeg gerne hej :)
På ryggen står der..
Carefree og nr. 98.
Prik mig gerne på skulderen, så siger jeg gerne hej :)
På ryggen står der..
Carefree og nr. 98.
Thomas - jeg tror faktisk jeg har set dig. Trøjen har jeg i hvert fald set :). Men jeg er der enten i min gule Cech trøje eller min sorte Hazard trøje lørdag sammen med AnnemarieA herinde fra :).
Hun skal gøres til ridder :D (og jeg skal finde mit skilt som skulle hænge derinde et sted)
Hun skal gøres til ridder :D (og jeg skal finde mit skilt som skulle hænge derinde et sted)
Og jeg er den der står derinde med Michael ;)
Ej, jeg glæder mig helt vildt.. Det bliver den første Cfc kamp jeg ser med andre en mine piger, også er det endda på café Guldhornene, og Michael! Hvor er det ærgeligt der ikke kommer flere ind, det kunne være skægt at møde jer..
Ej, jeg glæder mig helt vildt.. Det bliver den første Cfc kamp jeg ser med andre en mine piger, også er det endda på café Guldhornene, og Michael! Hvor er det ærgeligt der ikke kommer flere ind, det kunne være skægt at møde jer..
Ja - det bliver grineren :)
Men Thomas - jeg kommer i min sorte Hazardtrøje som du kan se på billedet og AA kommer i noget blåt tøj :). Vi er der nok fra 15:30 af allerede :D.
Men Thomas - jeg kommer i min sorte Hazardtrøje som du kan se på billedet og AA kommer i noget blåt tøj :). Vi er der nok fra 15:30 af allerede :D.
Jeg har hørt rygter om, at Cardiff-kampen ikke vil blive vist på guldhornene. :( Det er Chelsea support Danmark som skriver det på deres Facebook.
Det er ikke et rygte men en realitet at kampen ikke bliver vist.
I følge Chelsea hjemmeside bliver den ikke vist på Engelsk TV så ingen GH den dag..
Så næste kamp på GH bliver tirsdag mod Schalke..
I følge Chelsea hjemmeside bliver den ikke vist på Engelsk TV så ingen GH den dag..
Så næste kamp på GH bliver tirsdag mod Schalke..
Ej det er løgn! :(
Thomas, hvor står det pp chelseas hjemmeside
http://www.chelseafc.com/fixtures-results
Der står intet listet under TV
Der står intet listet under TV
Så er vi halvejs gennem 4 øl... snart riddere... wuhuuu
6 øl... annamariea er fanmde god til det der øl haløj... lorte jyder
Hvad kræver det for at blive ridder? :D
Kunne forestille mig at der er en udfordring indbygget for at gøres til ridder ;)
Kunne forestille mig at der er en udfordring indbygget for at gøres til ridder ;)
10 kolde fadøl på en åbnings dag :D
Nu er jeg bare nysgerrig, men viser Guldhornene kun Chelsea kampe, eller bliver der vist andre kampe fra andre hold?:)
Ftorres9
De viser flere kampe. Da vi var dernede i lørdags, viste de bl.a. City kampen. Der er også landskampe.
Chelsea er dog hovedholdet dernede :)
De viser flere kampe. Da vi var dernede i lørdags, viste de bl.a. City kampen. Der er også landskampe.
Chelsea er dog hovedholdet dernede :)
ThomasOverbye skrev:
Pff..
Det er hvad vi kalder en standard onsdag i Sydhavnen ;o)
10 kolde fadøl på en åbnings dag :D
Pff..
Det er hvad vi kalder en standard onsdag i Sydhavnen ;o)
Nå nå smarte :P. For sportsfolk som mig, så er det faktisk meget ;)
Især når man som altid, smider et shot eller 3 ind over
Især når man som altid, smider et shot eller 3 ind over
https://www.facebook.com/SportPaaCafeGuldhorneneKbh?fref=ts
Det er GH's Sports facebook side hvor der ugentligt kommer en status om hvilke kampe de viser.
Det er GH's Sports facebook side hvor der ugentligt kommer en status om hvilke kampe de viser.
Hjemmebanetrøje
Premier League
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 4. | Sunderland | 10 | 18 |
| 5. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 6. | Tottenham | 10 | 17 |
| 7. | Chelsea | 10 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| 10. | Brighton | 10 | 15 |
Topscorer