Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Hjælp til nyt stadion navn - Football Manager 2012

Hey boys. Jeg sidder som regel og fordiver tiden med lidt manager i ny og næ, specielt på mit Chelsea spil, min store stolthed. Der er så sket det, at jeg har fået lavet nyt stadion/dome (tag over banen) med plads til 58.000, men navnet er forsvundet. Jeg har så fundet ud af hvordan jeg indsætter navnet, men det giver mig så et kreativt problem, da jeg selv skal finde på navnet.

Her kommer i ind i billedet! Jeg vælger at outsource denne til jer, da jeg nu har siddet i halvanden time uden at finde på noget ordenligt. Jeg vil gerne have et navn der har noget med selve kubben at gøre, og gerne lidt \'\'frygtindgydende\'\', da jeg ikke endnu har tabt på den bane (ca. 50 kampe) 

Ellers er der frit slag fra leveren, håber at i lige vil hjælpe mig ;) 

God aften til alle!

14 år siden
4118 visninger

Kommentarer

Steen14 år siden

Godmorgen pade,

Jeg tænker noget i stil med \'The Castle\' eller \'Blue Castle\'

Må vi høre dit hold? :)

Obi14 år siden

Arena of Victory ™,New Standford Brigde ™, Mortem Harena ™ (Latin, dødens arena), ??????? Arena ™ (Russisk Romans Arena) (Er åbenbart opsat på der skal være arena indblandet), zero points lane ™, Il piccolo mago (Italiensk, Den lille troldmand)

Alt sammen er forbehold copy rights og den søster selskaber, og uautoriseret brug vil medføre retforfølges og uoverskuelige konsekvenser ®

Obi, Shareholder & OC

Steen14 år siden

Den lille troldmand, kan godt være jeg gerne vil købe rettigheden til, med mit FIFA hold :P

Obi14 år siden

Sjovt lige den er ret dyr, meget, men jeg skal se om jeg ikke kan finde en fornuftig pris på det ;)

padefar14 år siden

Haha det lyder godt Obi, god kreativitet drenge :) i år 2017 er min stærkeste noget nær den her :) Terry er 36, Lamps 38 og på bænken :b

Bænk: 

ter Stegen

Aly Cissokho

Shawcross

Lampard

Schürrle

og de sidste to pladser til Torres og Mata, eller hvem der nu starter ude af dem som der er sat flere på :) Ja jeg kan godt lide de tyske drenge, så jeg har hentet 5 af dem :D

Så har jeg lidt reserver, og kæmpe talenter som er genereret i spillet :) Hvad med jer spiller i det selv, og hvordan ser jeres hold ud? Evt. fifa karriere hold? :)

Steen14 år siden

Thumps up pade, kan godt lide at du har Christian Eriksen på toppen, og McEachran :) Nogle \'gamle\' drenge i 2017 :P

Jeg plejer som regel altid også at trække Lahm, han er fantastisk! Mario Götze er sku også en fantastisk spiller. Lukaku helt fremme og batman i bunden! lovely :)

Obi > Prisen spiller ingen rolle - jeg vil ha\' troldmanden!

Min kammerat og jeg, plejer at have en dag om ugen, gerne tirsdag, hvor vi ender foran skærmen og gamer FIFA (PS3) og har bygget et fantastisk Chelsea hold op på talenterne og ikke det store indkøb. Men fokus på talentspejdere osv :) det er det sjoveste.

Vi snakkede om i tirsdags, at vi ville prøve noget rigtig plat.. Og overvejede faktisk at smide en tråd op på det, for at få nogle navne... Vi ta\'r en ny karrier, og tager Real Madrid(kun for $$), sælger hele pisset, væk væk væk med alle de ignorante røvhuller, og har 1 regel... Aldersgrænsen hedder MAX 21 år. Talenter... Så skal der købes... Hvem har vi? Indtil videre tænker vi: Neymar, Christian Eriksen, Frederik Sørensen,  Eden Hazard, Courtois, Nicolai Boilesen, Phil Jones osv. :)

padefar14 år siden

Selfølgelig har jeg Eriksen, det er et must ;) Knægten er udentvivl en af mine bedste spillere og står til 210 mio kr. :D

Lahm han er bare verdens bedste back, det mener jeg ikke kan diskuteres. 

Wilshere bliver også dejlig god i fifa, omkring en 90 skulle jeg mene :) Ellers kan man her se hvad de kan opnå i rating (fifa) 

http://www.fifafanatic.com/fifa-12-best-young-players/

Steen14 år siden

Ja - det link er sku aldrig af vejen... Det sad jeg også og kiggede på i går - da jeg prøvede at skrive lidt op, hvad der var af muligheder.. :) Hva siger du til udfordringen Pade? :D Ganske sjov, tror du ikke? Målet er 1 sæson: top 3 i La Liga, 2 Sæson: Top 2 La Liga og CL., Sæson 3: Vinde La Liga & Vinde CL.

Der bliver ikke spillet på amatørplan :P (BLÆÆÆR BLÆÆR BLÆÆÆR PRAL PRAL RAPL) .. Man skulle tro jeg hed Obi til mellemnavn :P

padefar14 år siden

Tror bestemt det kunne blive grineren ;) Mig og en kammerat gjorde engang det samme med PSG. 

Hahahaha Steen Obi \'\'Blærerøven\'\' :D Ja hvorfor ikke ;) 

Steen14 år siden

Eller med andre ord... Indeholder dit navn Obi, går du under dæknavnet: Chief of Command! :D

padefar14 år siden

Hahahaha :D And that\'s the truth! 

TrueBlue14 år siden

pensioner stadium (der er noget historie og så lyder det pænt svedigt).

Michael8214 år siden

Når nu vi taler om opstillinger, så har i min her fra min karriere i fifa 12.

Det skal siges at jeg har flere unge som jeg spiller ofte også. Messi har jeg netop selv lige fået fingrene i (damn han er latterligt god i det spil), men Lukaku er bare stor og stærk :D.

Min venstreback kan jeg ikke huske navnet på, det er dog en utrolig hurtig spiller og er lidt ked af at jeg ikke kan huske navnet. Fordi jeg skal sgu til at se hvordan han spiller IRL.

Essien bliver dog snart udskiftet med Jack Wilshire :D (fik ham ikke købt i mit sidste vindue).

Min bænk:

Luiz/Terry

Obi Mikel

Ramires

Mata

Sturridge

Messi/Lukaku

????

har ikke spillet i 1 uges tid, så kan ikke huske den sidste :). Men det er noget nær min stærkeste opstilling :)

og min målmand er i øvrigt mig selv :D (ellers havde jeg fået fingrene i Neuer)

padefar14 år siden

Satme også en ond offensiv du har dig Michael :D

Steen14 år siden

Det er en rigtig fed opstilling du har Michael, men hvorfor dog Alves og Pique? Det er sku lidt poppe-dreng ha\' kiks :)

Er vild med at se du bruger Lukaku på toppen med Neymar og Hazard på kanterne! Lidt synd du ikke fik Wilshire, da Essein må være pænt gammel på det hold, siden du har fingrene i så dyre spillere (går ud fra du har spillet en hel del sæsoner!).

Mata1014 år siden

det her er fra min karriere i fifa 12.

bænken:Mata,Sturridge,cavani,Lukaku,A.Cole,Bale

Michael8214 år siden

Padefar og Steen

Ja, det er en dejlig ond offensiv :D. Selv om jeg bruger 1 el. 2 holds spillerne (mata er utrolig voldsom i det spil til trods for sine \"lave\" stats på 85). Sturridge er bare et missil og har et ondt venstreben.

Men hvorfor jeg har Pique og Alves?

Alves købte jeg pga. sin speed. Jeg skulle bruge en højreback som kunne løbe stærkt da mit centerforsvar er langsomt (Terry er dog begyndt at falde voldsomt i stats, så snart smider jeg Luiz ind, men det gør bare ondt :D). Min venstreback er også en hurtig satan - skal nok få smidt et navn ind :).

Pique købte jeg blot fordi han i begyndelsen havde høje stats og er relativt ung, men han er også møg stærk, høj og har et godt overblik in game.

Og jeg tror jeg har spillet 3 - 4 sæsoner :). Messi er i slut 20\'erne og ved at Van Anholt (er i mine reserver og spiller ofte kampe som venstre back) er 24 år (Bertrand har jeg lige solgt og er 25)

Men don\'t worry - Wilshire bliver min snart :D. Irriterer mig dog lidt at McEachran har så lave stats i det spil :S. 2 sæsoner og han er oppe på 77 (mener jeg)... har haft ham udlejet hele tiden og brugt ham når han var hjemme. Hans max er vist 85.

Drogba og Lamps blev hos mig til de stoppede :D (så i min verden, træner de de unge :D)

padefar14 år siden

Michael det gør Drogba rent faktisk i mit manager ;) hehe

Obi14 år siden

Eller Obi Arena? Det lyder også godt..

Kan høre jeg er lys år bag efter jer guys, det nyeste Fifa jeg har er 2003 og manager er fra sæsonen 2007-2008..

torres9luiz414 år siden

Jeg satser på de unge forsvarspillere, istedet for at købe de store stjerner.

Jeg er i fuld gang med at få solgt Torres. Han er simpelthen ikke god nok til mit hold, og så er han også oppe i aldren.

Bænken: Den kan jeg sku ikke huske, men den er fyldt med Chelseas talenter.

Obi Obi Obi. Du skal da vidst have forfrisket dit FIFA. Det går jo ikke med FIFA 03 :)

skib9714 år siden

Mit hold i FIFA 12.

Bænk:

Cech

-ungt talent fra ungdomsafdeling jeg ikke kan huske hvad hedder-

Ramires

Essien

Mata

Eriksen

-Endu en ung knægt jeg ikke kan huske hvad hedder fra min ungdomsafdeling-

Fruerlund14 år siden
Nu når i snakker om Fifa, er der så nogle der spiller Ultimate Team ? :) hvis der er hvordan er jeres hold så ? :-)
SebastianLunnDK14 år siden

Det er så mit Ultimate team hold.... har ikke spillet så længe, og trænger til lidt nyt... især mit forsvar skal forstærkes! :D

padefar14 år siden

Hva satan Fruerlund, lever du stadig? Synes det er lang tid siden man har set noget til dig, eller er det bare mig? :s

Har desværre ikke ultimate team, og jeg må krybe til korset og indrømme at jeg faktisk ikke har fået anskaffet mig fifa 12 endnu.. Tiden går simpelthen til Battlefield 3 på boxen :/

Fruerlund14 år siden

Ja jeg lever stadig :) Og den holdopstilling jeg har lavet et mit Ultimate Team hold! :-) Jeg har valgt Clichy og Richards til de to back´s fordi de er hurtige! :-)

Nicolainif14 år siden

Reservespillere

Ter Stegen

Daniel Alves

Michael Essein 

Bastian Schweinsteiger

Neymar

Lloris

Kadrii

Bjelland

John Terry¨

Ashley Cole

Mit Fifa 12 Hold, i år 2015 efter jeg har vundet champions league 3 ud af 3  gange og ligaen 4 gange. Samt fa cuppen 2 gange og liga cuppen 3 gange :)

Snitteman14 år siden
Nicolianif: det kan vi jo alle gøre. Hvilket niveau er det på. Det er jo det der viser om det er godt. Hvis det ikke er verdensklasse er det jo også for nemt.
Nicolainif14 år siden

Det er på legendarisk :-)

Steen14 år siden

Vi tog som sagt udfordringen op - og har en regel der hedder: 21 år.

Dette er købt ind på 1 sommer sæson, og vi har kun lige startet spillet.. Det er virkelig spændende! Og det er ikke amatør.

Vores eneste fase er vores målmand, som er en gammel knak... Fordi vi løb tør for cash.. så vi talentspejdere ude og kigge efter dette.. Ellers så ta\'r vi den til vinter.

Der bliver spillet offensivt fodbold - og hele vores store problem, er at lukke hullet mellem, Vila og Eriksen, så efter 5-6 kampe hvor vi har kravlet os igennem, mod Barcelona osv. (Vi er real madrid - og ja, vi har solgt hele pisset!) Vi har dog vundet 4 ud af 6 kampe (2 uafgjort), og har som sagt fundet ud af at vi har et problem med den bagerste kæde. (også pga. niveauet på spillerne kontra modstanders høj rating og speed). Samt de er ladet lidt til dem selv, pga. spiller opsætningen. Så vi har rykket Kroos og Götze, fra at være helt ude på kanterne, ind sådan mere centralt(ses på billedet). Så ser vi hvad der sker, når vi CLASHER sammen igen tirsdag :D Fuck jeg glæder mig.. PS. der er chips, cola(til barnet) og kaffe(til the old pig aka. mig)! I vil høre nærmer om dette har givet pote.

Vi har været på udkig efter: Sakho(central forsvar), Wilshere(defensiv midt), Thibaut Courtois(målmand). Sakho ville ikke, pga. nytilkommende, samme med Wilshere, og Thibaut kan ikke, da han er udlånt hele sæsonen fra Chelsea til Alth.Madrid. Så har vi McEarhren i tankerne, og Lukaku som rotation for Neymar. Også bliver der ikke købt flere spillere, så er det kun hvad talentspejderne kan tilbyde os af godter... Og vi skal minimum spille 5-6 sæsoner med dette holdt :) ! - Spillere der er sat efter /-tegn, er bænkspillere til denne postion!

Snitteman14 år siden
Nicolainif: respekt. Det er sku godt klaret så. Jeg spiller kun verdensklasse. Men mit hold er nu heller ikke så godt som dit. Men er også lige startet på karrieren.
Nicolainif14 år siden

Snitteman: Det gælder bare om at købe de rigtige spillere ind på det rigtige tidspunkt og sådan noget :-)

Snitteman14 år siden
Nicolainif: ja det er rigtigt. Dog synes jeg det er svært og købe de allerbedste da man ikke kan betale den løn de vil have. Men har fundet flere gode billige som er blevet gode.
Steen14 år siden

Snitterman; det er sku da også det  der er det sjoveste :) at udvikle, istedet for at købe et \"færdigt produkt\".  (my point of view) ... så heller ende nede af i sæsonens afslutning, men være udfordret - som at vinde alt og det bare er legende let..

Næste kamp

Onsdag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

Lørdag 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.