Hvordan sletter man?
Jeg er virkelig træt af at være herinde alle er negative mod alt og alle jeg mener man burde kunne være fan af den man ville være fan af. Torres bliver svinet til har inde hver gang jeg er har inde bliver jeg ked af det fordi at han åbenbart er så dårlig. Min ven fra klassen sagde at det var en god hjemmeside, det synes jeg også til at starte med bare ikke mere. Der står at det er for fans men hvis det er fans giver man alle fra holdet respekt, man behøves ikke at kunne lide alle, men respekter lige dem der er fan af en spiller. som man ser op til. jeg håber man kan slette sin profil, jeg vil nemlig ikke være på et sted hvor man ikke er respekteret.
Kommentarer
Ser ud til at man ikke kan slette sin bruger, evt. hør Ejerskov om det, eller for den sags skyld bare lad være med at logge ind igen, så nemt er det. :)
@SebastianLunnDK
\"Giver dig ret i at hvis man er ordelig fan støtter man alle på holdet i medgang, og modgang! Torres har jo været et godt eksempel. Han har haft en meget svær periode, men vi støtter ham da stadig\"
Det er jeg ikke enig med dig i, og jeg mener ikke at man kan generalisere om man er en \"ægte\" eller \"falsk\" fan hvis man ikke støtter alle holdets spillere. F.eks. var der i sin tid også mange der så Bosingwa smidt på porten mens han stadig spillede, er de så ikke ægte fans?
Jeg ser f.eks. gerne Torres smidt for porten her senest januar, da han har forvoldt mere skade end gavn rent sportsligt og det kan da godt være at personligt er han en flink fyr, men det var jo ikke af den grund at vi købte ham. Jeg er træt af at se Torres i en nærmest \"zombie-tilstand\" når han er på banen.
Men ifølge det du skriver så gør min holdning til Torres mig automatisk til en \"ikke ordentlig\" fan?
Du kan ikke slette din profil, men du kan bare logge ud og stoppe med at besøge siden.
Jeg er sikker på at alle der gider sidde og diskutere på et Chelsea forum er fans i en eller anden grad, men det betyder ikke man behøver være enig :)
Hvis du synes du bliver behandlet \"respektløst\" er du velkommen til at skrive en besked over kontakt-siden, men jeg prøver så vidt muligt at slette beskeder der ikke er i en ordenlig tone. Derudover er en \"Anmeld kommentar\" også på listen over to-dos.
Mikkel8CFC26 Det har skam intet med om man er \"ægte fan\" at gøre. (synes den diskution men \"ægte\" og \"falske\" fans er latterlig) Men som jeg også skriver, så har alle jo lov til at have deres mening, og jeg må ogsp sige jeg er ved at være træt af Torres, men jeg støtter da ham alligevel, og håber på det bedste for ham.
Kan godt læse på min kommentar jeg nævner noget med \"ordelige fans\" osv.. det var ikke sådan jeg ville formulere det... det jeg prøvede at sige var at man som Chelsea fan støtter sit hold, og sine spillere. Jeg forstår godt man kan have nogle spillere man ikke bryder sig om, men man bliver sa alligevel glad når den spiller så scorer :)
No hard feelings! :-)
Som fan har man da netop ret til at være kritisk.
Jeg ved ikke om du følger med men Chelsea Football Club er inde i en meget skæv periode pt. og derved kan/skal vi også som fans være kritiske, det er jo et DEBAT forum, og derfor debattere man sin(e) holdninger.
Jeg er \'ægte\' fan og jeg kan sagtens forholde mig kritisk, det betyder ikke at jeg ikke støtter klubben!
Så det er noget pjat du har skrevet i dit første indlæg.
Rigtig godt formuleret AnnemarieA
Jeg skal da gerne være ærlig og sige at jeg tit kører på Torres, men som der bliver sagt, er dette jo ikke personligt, eller sagt uden respekt. Det sagt ud fra det perspektiv der hedder holdet frem for den enkelte.
Når vi er nogle som kører på ham, så er det jo også et udtryk for fustrationer. Vi vil jo netop det bedste for ham så længe han er i klubben, men det skal også fungere med resten af holdet. Tro mig der er intet jeg hellere vil end at se Torres bombe løs, men det ligger bare ikke i kortene pt. :)
Når det så er sagt, så er det ikke fordi at andre spillere er gået uset forbi. Mikel fik også en ordenlig tur i sidste sæson, samt i starten af denne, inden han løftede sit spil. Romeu og Luiz har også hørt for lidt, og jeg kan nævne flere :)
Jeg er da ked af at du har den opfattelse om siden du har, personligt synes jeg at det klart er DK\'s bedste Chelsea community, som konstant bliver udviklet og forbedret, og jeg er også sikker på at hvis du bliver hængene lidt endnu, så vil der også kommer langt flere \'\'positive\'\' indlæg som du kan forholde dig til :)
Har ikke sagt på nået tidspunkt at man ikke må være kritisk? Jeg kan da godt følge dig... er da også kritisk selv overfor nogle spillere, og klubbens beslutninger. Gode diskutioner kommer for det meste fordi der er kritik på en spiller, ellér klubben osv, F.eks hele \"Torres sagaen\" som nok er det måske mest diskuterede emne på den her side!
Den der \"ægte fan\" diskution er som sagt latterlig... for fanden, alle på den her side er \"ægte fans\" eller hvad du vil kalde det.
Med hensyn til mit første indslag. Ja det jeg skrev var ikke lige i skabet, og fik ikke skrevet det på den måde jeg ville, men ja du har ret.. vi skal være kritiske (Nogle gange!)
SebastianLunnDK-
Den var ikke til dig mate ;o) den var til f9t - beklager hvis jeg ikke lige fik skrevet det =)
Haha, og igen kom tråden til at handle om Torres :P
Nååår okay Duxii... havde forstået på dig at det var til mig, men i så fald, pardon fra min side :D
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 4. | Sunderland | 10 | 18 |
| 5. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 6. | Tottenham | 10 | 17 |
| 7. | Chelsea | 10 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| 10. | Brighton | 10 | 15 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| N. Jackson | 15 | 6 |
| João Pedro | 9 | 3 |
| C. Palmer | 9 | 4 |
| Pedro Neto | 8 | 2 |
| K. Páez | 7 | 3 |
| E. Fernández | 6 | 7 |

TV3 Sport
Viaplay.dk
Norlys

Jeg tror ikke der er nogle som har noget imod dig/ikke respekterer dig. Tværtigmod!! Synes det er super fedt at der er nogle unge som også kommer ind, og deltager i diskutionerne. Giver dig ret i at hvis man er ordelig fan støtter man alle på holdet i medgang, og modgang! Torres har jo været et godt eksempel. Han har haft en meget svær periode, men vi støtter ham da stadig! Og hvis der er nogen som har svinet dig til eller noget, er de sku ikke velkomene på siden...
Det er en side om en klub som vi alle elsker, og nogle \"kloge\" som man kan diskuterer med. Man skal respekterer hinandes meninger, og holdinger... alle har jo deres :) Ellers elsker virkelig den her side! og at chatte i kampene osv. God beslutning at lave en bruger i sin tid, og ser frem til mange gode år endnu :)