Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Jeres Pæneste Og mest Grimme PL Trøje?

Hej allesammen.

Sad lige og så PL optakt hvor de havde et meget sjovt indslag om den pæneste og den grimmeste Premier League trøje, og så tænkte jeg det kunne være sjovt at se hvad i synes.

Og så nogle grunde.. Hvorfor er det den pæneste?

Hvorfor er det den mest grimme?

Diskuter!

http://www.telegraph.co.uk/sport/football/picturegalleries/9284469/Premier-League-kits-201213-in-pictures.html# I kan se dem alle her :)

13 år siden
5061 visninger

Kommentarer

skib9713 år siden

Jeg synes at Arsenals hjemmebanetrøje er exstremt grim og skuffende i forhold til sidste år!

ChelseaDaniel13 år siden

Chelsea ligger i spidsen lige i øjeblikket på 6\'eren!

CKmadsen13 år siden
Jeg syntes at ManUs trøje er mega grim med de tern.
Steen13 år siden

\"Der findes kun én trøje der er en vinder værd, og den er blå og der står Chelsea på!\" Så har jeg talt.

Ehazard1713 år siden
Syntes Liverpools tredje trøje er den grimmste (nogensinde) og den flotteste er hvid og det er chelsea\'s udebane trøje elsker de lyse blå striber
Awekat13 år siden

Synes vores sæson 12/13 trøje er grim. Det ligner lidt en plastiktrøje og synes det er der \"guld\"-shit de kører med logo og striber er tåbeligt.

Men er pjattet med udebanetrøjen den hvide, og synes egentlig også den sort/gule 3. trøje er meget frisk.

Generelt synes jeg, at West Hams trøje er den fedeste i PL (skarpt efterfulgt af Aston Villa ;))

Ehazard1713 år siden
Jeg syntes Qpr, norwich, West ham, Aston villa og Arsenals trøjer er traditionelle de må godt tænke lidt ud af boxen
Raynay13 år siden

Jeg gad godt Chelsea fik den samme blå farve igen som de havde i 1998, den trøje der er på mit profil billede.. Den har en super fed blå farve, og jeg synes med årene at Chelsea får mere og mere mørke blå farve! Er jeg den eneste der har det sådan? :)

kiiwiui13 år siden

Jeg synes at Chelsea\'s kit er det pæneste, mest stilfulde og farven blå, uhh... og det er ikke bare fordi jeg holder med Chelsea, jeg synes bare det er det pæneste, sagt med andre ord, så er vores kit KONGE NICE!!

Jeg håber at 2013/2014 sæsonens kit ligner det vi har nu, dog synes jeg der skal hvide striber på istedet for guld striberne, og hvide rygmærker.

Det grimmeste kit i PL synes jeg er Everton\'s. Synes det ligner noget fra 80\'erne.

EmilMiddleton13 år siden
Jeg synes at Chelsea både har den pæneste trøje og den grimmeste. Hjemmebanetrøjen er selvfølgelig den pæneste. Mens den sort/gule er tude grim vi må finde på noget bedre næste sæson
WilliamGj0213 år siden

synes chelseas hvide og lyseblå trøje er den pæneste og city mørkerøde er den grimmeste

Næste kamp

Onsdag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

I går 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.