Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

NFL

Hey drenge :) Ja nu har landsholdspausen jo stået på i lidt tid,  om med en uge til næste kamp, så kan vi da lige nuppe et off-topic emne til at fordrive tiden med :)

Men ja, som overskriften antyder, så er det NFL (National Football League) eller Amerikansk Fodbold, det omhandler :) 

Er der nogle er jer der følger med i NFL?Hvis ja, hvem holder i med, og hvem håber i at se i denne sæsons Super Bowl?

Personligt er jeg STOR Chargers fan, og ser gerne minimun en kamp, pr. søndag. Men med tre nederlag i træk, gør det sku ondt for tiden! Superbowl håber jeg selfølgelig  bliver med Chargers deltagelse, gerne imod Atlanta Falcons som jeg har sympati for :) Hvis jeg ikke kan få det, vil jeg gerne se Steelers - Saints :) 

hvad med jer? Kom frisk boys! 

14 år siden
2802 visninger

Kommentarer

Jeppe14 år siden

Jeg er ked af at sige det Padefar, men at Chargers kommer i Superbowl er omtrent ligeså sandsynligt som at se Tim Tebow complete flere end 10 passes i løbet af en kamp (Han havde to completions i går, men vandt stadig). Nej spøg til side. Chargers spiller meget spændende fodbold men forsvaret er simpelthen for dårligt og når man samtidig bliver lukket helt ned af et forholdsvist middelmådigt Oakland Raiders på hjemmebane så tror jeg ikke det rækker langt. Jeg er Bears fan. Her ser det lidt bedre ud, men vi er alt for afhængige af Matt Forte, selvom han gør det godt. Cutler er heldigvis ved at finde stilen også har vi ligaens bedste kicker ubetinget. Forsvaret kan tage os langt. Peppers, Briggs og Urlacher kan få selv den bedste runningback til at ryste i bukserne.

Hvis der er nogen der dog ser ud til at kunne åbne ethvert forsvar (inkl. Bears frygter jeg) er det Houston Texans. Arian Foster og Ben Tate kan tage Houston langt og med en rutineret QB som Matt schaub ser det efterhånden godt ud. Jeg håber faktisk Texans bår langt. De spiller godt på angrebet, men jeg er i tvivl om forsvaret holder hele vejen.

NFL er uforudsigeligt. Mere end sædvanligvis. Hvis du spiller Picks vil du vide at det er temmeligt umuligt. Tag eks. sidste uge hvor Flacco fører Ravens 92-yards ned af banen til det afgørende TD mod Steelers. Hvor kom det fra, men når man så ugen efter taber til Sø-ørnene fra Seattle og en aldrene Marshawn Lynch, ja hvad skal man så tro.

Det eneste der er sikkert er at Aaron Rodgers kommer til at tage Packers rigtig langt medmindre de falder i søvn af at vinde hele tiden. 49´ers. Hvad skal man tro? Vild kamp mod Giants. De er for real tror jeg, men Alex Smith er en temmelig dårlig QB. Skulle han komme i en SB vil jeg sige at han konkurrerer med Bears´ Rex Grossman om at have været den dårligste QB i en SB. Det er tvivlsomt om F. Gore og et meget solidt forsvar kan tage dem hele vejen, men hvis Defence Wins championships så går 49´ers hele vejen.

Et godt bud på en SB (Et kedeligt men åbenlyst bud):

Packers møder Patriots. -resultatet afhænger af hve der er bedst på dagen af Brady og Rodgers. Skulle de gøre det lige godt vinder Packers på et bedre forsvar. 

padefar14 år siden

Jeg tror heller ikke at Chargers går hele vejen, men for satan hvor jeg håber :D Men ja Texans og 49\'ers spiller jo vanvittigt i denne sæson! Mht. til Packers, som gør det rigtig godt, så tror jeg ikke de går hele vejen. Der har været et par kampe hvor man godt har kunne se fejl, som i playoff kan koste dyrt (hvilket jeg håber på!) Men ja som du siger, NFL er uforudsigeligt!

Steen14 år siden

Jeg har alle dage holdt med Steelers, og vil jeg altid gøre...  Defensiv ball, er det sjoveste ;) har selv spillet free safety i 4 år, (da jeg var yngre...) det ændrede en nakkeskade på...  Og er uddannet træner :)

Jeg ser ingen NFL eller følger med længere.. :-)

TrueBlue14 år siden

Jeg er også Chicago Bears fan. Elsker simpelhen Hester, og så er Defence også super underholdende at se på. Jeg er meget usikker med hensyn til San Diego Chargers, nogle gange kan de spille utroligt fantatisk, senest mod Green Bay Packers som i denne sæson kører over stok og sten. Chargers angreb ser meget fint ud, men deres quaterback kan virkelig ikke finde sig selv efter sidste sæson. 

Tuxen14 år siden

Det har været sjovere at være RAMS fan end det er nu, men jeg holder i :) Spiller selv i Avedøre og er Off coordinator fra denne sæson og vi skal til at indføre et nyt system, så der kommer til at ske en masse :)

TrueBlue14 år siden

Ja det er går ikke så godt for Rams, men så skal man bare tænke på at Cardinals vandt World Series i år. 

TrueBlue14 år siden

Nu vandt Bears 20-31 over San Diego.

Hester lavede nogle rigtig gode punt returns og forsvaret var rigtig sikkert. Jay Cutler spillede endnu en god kamp og mener ikke at han blev sacked en gang i går, Cutler har også virkelig vist i denne sæson at han er en god QB med en rigtig god arm. 

padefar14 år siden

Tak for scoren TrueBlue. Var jeg slet ikke klar over -.-\' (ironi kan forekomme) ;D

TrueBlue14 år siden

Man må jo fejre en sejrer et eller andet sted. 

Padefar hvem holder du med eller er du bare sådan neutral?

padefar14 år siden

Holder med netop Chargers ;) 

Næste kamp

Lørdag 20:00
Premier League Premier League
ChelseaChelsea vs. WolvesWolves

Forrige kamp

I dag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag2 : 2ChelseaChelsea
Premier League
# Hold