ny trøje
overvejr at forudbestille den nye trøje og min yndlings spiller er didier drogba men hvor satset synes i det er at sætte ham bag på den
ps den er sat til at udkomme den 10 maj
Kommentarer
Under alle omstændigheder kan du jo godt have Drogba, med nummer, stående bag på ryggen af den nye spillertrøje hvis du ønsker det, og hvis du er fan af ham spiller det vel ingen stor rolle.
Hvis det er vigtigt for dig, at han stadig er i klubben, når du vil have den nye trøje med hans navn, så ville jeg måske vente til efter transfervinduet. Personligt tror jeg ikke at han er i klubben når det er blevet d. 1 september
Altså hvis det er din yndlingsspiller og du virkelig gerne vil have ham på din trøje, så siger jeg go for it:)
Jeg venter dog altid til transfervinduet er slut, hvis der nu skulle komme en ny interresant spiller, som f.eks Hulk:)
Det ville sku være fedt at have ham på trøjen
Jeg siger: køb den.
Men om han er ved os? nok næppe.
Efter forstillingen igår kan det vidst godt forsvares at købe den!
Ved ikke hvem jeg skal have bag på hvis jeg køber en... Jeg overvegede især Mata eller Sturridge.. Men jeg tænkte også at en trøje med Lukaku eller Bertrand kunne være super fedt!
Hvem ville i vælge?
Jeg er slet ikke i tvivl om hvem jeg skal have bag på min: Ivanovic! Det menneske er jo fantastisk...
Jeg tror sgu jeg skal have Lampard eller Terry bag på. ER glad for at jeg valgte Mata i sommer, han har været forrygende, men tror sgu jeg skal have en af veteranerne, hvis de snart er fortid
Tænker meget på at få Lukaku bagpå den nye, jeg kunne dog godt forestille mig at ligesom jeg køber trøjen med nummer 18, at så får han nr 11 eller sådan noget.
Hahaha! Pade hvad tror du selv? Tror du virkelig at Lukaku får nr. 11? Næppe... Så skal der satme ske noget voldsomt i truppen, hvilket jeg har svært ved at tro på :) Roberto Di Matteo som træner i næste sæson: MEGET sandsynligt! Ergo - Lukaku forbliver hvor han er.
Ja det tror jeg :) Det er jeg faktisk sikker på. Ikke nødvendigvis i næste sæson, men engang. Når Drogba engang smutter, så er jeg sikker på at Lukaku rigtig gerne vil overtage nummeret :)
Jeg tvivler heller ikke på at han gerne vil overtage nummer 11, men har får det næppe.
Lukaku skal udlejes og få noget erfaring fra PL. Ellers ender han som et talent der aldrig blev til noget.
Lad os nu se - vi skal finde nogle gode kantspillere og 1 rigtig god midtbanespiller, og bruge Torres / Sturridge på toppen.
Awekat: Vi har lige fået Marin, det er første skridt på en angrebs duo som Napoli.. Fucking skræmmende!!! :) agree?
Padefar: Jeg tror også gerne han rigtig gerne vil overtage den, men det sker ikke.. Han er ikke en \"del\" af startopstillingen, hvilket man forbinder med 11 - toppen af proppen. Jeg tror Awekatten har ret, enden skal der ske noget radikalt i truppen som jeg også nævnte, eller skal Lukaku have en tur i Stoke eller lignende for at få noget Premier League erfaring, også kan vi snakke om det :)
Padepaps: jeg er altid klar på et godt og gendigt væddemål :) What are the terms? :)
Jeg kører gerne til Viborg for at hovere lidt og nyde en kølig fra lokalsamfundet :) Deal. Mon vi skal drikke øl om nogle mdr? eller om Droggy får 1 år mere.. Jeg tror CL og FA cup har noget med det at gøre!
Det bliver spændene at se :D
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 4. | Sunderland | 10 | 18 |
| 5. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 6. | Tottenham | 10 | 17 |
| 7. | Chelsea | 10 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| 10. | Brighton | 10 | 15 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|