Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Nye trøje-numre

Så er trøje-numrene ændret. 

De eneste ændringer er at Lucas Piazon har fået trøje nummer 35, og så noget helt nyt er at Florent Malouda har fået nummer 14, hvilket er meget mærkeligt.

Jeg tænker at det kan være fordi at Kevin De Bruyne skal have nummer 15, men jeg er altså ikke sikker

Er der nogle af jer der ved hvorfor at Florent Malouda er nummer 14, eller er det bare en stavefejl?

http://www.chelseafc.com/page/LatestNews/0,,10268~2598075,00.html

14 år siden
2797 visninger

Kommentarer

Ejerskov14 år siden

Takker for reminderen med truppen.

http://www.chelseafc.dk/truppen/ er nu opdateret efter vinterens transfervindue :)

Blue4Life14 år siden

Højst besynderligt at Malouda bliver givet nummer 14 hvis det er rigtigt og ikke en stavefejl, som du nævner det muligvis kan være. Kevin De Bruyne kommer jo først til sommer, så han burde vel egentligt ikke have nogen effekt på en nuværende spiller i førsteholdstruppens trøjenummer.

Steen14 år siden

Det lyder godt nok mærkeligt med at Malouda skal have ny trøje nummer. Er der kommet andre gisninger omkring dette? Og hvilket spillernummer spiller Kevin De Bruyne med nu?

HeinzZ8814 år siden

det er en tastefejl, malouda har stadig nr 15 inde under truppen på chelseafc.com

torres9luiz414 år siden

Ejerskov/ Det var så lidt. Jeg er altid glad for at hjælpe folk :)

Men vi får jo at se i kampen mod Manchester United om han stadig er nummer 15, eller som HeinzZ88 skriver; At det er en stavefejl :)

Næste kamp

Lørdag 20:00
Premier League Premier League
ChelseaChelsea vs. WolvesWolves

Forrige kamp

I går 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag2 : 2ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.