PES 13
Hej.
Nogen der har prøvet PES 13 udover demo. Jeg må indrømme at før i tiden ( 90\'erne og start 00erne.). Var jeg meget mere til PES. Eller ISS som det også hed dengang. Synes det var mere realistisk. Men med årene blev de overhalet at Fifa. Men overvejer om man igen skulle prøve og give det en chance igen. Hvad siger i andre. Nogen erfaringer. ?
Kommentarer
Sebastian: vil give dig ret i at før var Fifa meget mere realistisk. Men synes PES13 er virkelig god. Synes faktisk demoen er bedre end Fifa. Synes det virker meget lovende. Spiller det nu. Er meget positiv over det. Men ja som du siger er det ærgeligt at de ike har licenser til de forskellige hold. Tror sku jeg skal have begge spil. Hælder mest til PES lige nu.
Smag og behag.. Hvis du synes PES er bedre så er det jo sådan det er :-) Har faktisk også prøvet PES 13 demoen, og synes faktisk det var bedre end jeg havde forventet. Er nu selv til Fifa, men fedt du bringer emnet op! :-)
Ja men jeg har nu også spillet Fifa de sidste mange år fordi PES ikke kunne følge med. Men nu synes jeg de har hentet ind på fifa igen. Ja jeg blev også meget overrasket da jeg prøvede demoen. Nu har jeg købt spillet og spiller med Chelsea i Champions league. Det er sku meget fedt.
Hjemmebanetrøje
Premier League
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 3. | Liverpool | 10 | 18 |
| 4. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 5. | Tottenham | 10 | 17 |
| 6. | Chelsea | 10 | 17 |
| 7. | Sunderland | 9 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
Topscorer
Alle turn.
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| João Pedro | 19 | 6 |
| N. Jackson | 14 | 6 |
| L. Delap | 14 | 4 |
| C. Palmer | 9 | 4 |
| Pedro Neto | 8 | 2 |
| K. Páez | 7 | 3 |

TV3 Sport
Viaplay.dk
Norlys

Jeg ville HELT sikkert anbefale Fifa! Giver dig ret i at PES var bedre før i tiden, men Fifa har fuldstændig overhalet dem! Fifa er meget mere realistisk, bare den måde spillerne løber, og sparker på ser meget bedre ud i fifa, og der er mange flere fede features med i fifa end i PES. PES har ikke engang rettighederne til nogle ligaer, og hold. Chelsea hedder f.eks. \"Team London\" eller sådan noget. Pes har dog rettighederne til Champions League og Euro League, som jeg synes er fedt, men kan godt leve med \"turnering for mesterhold\" som det hedder i Fifa, synes ikke navnet betyder så meget, alle ved jo det er Champions league.
Men foretrækker helt klart Fifa foran PES.