Premier league tråd
Jeg synes der mangler en Premier League tråd, hvor vi (sjovt nok) diskuterer alt hvad der sker i ligaen (spillere, klubber, mål etc.). Så i den forbindelse kan vi bruge denne her tråd til at diskutere løst og fast om hvad der sker i verdens \"muligvis\" bedste liga.
I den forbindelse vil jeg godt lægge ud med at linke til søstersiden, som har lavet en god analyse af hvem der laver de \"vigtige\" mål og hvem der laver målene til 5-1.
http://www.weaintgotnohistory.com/2013/1/23/3906526/demba-ba-robin-van-persie-and-game-changing-goals-in-the-2012-13
Jeg synes det er en meget interessant artikel, som på mange måder giver et bedre overblik over kvaliteten af målscorerne, end ved bare at kigge på den forenklede topscorerliste. Jeg håber også der kommer en ligende liste, hvor man kigger på assist. Der er rigtig mange interessante ting i analysen. f.eks. at Mata laver vigtige mål, mens Cazorla endnu ikke har lavet et vigtigt mål endnu, ligesom at Bale også har svært ved at score de vigtige mål.
Hvad finder i mest interessant i artiklen og måske endnu vigtigere, hvem synes er EPL\'s største douchebag?
Min personlige \"favorit\" er Evra.
Kommentarer
Go tråd Zola, mærkeligt den ikke har fået nogle op af stolene :)
Den største douche.. hmm.. den kunne godt gives til Suarez. Han har dog forbedret sig markant og hans kvalitet kan bestemt ikke klandres for, men han er simpelthen så grim at se på, når han konstant gestikulerer til dommeren.
Jeg har først set den nu. Ro på.
Puha der er så mange spillere jeg ikke bryder mig om. Men min favorit som jeg elsker at hade er:
#1: Patrice Evra... Lil\' cunt.
#2/3/4/5 (Delt eller meget tæt på hinanden): Shaun Derry (QPR), Anton Ferdinand (QPR), Rio Ferdinand (MANURE), Javier \"Chicharita\" Hernandez...
Og fed tråd, må man også tale FA-cup i denne tråd?
Alle der trækker en rød trøje over hovedet i Manchester er de værste..
Og som Awekat siger Evra og Rio er de klammeste!!
Den største klaphat, det må da være SAF, en gang respekteret jeg ham sgu for dine merettier og historie, nu finder jeg ham virkelig træls at se og høre på, konstant anklager mod alle, og så er alle efter ham, senest imod Tottenham kampen hvor han direkte klager dommeren, og han mener så der efter at FA er efter Ham og United. Listen er lang med alt det mund diarre den mand går rund og ulmer med..
Jeg er heller ikke meget for United. Synes altid de har heldet med sig, og når noget ikke går deres vej, så er Ferguson den første til at pege fingre. Synes det er direkte pinligt nogle gange. F.eks. da han udtalte, at Van Persie var heldig at være i live efter, at have fået en fodbold i hovedet. Hvis jeg skulle nævne nogle konkrete spillere, som jeg ikke bryder mig om må det være: Nani, Schoels, Hernandez, Van persie og hvis de ikke skal være fra United: Nasri og Anton Ferdinand.
Jeg må beundre United for 1 ting... deres evne til at presse på.
Hver gang jeg ser United spille, så er kampen ikke ovre før dommeren har fløjtet. Det er en ting som jeg gerne så tilbage i Chelsea.
Spillere som jeg ikke har den største kærlighed til må nok være Anton Ferdinand. Og det er blot pga. QPR episoden.
Ellers må det helt klart være Joey Barton. Voldspsykopat (Hvis vi skal tage gamle narrøve, så må jeg nævne Roy Keane bl.a.)
Enig Obi....
Så tog QPR sgu lige point fra City. Så er mesterskabet vist endelig afgjort. Kan ikke se United smide så mange point, når forfølgerne er så ustabile....
Zola86: Skal vi ikke vente med at vurdere det til i morgen i det mindste? United har før haft hovedet oppe i røven på hjemmebane, når de skulle bruge \"walkovers\". Tag eksempelvis Blackburns sejr på Old Trafford sidste sæson :)
Som Awekat siger... it ain\'t over till the fat bitch sings.Hvor mange troede lige på at Chelsea skulle tage CL trofæet sidste år? ;) (ud over os altså ;))
Jeg kan lide jeres optimisme, men jeg deler den ikke :) Og Michael du ved jo godt at der er KÆMPE forskel på at vinde CHL og så EPL. Du kan jo i realiteten vinde CHL på trods af at du taber hver 2. kamp. Det kan du ikke i EPL, hvor stabilitet er nøgleordet, og der er desværre kun ét hold som har det i øjeblikket (2 hvis man tager Aston Villa med ;))
Zola86 skrev:
Jeg kan lide jeres optimisme, men jeg deler den ikke :) Og Michael du ved jo godt at der er KÆMPE forskel på at vinde CHL og så EPL. Du kan jo i realiteten vinde CHL på trods af at du taber hver 2. kamp. Det kan du ikke i EPL, hvor stabilitet er nøgleordet, og der er desværre kun ét hold som har det i øjeblikket (2 hvis man tager Aston Villa med ;))
OH snap! http://www.youtube.com/watch?v=6zXDo4dL7SU ;)
Nå, jeg tror jeg er tilbøjelig til at give Zola86 ret. Mesterskabet går uden tvivl til United. Jeg er til gengæld ved at være overordentlig bekymret over præstationerne fra Chelseas side, med FSW ved roret. Top 4 er bestemt ikke en selvfølgelig
Awekat: Jeg er også ved at blive seriøst bekymret.. Jeg tror vi skal erkende at europa-bold ikke nødvendigvis er en selvfølgelig for os længere, med det niveau vi ligger for dagen. Vi mangler så meget stabilitet og tryghed fra den interne organisation.
Men hvis man skal vende det til det positive, så kan man sige. Hvis RA, vælger og overraske og ansætte en fornuftig kandidat på en længere kontrakt. (God bless us.. Mourinho), så må man da håbe at han tager chancen for at misse europabold også, bruger \"tiden\" på at stable et stabilt hold op, som er tittel kandidat for PL, som så er klar efterfølgende!
Det er noget værre pisssss, nu er Cech ude med en brækket finger på ubestemt tid, Demba Ba med et brækket snudeskaft og Moses og Mikel videre i african cup of nations
Hvis man skal være hudløs ærlig.. Så har vi meget ringe chancer for at blive top 4.
Jeg er uenig - top4 er bestemt en mulighed. Og ser selv følgende top 4 når året er omme
1: Devils
2: Blues
3: City
4: Spurs
Gunners tror jeg ganske enkelt ikke på. Måske kan Toffees drille Spurs, men tror snildt at vi kan drille City. Ja, vi har et formdyk, men nægter at tro på at vi opgiver direkte adgang til CL.
Hvad angår Mou, så skabte han nærmeste instant resultater sidst... Men det var en anden spillestil... gad vide om han ville kunne gøre det samme med Chelsea endnu engang, med det nuværende materiale?
Og lige en sidste ting... Ronaldo nævnte at han ville følge Mou... antaget at dette var sandt... hvad ville i sige til at Mou+Ronaldo kom til Chelsea?
Antaget at Ronaldo faktisk vil følge Mourinho, hvorend han skulle tage hen, så vil jeg først og fremmest være enormt overrasket, derefter glæde mig over at vi har Ronaldo. Det ville være intet mindre end sublimt at have ham på holdet!Der er meget snak om at Mourinho måske kommer tilbage, og jeg ville sku velkomme ham tilbage med åbne arme, det ville være rart at få ham hjem igen.
Altså jeg er hverken fan af Messi eller Ronaldo, men ingen kan benægte Ronaldo\'s klasse, det er jo vildt hvad han laver der nede i Madrid. Men helt sikkert en klar forsærkning men tror ikke Chelsea vil betalte den sum for ham, det nægter jeg at tro på, og tror måske at United står ham nærmere en Mourinho gør, og City overvejede han i sommers, da de tilbød lidt over 2 mio om ugen plus bonus, om ugen!... Tvivler på han følger med Mourinho. Jeg ser naturligvis meget frem til hvis Mourinho tiltræder, men så skal han altså ha fuld kontrol over holdet og lade ham om holdet, i stedet for det cirkus der var sidst..
Jeg tror efterhånden at RA er ved at have lært af lektien. Prøv se lige pt. med Benitez, RA er stort set ikke inde over. Og han er midlertidig.
Jeg er overbevist om, hvis Mourinho kommer til - er det hans ansvar, og hans alene. Hvilket også ville være en af de mange krav fra Mourinho for at komme tilbage.
Hvis vi skal antage at Ronaldo kommer med Mourinho, så kan jeg kun smile. Det ville da være insane? Slikhår - Mata - Hazard? Også Lukaku på toppen ;) Den kommende legende.. som han drømmer om :) ej at forglemme De Bruyne kommer altså også til sommer retur.. Han ville være et godt alternativ for Hazard.. Også Oscar på central og Moses som rotation.. Insane? Mhm..
Michael: Det er drømme scenarie. Det kommer ikke til at ske.
Det ville være ønske tænkning, men det helt store problem er - vores bænk, rotationsspillere og ungdomsspilleres niveau er så meget lavere end vores startopstilling. Det er et kæmpe problem, at vores trup er så smal som den er og at niveauet er så meget svingende! Vi bliver nød til at købe mere bredt til sommer.. Hvis vi vil vinde flere titler pr. sæson
http://www.onside.dk/premier-league/southampton-city-3-1-se-harts-kaempe-drop-og-barrys-selvmaal
http://onside.dk/premier-league/laudrup-er-kun-nummer-59-i-england Læs lige den nedereste sætning i artiklen og se tabellen her har vi på tal at Di Matteo er bedre end the big spanish waiter
For satan hvor er jeg bekymret over om vi får den 3-4 plads eller ej. Spurs er godt spillende, og tror den kommer til at stå mellem Gunners og os selv. Jeg kan dog ikke helt finde ud af hvad jeg håber kampen mellem spurs og gunners bliver i weekenden. Hvad håber I andre på at kampen bliver?
Det bedst tænkelige ville være uafgjort :)
Jeg håber på Arsenal, da de ikke virker specielt overbevisende, og nok skal sætte flere point til. Tottenham ser okay ud, men mener ikke de er stærkere end os. De har bare lige ham Bale, som er en afgørende faktor i næsten hver kamp i øjeblikket. Vi har selv et fornuftigt program i det næste stykke tid, og jeg er sikker på, at vi nok skal få 3.pladsen tilbage, hvis ikke vi dummer os alt for meget. Men ja, uafgjort er heller ikke en katastrofe.
Hvem spillede godt/dårligt?
gik Torres rundt og legede dingse overfor LFC??? eller spillede han godt??
Det hedder MINIMUM 6 minutter tillægstid + at vi skifter Lampard ind så der ligges 30 sekunder til, og rotten scorer 96.32 inde i overtiden..
Det er bare sløjt dækket op ved 2-2 målet.
Men hvor det dog USSELT(!!!) af suarez, jeg hader ham virkelig - men godt at se FA går ind i sagen, håber fandeme han får minimum 7 dage som i 2010 da han gjorde det for Ajax..
Det der undrer mig mere er hvor han fandt de 6 minutter henne? En normal kamp med 6 udskiftninger plejer at ligge på omkring de 3-4 minutters ekstratid, og hvis der har været en skade, er det engang imellem der bliver lagt 5 minutter til. Så hvidt jeg husker var der ingen skader, eller noget, og hvis dommeren synes der har været mange spilstop er det da normalt at lægge 5 minutter til, medmindre der er sket noget usædvanligt.
I denne kamp er 6 minutters ekstratid da helt forykkt!
Chris Foy - Man City
Howard Webb - Man Utd
Mark Clattenburg - Man Utd
Martin Atkinson - Man Utd
Kevin Friend - Liverpool
Tom Henning Øvrebø - Barcelona
...
Kfrandsen
When you live on a farm
And you bite someone's arm
That's a Suarez
When your forehead is wide
And your teeth are offside
That's a Suarez
When you dive for a pen
Over and over again
That's a Suarez
When your gums are so tight
Like you've strained for a shite
That's a Suarez
When your forehead is wide
And your teeth are offside
That's a Suarez
HAHAHA - That one killed me!
for helvede hvor er det godt a høre han gjorde det ellers var jeg personligt rejst til london banket på hans dør og råbt af ham i mindst 2 timer!!!!!!
http://sporten.tv2.dk/2013-04-22-spillerforening-tilbyder-suarez-mentalhj%C3%A6lp
"It is alleged that the conduct of Suarez constitutes violent conduct and it is the FA's contention that the standard punishment of three matches that would otherwise apply is clearly insufficient in these circumstances."
Og med denne udtalelse kan man nok forvente at Suarez er ude resten af sæsonen. Det hjælper os dog ikke rigtig i vores kamp for top 4, når manden der udlignede i den gældende kamp, kun bliver straffet fremadrettet :(
Fryd!
Vildt at han har haft 18 dages karantæne på knap to år
Alt for lidt efter min mening, han BIDER en spiller så burde man ha' 12 spilledag's karentæne.
Når man laver en så dum aktion(og det er ikke første gang) så skal man have en længere karantæne.
FA giver normalt 3 dage for voldelig adfærd.
Så han har fået FA's normale straf + det han fik sidst han lavede samme idioti - så 10 dage er bestemt en passende straf troede kun han ville få 6-7 dage
- Ni måneder: Eric Cantona (Manchester United) for et “kung fu-spark” mod en tilskuer.
- Ni måneder: Mark Bosnich (Chelsea) – testet positiv for brug af kokain.
- Otte måneder: Rio Ferdinand (Manchester United) for at udeblive fra en doping-test.
- 12 kampe: Joey Barton (QPR) for voldelig adfærd mod to Manchester City-spillere.
- 11 kampe: Paolo Di Canio (Sheffield Wednesday) for at skubbe en dommer i jorden.
- 10 kampe: David Prutton (Southampton) for at skubbe en dommer.
- Ni kampe: Paul Davis (Arsenal) for at slå Southamptons Glenn Cockerill.
- Otte kampe: Luís Suarez (Liverpool) for racistiske udtalelser rettet mod Patrice Evra.
- Otte kampe: Ben Thatcher (Manchester City) for “albue-tackling” på Pedro Mendes.
- Fem uger: Roy Keane (Manchester United) for udtalelser i sin selvbiografi.
(sakset fra Indkast.dk)
Synes du de straffe du lister op, er helt ude i hampen, eller synes du de generelt dømmer for hårdt, eller er der nogle straffe du specifikt undrer dig over?
Men jeg synes den er 100% på sin plads. Det efterlader jo netop en kæmpe risiko ved at dope sig og/eller derfor udeblive fra kontrol.
En doping kontrol virker jo kun, hvis man ikke kan forberede sig på den - om man bliver eskorteret af politi eller ej. Og hvis man så bare kan udeblive uden det får store konsekvenser, så giver det jo en stor mulighed for at spillere kunne bruge doping, uden den store risiko.
nejejnej
Man bliver lidt træt af alle dine mange små bemærkninger her inde på forummet.. Det er lækkert er du er så passioneret, men kunne du ikke holde lidt igen?
Hvis jeg er den eneste der har det sådan, skal admins have lov til at fjerne min kommentar og for den sags skyld give mig en advarsel.. Ville bare lige udtrykke mine meninger :)
Man bliver lidt træt af alle dine mange små bemærkninger her inde på forummet.. Det er lækkert er du er så passioneret, men kunne du ikke holde lidt igen?
Hvis jeg er den eneste der har det sådan, skal admins have lov til at fjerne min kommentar og for den sags skyld give mig en advarsel.. Ville bare lige udtrykke mine meninger :)
det helt fint skal prøve at gøre det bedre jeg kunne ligesom bare ikke rigtig beskrive det med mere end et nej XD
Du lære af dine fejl justblue:D
hvor er du sød:D
Hold nu op med al den personlige kritik og at gøre sig til herre over hvad der er "gode og "dårlige" indlæg/kommentarer. Læs dog udenom hvis det generer jer. Altså, hvad forventer i? At folk som skriver herinde skal være rutinerede blogskribenter og have insider PL-viden? Lad nu folk ytre sig som de har lyst og respektere det charmerende i den aldersforskel, som brugere på dette fora har. Det er da fantastisk at et fodboldhold kan samle passion fra så mange forskellige mennesker. Uanset alder, drømme/meninger, skriftlige kompetencer og forhold til brug af sitet.
Fans er fans og vi står sammen for at diskutere og nå vores mål :-)
Jeg forventer meget af kampen i eftermiddag. Håber på at se en stor boldbesiddelse og at CFC viser den rutine imod midterhold, som de snart burde have tillagt sig :-)
Og så tager vi 3 pladsen igen :D
Det er også dagen hvor jeg skal prøve at holde med de røde djævle. Jeg tror det bliver en MEGET ambivalent fornemmelse at sidde og juble når Rooney, Evra, Young og andre "hyggelige" djævle banker bolden i arsenalmålet.
Vi bliver lige nød til at trække en linje over hvad vi forventer af Jer og hvad I kan forvente af os admins her på siden.
Til alle de mange nye på forummet som ikke har deltaget her igennem sidens opblomstring og efterhånden lange historik. Så skal I være klar over at der har været en stærk efterspørgsel på kvalitet frem for kvantitet og unødige kommentar. Grunden til dette, skyldes det fjerner fokus fra det aktuelle emne samt lukker debatten for ny tilkommende til debatten.
Hvis I ønsker at tale indbyrdes til hinanden, så har Ejerskov lavet et besked center, hvor det står Jer frit for at debattere indbyrdes. Dermed ikke sagt, I ikke må debattere indbyrdes om det aktuelle emne på en tråd. Men for at holde debatten så åbent og indbydende som muligt, bedes I tænke over om det I skriver er relevant for debatten eller ej. Her vil jeg gerne gøre Jer opmærksom på §4 samt §1*.
Kærlighed har ingen aldersgrænse, og det samme gælder for passionen for Chelsea. Derfor skal der selvfølgelig ikke være nogen aldersgrænse for at deltage i debatten her på siden. Men for at tilsikre os at alle kan være med, forventes der af alle medlemmer om du er 10 eller 50 år - kvalitet frem for kvantitet.
Holdningen for adminsene på siden, er som en dommer i en fodboldkamp. Vi ønsker ikke at gribe for meget ind, tværtimod - vi er der bare for at holde en god ånd. Så tænk Jer om før I smider et indlæg.
Regelsættet findes under menu punktet "Forum" nede i bunden.
http://www.chelseafc.dk/forum/
Med venlig hilsen
Steen
Kan være du skal lave en seperat tråd, så man er sikker på at (næsten) alle får læst den? :)
Det tænker vi ikke er nødvendigt, fordi der i "normale" omstændigheder ikke er noget problem herinde på forummet. Så vil vi heller tage fat i de enkelte situationer, end at generalisere. Derudover er det forventet fra vores side af, at alle brugere læser og forstår det, før man begiver sig ud i forummet.
Hvis der er nogen der har nogle spørgsmål, er de selvfølgelig velkommen til at kontakte en af os.
Michael82, Ejerskov eller jeg.
Følgende står lige over "Skriv kommentar"-knappen:
"Husk at læse reglerne igennem, inden du skriver kommentarer"
Duxii:Følgende står lige over "Skriv kommentar"-knappen:"Husk at læse reglerne igennem, inden du skriver kommentarer"
Hej Ejerskov.
Havde ikke set den var blevet markeret så man kunne trykke direkte ind på reglerne ;)
I er sku også på forkant med det hele ;)
Sidste nedrykker kan findes imellem Wigan Pt med 32 point, Aston Villa, Newcastle og Sunderland med alle 37 point, dog rent mattematisk kan Norwich 38 point, Southampton 39 point, Stoke 40 point og Fulham med ligeledes 40, dog skal meget gå galt hvis Saints, Stoke og Fulham ryger ned. Villa fik noget af en livlinen da de slog Sunderland med 1-6, et nederlag der og det kunne meget vel havde vært det første søm i kisten.
Slut program for Wigan.
West Bromwich-Wigan
Wigan-Swansea
Arsenal-Wigan
Wigan-Aston Villa (Bund gyser!)
Hvis det hele forbliver tæt, så får vi årets gyser i sidste runde, taberen af kampen, må nok indstille sig på en tur ned i Champions ship. Håber naturligvis Wigan henter point mod Arsenal.
Aston Villa:
Norwich-Aston Villa
Aston Villa-Chelsea
Wigan-Aston Villa
Norwich kan med sejre sige sig sikker for ikke at rykke ned. Chelsea kampen skal vindes for begge parter, Nederlag mens Wigan er på formidling overarbejde i Arsenal kampen, så er Villa presset til point, mens Chelsea er godt kørnes og har i de sidste år haft godt tag på Villa, der har delt nogen øretæver ud. En sejre og CL pladsen er så småt i hus, hvis Arsenal & Spurs sætter point til. Ønske tænkning.
Newcastle:
West Ham-Newcastle
Queens Park Rangers-Newcastle
Newcastle-Arsenal
Newcaslte må siges at være årest skuffelse, når man tænker på deres trup og så deres spil sidste år. West Ham er altid svære at blive kloge på og de er oftes hjemme stærke (det så vi selv), og man vil formode at QPR vil give fansene en ordentlig afslutning på sæsonen på hjemmebane og så er til sidst er nøgle kampen for begge når Arsenal gæster.
Sunderland:
Sunderland-Stoke
Sunderland-Southampton
Tottenham-Sunderland
Sunderland er ikke særlig godt kørens og både Saints og Stoke har meget at vinde, for en sejre kan sikre dem endnu en sæson i Premier League. Den sidste kamp mod Bale FC aka Spurs er vital for Spurs der skal med til CL hvis man vil beholde Bale (ud fra rygter), men ligeledes vores egen situation.
Kan de få point mod
West Ham-Newcastle ( ikke nødvendigvis men den stibe de har)
Queens Park Rangers-Newcastle (Her skal de hente 3 point)
Newcastle-Arsenal (nok næppe....)
Ergo mulig 3 point eller 1 point tilbage. Så kan de sagtens ryge ned.
Har du det stadig sådan Ejerskov?
Norwich-Aston Villa 1-2
West Bromwich-Wigan 2-3
West Ham-Newcastle 0-0
Sunderland-Stoke Spiller mandag.
Med Aston Villa's sejre over Norwich, så er Villa på en 13 plads med 40 point, og kan med måske 1 point sikre sig endnu en sæson i PL, de kommer forhåbentlig ikke imod Chelsea som de gæster i deres næste kamp. Wigan, de bliver sgu ved at kæmpe til sidste runde, og nu efter sejre over WBA, så blot 2 point op til Sunderland, som skal spille imod Stoke. Sunderland er på 37 og en sejre er man på de magiske 40 point der plejer at give en sæson mere. Norwich' nederlag, det bragte dem i den grad med i nedryknings spillet, hvor blot er 3 point fra Wigan med 35 point.
Newcastle fik 0-0 mod West Ham, og da de nærmest hold begge vandt, så er Newcastle presset til at hente sejre mod QPR i næste runde.
15 Norwich 36 8 14 14 34-56 38
16 Newcastle 36 10 8 18 43-66 38
17 Sunderland 35 9 10 16 39-51 37
18 Wigan 35 9 8 18 42-64 35
19 Reading 36 6 10 20 41-67 28
20 Qpr 36 4 13 19 29-57 25
Toppen, United og City er sikker på deres, så det springer vi nemt og elefant over.
3 Arsenal 36 19 10 7 67-36 67
4 Chelsea 34 19 8 7 68-35 65
5 Tottenham 35 19 8 8 61-43 65
Queens Park Rangers - Arsenal 0-1
Tottenham - Southampton 0-1
Manchester United-Chelsea Spiller idag.
Spurs vandt lidt heldig mod Saints på mål af, ja, hvem ellers én Bale i slutningen af kampen, hvor Arsenal vandt på en scoring efter 21 sek. Så en Sejre idag eller i så fald point, kan være guld værd. Det er tæt men Chelsea er inde i rigtig go periode, så jeg er fortrøstnings fuld mht kampen i dag..
Den vigtigste faktor for en sejr bliver at neutralisere deres usandsynligt formstærke og hurtige waliser. Vi er dog selv i god form for tiden og med de vigtigste spillere klar, håber jeg på, at vi kan sætte Spurs og Vilas-Boas på plads som det bedste hold i London!
Mine kommentarer kort.
Men hold da kæft hvor vi brændte idag! Men kun 2 point bagud nu. Så det er jo ganske fint
Spil med Cole og Azpilequeta i stedet
Ser frem til "finalen" den 23 december mod Arsenal.
Vi kunne sagtes havde tabt i går, der var overhovede ikke styr på noget de sidste 20 minutter.
Jeg gætter allerede nu på vores opstiling på tirsdag mod Sunderland (den bliver vist på 7eren!!!)
Cech: Fordi at Schwarzer spillede sidste sidste kamp, så der skal lige gå 50 kampe igen inden det bliver hans tur igen.
Det ville ikke komme som et chok hvis Schwarzer startede fordi det er Capital One Cup. Men at schwarzer spiller 2 ud af 3 kampe i træk ville dog komme bag på mig.
Luiz/JT: Mou vælger 100 % en af sine fortrukne forsvarspiller (altså JT/Luiz) Fordi de har kamptræning osv.
Cahill: Fordi han ikke har startet i de sidste 2 kampe.
Azpilcueta: Fordi han har spillet godt på VB og Ivan har brug for en pause.
Det ville dog stadig ikke komme bag på mig hvis han gav genvalg til sin yndlings HB.
Mikel: Fordi han skal supplere Lampards offensive løb og tilgang.
Lampard: Han har ikke spillet så meget på det sidste så...
Oscar: Han har ikke spillet i et LILLE stykke tid.
Hazard: Fordi Mou har sparet en del på de andre positioner i denne kamp så han giver genvalg til vores (måske) bedste spiller.
Schurrle: (skriv lige hvordan jeg skriver hans navn!) Det overaskede mig at på trods at have scoret 2 mål da han startede sidste sidste kamp at han så ikke startede den næste eller den næste igen. Derfor for han en Capital one cup (også fordi sidste gang han spillede mod dem scorede han 2 mål)
Eto´o: Han har ikke spillet i et stykketid.. Kun derfor...
Måske Ba jeg er ikke sikker...
Jeg er sikker på at KDB kommer ind før eller siden.
Jeg er næsten også sikker på at Ivanovic starter inde, da han fik sit 5. gule kort i denne PL sæson mod Crystal Palace, og har derfor karantæne, medmindre han kan afsone sin karantæne i den her kamp, og måske et gensyn af Bertrand, hvis han ikke er skadet længere?
Giver dig ret i at Eto'o nok starter inde. Han har ikke spillet i et stykke tid, og han er altid bedst når han starter inde, og ikke er indskifter. :-)
Og så lige en kort kommentar angående Oscar og Mata. Håber inderligt på at se Mata på Emirates d.23. Han har ikke imponeret i den sidste række kampe, hvor han får en gang skyld har fået en reel chance for at spille sig ind i en stime, men han var fantastisk, da vi gæstede Arsenal sidste gang.
Det er et utvivlsomt stort signal Mourinho vil sende, i tilfælde af at han lader ham starte ud i en så vigtig kamp som et London-derby mod førerholdet... Jeg har dog desværre på fornemmelsen at jeg må tage til takke med at se ham i Sunderland... Suk. :/
Man må gå ud fra at det bare lige er for at vise Cech, at han ikke er garanteret pladsen. Han har trods alt stået noget ustabilt på det sidste. Har sågar hørt stats, der siger at han ikke lavede en eneste redning i både Sunderland og Stoke... Lad os håbe han vender sin form, men i første omgang synes jeg Schwarzer fortjener pladsen mellem stængerne i morgen.
Rigtig glædelig jul og godt nytår til Jer alle :)
Mit spørgsmål er så om det for tidligt at "heppe" på de andre hold, eller sidder I også og håber at Lukaku, Agger og Eriksen sparker deres hold videre?
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 3. | Liverpool | 10 | 18 |
| 4. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 5. | Tottenham | 10 | 17 |
| 6. | Chelsea | 10 | 17 |
| 7. | Sunderland | 9 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| João Pedro | 19 | 6 |
| N. Jackson | 14 | 6 |
| L. Delap | 14 | 4 |
| C. Palmer | 9 | 4 |
| Pedro Neto | 8 | 2 |
| K. Páez | 7 | 3 |

TV3 Sport
Viaplay.dk
Norlys

Har i folket virkelig ikke en holdning til hvem der er EPL største douchebag?