Rodekassen
Hey fellow Blues.
Det sker jo ret ofte her på siden er det bliver oprettet tråde, blot i søgen på et svar på et enkelt spøgsmål.
Derfor foreslår jeg nu at vi har en \'\'rodekasse\'\' hvori man kan stille sine små spørgsmål som ikke kræver en hel tråd.
Et eksempel kan være hvor en kamp kan ses, og egentlig alt mellem himmel og jord. Så fyr løs!
Kommentarer
Bør den her fremragen tråd ikke havde en sticky, så alle ikke kan undgå at se den? :)
Ville egentlig bare lige ønske alle jer Chelsea venner en rigtig glædelig jul! :)
Det var sku en god gave at få i går, 8-0. Hold da fast!
Mange tak :).Håber i alle havde en rigtig god jul!
Lige over :). Som jøde har jeg ikke rigtig fejret jul, men lidt mad har man da fået ;)
Jeg vil bare sige til admin at han må opdatere \"trup\", der står nemlig at RDM er træner og der er også nogle spillere som ikke burde være der. håber i havde en god jul :)
Her kan jeg bidrage med et lille humoristisk indlæg hos heltnormalt.dk - jeg håber i har lidt selvironi:
http://heltnormalt.dk/vildtsporty/2013/11/13/090000
Fortsat god dag! :)
''Selv Fernando Torres kan score for os, når han er op imod en målmand i Crocs!”
LMFAO! :D
Jeg bidrager gerne med en mere, og igen er selvironi påkrævet!
http://plmemes.com/mem/916
HAHA!
http://www.bold.dk/nyt/Barca-chok-To-transfervinduers-karantaene
... kan jeg virkelig ikke se hvordan Luiz skulle være fortid hos os til sommer!
Jeg vil gerne holde fast i min teori om at Luiz bliver fast midtbane mand for os fremover, mens en ny CB bliver købt ind.
Puyol er stoppet, Valdes er stoppet og vil væk (dog langtidsskadet).
Jeg har hørt at Barca har lavet en aftale med Ter Stegen. Men principielt må de jo ikke handle i vinduet. Så er aftalen vel ugyldig... og så står Barca i hele næste sæson med Pinto. Er det korrekt forstået?
Hvorfor er Eto'o ikke inkluderet på topscorerlisten ude til højre på startsiden? Bare en fejl eller hvad? :-)
1. De kan ikke klare sig igennem UCL med Pinto og deres bagerste kæde
2. De kan ikke vinde La Liga med Pinto og deres bagerste kæde
3. Steen er lykkelig.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/spanskfodbold/article2253685.ece
Så vi må nok leve med at de for handlet de nødvendige spiller ind tidligt, for at sikre sig det nødvendige, før fælden den klapper. Øv.
Gid man kunne nægte dem køb, imens sagen stod på. Som f.eks., de indsatte kender til ved deres prøveløsladelser, at de ikke må komme ud af landet :) Sådan en "forhindring" burde Barcelona få, imens sagen stod på - efter min mening :)
... og burde resultat mod Leicester ikke være 2-0? ;)
Undskyld - men burde CFC Tip ikke være starten fra ny ved sæson start?
Har du skrevet til Ejerholm? :)
Undskyld - men burde CFC Tip ikke være starten fra ny ved sæson start?
Hey Elholm.
Jo, du har ret med Leicester-kampen - der var åbenbart opstået en fejl et sted i systemet, som nu er rettet :)
Derudover så har jeg slettet venskabskampene fra CFC Tip, så nu kører vi kun på de officielle kampe!
Ikke at jeg skal blande mig i dit design her på siden, men er det ikke tid til at skifte lidt ud? Halv delen af de der køre oppe i toppen er nu skiftet? :-)
@Ejerskov
Ikke at jeg skal blande mig i dit design her på siden, men er det ikke tid til at skifte lidt ud? Halv delen af de der køre oppe i toppen er nu skiftet? :-)
Enig - og evt. også inde på de sociale :). (Twitter/Instagram)
@Ejerskov
Will do!
Jeg har lige tilføjet Costa til toppen - så har i lidt at starte med ;)
Drogba fik en ekstra modtagelse efter 3.20
Jeg havde ikke forventet at der ville være så mange tilskuere til sådan et event, men fedt at se! :)
Jeg ville bare høre om det ikke var muligt også at få en top assist top liste ude på siden her?
Fortsat god søndag
Er jeg den eneste, som oplever at links til artikler fra Chelseafc.com ikke virke fra vores hjemmeside? Jeg bruger en Android enhed, hvis det har relevans
Tak for informationen Simoron - det er fixet! :)
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 4. | Sunderland | 10 | 18 |
| 5. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 6. | Tottenham | 10 | 17 |
| 7. | Chelsea | 10 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| 10. | Brighton | 10 | 15 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| N. Jackson | 15 | 6 |
| João Pedro | 9 | 3 |
| C. Palmer | 9 | 4 |
| Pedro Neto | 8 | 2 |
| K. Páez | 7 | 3 |
| E. Fernández | 6 | 7 |

TV3 Puls
Viaplay.dk
Norlys

Jeg starter med et svar.
tobylobi har i en anden tråd spurgt om hvordan kampen mellem WBA og CFC imorgen d. 17 november kan ses. Det som mange på siden plejer at gøre, er at streame kampen på deres computer online. Dette kan blandt andet gøres gennem http://www.thefirstrow.eu/
En anden idé er at kigge ind på chatten umiddelbart før kampstart. Der plejer gerne at være et par gæve gutter, med et par links :)