Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Stamford Bridge

Så skal jeg snart på Boren for første gang, så jeg ville bare lige vide, hvordan stemningen er.

Hvordan er stemningen blandt fansene ved kampe, og der scores?

Hvor er det bedst at sidde?

Og er der nogle af jer, der har været på Chelseas museum? Det vil jeg nemlig virkelig gerne, og det lyder også spændene

Og hvad med London. Hvad skal man se og opleve der?

Er der noget bestemt, man bare skal se? :)

14 år siden
2062 visninger

Kommentarer

JMR14 år siden

Ved den kamp , som jeg så, var der en stemning, som jeg aldrig har oplevet før, de Engelske Fans sang konstant , nu skal det også lige nævnes ,at det 8-0 kampen mod Wigan ,som gav CHELSEA  mesterskabet i 2009/2010, vi havde nogle gode pladser i et af hjørnerne,  vi brugte slet ikke siddepladserne , vi  stod op op og sang og dansede sammen med de engelske fans.

munk9014 år siden

jeg var over at se chaelsea og napoli det var det fedeste jeg har oplevet stemning ja den kan man ikk komme uden om fantastik i kan godt glæde jer til at komme der over :D 4-1

torres9luiz414 år siden

Det lyder sku fedt. Jeg kan næsten ikke vente :)

Tuxen14 år siden

Jeg var derovre i februars hvor vi var inde og se Howard Webb og sine 11 diciple snyde os for kampen...

Vi var inde og få turen inde i museum og vil sige at i bestemt ikke behøves audio-tour, den er meget lang og langtrukken og du skal sætte et par timer af til det...

Jeg vil råde jer til at i går rundt i området inden kampstart og oplever stemningen omkring The Tube og barerne deromkring, super fedt!!

God tur

torres9luiz414 år siden

Jo tak Tuxen :)

Obi14 år siden

Var over og se broen tilbage i efteråret 2001 eller foråret 2002, men var på rundvisning på stadiumet, omklædnings rummet samt jeg så \"trofæ\" skabet som tour guiden viste stolt frem :) Jeg gik rundt området bla den fantastiske kirkegård (eller hva det nu var) i timer. Stedet var tilgroet og der var gamle gravsteder inden mellen græs, træer og buske, alt sammen så historisk gammel ud, men hvis muligheden var der skulle jeg ligge der eller strøes ud over broen..Fantastisk oplevelse, og tour guide var taget af sted da jeg kom, så jeg måtte vente inde i shoppen, hvor der kørte en film med mål og lign fra Chelsea tid, så da han kom tilbage var det blot ham og mig, så der blev snakket bold og ellers alt andet.

Næste kamp

Onsdag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

I går 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.