1,2 MILLIARDER!!
The Sun skriver at AVB har fået lov til at bruge 1,2 milliarder kroner, på nye spillere i Januars-transfervindue.
Så er spørgsmålet jo bare hvem de penge skal bruges på?
Vi er hvist sikret Cahill. Alex har bedt om at komme væk.
Drogba tager afsted til Africa Cup.
Anelka skifter til et kinesisk hold.
Torres er ikke vildt god.
Skulle en ny angriber hentes?
Chelsea har fået at vide, at hvis de byder 190 millioner kroner kan de få Kaka. Ville det være en god handel?
TheSun: http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/4020635/Chelsea-news-Andre-Villas-Boas-to-be-given-150m-to-spend.html
Kaka: http://indkast.dk/index.php?nyhed=87253
Kommentarer
Ok lad mig slå det fast:Cavani kommer ikke til januar, og det gør Hamsik heller ikke!Her er hvorfor:
#1: De spiller stadig i CHL (hvor de møder netop Chelsea i februar), og vil være låst i en eventuel transfer.
#2: De er nummer seks i Serie A, 10 point bagud, men de kan sagtens nå at komme i top 3. Det er mindre pointforskel end Chelsea op til nummer 1.
Lad os bare regne med Cahill kommer til januar, men ellers ved jeg sgu ikke hvem vi skulle hente. Der er snak om Milos Krasic, men ved sgu ikke. Måske Kevin de Bruyne
Hazard er stadigvæk en mulighed... Cahill er pludselig blevet en mulighed også :)
Jeg så jo gerne Seydou Doumbia fra CSKA.
Vi kunne smide Kalou oven i hatten. Han har garnet 23 kasser i 30 kampe. Problemet er bare, at han også er ivorianer, så han skal nok også til African Cup of nations
Nu er the Sun vel ikke kendt for at være mest troværdig og her op til januar, kommer der nogle \"spændene\" rygter. Kunne godt tro at AVB får penge, men 1,2 mia? Rygter har gået på Kaka, Krasic og naturligvis Cahill.Læste at de jagtet flere alternativer en bare Cahill.
Er spændt på hvad der kommer til at ske..
For mig giver det ingen mening at hente en spiller som Kaka. Han er naturligvis en klassespiller, men han har i sin Real tid været utrolig meget skadet. Han bliver 30 om 4 mdr. Og han skal have utrolig meget i løn.
Hvis det var mig der bestemte ville jeg blot hente Cahill til januar. Til sommer ville jeg så prøve at hente Hulk ind. Og jeg kunne godt tænke mig at Mata blev brugt som en offensiv midtbane spiller istedet for kant.
Som Awekat nævner så kunne Kevin de Bruyne være utrolig spændende!
Jeg syntes de skal se om de kan få Kaka, Hazard eller Neymar. Og man skal bare give Torres lidt tid!!
Don:
Bertrand som venstre wing? Han er altså en venstreback :S
Der går rygter om at Hulk vil til Chelsea og blive trænet af AVB igen.. Håber der passer! Jeg synes det ville være fedt hvis Hulk kom til Chelsea. :-)
Michael82:
I know.. Men knægten er vokset op på den plads :) .. Først senere har han fået sin wingback-kompetencer :) ..
....
Fruerlund:
Vil også gerne se Hulk i Chelsea, men tror bare at det ender som Falcao i At. Madrid ..
shaqiri fra FC Basel 100 mio kr http://www.youtube.com/watch?v=gDYCqdPHW0k&feature=related
Kaka Real Madrid 190 mio kr.
Cahill Bolton 62 mio kr.
Shaqiri ville være et interresant køb. Jeg var inde og se ham til U21 EM finalen, og jeg synes at han spillede en god kamp. Helt klart en spiller jeg sagtens kan se i klubben. Men han er kantspiller og vores kant fejler ikke noget.
Kaka ved jeg ikke helt. Han er snart 30.
Synes hellere at vi skulle købe nogle unge spillere, istedet for at bruge mange penge på en spiller der kun holder i 2 år.
Cahill er vi jo næsten 100 % sikre på at få, hvilket jo bare er godt. Jeg har ikke set nogle Bolton kampe, så jeg aner ikke om han er god eller ej, men det må han jo være hvis Chelsea vil have ham :)
Cahill er jo næsten sikker efterhånden, og så også gerne Hulk komme til.
Kunne også været ekstremt spændende med en Neymar eller Götze, men begge er nok urealistiske.
OFF TOPIC: Hvordan laver i de der opstillinger?? :)
Chesleafan21@ Tryk på den grønne knap hvor der står \"nyt\", så springer der en taktik tavle op :)
Synes man skulle prøve at flytte David Luiz op på den defensive midtbane. Tror godt han kunne fungere der. Ellers så er Hulk og Cahill de eneste nye.
holdet i 2013. har stadig Terry til forsvaret, og Sturrigde til de tre føreste pladser. mens Mceachran og Ramires til midtbanen.
OM: 1. Thomas Muller, 2. Hazard, eller 3. Hamsik
Bo : 1. Cavani, 2. Hulk, eller 3. Mario Gomez
En fra hver position og jeg er fucking lykkelig!
Kommer nok til at koste maks 800 mio for 2 af disse, tror I ik?
spillere er så dyre nu om dage
Chelsea 2014-2015.
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 4. | Sunderland | 10 | 18 |
| 5. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 6. | Tottenham | 10 | 17 |
| 7. | Chelsea | 10 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| 10. | Brighton | 10 | 15 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| N. Jackson | 15 | 6 |
| João Pedro | 9 | 3 |
| C. Palmer | 9 | 4 |
| Pedro Neto | 8 | 2 |
| K. Páez | 7 | 3 |
| E. Fernández | 6 | 7 |

TV3 Sport
Viaplay.dk
Norlys

Jeg synes et køb af en Cavani og en kreatør på midtbanen ville være klasse (Kaka kunne være en god mulighed)
Men jeg er meget tryg ved at Villas boas skal handl, da det var ham som købte Mata og Romeu :D