Abrahomovics Pengepung
Chelsea er allerede nu kædet sammen med en masse store indkøb. Det er et selvfølge for en stor og pengestærk klub, som Chelsea..
Spørgsmålet i år er nu, om Abrahomovic vil lette for den store skattekiste, og lade Chelsea handle stort ind.
Incitamentet ville ligge i at CL trofæet kom hjem, og manden har fået lyst til mere. endivdere er der en del vitale spillere, som er i deres karrieres efterår. Lampard har stadig niveauet, men en spiller som J.T synes ved at være for gammel og er begyndt at lave en masse fejl. Drogba forlader os jo desværre også.
Derfor mener jeg at Chelsea i dette TransferVindue, kommer til at få skaffet nogle store spillere til klubben.. Any ideas, udover Neymar, Ganzo, Lucas Moura og Hazard. Alle er offensive, men spørgsmålet er også om der mangler i defensive..!
BTW. Dette er min første tråd herinde, så håber i tager pænt imod den, og kommer med nogle konstruktive feed back:D
Kommentarer
Er det kun mig der ikke kan se hele Steen\'s indlæg?
Duxii: Jeg kan heller ikke se Steen\'s indslag
Hey Sten.
Supertak for din feedback.. Jeg mener heller ikke at J.T skal skiftes ud, Men bare gå lidt ned i spilletid, så de andre kan komme til også... Især Cahill, som du nævner, ser jeg stor potentiale i... Ikke mindst Luiz... angående det offensive, så ville et suplement til Ramirez, Lampard og Ramirez ikk være værst... Ramirez faldt lige lidt i tempo i begyndelsen af foråret... Men er kommet stærkt igen... Mata er genial, men nogen gange føler jeg bare at han spiller alene, hvorfor Torres er en god partner.. Sidst men ikke mindst, så er Lampard en gammel fyr, og Merieles er ikke på samme niveau... Jaeh han har et godt hug, men han laver ikke de samme assist som Lampard...
Sidst men ikke mindst håber jeg at Lukaku kommer bliver lejet ud, og udvikler sig dobbelt så god som Sturridge...
vi skal have malouda og kalou ud, da jeg synes især malouda ikke har niveauet til de store kampe. hulk og hazard (selvom det bliver svært at få begge to) ser jeg som afløsere. drogba forlader os desværre men det betyder ikke at vi skal have en afløser. torres og lukaku og tildels hulk kan godt tage angrebspladsen. vi får også marko marin. courtois skal lejes ud, gerne til atl. madrid igen, og så skal enten essien eller meireles ud. personligt vil jeg helst have essien ud. mceachran skal også lejes ud. en klub i the championchip ville være fint.
udskiftere:
målmand: turnbull
forsvar: huchinson, chalobah, cahill/luiz, bertrand
midtbane: meireles, romeu, de bruyne, marin, sturrigde
angreb: lukaku/torres
Har hørt rygter om at Lucas Moura er på vej til CFC, men han er sgu en dyr herre.
Så synes jeg f.eks. at Adel Taarabt fra QPR kunne måske være en mulighed.
Han er 23 og meget billigere en Lucas Moura.
Men hvis en af de lidt mere defensive midtbanespillere tager af sted så kunne en Axel Witsel eller en Marouanne Fellaini komme måske?.
Men er helt enig med at Hulk skal komme :-).
Der vil jeg så godt nok sige, at Adel Taarabt dertil også er meget dårligere end Lucas, og han har slet ikke niveauet, der skal til for at spille i Chelsea! Han var en af de bedste i championship, men hans sæson i PRL. har jo været enormt skuffende. SÅ vil jeg hellere smide penge efter Lucas, skal det ikke være ham, jamen så kunne Hamsik være et forsøg, selvom jeg dog ikke er stor fan af ham.
For ikke at oprette en ny tråd, så forsætter jeg her:Maicon har igennem de sidste par dage været meldt tæt på Chelsea.
Jeg må indrømme, at min første tanke var: \"Det fucking løgn. Vi skal ikke lade en på 29 gå for at hente en på 30\". Og det tænker jeg sådan set stadigvæk. I dag så jeg så, at prisen kommer til at ligge omkring 55-60 mio. hvilket er vel er til at betale.
MEN - Hvad synes I? Er det et godt køb eller skal vi kigge andre steder og satse på nogle unge spillere? Jeg kan i hvert fald ikke lade være med at tænke, at det kun kan betale sig i længden.
Awekat: Jeg er dig fuldstændig enig. Maicon er en rigtig god spiller, men hele ideen var vel i at vi skulle fornye vores hold. Få nogle skarpe unge talenter ind. Jeg tænker hvorfor vi overhovedet skal have den plads fyldt ud med en dyr herre udefra, når vi har Patrick van Aanholt løbende rundt på træningsbanen? Han ville sagtens kunne udfylde den plads fra Bosingwa, med Ivanovic som første valg. Det kunne være et bevidst valg, som ville give vores bagerste kæde et lille pift af frækhed, udover Bertrand.
Noget helt tredje er, der var stor snak omkring van Der Wiel, men så må jeg da indrømme at en spiller som Debuchy viste hans offensive evner til EM, dog synes jeg han failede et par gange i hans defensive. Hvad synes I om van Aanholt til den placering?
@Steen
Van Aanholt er venstreback og mindes aldrig han har spillet på højrebacken. Vi har derimod Sam Hutchinson som både kan spille højreback og central forsvar.
Mht Maicon mener jeg han er en klasse back. Vanvittig god defensiv og endnu bedre offensiv. Med al respekt til Ivanovic så er Maicon bedre. 55-60 mio kr er billigt for ham, men han er desværre for gammel i mine øjne. Min mening er at Ivanovic er god nok til at spille den højreback og vi derfor ikke skal erhverve en ny.
Gregory Van der Wiel tror jeg vi fik svar nok på under EM om hvorvidt vi skulle købe ham eller ej. Han er ligesom Bosingwa ikke særlig skarp defensiv.
Drogba: Hvorfor mener du at van Aanholt ikke kan spille en højre back? Sturridge var sagt at han kun var centralt angriber men se hvor godt han klare sig som kant spiller, og det samme som Mata som kant og nu er han offensiv midtbane spiller som det kreative led. Jeg mener at van Aanholt sagtens kunne spille højre back som anden del, f.eks. med Hutchinson.
Noget andet er, Maicon er satme ikke bedre end Ivanovic. Ivanovic er en halvt poleret perle.
@Steen
Fordi han er venstrebenet... Der er selvfølgelig spillere som Lahm, Santon osv der gør et fint stykke arbejde når de spiller venstreback selvom de er højrebenet. Jeg mener dog der er flere ulemper end fordele ved det.
Du har tydeligvis ikke set Maicon spille så. De er måske lige gode defensive, men offensivt er Maicon på et helt andet niveau.
Drogba: Jow - jeg har skam set Maicon spille. Og jeg er ikke enig med dig i at han er bedre end Ivanovic. Jeg ser ingen ulempe ved at være venstre benet for at kunne spille på den højre plads. Det er set så mange gange, som du også selv nævner. Det er velt et spørgsmål om hungren og lysten til at ville det. Det tror jeg van Aanholt har, og det vil hjælpe ham. Istedet for at gøre det til en svaghed at skulle forsvare bolden mod den side din modstander står og du skal arbejde den vej ind, kan du jo gøre det til din force. Det er et spørgsmål om du ser glasset er halv tomt eller halv fyldt. Jeg tror på ham.
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 3. | Liverpool | 10 | 18 |
| 4. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 5. | Tottenham | 10 | 17 |
| 6. | Chelsea | 10 | 17 |
| 7. | Sunderland | 9 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| N. Jackson | 15 | 6 |
| João Pedro | 9 | 3 |
| C. Palmer | 9 | 4 |
| Pedro Neto | 8 | 2 |
| K. Páez | 7 | 3 |
| E. Fernández | 6 | 7 |

TV3 Sport
Viaplay.dk
Norlys

Velkommen til Pnajz,
Nederst på forsiden kan du se hvilke tråde der er aktive på. èn af de tråde, ved jeg der bliver bl.a. diskuteret Hazard, og også lidt Hulk :)
For at svare på din tråd, som er ganske udemærket :) så vil jeg da helt sikkert give dig ret, men også kun delvist. For jeg mener den gamle garde er i sin bedste alder/form. Jeg synes Lampard gør det ganske udemærket, og Terry har dog vist små fejl, men gør det stadigvæk rigtig godt! Jeg synes en spiller som Terry skal have 1-2 sæsoner endnu, så han kan videregive sin viden til Cahill (som jeg mener bør overtage rollen som holdets styrmand i det defensive spil, på sigt).
Jeg tror du har fuldstændig ret i, at RA åbner op for den helt store tunge pung her til sommer. Han har ikke kun lugtet blod, han har smagt sejrens sødme, og han vil ikke nøjes med at være \"the lucky punsh!\" han vil være med i eliten af top 5-10 klubber i verdenen og han vil herske i Premier League.
Kant spillere som Hazard, Hulk, Lavezzi er forholdsvis realistiske. Det samme mener jeg også Falcao og Higuain er. Hvad de mener skal ske på midtbanen ved jeg ikke helt, og har lidt svært ved at se hvilke muligheder der er. Forsvaret, mener jeg kun der er ét rigtigt køb, som jeg har talt varmt omkring, og det er Kyle Walker fra Tottemham, ude på højre kant. Stabil spiller som kan supplere/rotare med Ivanovic.
Vedr. Hazard, (ved godt et EB er et elendigt pålidelig kilde, meeen) http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/PremierLeague/chelsea/article1764141.ece