André schurrle
Kommentarer
http://footy.dk/2013/04/17/leverkusen-og-chelsea-enige-om-angriber/
Håber det er sandt. Men bliver dog lidt skuffet hvis jeg ikke kommer til at se KDB i Chelseatrøjen næste sæson
Håber virkelig ikke vi bruger penge på endnu en middel tysker ( Marin) ser ham slet ikke god nok til Chelsea og i modsætning til Marin skal vi bruge ca. 200 mill. på ham hvilket jeg synes jeg ALT for meget. Vi har nok af kanter. Mata, Oscar, Moses, Hazard plus den der er udlejet. Bla. Piazon. Som sagt mange gange før skal vi have en 9'er som Gomez. Ham kan vi vel næsten få for samme pris. Ved godt han er noget ældre men et super køb hvor jeg tror/ er neget overbevist om at Schurle vil komme til og sidde på bænken som Moses og Marin.
Hmm jeg kender ham ikke så godt, men jeg synes, at vi godt kunne bruge mere bredde i truppen og også på kanterne. Jeg synes Mata og Hazard har set lidt slidte ud i nogle kampe, og mener ikke, vi har så mange kvalificerede alternativer. Marin har vel bare vist sig ikke at være god nok, og det efterlader Moses som eneste mulighed for at rotere blandt de tre offensive bag angriberen. Ramires og Bertrand hører, i min optik, ikke til på disse pladser. Så lidt ekstra dybde i truppen på det område ville være helt fint. Om det lige skal være Schurrle, ved jeg ikke.
Dwise: ja det kan du godt have ret i. Men så skal det vel være en fra egne rækker (Piazon el. ) eller en billig ala Marin. Ikke 200 mill. for at skabe mere bredde. Vi kan godt blive enige om at vores trup er for smal til alle de kampe vi spiller. Det må snart være på tide og høste frugterne af alle de talenter vi har udlejet og give dem chancen i mindre PL kampe og FA og Carling cup og CL mod de små hold eller hvis vi er videre.
Det kunne da godt være at Marin begynder at oppe sig næste sæson og i hvertfald komme fald op på Moses niveu hvis ikke skal vi altså have en ny kant. og schurrle gjorde det altså mega godt til em og startede i alle kampe (så vidt jeg kan huske) så hvis vi får ham vil det da blive et kæmpe plus. Han minder også meget om Marin i hans spillestil, men jeg håber sgu vi får ham
Helt klart enig i at vi mangler bredde, og det er noget der skal sørges for i næste sæson. Kig på de to Manchester-klubber og se hvor mange kompentente reserver de har. Som Dwise siger ser Mata og Hazard ret slidte ud til tider, og det skal være anderledes næste sæson. Nogle gange er fodbold ret simpelt. Hav bredde i truppen, roter og se resultatet!
Note: Mata har medvirket i 118 kampe i træk for Spanien og Chelsea siden hans debut mod Norwich!!!!!!!
Note: Mata har medvirket i 118 kampe i træk for Spanien og Chelsea siden hans debut mod Norwich!!!!!!!
Lidt nyt! http://onside.dk/premier-league/rudi-voller-ja-jeg-har-forhandlet-med-chelsea
Snitterman: Jeg må altså erklære mig enige om, at jeg fylder personligt at et køb af Shurrle på ingen måde kan retfærdiggøres. Vi er også enige om bredde til truppen, ville gøre os væsentligt stærkere. Dog er vi ikke enige om bredden burde kunne erstattes i egen rækker. Hvor ser du det talent henne? Piazon? tjaa... han kunne måske komme til at spille rotation på sigt, men ikke allerede til sommer. Hvad vedr. købet af Gomez, så er vi igen enige, for 200 millioner for en rotationsspiller eller 200 milioner for et hit? Hvad vælger man så? Jeg kan ikke se det er så svært, og i værste tilfælde med et køb af Gomez, så ville vi faktisk kunne spille med Torres på kant/hængende. Og spare en Mata eller lignende. Men én ting er sikkert, vi skal have indkøbt til bredden i truppen til sommer, og det gælder backs, midtbanen, og sågar også i det offensive.
Jeg har bare én bøn.. Giv nu Lukaku chancen!
Jeg har bare én bøn.. Giv nu Lukaku chancen!
Så det du siger Steen, er at du hellere vil smide 200 mio. kr. efter Gomez, som ifølge dig vil være et sikkert hit, i stedet for en rotationsspiller?
Men samtidig vil du have vi giver Lukaku chancen, og hvad med Ba? Det vil da gøre Gomez til en rotationsspiller også?
Hvorfor så ikke smide pengene efter Schürrle så, og få en bredde spiller både til wing og i nødstilfælde i angrebet?
Men samtidig vil du have vi giver Lukaku chancen, og hvad med Ba? Det vil da gøre Gomez til en rotationsspiller også?
Hvorfor så ikke smide pengene efter Schürrle så, og få en bredde spiller både til wing og i nødstilfælde i angrebet?
Kender ham ikke, så det er svært at sige om han er god nok eller ej.
Men jeg ved, at han er god nok til det tyske landshold, og så må man, trods alt andet lige, være riiiimelig habil
Men jeg ved, at han er god nok til det tyske landshold, og så må man, trods alt andet lige, være riiiimelig habil
Leverkussen har bekræftet at man forhandler med Chelsea omkring Schurrle
Jeg kender ham ikke godt nok til at kommentere paa hans talenter. Dog vil jeg gaa udfra er Marin saelges da vi ellers har alt for mange til positionerne bag ved angriberen.
Er jeg den eneste der finder det underligt, at vi endnu ikke har en traener paa plads, men er begyndt at koebe nye spillere? Hvorfor ikke vente og se hvad den nye traener vil. Eller tror i at der er meldt ud at vi spiller 4-5-1 og en ny traener skal bare foelge trop og spille samme system?
Er jeg den eneste der finder det underligt, at vi endnu ikke har en traener paa plads, men er begyndt at koebe nye spillere? Hvorfor ikke vente og se hvad den nye traener vil. Eller tror i at der er meldt ud at vi spiller 4-5-1 og en ny traener skal bare foelge trop og spille samme system?
Blueviking skrev:
Jeg har tænkt præcis det samme! Virker sku underligt at bestyrelsen selv håndterer det.
Giv da den næste træner lidt frie hænder, og lad ham bygge et hold op.
Jeg har tænkt præcis det samme! Virker sku underligt at bestyrelsen selv håndterer det.
Giv da den næste træner lidt frie hænder, og lad ham bygge et hold op.
Personligt tror jeg at Mourinho allerede har lagt en seddel på Romans bord med spillere han gerne ville have, Schurrle er en spiller efter Mourinhos hoved, så det giver god mening
Der er mening bag "galskaben" - jeg er 100 på at de har lagt en slag plan sammen for næste sæson, men så længe Real er med i Champions League bliver der ikke meldt noget ud.
Der er mening bag "galskaben" - jeg er 100 på at de har lagt en slag plan sammen for næste sæson, men så længe Real er med i Champions League bliver der ikke meldt noget ud.
Man kan håbe du har ret Duxii.
Ville være nice!
Ville være nice!
Sad lige og kiggede på prisen, iflg. tyske bild er prisen for Schurrle ca 20 millioner euro, svarende til ca. 151 Millioner danske kroner.
Elholm: Ja, jeg siger jeg heller vil smide 200 mio kr. efter Gomez, for at få en habil 9'er, der stort set er statsgaranti for at lave mål. Hvad har vi nu? Vi har Demba Ba som ikke er sikkerheden selv, men laver flotte mål, når det sker. Ja, han skal lige spilles ind, også skal han nok blive god - uden tvivl. Så har vi Torres, vores sorte får. Ham har jeg ikke grund til at kommentere på vel? Han kan være væk i næste sæson, men chancen er nok større for han er i den blå trøje igen i næste sæson. Også har vi Lukaku, som ligner mere og mere en udlejning igen, selvom jeg ønsker at han fik chancen, i de utrolig mange kampe vi spiller i løbet af en sæson. Tænk lige på vi spiller mellem 60 og 70 kampe på en sæson. Mon ikke der er plads til Ba, Lukaku og Gomez? Når man tænker på at 2-3 kampe i ugen.
Hvis du analysere de kampe vi har spillet i denne sæson, ligner vi mere og mere et hold som altid spiller med spillere der er 70-80% fit. Jeg syntes vi mangler bredde på 9'er rollen også, og den bredde skal bestå af det vi har nu, og ikke indkøbe sig til middelklasse igen. Vi har ikke en fast 9'er endnu, der har potentiale for at være topscore i Premier League. Det troede vi alle sammen vi fik da vi købte Torres, men desværre. Han kan ikke længere regnes som noget stabilt.
Vi er enige om at bredde i hele truppen, med en høj kvalitet er da klart foretrukket. Men hvis jeg skal være helt ærlig, så tror jeg vi begge er enige om, at 200 millioner kr. ikke fjerner mulighederne for mulige indkøb i transfer vinduet til sommer ;) Mon ikke der er plads til indkøb af gode spillere i alle positioner, med de budgetter vi arbejder med?
Duxii: Jeg tror sku du har ret... det giver i hvert fald ualmindelig god mening, at der ligger en plan bagved. Vi hørte jo dengang med RDM at han "intet" havde at sige omkring indkøbene, og Hazard, Oscar købene osv. ikke var hans call, så man skal aldrig sige sig sikre. Men jeg syntes det lugter lidt alla din konspirationsteori lyder rimelig.
Også for lige at komme tilbage til emnet, Shurrle. Så mener jeg ikke han er 200 mio værd for Chelsea. Siger ikke at prisen ikke er korrekt på spilleren, men ser heller en anden spiller for de penge til Chelsea.
Hvis du analysere de kampe vi har spillet i denne sæson, ligner vi mere og mere et hold som altid spiller med spillere der er 70-80% fit. Jeg syntes vi mangler bredde på 9'er rollen også, og den bredde skal bestå af det vi har nu, og ikke indkøbe sig til middelklasse igen. Vi har ikke en fast 9'er endnu, der har potentiale for at være topscore i Premier League. Det troede vi alle sammen vi fik da vi købte Torres, men desværre. Han kan ikke længere regnes som noget stabilt.
Vi er enige om at bredde i hele truppen, med en høj kvalitet er da klart foretrukket. Men hvis jeg skal være helt ærlig, så tror jeg vi begge er enige om, at 200 millioner kr. ikke fjerner mulighederne for mulige indkøb i transfer vinduet til sommer ;) Mon ikke der er plads til indkøb af gode spillere i alle positioner, med de budgetter vi arbejder med?
Duxii: Jeg tror sku du har ret... det giver i hvert fald ualmindelig god mening, at der ligger en plan bagved. Vi hørte jo dengang med RDM at han "intet" havde at sige omkring indkøbene, og Hazard, Oscar købene osv. ikke var hans call, så man skal aldrig sige sig sikre. Men jeg syntes det lugter lidt alla din konspirationsteori lyder rimelig.
Også for lige at komme tilbage til emnet, Shurrle. Så mener jeg ikke han er 200 mio værd for Chelsea. Siger ikke at prisen ikke er korrekt på spilleren, men ser heller en anden spiller for de penge til Chelsea.
Nu er det jo ingen hemmelighed, at Chelseas spillerindkøb, lige siden Mourinho smuttede, har været styret af vores bestyrelse og sportschefer. Det var bl.a. disse uoverensstemmelser der gjorde, at Mourinho skred, fordi han ville have fuld kontrol, og Roman ville have indflydelse på købene. Det kunne han kun få ved at delegere transferansvaret over på separate personer, som han kunne påvirke.
I dag er der sikkert et hel hold omkring Sporting Director og Chief Scout i Chelsea, men det kan godt være at de er gået med til at lade Mourinho få medbestemmelse i transferpolitikken igen. De har han trods alt altid haft held med
I dag er der sikkert et hel hold omkring Sporting Director og Chief Scout i Chelsea, men det kan godt være at de er gået med til at lade Mourinho få medbestemmelse i transferpolitikken igen. De har han trods alt altid haft held med
Awekat skrev:
Ja præcis. Og det er jo også grunden til, at spillere som Smertin og Zhirkov har været i Chelsea. Der har været massere af underlige køb i Romans tid, og det ville være en kæmpe gevinst for holdet, hvis der kom en "rød tråd" i indkøbene. Real Madrid havde vel samme indkøbspolitik, før Mourinho kom til. Det der "galacticos"-pricip skaber ikke et godt hold.
Nu er det jo ingen hemmelighed, at Chelseas spillerindkøb, lige siden Mourinho smuttede, har været styret af vores bestyrelse og sportschefer.
Ja præcis. Og det er jo også grunden til, at spillere som Smertin og Zhirkov har været i Chelsea. Der har været massere af underlige køb i Romans tid, og det ville være en kæmpe gevinst for holdet, hvis der kom en "rød tråd" i indkøbene. Real Madrid havde vel samme indkøbspolitik, før Mourinho kom til. Det der "galacticos"-pricip skaber ikke et godt hold.
dumt køb
har allerede oscar, mata, hazard, moses, de bruyne, marin og hvis vi også isco eller fellaini
har allerede oscar, mata, hazard, moses, de bruyne, marin og hvis vi også isco eller fellaini
WilliamGj02 skrev:
Tildels enig og som Steen også skriver længere oppe, så hellere bruge pengene på en anden plads.
Men for lige at holde fast i din liste er det vel reelt set Oscar, Mata, Hazard og til dels Moses som er folk der satses på.
Marin, bliver nok solgt/udlejet igen
De Bruyne kunne jeg godt forestille mig enten bliver solgt eller udlejet til Leverkussen ifbm. købet af Schurrle
Også er jeg sådan set 50/50 om vi får Schurrle eller Isco
Nu kender jeg ikke så meget til Isco, men Schurrle kan også spille med som angriber.
dumt købhar allerede oscar, mata, hazard, moses, de bruyne, marin og hvis vi også isco eller fellaini
Tildels enig og som Steen også skriver længere oppe, så hellere bruge pengene på en anden plads.
Men for lige at holde fast i din liste er det vel reelt set Oscar, Mata, Hazard og til dels Moses som er folk der satses på.
Marin, bliver nok solgt/udlejet igen
De Bruyne kunne jeg godt forestille mig enten bliver solgt eller udlejet til Leverkussen ifbm. købet af Schurrle
Også er jeg sådan set 50/50 om vi får Schurrle eller Isco
Nu kender jeg ikke så meget til Isco, men Schurrle kan også spille med som angriber.
Godt køb!
Til at have rollen som decideret, udfordrende wingspiller, har vi kun Hazard og Moses.
Marin har ikke højt nok niveau. Mata, Oscar og Bruyne er mere centrale spilfordelere.
Piazon skal udlejes igen.
Derudover kan han også spille som frontangriber! En herlig breddespiller efter min mening!
Til at have rollen som decideret, udfordrende wingspiller, har vi kun Hazard og Moses.
Marin har ikke højt nok niveau. Mata, Oscar og Bruyne er mere centrale spilfordelere.
Piazon skal udlejes igen.
Derudover kan han også spille som frontangriber! En herlig breddespiller efter min mening!
Awekat skrev:
Interessant Awekat, tror du at Mourinho ville komme tilbage til Chelsea igen, hvis han skulle ind og overrules af Michael Emenalo, eller en anden lignende person? Eller tænker du at Mourinho ville komme til at sidde med det sidste ord, bortset fra han selvfølgelig skal referere til RA?
Interessant Awekat, tror du at Mourinho ville komme tilbage til Chelsea igen, hvis han skulle ind og overrules af Michael Emenalo, eller en anden lignende person? Eller tænker du at Mourinho ville komme til at sidde med det sidste ord, bortset fra han selvfølgelig skal referere til RA?
Har vi købt ham?
Intet er bekræftet endnu Ehazard17.
Ok Steen. Har lige læst på onside st vi vil bytte ham med de brunye. Bum bum
http://www.goal.com/en-us/news/69/transfer-zone/2013/04/19/3915516/i-was-in-london-to-negotiate-voller-on-schurrle-future-as
Han er hurtig og skyder som en hest.
Jeg synes vi skal købe ham. Han er mega god.
Tror mange glemmer at han også kan spille helt på toppen, og der er vi lige nu ret tyndt besat.
Nyt!! http://www1.skysports.com/football/news/11668/8672354/
Han er sku vild:)
han er da bedre en Torres i Fifa13 så hvorfor ikke :)
Haha Fifa er Gud ;) FIFA
han er da bedre en Torres i Fifa13 så hvorfor ikke :)
XD
XD
Kan vi ikke lige skrue op for seriøsiteten, for ikke at ødelægge debatten?
Kan vi ikke lige skrue op for seriøsiteten, for ikke at ødelægge debatten?
Jo sorry
Men jeg håber da på det!
det kan da være at det giver FT mere lyst til at spille men håber da de bliver Falcao han er syg dog synes jeg hans niveau er faldet lidt.
Jo sorry
Men jeg håber da på det!
det kan da være at det giver FT mere lyst til at spille men håber da de bliver Falcao han er syg dog synes jeg hans niveau er faldet lidt.
Vi har ikke bruge ham eller Falcao, vi har mange Venstrekant spiller og 3 god angriber. Vi har bruge for Hulk og kalde Lukaku tilbage
Ud fra hvad jeg har læst som skulle han være rigtig go, men rygter siger Kevin de Bryne ryger den anden vej, forhåbentlig kun på leje aftale. Men læste for lidt tid siden at folk fra Leverkusen var i London til forhandling.. Spændene spiller, men jeg ser ham mest som kant ud fra det jeg læst, og synes vi har offensive folk nok til midtbanen.
Er vi ikke enige om, at hvis vi skal have plads til Shurrle - så ryger Marko Marin?
For så har vi følgende på den plads (i prioritering):
1. Hazard
2. Shurrle
3. Marko Marin
4. Kevin De Bryne
For så har vi følgende på den plads (i prioritering):
1. Hazard
2. Shurrle
3. Marko Marin
4. Kevin De Bryne
Marin tror jeg er fortid selvom jeg nu godt kan lide ham. Måske det var et for stort et spring for ham ?
Obi: Nej egentligt ikke - for har det på samme måde som dig, med ham. Jeg tænker bare han skal have tid. :/
Det ser mere og mere ud til, at handlen bliver en realitet.
Tilfreds/Utilfreds?
Udelukker det et køb af Hulk?
Hvad tænker I?
Tilfreds/Utilfreds?
Udelukker det et køb af Hulk?
Hvad tænker I?
Hvis vi får Schürrle, er jeg offensivt godt tilfreds. Så skal Torres, Marin, Benayoun og Malouda bare væk. Piazon ville jeg nok udleje endnu en sæson.
Angreb: Lukaku, Ba, Schürrle
Offensiv midtbane: Mata, Hazard, Oscar, Schürrle, De Bruyne, Moses.
Angreb: Lukaku, Ba, Schürrle
Offensiv midtbane: Mata, Hazard, Oscar, Schürrle, De Bruyne, Moses.
Men vil De Bruyne ikke blive brugt i handlen tror du?
Tja, det går rygterne på...
Men håber nu at vi beholder ham, da jeg tror han vil klare sig godt hos os.
Men håber nu at vi beholder ham, da jeg tror han vil klare sig godt hos os.
Jeg tror, Schurrle er tænkt som kantspiller. Marin og Benayoun bliver sendt videre, og jeg tror ikke, at vi nogensinde får brugt KdB. Mata bliver brugt centralt, og det efterlader Hazard, Oscar og Moses til kanterne, hvor Schurrle så skal indgå i rotationen. Måske henter vi en udlejet spiller hjem, men jeg tror ikke på Hulken.
Jeg så egentlig også gerne, at vi fik en ny CM ind på holdet. En mere boldspillende midtbane som vi har set Luiz være. Det skulle bare være en mere decideret midtbanespiller, for sådan en type, synes jeg, at vi mangler.
Jeg så egentlig også gerne, at vi fik en ny CM ind på holdet. En mere boldspillende midtbane som vi har set Luiz være. Det skulle bare være en mere decideret midtbanespiller, for sådan en type, synes jeg, at vi mangler.
Dwise skrev:
Den CM du beskriver kunne lige præcis være De Bryune!
Den CM du beskriver kunne lige præcis være De Bryune!
Ja det kunne det. Men jeg tror bare ikke på, at han kommer tilbage til Chelsea. Jeg ville ellers gerne se, hvad han kunne gøre i Premier League, men som sagt så tror jeg ikke rigtig på det.
Rygterne går stærkt på at Chelsea kun er interesseret i at leje KDB ud. En permanent aftale er eftersigende ikke en mulighed. KDB skal nok få sin chance for Chelsea, hvornår det bliver er stadig uvist.
Derudover er jeg stadig ikke overbevist om at Chelsea ikke vil signe en angriber mere i løbet af sommeren selvom Schürrle ryger vores vej.
Derudover er jeg stadig ikke overbevist om at Chelsea ikke vil signe en angriber mere i løbet af sommeren selvom Schürrle ryger vores vej.
Tror én af Mourinhos krav for at komme tilbage er, at han vil have mere eller mindre fuld indflydelse på transfermarkedet. I bogen José Mourinho bliver det nævnt, at en af grundene til Abramovichs og Mourinhos uenigheder, var netop ansættelsen af Frank Arnesen, som José skulle indordne sig under, da han overtog mere og mere ansvaret for transfers.
Så det bliver spændene at se hvad han tænker kunne forstærke Chelsea :)
Så det bliver spændene at se hvad han tænker kunne forstærke Chelsea :)
Var problemet ikke at der var for mange til at bestemme i Chelsea på det tidspunkt? Avram Grant som teknisk direktør, Frank Arnesen som Talent Chef og naturligvis Roman Abramovich, og sikkert at der sikker var nogen i højt oppe i bestyrelsen der sikker også gerne vil blande sig. For mange kokke i køkkenet, finish the sentence. Men nu er Frank og Grant væk, og aner ikke hvor meget Michael Emenalo endelig har at sige i det store hele. Men Mourinho vil bestemme over indkøb og salg (logisk nok siden det er ham der skal styret holdet mod succes).. Hvis Roman lader Mourinho bestemme og passe sit, så bliver det en smuk kærligheds historie.
Men det lyder allerede som om han faktisk er ansat...
Men det lyder allerede som om han faktisk er ansat...
Obi: Jo, det var selvfølgelig også et problem at Avram Grant ville bestemme noget. Mener bare det store interne clash var med Arnesen.
http://onside.dk/premier-league/leverkusen-boss-bekraefter-schurrle-til-chelsea lyder som rigtig god ide!!
Man må sige, hvis han har været handlet til en fornuftig pris og man har kunne finde en løsning med Kevin De Bruyne får et år dernede på leje, istedet for at sælge ham til Dortmund og hvad der ellers har været på tale, er det vel en fornuftig handel?
Jeg kender ikke så meget til Shurrle, men har aldrig forestillet mig han var så god. Men det samme sagde jeg jo om Moses, ham undervurderede jeg i hvert fald klart.
Jeg kender ikke så meget til Shurrle, men har aldrig forestillet mig han var så god. Men det samme sagde jeg jo om Moses, ham undervurderede jeg i hvert fald klart.
Ville være fornuftigt, hvis man ikke selv bare vælger at bruge de bruyne kun at leje ham ud, for han bliver stor !
Og Shurrle er meget bedre end Moses kan jeg garanterer :) (men kan godt lide Moses)
Og Shurrle er meget bedre end Moses kan jeg garanterer :) (men kan godt lide Moses)
Det lyder helt perfekt at kunne få Schürrle og samtidig låne KDB ud for et år mere. Et køb af Schürrle vil virkelig forbedre vores bredde offensivt, og hvis han falder hurtigt til, kan han måske tilkæmpe sig en fast startplads.
Jeg har kun set ham spille for landsholdet, men der har han tilgengæld også været forrygende. Jeg ser ham som en spiller med stort potentiale, og han har altså allerede som 22-årig spillet mere end 20 kampe for et af verdens bedste landshold, samt holdt en spiller som Mario Götze ude af holdet til en slutrunde.
Jeg har kun set ham spille for landsholdet, men der har han tilgengæld også været forrygende. Jeg ser ham som en spiller med stort potentiale, og han har altså allerede som 22-årig spillet mere end 20 kampe for et af verdens bedste landshold, samt holdt en spiller som Mario Götze ude af holdet til en slutrunde.
Spiller han ikke primært venstre kant? For hvis det er tilfældet, så må man sige han for det svært med at spille sig ind i den startende ellever, for vi har en af verdens bedste venstre kant, Eden Hazard. Kun overgået af én i min optik, og det er Ronaldo. Men okay - så må man sige at vi kan have et seriøst godt rotationssystem mellem de to, hvis det er tilfældet.
For Götze er jo offensiv midt, som Mata og Oscar er idag? Og ser da helst ingen komme udefra og tage den plads fra ingen af de to. Det eneste sted jeg kan se vi mangler noget, er en reserve for Hazard og en der er bedre end Moses til højre kant, her foretrækker jeg Hulk eller Di Maria, hvilket begge er særdeles usandsynligt at de kommer til klubben. En anden mulighed var Rooney :)?
For Götze er jo offensiv midt, som Mata og Oscar er idag? Og ser da helst ingen komme udefra og tage den plads fra ingen af de to. Det eneste sted jeg kan se vi mangler noget, er en reserve for Hazard og en der er bedre end Moses til højre kant, her foretrækker jeg Hulk eller Di Maria, hvilket begge er særdeles usandsynligt at de kommer til klubben. En anden mulighed var Rooney :)?
Tvivler på Rooney smutter nogle steder hen! United vil gøre alt for at holde på ham. Han er trods alt en af deres største aktivere på og uden for banen.
Men kunne da være sjovt at se ham i den blå trøje:)
André må gerne komme hertil for min skyld. Han virker meget interessant, men er han bedre en Marin?
Men kunne da være sjovt at se ham i den blå trøje:)
André må gerne komme hertil for min skyld. Han virker meget interessant, men er han bedre en Marin?
André og Marin er forskellige typer, men hvis du vil lave sammenligningen, så vil jeg sige ja. Han passer også bedre ind i Chelsea end Markodrengen, vil jeg mene. Enorm hurtig spiller, der er ekstrem god i omstillingsspillet
Jeg mener også at indkøbet af André Schürrle kan blive en genistreg (hvis det bliver officielt), han er en dygtig spiller, der har et kæmpe potentiale. Jeg havde dog heller set, at Marko Marin kunne indgå i en eventuel handel, i stedet for Kevin De Bruyne.
Hvis Rooney skifter, bliver det til PSG eller RM, er jeg ret overbevist om...
Schürrle er langt bedre end Marin. Mere direkte og mere speed, hvilket også gør ham ret fleksibel. Tror derfor, at han kan dække de fleste offensive pladser.
Schürrle er langt bedre end Marin. Mere direkte og mere speed, hvilket også gør ham ret fleksibel. Tror derfor, at han kan dække de fleste offensive pladser.
Jeg tror at Marko Marin bliver udlejet eller bliver solgt.
Har vi ikke fået fat i ham læste da at vi fik ham for en udlejning...
Den endelig aftale skulle lyde på Schurrle til Chelsea (obvious) og KVB udlejet gratis til Leverkussen.. Intet er bekræftet endnu..
Jeg synes jeg fik bekræftet min tvivl om Schurle igen i går. Mellem USA og Tyskland. Han brænder store chancer kommer ikke forbi hans direkte modstander og spiller derefter alibi, tilbage eller til siden i stedet for at spille direkte. Tyskland blev bedre efter Aogo og Sam kom ind. Mener slet ikke han er god nok. Hvem skulle han slå af. Oscar, Mata, Hazard, Ramires. ( selvom jeg ikke synes han skal spille kant) Moses. Spar de penge og brug dem på Gomez i stedet for.
Nu er det jo heller ikke tilfældet at han skal slå nogen af pladsen som wing. Det handler lige så meget om at vi skal have mere bredde i truppen.
Hvem har vi til at spille wing, nu hvor Benayoun er væk og Marin nok ryger? Så har vi Hazard og Moses.
Jeg ser Oscar og Mata som den mere centrale spilfordeler.
Hvis vores spillere skal have friske ben hele sæsonen, så er to (tre, hvis vi regner Torres med) spillere som er bedst egnet til at spille wing, ikke nok til en hel sæson, vel?
Et køb af Schürrle ville passe kanon ind i vores trup!
Hvem har vi til at spille wing, nu hvor Benayoun er væk og Marin nok ryger? Så har vi Hazard og Moses.
Jeg ser Oscar og Mata som den mere centrale spilfordeler.
Hvis vores spillere skal have friske ben hele sæsonen, så er to (tre, hvis vi regner Torres med) spillere som er bedst egnet til at spille wing, ikke nok til en hel sæson, vel?
Et køb af Schürrle ville passe kanon ind i vores trup!
Elholm: Det kommer da også an på niveauet. Hvad er vigtigst, at have en bred trup med et gennemsnitligt lavt niveau eller et højt niveau men smal trup?
Mon ikke handlen har trukket ud, fordi vi lige mangler at få Mourinho på plads, da han nok har en ting eller to at skulle have sagt omkring den handel?
Mon ikke handlen har trukket ud, fordi vi lige mangler at få Mourinho på plads, da han nok har en ting eller to at skulle have sagt omkring den handel?
Det bedste vil være en bred og generelt god trup ;)
Det kan Schürrle bidrage til.
Jeg tror ikke, at Mourinho har noget at gøre med den langtrukne handel. Alle medier melder op, at Leverkusen er svære at forhandle med, da de vil sikre sig en erstatning inden et salg. Desuden var det et spørgsmål, om KDB ville udlejes dertil, da Dortmund også var inde i billedet.
Det kan Schürrle bidrage til.
Jeg tror ikke, at Mourinho har noget at gøre med den langtrukne handel. Alle medier melder op, at Leverkusen er svære at forhandle med, da de vil sikre sig en erstatning inden et salg. Desuden var det et spørgsmål, om KDB ville udlejes dertil, da Dortmund også var inde i billedet.
Shurle ville være et fremragende køb. han er en spiller der kan tilføje lidt speed og agere længere ude på fløjene istedet for at søge centralt som Oscar eller Hazard
Har sagt det før og siger det igen. Schurrle bliver et hit i Chelsea (hvis det bliver officielt). jeg elsker bare at se ham spille :-)
Tror også at Schürrle ville være god i Chelsea.
Han vil floppe som Marin. Synes han spiller for meget alibi. Specielt på landsholdet når han endelig får chancen. Han er ikke god nok. Så kan vi lige så godt bruge KDB eller Piazon og sparrer de 200 mill.
Snitterman: Jeg kunne simpelthen ikke være mere enig. De ting jeg har "researchet" om Shurrle og set nogle højdepunkter osv. Så kan jeg ikke se KDB eller Piazon skulle kunne klare.
Vi burde kigge på højre side af banen, istedet for venstre.
Vi burde kigge på højre side af banen, istedet for venstre.
Enig med Snitteman tror bare ikke han vil floppe men så hellere bruge De Bruyne
Så skulle der være god nok.
Velkommen til Andre Schurlle. Bliver spændende at følge ham.
Han er tysk landsholdsspiller så noget kan han da.
jeg kender ham ikke selv særlig godt, men vi har da jagtet ham i 2 transfer vinduer, så må man da formode at han blevet scoutet bredt.
Velkommen til Andre Schurlle. Bliver spændende at følge ham.
Han er tysk landsholdsspiller så noget kan han da.
jeg kender ham ikke selv særlig godt, men vi har da jagtet ham i 2 transfer vinduer, så må man da formode at han blevet scoutet bredt.
Jeg er spændt på, hvad han kommer med. Jeg kender ham ikke specielt godt, men tysk fodbold har jo været fremadstormende de sidste par sæsoner. Og, jeg er enig i, at når man er på det tyske landshold, så kan man et eller andet med bolden.
Hvis man ser på statistikken her på hjemmesiden, siger kun 61% god for ham. Umiddelbart er han altså ikke en spiller, der 'pleaser' alle Chelsea-fans. Selv er jeg også lidt splittet. Han er helt sikkert talentfuld. Måske for talentfuld til bænken, men omvendt kan jeg ikke se ham spille fast. Det bliver dog rart at have et alternativ til Hazard. Det har vi manglet.
http://www.goal.com/en/people/germany/31947/andre-schürrle
Han scorer i ca. Hver 3. Kamp og han har ikke spillet angriber det har kießling.
Han scorer i ca. Hver 3. Kamp og han har ikke spillet angriber det har kießling.
Hvilket nummer tror i han kommer til at spille i?
14?
Det er jo KDB's nummer
Lad os nu vente og se om KDB overhovedet er at finde i Chelsea.
Kunne sagtens forestille mig at hans udvikling kommer til at koste ham hans plads i Chelsea. Tænker faktisk at han bliver solgt i det kommende åbne vindue.
Vi handlede ham forholdsvis billigt til 57 mio kr. og han koster da i hvert fald det dobbelte nu. Så det var da en god handel, hvis han røg til 100-120 mio kr. Det har da finansieret vores tab på Marko Marin, hvis han ryger ;)
Kunne sagtens forestille mig at hans udvikling kommer til at koste ham hans plads i Chelsea. Tænker faktisk at han bliver solgt i det kommende åbne vindue.
Vi handlede ham forholdsvis billigt til 57 mio kr. og han koster da i hvert fald det dobbelte nu. Så det var da en god handel, hvis han røg til 100-120 mio kr. Det har da finansieret vores tab på Marko Marin, hvis han ryger ;)
jeg ville give ham en chance til altså KDB;)
Hjemmebanetrøje
Premier League
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 4. | Sunderland | 10 | 18 |
| 5. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 6. | Tottenham | 10 | 17 |
| 7. | Chelsea | 10 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| 10. | Brighton | 10 | 15 |
Topscorer