Anelka, du vil blive savnet
Jeg har længe sagt hvor glad jeg er for den spiller. Er så ked af at se ham rejse, men ønsker ham al held og lykke.
Synes bare jeg ville dele denne video med jer da jeg selv er dødimponeret over den.
http://www.youtube.com/watch?v=jiU0sP-MDo4
Anelka39 - en fucking stjerne!
Kommentarer
Tak for alt Nico!
Han har været en stor spiller i Chelsea
er fuldstændig enig med jer.
En stor tak til Anelka, der har haft sin bedste tid som spiller i Chelsea. Han har bidraget med meget, men omvendt synes jeg, at hans tid er ovre. Derfor er det et godt tidspunkt at gå hver til sit på. Han har været rigtig god, men jeg ser ham ikke bidrage med så meget mere.
tak til nico og held og lykke fremover champ :-)
Han er faldet utrolig meget i niveau, og er glad for han smutter nu. Men tak dine præstationer anyways.
Han har helt klart haft sin bedste tid som fodboldspiller i Chelsea. Han har været en god spiller men det var på tide at komme videre. Men tak Nico.
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 3. | Liverpool | 10 | 18 |
| 4. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 5. | Tottenham | 10 | 17 |
| 6. | Chelsea | 10 | 17 |
| 7. | Sunderland | 9 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| João Pedro | 19 | 6 |
| N. Jackson | 14 | 6 |
| L. Delap | 14 | 4 |
| C. Palmer | 9 | 4 |
| Pedro Neto | 8 | 2 |
| K. Páez | 7 | 3 |

TV3 Sport
Viaplay.dk
Norlys

Må sige da han blev købt af Grant for efterhånden et par år siden, der var jeg da lidt i tvivl om ham, for han havde en dårlig historik bag sig, men dårlig opførelse og sjove ideer. Men han viste sig at være en positiv overraskelse, og kan ikke mindes dårlige kommentare eller anden negativ indflydelse i klubben.. En skam han skifter, men et gennerations skifte lure og der skal nyt blod ind på holdet, så ville jeg måske nok også tage ham i og med vi har flere angribere.Tak..