Fanside for Chelsea FC - chelseafc.dk
chelseafc.dk

Tilbage

Benitez til at overtage til sommer!

Læste lige denne artikel på Goal.com: http://www.goal.com/en/news/9/england/2012/03/04/2945224/villas-boas-set-to-be-sacked-and-replaced-by-rafa-benitez-before-I korte træk, står der, at Abramovich vil udskifte AVB med Benitez, allerede inden returkampen mod Birmingham (Det tror jeg dog ikke på), men at man kun vil tilbyde ham en kontrakt indtil sommer, hvorefter Abramovich vil forsøge at hente Guardiola.


Jeg tror stadig på Vilas-Boas, det er som jeg opfatter det, flere af spillerne der udgør problemet. Skulle han blive fyret, vil jeg for alt i verden ikke håbe at Benitez overtager, også hvis det kun er til sommer!Hvad mener i om det? Og også med Guardiola aspektet taget i betragtning?

Skrevet af WilliamB
Skrevet af 04/03/2012 - 13:21



Kommentarer

God ide.


 


 

Skrevet af Torres9 d. 04/03/2012 - 14:14

Så blev han fyret. Di Matteo tager over.

Skrevet af Drogba11 d. 04/03/2012 - 14:41

Tænker lidt at der er vel ingen der snart vil være chelsea træner når man ikke får en chance? Hvor mange trænere er ikke lige blevet fyret på så få år... 


Tror sku ikke Abramovich ved hvad han laver

Skrevet af Oscar7Skipper d. 04/03/2012 - 20:04

Jeg tænker det samme. At Chelsea efterhånden ikke lader til at være en lige så attraktiv klub at komme til som træner, som den tidligere har været, netop grundet den korte snor, givet fra bestyrelse og Roman.

Skrevet af WilliamB d. 04/03/2012 - 20:35
Håber virkelig ikke Benitez kommer til. Ham har jeg ikke meget fidus til. Tror vi skal have en der er mere slagkragtig.
Ville så gerne have Guus Hiddink igen. Ham tror jeg virkelig på. The special one er også meget velkommen igen.
Skrevet af Snitteman d. 04/03/2012 - 21:26

Næsten alle andre en Rafa!! Han spiller slet ikke "Barca" hold som Roman jo gerne vil ha Chelsea til, det er jo mere defensivt og meget mindre "Barca" bold. Nok den Champions League historik Roman vægter på som Rafa har..

Skrevet af Obi d. 05/03/2012 - 07:18

Hiddink kommer efter al sandynlighed ikke Snitteman, da han lige er blevet ansat i Anzhi - deværre.

Skrevet af WilliamB d. 05/03/2012 - 11:23

Lad os håbe Real vinder cl og La Liga iår, så kan Mourinho ligesom da han vandt med Inter forlade holdet(Real nu), og i sommers var der et interview hvor han sagde at han har et ufærdigt arbejde i chelsea. Håber virkelig på Mourinho, alle spiller har respekt for ham, om det så bliver de ældre spiller der skal spille, eller nye, så vil de altid give sig 110% for hans skyld.

Skrevet af chelseafan17 d. 05/03/2012 - 14:50

Hvad er der i vejen med Benitez. Han fik da startet noget godt op i Scouser land. Og byggede på indtil han ravede uklar med ledelsen.


Han byggede et fundament, noget som Chelsea virkelig mangler pt. Han fik Torres til at shine. Taktisk er han virkelig god, han kender PL og de spanske spillere, vil gerne spille for ham.


 


Men jeg er nu mest til Mourinho håber på deet men tvivler på at Roman Abramovich tager ham tilbage, han virker ikke som en der tilgiver.

Skrevet af Chelsea4evertrueblue d. 05/03/2012 - 16:11
WilliamB. Ja ved det godt men det er jo også først til sommer. Det var også bare ønske serariet. Ellers pep eller the special one. Det skal være en af de 3.
Selvom jeg desværre tror på Benitez.
Vi har brug for en der kan skabe tillid stabilitet og har vinder mentalitet. Så vi får nogen sejre også når man ikke spiller godt. Vi skal have de nemme sejre.
Skrevet af Snitteman d. 05/03/2012 - 21:04

Seneste rygte er Sven Göran Eriksson, hvilket er endnu værre en Rafa..http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=89501&turnering=

Skrevet af Obi d. 06/03/2012 - 08:31

MERE BENZIN PÅ BÅLET!!


 


Sven Göran Eriksson: Never going to happend Obi. Han er færdig i det game omkring klubhold i CL-niveau.  Men sjov læsen. Det er helt vildt som der bliver skrivet og grublet over det ene mere usansynlige end det andet emne :)


 


Det er faktisk lidt sådan noget, der gør det sjovt at følge med i et trænerskifte som det her :) at journalisterne får udleveret nøglen til krudtskabet, og bare for lov til at skyde med spredhagl :)  

Skrevet af Steen d. 06/03/2012 - 08:46

Jeg kan personligt ikke helt med Ronaldo, hans personlighed og diva nykker, dog ingen tvivl om han er en spiller af ûbber kaliber der har alle de kvaliteter. Tvivler så på han kommer til. For en go håndfuld år siden gik der snak om at Mourinho vil hente ham til Chelsea den gang, en rum tid efter det med Cole & Ferdinand.Men Mourinho og Ronaldo skulle ha fået et stærkt forhold til hinanden, og han har udtalt at hvis Mourinho var smutter i sommers, så ville Ronaldo ha overvjet det bud fra City som de havde givet ham..


 


 


Mourinho back on the Brigde!

Skrevet af Obi d. 06/03/2012 - 09:33

I want... Mouhrinio... altså tilbage på broen... og ikke som i "I want Carmen Electra"! :D.Men personligt, så tror jeg at hvis der findes en træner som kan sætte spillere på plads og styre de nykker... så er det JM...Og hvorfor kan jeg forestille mig følgende hold efter sommer (Ja, jeg kom lidt i bukserne der) 


 


Og ja, ved at der er andre spillere som kan tilføres, hvis Mouhrinio kom til... men helt ærligt... jeg er ligeglad hvad i siger. Han er og bliver min ynglingsmanager... giv ham kontrol og lad mig bade i hans gloværdighed!

Skrevet af Michael82 d. 06/03/2012 - 10:39

Jeg tror godt nok ikke vi får Ronaldo til klubben, det kan jeg simpelthen ikke ske, selvom det da ville være sublimt! Tænk lige på de kommende transferregler, inden i begynder at tænke på Ronaldo i Chelsea. Det er kun tre år siden Real hentede ham, og hvis Chelsea skal have ham, skal de betale noget i samme størrelse som Real gjorde, hvilket Chelsea ikke har råd til og yderligere så kan jeg slet ikke forestille mig, at de vil sælge ham.

Skrevet af WilliamB d. 06/03/2012 - 11:11

WilliamB - I know... men som jeg har sagt før... A man can dream ;)

Skrevet af Michael82 d. 06/03/2012 - 11:14

Jeg kan godt lide den opstilling - FØJ den er lækker :) Men jeg ser nu ikke Drogba som første vælger, men Torres/Lukaku/Drogba, hvis vi havde Ronaldo og mata/sturridge på kanterne... :)

Skrevet af Steen d. 06/03/2012 - 13:02

Det er sku sjovt at se tilbage og se hvad folk håbede og troede ville ske. Det var nok de færreste der troede Mourinho kom tilbage, men det skete heldigvis. Tilgængelige kom Ronaldo ikke... Så fik vi jo Fabregas og hazard i stedet.

Det er en jo virkelig en fornøjelse at se tilbage !!

Skrevet af Lampard123 d. 10/01/2015 - 23:34


Skriv kommentar

Du skal være logget ind for at skrive kommentarer.
Log ind eller opret en bruger.