Benitez\'s transfer plan og måske ny brasilianer.
http://www.footy.dk/2012/11/24/benitez-store-plan-fem-ud-to-ind/
Ifølge Footy.dk har han en ny plan med at købe to nye angribere, og sælge fem spillere.
Kan det passe?
OG
http://www.footy.dk/2012/11/24/brasilianer-abner-op-for-chelsea-skifte/
Ifølge Footy.dk øjner Leandro Damiao et skifte til Chelsea.
Hvad siger i til det?
Ville han passe ind?
Kommentarer
Paris Saint-Germain appeared to delete a tweet from their official @PSG_inside twitter account on Saturday that stated Chelsea\'s Ashley Cole will join the French club this summer.It read:
\"Angleterre Ashley Cole arrière gauche sera un joueur Rouge et Bleu cet ête\".Translated this means: \"England left-back Ashley Cole will become a Red and Blue player this summer.\"Der er nok noget om snakken, hvis de var hacket, så havde da helt sikkert meldt det ud..
Leandro Damiao er en dygtig angriber, ingen tvivl om det. Han gjorde det utrolig godt under de olympiske lege, men jeg tror også det er vigtigt at vi køber en angriber, der kan præstere nu og her, ligesom Manchester United købte RVP, som bare sender boldene i nettet fra dag et.
Benitez har intet at skulle have sagt ifht transfers i CFC.
1) Vores tekniske Direktør Emenalo står for alle transfers
2) Benitez er INTERIM manager
3) Alle kender til hans lousy track record i Pool (13 seniorplayer signings pr. år i snit)
Det kan være han har nogle ønsker, men om de bliver ført ud i livet er en helt anden sag.
ironstar skrev:
Benitez har intet at skulle have sagt ifht transfers i CFC.
1) Vores tekniske Direktør Emenalo står for alle transfers
2) Benitez er INTERIM manager
3) Alle kender til hans lousy track record i Pool (13 seniorplayer signings pr. år i snit)
Det kan være han har nogle ønsker, men om de bliver ført ud i livet er en helt anden sag.
Du kan være 100 procent sikker på at det er Abramovich der står for de transfers i sidste ende ;o)
Nej, de eneste to transfers Abramovic har insisteret på i nyere tid er Torres og Sheva. Sådan som det er gået burde han måske holde sig i baggrunden fremover :)
Hørt! Det har vært nogen dyre lære penge til 330 og 450 mio...
istedet for at købe en ny angriber, så lad da Torres kæmpe med Lukaku han gør det jo vildt godt i WBA så fortjener han da også en chance i Chelsea, han har endda scoret et mål igen i aften...
Lukaku 4 kasser for WBA, Torres 4 Kasser CFC........ just saying
Lukaku har lavet 5 mål! ;)
Lukaku har heller ikke været fast mand på WBA!Giv Lukaku mere spilletid og han vil score flere mål..
Synes bare generelt at det jeg har set Lukaku for WBA har han virket en del skarpere, og har scoret 5 mål på ikke engang den halve tid da han for det meste ikke starter...
Og han er også god i opstpillet når han spiller! :)
Men det Chelsea mangler er en målscore, og det mener jeg at Lukaku er mere end Torres...
Er helt enig! Lukaku har optrædet 12 gange for WBA og scoret 5 mål! Det er altså ikke en dårlig statistik for en spiller der for det meste er indskifter! (:
Hov... Nå troede også jeg skrev 5 egentlig... Det var en fejl
Og noget andet godt ved Lukaku er, at han stadig kun er 19 år! Han bliver ekstrem spændende at følge, og jeg tror på, at han fortsætter sin udvikling.
Og hvad sker der med Sturridge, er han på vej ud, eller vil man bruge ham som kantspiller. Hvis Lukaku bliver hentet tilbage i Januar, så tror jeg Sturridge bliver 3. valg i forhold til angrebspladsen, og om det er noget han vil indfinde sig med, det tvivler jeg på.
Jeg synes egentlig, at Torres spillede en fornuftigt kamp mod Fulham, men han scorer bare ikke. At holdet spillede elendigt, er han selvfølgelig også en 1/11-del af, men synes godt nok det opbyggende spil virker ideløst og ufarligt. Jeg tør slet ikke tænke på, hvordan det kommer til at gå Chelsea, hvis mata skulle få langvarig skade.
Først vil jeg sige, det er den største fejl at lade Lukaku komme på lån i West Brom, med det angreb vi har pt.
Hvis vi havde købt en Cavani eller falcao kunne jeg se ideen i det, men ikke med torres`s form og Sturridge, som jeg mener ikke passer til den enlige angriber vi spiller med, der er han mere egnet til kanten.Så kald Lukaku tilbage til januar og lad hver med at brug 300-500 millioner på en anden angriber.
Kan kun væpre enig i at man bør tage lukaku hjem og spare nogen penge, hvis dette ikke sker, så vil jeg mene at Jackson Martinez er et godt alternativ og trods alt billigere end Falcao.
http://www.footy.dk/2012/12/11/medie-chelsea-sat-i-forbindelse-med-20-mio-angriber/
Der skal i hvert fald ske noget i januar. Her tænker jeg specielt på den centrale midt. Romeu er ude 6 måneder, Mikel skal spille Africa Nations Cup, og Lampard har været meget skadet på det seneste. Det efterlader Ramires som den eneste centrale midtbane. Oscar har været brugt et par gange på den plads, men det er stadig ikke nok med to spillere. Jeg forventer helt sikkert en forstærkning på den post.
Luiz kommer til at blive brugt der, når Terry kommer tilbage, og så bliver det rotation mellem JT, Ivanovic, og Cahill som CB og Azpilicueta / Ferreira på HB og Bertrand / Cole på VB..
Slap af med alle de indkøb, vi behøves ikke (som jeg ser) at bruge flere millioner i januartransfer vinduet. At drømme om Falcao, Fellaini, Carvarni er selvfølgelige en måske lidt af drøm for mange, men vi må arbejde med det vi har. Derfor hvis vi kigger på angrebet, kunne det være en ide at hive Lukaku hjem, men så vidt jeg ved for han reglmæssig spilletid.- Mht. midtbanen, der heller ikke den store bredde, men der er nogle muligheder. Som Awekat siger, omkring Luiz, så bliver det ikke som sådan noget et problem!- vi skal have en tro på at vores 2. holdsspillere, ungdomsspillere kan komme op i 1. holdstruppen og presse sig på til noget spilletid. Der må være nogle der kan hjælpe os ift. midtbanen og angrebet. Pizaon eks. (ved ikke hvordan man staver hans navn) kunne være fin at prøve at bruge.
Enevo, jeg tror ærlig talt ikke at Piazon er et godt eksempel på en spiller der ville gøre sig godt som en central midtbane spiller, når man tænker på at den på nuværende mest defensive cm er Ramires. Og ja ja så kan det godt være Luiz kan gå frem og tage den defensive rolle, men så er der altså stadig to spillere fra førsteholdstruppen der mangler, udover Lampard, som stadig ikke er helt fit.
Jo jo det er da vigtigt at tro på vores 2.holdsspillere, men jeg tænker også at der må være en grund til at de ikke har været inde omkring førsteholdet --> de er ikke gode nok! Altså fint nok hvis ikke vi skal rykke op ad i tabellen, men blive hvor vi er, eller falde længere ned, så lad os da bruge tid og kræfter på at bringe spillere i kamp som ikke er vant til tempoet, niveauet og bare generelt ikke er klar. Vi har behov for i hvert fald én top spiller til midtbanen. Det havde vi også selvom Mikel og Romeu var skadesfri og tilgængelige.
Poyet: Kan kun være enig med dig i at Romeu ikke har vist et brugbart niveau. Meget muligt mod nordsjælland, men de kan få enhver spiller til fremstå fremragende
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 4. | Sunderland | 10 | 18 |
| 5. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 6. | Tottenham | 10 | 17 |
| 7. | Chelsea | 10 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| 10. | Brighton | 10 | 15 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| N. Jackson | 15 | 6 |
| João Pedro | 9 | 3 |
| C. Palmer | 9 | 4 |
| Pedro Neto | 8 | 2 |
| K. Páez | 7 | 3 |
| E. Fernández | 6 | 7 |

TV3 Sport
Viaplay.dk
Norlys

Jeg kender ham ikke rigtig... Tror også snart vi har brasilianere nok.