Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Blåt bud på Oscar

Ud af absolut ingenting er der her til morgen gang i transferrygterne vedrørende Chelsea og den brasillianske midtbanemand, Oscar, fra Internacionale. Vi skulle eftersigende være i kamp med Spurs om den 20-årige offensivspiller og ifølge hans agent lader det til at vi vinder den kamp. Oscar selv, skulle tilsyneladende havde sagt at han ville blive i hans nuværende klub, men hans agents udtagelser siger noget helt andet. Lad os nu tage det med et gran salt, men helt klart spændende nyheder at vågne op til.

Profil:

Oscar dos Sanstos Emboaba Junior

20 år gammel

1.79m høj

Offensiv midtbanespiller

Spiller i brasillianske Internacionale, og førhen i Sau Paulo

Med i den brasillianske trup til OL i London 2012

Har selvfølgelig en kilde:       http://www1.skysports.com/football/news/11668/7885309/Chelsea-bid-for-Oscar

13 år siden
2370 visninger

Kommentarer

Michael8213 år siden

Ja har godt set det her

http://chelseasupport.dk/nyheder/agent-oscar-b%C3%B8r-v%C3%A6lge-chelsea

Jeg må dog sige, at jeg ikke har kendskab til Oscar.

Eneste brassertalenter (ude for Chelsea) jeg kender lige pt. er de kendte (Neymar, Lucas, Ganso). Er Oscar dygtig?

Og i så fald... har vi ikke lige købt en 21 årig offensiv midtbane i form af Hazard?

Blue4Life13 år siden

Jeg tror Oscar er i den samme boldgade, som de andre talenter du nævner (Neymar, Lucas, Ganso) men har hellere ikke selv stor kendskab til ham. Lyder dog som en spændende spiller.

Du nævner desuden at vi lige har købt Hazard(og desuden Marin) men vi skal tænke på at de to spillere er, indtil videre, de eneste erstartninger for de to andre offensive spillere Kalou og Drogba.

Jeg tror man leder efter endnu en offensivspiller som ikke er decideret angriber, men nærmere en kant eller kreativ midtbanespiller. Fx har Leverkusen jo lige meldt ud at vi har budt på Schürle, som er kantspiller.

Det skal også lige nævnes at to minutter efter jeg lavede den her tråd har Internacionale åbenbart været ude og afkræfte at nogen har budt på Oscar:

http://www1.skysports.com/football/news/11668/7885411/Internacional-deny-Oscar-offers

Det betyder dog ikke at der ikke er en mulighed for at de vil sælge ham...

WilliamB13 år siden

Jeg tror ikke Oscar er en aktuel handel for Chelsea. Ville blive meget overrasket hvis det skulle være tilfældet. Situationen er jo den samme som for 1-2 år siden da Neymar blev kædet hæftigt sammen med Chelsea, og i vinters hvor spilleren bare hed Lucas Moura. Så som du selv siger, lad os tage det med et gran salt.

I øvrigt har jeg lige set et link her på siden til Footy.dk, der sætter Zlatan i forbindelse med Chelsea, så jeg byder på at der kommer en \"Silly Season - Zlatan Ibrahimovich\"-tråd indenfor kort tid. Allerede nu siger jeg, at det ganske enkelt ikke er en troværdig nyhed og ikke værd at diskutere.Og ellers god sommerferie! :)

Blue4Life13 år siden

Tak og god sommerferie til dig også @WilliamB Det lader til det muligvis bare er Oscars agent der prøver at få opmærksomhed. Jeg blev bare lige interesseret i rygtet da jeg så Skysports havde taget det seriøst :)

Drogba13 år siden

Jeg har squ ærlig talt ikke den store fidus til de såkaldte store brasilianske talenter der er uprøvet i Europa. 

Steen13 år siden

Blue4Life: Jeg tror faktisk på at der kan have været en kontakt på Oscar. Og alene af den grund at AVB har været vores træner i sidste sæson og allerede der har der været tale om at vi kiggede på Oscar. Jeg tror på at vi har haft øjne på Oscar og stadigvæk har fulgt ham, eftersom at Roman enormt gerne vil se Barcelona-bold i Chelsea. Og det vil en spiller som Oscar kunne være med til at levere. Derfor tror jeg på at der er en dialog med Internacionale. Jeg tror på det er et spørgsmål om også at lukke nogle handler på spiller til fremtiden inden Fairplay kommer i funktion og samtidig med vi ridder på bølgen af Champions League-titlen. I skal ihvertfald ikke bilde mig ind at en spiller som Hazard og hans ego havde valgt Chelsea, hvis vi ikke havde vundet CL. Lønnen og muligheder for at skabe og være en del af et generationsskifte i en stor klub har måske også været en del af det, men helt sikkert også de høje profileret titel. Man kan vel stille det op og sige at det var det der satte den sidste vægtgram på uret som fik det til at falde til vores side.

Som jeg nævner ovenfor, så tror jeg at vi bruger dette til for eksempelvis at få fingrene i en spiller som Oscar. I en kæmpe indkøbs strategi som vil kunne skabe et fundament for generationsskiftet. Det er meget muligt at det, er det der kan være at komme til at ske. Som sagt, inden FairPlay træder i kraft.

Som tidligere nævnt i tråden: Marko Marin og Eden Hazard er ung. Udskiftet med to ældre spillere. Et spillerkøb som Oscar ville slå sømmet i bund. Så mangler de bare at investere i en reserve back med nogle lave tal på fødsels attesten, så har i det. Generationsskiftet.

Jeg kan sagtens se det ske. Købet af Oscar. Det er realistisk.

Michael: Han er et kæmpe stort talent, men han er også meget hypet op. Han er én af de 4-5 stykker der bliver snakket om i Brasilien, foruden Lucas, Neymar, Ganso og Damião. Og hvis vi skal nævne de \"lidt ældre\" som har vist deres værd.. Hulk, Luiz, Ramires? Hvor er vi henne, Drogba? Jeg synes du dømmer for hårdt.

WilliamB: Vi er enige. Zlatan-historien er en historie. Useriøst :)

Drogba13 år siden

@Steen

Oscar har kun spillet i den brasilianske liga hvor niveauet ikke er særlig højt, især ikke defensivt. Hulk, Luiz og Ramires skiftede fra den brasilianske liga til en bedre liga i Europa for at udvikle sig og vænne sig til niveauet. Efter de så har udviklet sig nok har vi snuppet dem. Oscar tror jeg næppe på lige nu er god nok til Chelsea. Han har jo heller ikke særlig mange landskampe på cv\'et (Har han overhovedet nogen?). 

Jeg kan ikke se hvorfor du gerne vil have Oscar? Han er offensiv midtbane spiller og der har vi allerede enten Mata eller Hazard og når de skal spares kunne man bruge Lucas Piazon. 

torres9luiz413 år siden

Jeg kender intet til Oscar men ud fra Youtube (min gode ven!) ser han fin ud. Af en ung spiller at være så er han god. Jeg tror at med købet af Oscar indikere det at Hulk handel ikke finder sted. Jeg tror simpelthen ikke at vi vil købe så mange angrebsfolk. Vi har jo allerede Marin og  Hazard, og med de to, Oscar og Hulk ville det bare ikke gå op. 

Angående Zlatan rygtet. Psst... Det er jo bare noget en 2 årige dreng har fundet på. Det kommer sgu ikke til at ske :)

http://soccernet.espn.go.com/news/story/_/id/1123838/chelsea-agree-fee-for-internacional\'s-oscar?cc=5739 ESPN skriver det også: Oscar kommer til Chelsea

Steen13 år siden

Drogba: Han har rigtig mange for ungdoms landsholdet, og han har 6 for a-landsholdet. Detsuden skal han deltage i OL med Brasilien. Jeg mener ikke at Brasiliens liga er så ringe som du gør den til. Det er ikke det samme nivuea som PL, La Liga eller Seria A.

Torres9luiz4: Jeg tror også mindre og mindre på Hulk købet kan blive en realitet i denne omgang.

Obi13 år siden

Jeg stiller mig i den kø som jer andre og siger jeg kender intet til manden, ud over han lyder til at være rigtig go. Men med de forløbelige offensive indkøb og plus evt Oscar, så kunne det godt ligne en 4-2-3-1 der skal bruges i næste sæson.

And the Oscar goes to.....

chelseafan1713 år siden

Hvis de køber Oscar, så tror jeg det sådan startopstillingen bliver, de 3 offensive midtbanespillere kommer til at spille meget frit og kommer til at bytte plads hele tiden, alle 3 kan spille på alle de offensive positioner, så det bliver umuligt for modstanderne at sætte mandsopdækning på. De er alle 3 kreative og kan slå guldbolden op til Torres, og med Mikel og Lampard på de 2 defensive positioner til at hjælpe forsvaret og roligt støtte offensiven.

Steen13 år siden

Det er ikke helt dumt :) Meeeen, tror de vil bruge Oscar i en Mikel position istedet, og have Ramires oppe på kanten eller omvendt :)

chelseafan1713 år siden

Steen: Det os sårn jeg helst ser dem spille, men Oscar er en ægte 10\'er, at han så skal spilles på den defensive midtbane kan ødelægge hans offensive kvaliteter, lidt ligesom Mikel. Og hvis han skal spilles på den defensive midtbane så skal det være ved siden af enten Mikel eller Romeu, for de kan hjælpe til i defensiven, og det vil så os sige at Lampard skal være på bænken.

Steen13 år siden

Så er det næsten helt officielt at Chelsea har købt Oscar for 235 mio dkk. Ifølge Daily Mail. Så er spørgsmålet jo bare om det så er sandt :) hehe.. Men som jeg skrev tidligere, det er ualmindelig realistisk, mener jeg.

Chelseafan17: Ja, det er rigtigt, vil du så se Ramies nede som switch for Mikel? det kunne faktisk også være spændende da han er lynhurtig og vil hurtigt kunne deltage i et kontra angreb og er efter mit syn virkelig et spændende og skarp offensiv spiller. Så man vil have en defensiv midt bestående af to henrivende offensive spillere, som har deres forsvarskæde iorden sammen med den bagerste kæde, (red. Lampard og Ramires). Fy for en skefuld en opstilling.

(til opstillingen ses ovenfor.: har vi så en bænk yderligere bestående af: Romue aka. romkuglen, Meireles, Essein, Malouda, Ferreira, McEachran, Sturridge, Piazon, Kevin de Bruyn, + ungdoms afd.) Hold nu FERIE det begynder at ligne endnu et Premier League-titel til os med blå hjerter! :D

Awekat13 år siden

Kender ikke ham her Oscar? Hvad med Piazon? Har vi brug for ham?

Steen13 år siden

Awekat: Hvorfor i alverden skulle vi ikke få brug for Piazon, han skal da have chancen i en mindre cup :)? Mener du vi skal sælge?

Awekat13 år siden
Sorry, kan godt se at det var uklart skrevet. Mente at vi jo havde piazon som ligger og lurer i kulissen, så har vi brug for denne Oscar? Som sagt kender jeg ham ikke, men det er snart en hel Brasser-fabrik, i chelsea. Dét er jeg umiddelbart tosset med :D
Steen13 år siden

Awekat: Heheh, Brasser-fabrik :P? Det er da noget vi skal være glæde for, hvis vi kan få de brasilianske spillere til at brillere i engelsk fodbold. Det er det bestemt ikke alle der kan formåe. Det kan man da roligt være stolte over. Men fornemmer også du synes det er coolness :)?

Jeg kan godt forstå hvad du mener, om det er et \"nødvendigt\" køb, når nu vi har en Piazon. Som i hvilket som helst givent tidspunkt ville råbe højt og sige \"Its my turn now Robbie!\". Jeg så ham også gerne få nogle chancer på førsteholdet, og tror også sagtens det kunne blive muligt i løbet cuppen i den kommende sæson. Mon ikke det er nu Di Matteo & Newton skal vise hvad de har langt for vejen?

Jeg skrev faktisk også tidligere i tråden:

\"Jeg tror på det er et spørgsmål om også at lukke nogle handler på spiller til fremtiden inden Fairplay kommer i funktion og samtidig med vi ridder på bølgen af Champions League-titlen.\"

Hvor mange af Jer har egentligt set hvordan de har lagt pre-sæson træningen? Det ser fandeme spændende ud. Og 90% af alt hvad de laver lige pt. udover bep-test spillerne efter ferien, er med bold. Hvilket er et sjælent syn :) Hvilket jeg synes viser et pisse godt tegn. At vi forventer at arbejde på det tekniske i boldbesiddelse, og selve \"grund arbejdet\" med en boldbesiddelse. Hvad synes I?

Awekat13 år siden

Steen: Jo præcis, jeg kan er tosset med Brassere.

MEN: Boldbesiddelse er for mig ikke en succes i sig selv. Hvis ikke man får noget ud af det, så bliver det bare en måde at forsvare sig på - ligesom man så flere gange under EM hvor Spanien vandt på det. De havde bolden hele tiden, men der skete ingenting. Det var kedeligt, og modstanderne kunne ikke gøre andet, end at pakke sig og vente på at få bolden til kontra.

Et hold der har bolden hele tiden uden at ville noget, er for mig, værre end et hold sjældent har bolden, men vil noget når de har den. 

Steen13 år siden

Awekat: Det er vi fuldstændige enige i! Og det ved vi jo også godt begge to at det kommer aldrig til at ske i Chelsea. Vi er for kontante og udnytter samtlige chancer vi har og vil altid gå efter en afslutning. Så det sker ikke. Plus vi snakker engelsk fodbold. Jeg synes bare det kunne være spændende at vi prøvede presse i bund, lidt ligesom vi så i semi finalen imod Tottenham(FA)! Se det er rigtig Chelsea bold :)

Awekat13 år siden

Enig! Den kamp var jo for fed. Men engelsk hurtigt pasnings- og omstillingsspil, blandet med lidt samba-lækkerier og spansk salsa - ja tak

Steen13 år siden

Lige præcis :) Kan du nu se Oscar købet for dig :)?

Awekat13 år siden

Nej for kender ham ikke - så ved ikke hvor god han er eller hvor han spiller på banen. Hvem skal han slå af? Og er han samme type som Piazon? Er det Mata / Hazard han skal kæmpe med eller Ramires, Meireles, Lampard, Mikel, Josh McEachran eller hvordan og hvorledes? :) 

Steen13 år siden

Oscar er typisk 10\'er rolle.. Han vil nok komme til at ødelægge det lidt for Ramires på højre kant. Hvis vi fik en Oscar, så ville han dele midtbanen og kanten med Mata/Hazard tror jeg. Hvor de tre ville kunne supplere hinanden med rolle fordelingen hen over de \"3\'ere\" i en 4-2-3-1.

Jeg tænker at hvis det bliver aktuelt, som det efterhånden ser sådan ud, så vil Ramires blive en supplerende faktor i den rolle, såvel som for Mikel. Hvilket jo vil gøre det her hold virkelig stærkt! Fordi Ramires er så stærk i defensiven også, og er så hurtige på benene og vil kunne deltage i det hurtige offensiv også! :)

Så hvis man SKAL sætte navn på en rolle i hvert spil kan det se sådan her ud:

Awekat13 år siden

Ah okay.. Spændende.. Og så skal Marin og Sturridge være bækevarmere sammen med Meireles?

Michael8213 år siden

Jeg frygter lidt for Sturridge. Han SKAL ha\' spilletid. Manden er ung...

Jeg tror måske jeg tager sorgerne på forskud. Forventer at der bliver roteret EN DEL med det her hold... om de kommer til at spille 4-2-3-1 eller 4-3-3 eller mix bliver i hvert fald spændende.

Tror dog det bliver en 4-2-3-1 som konverterer til en 4-3-3 ved offensive handlinger og rykker tilbage til en 4-2-3-1 når det går den anden vej... altså meget løbearbejde på kanterne.

Men ok - vi har vel også nok kanter/wings efterhånden

Steen13 år siden

Awekat: Både og.. Marin vil nok skulle supplere for Lampard og Mata. Men jeg tænker lidt det samme som Michael, at rotation vil der være ganske rigeligt af. Jeg kan ikke se nogen skade i at have 3 dygtige kant/offensive midtbanespillere når man tænker på hvor mange kampe de skal spille.. 

Vedr. Sturridge sagen, så begynder den vel at blive mere og mere spæget? Tror I på at han vil slå igennem i Chelsea selvom han faktisk har gjort det godt, når han får chancen? Hvis han ikke ta\'r den i denne sæson er han historie. Men jeg tror så tilgengæld at han får rigeligt med chancer for at vise hvad han kan i én 9-rolle. Som han jo mener han er berettiget.

Vedr. Meireles så er jeg meget i tvivl hvad hans rolle bliver i den kommende sæson.

Awekat13 år siden

Hmmm.. Jeg synes jo at Sturridge har fortjent at vise sig i 9\'er rollen. Når man kan være så målfarlig på kanten (som ikke er hans yndlingsposition), så må han da være endnu bedre i hans foretrukne position.Jeg ser et stort lys i knægten, men ikke på kanten.Angående Meireles ved jeg sgu ikke.. Den mand er jo som nat og dag. Nogle dage er han gal, andre genial. Puha, hvis han ellers kunne løfte sit bundniveau ville han være fast starter. Han havde eksempelvis et glimrende EM, men Mikel har sidste halvdel af sæsonen banket kraftigt på, til en startplads. Forskellen er bare, at Meireles scorer mål og laver assists :) 

Steen13 år siden

Ja, Meireles kunne sagtens komme i nærheden af en næsten-fast-startplacering, hvis han løftede hans bund niveau. Da han kom til sidste år, troede jeg faktisk at han ville blive en Essein erstartning. Men det blev Mikel/Ramires? Den havde jeg satme ikke set komme... Og da slet ikke Mikel.. Men er faktisk rigtig glad for at se at Mikel er kommet igang igen! Og at Ramires gør det så godt! Jeg har et ret weird forhold til Meireles. For kan faktisk rigtig godt lide ham som spiller, når han spiller godt. Men han er helt fra den, når det går ned af bakke :/

F.eks. Barcelona kampen hvor han spillede kanon godt!

Drogba13 år siden

@Steen

Hvis vi snakker om 2-2 kampen på Camp Nou er jeg dybt uenig. Her mener jeg han var blandt de aller dårligste og medvirkende til begge af deres mål.

Han er alt for ringe til at kunne få en startplads som den defensive midtbanespiller som Mikel spiller. Hvis Mikel blev skadet ville Essien eller Romeu spille. Han kunne derimod godt gå ind og være en habil erstatning for Lampard, som selvom han spiller ved siden af Mikel, er mere offensiv orienteret. 

Steen13 år siden

Drogba: Hvis han skal kunne erstatte Lampard, mener du så ikke at Essein eller Romkuglen før komme i første række istedet for Meireles?

torres9luiz413 år siden

Læste at Internacional vil gøre Oscar-handlen til den største nogensinde i Brasilien, og at Chelsea er tæt på at gøre det

- Jeg ønsker, at transferen af Oscar må blive den største nogensinde i brasiliansk fodbold, udtaler Luigi til Radio Gaucha.- Og Chelsea er ikke så langt fra det, afslutter han. 

Nogen der ved hvad den største er i øjeblikket, så man har en idé om hvad Chelsea byder på ham?

http://www.footy.dk/2012/07/16/oscar-handel-kan-sla-rekorder/

Blue4Life13 år siden

En lille update til tråden:

http://www1.skysports.com/football/news/12691/7904837/Chelsea-end-Oscar-talks

Det lader til at Chelsea ikke er i forhandlinger om en mulig transfer for Oscar mere. Udtalelser fra hans agent er således:

\"The first proposal of Chelsea was refused by Internacional, and I believe that it is difficult for Chelsea to make a counter-offer for the player. Right now, we are no longer in talks with Chelsea\"

Er det bare mig eller minder den her transfer historie lidt for meget om Neymar-Chelsea-episoden?

Blue4Life13 år siden

Endnu en lille update til tråden:

http://www1.skysports.com/football/news/11668/7904965/

Ved godt at jeg modsiger min sidste update, men Skysports virker forholdvis forvildede omkring det her transferemne. Nu reportes Oscar på vej (på trods af hans agents udtalelser) til SW6 alligevel! :-D

Awekat13 år siden

SW6?EDIT: Aaaaaah, google old friend

Blue4Life13 år siden

@Awekat Tænker du på at jeg har googlet det ;) Har hørt det masser af steder før, samt det også står et par skilte over i London omkring Stamford Bridge. Desuden nævnes SW6 i Stamford Bridges adresse, da det er postkoden for området Fulham eller et eller andet lignende :) Eller mener du at du har googlet det? Forstår det ikke helt :D

Steen13 år siden

SW6 står der faktisk på en hel del Chelsea support trøjer Awekat. F.eks. denne:

http://www.unisport.dk/fodboldtroejer/chelsea-t-shirt-london-sw-marine-s/86909/

By the way, Google er jo okay at bruge, hvis man er usikker på sin data? Men mener at det er relevant for hans tråd :)

Noget helt andet, jeg mener ikke Sky Sports er helt forbi den? Jeg har hele tiden sagt at det var virkelig realitistisk... :)

Awekat13 år siden

Jeg har googlet det - og jeg fandt svar. Det var nu ingen anklage :) Har måske set det før, men har aldrig tænkt videre over det. OT: Så beretter flere medier altså, at handlen skulle være gået igennem. Spændende, spændende..... 

Steen13 år siden

Awekat: Owwwh yea! Det er fedt hvis det er gået igennem... Så siger jeg bare: OFFENSIVE CHELSEA 12/13.. Det bliver så funky, og mon ikke den lille Oscar snupper nr. 11?

torres9luiz413 år siden

Nu skulle Chelsea være tæt på at få en anden Hazard, nemlig Thorgan Hazard- Eden Hazard\' lillebror

om rygtet er sandt vides  ikke, men det ville da være sejt at have et brødrepar i Chelsea.

Han spiller samme position som Hazard, han er 19 år og spiller i øjeblikket i Lens

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2174736/Chelsea-set-sign-Thorgan-Hazard-Lens--brother-Eden-Hazard.html?ito=feeds-newsxml

http://www.101greatgoals.com/blog/lequipe-chelsea-close-to-signing-edens-brother-thorgan-hazard/

Youtube:http://www.youtube.com/watch?v=5FsEFp-gces

Chelsea4evertrueblue13 år siden

Jeg syntes ikke ham Oscar ser helt fantastisk ud.

Kender ham heller ikke, da vi har skrevet med Hazard som for mig er endnu mere spændende og vi har skrevet med marin og de Bruyne + vi har Piazon og Benayoyn.

Vi kan jo ikke stille op med 5 kreative midtbane spillere.

Det er en gardereing på HB og en 9\'er med fysik, der er garant for 15 mål + der mangles.

Jeg er ret godt tilfreds med tingenes tilstand denne silly season.

Men fedt at Cavanni rygtet ikke er dødt.

Steen13 år siden

Cavani rygtet er ikke helt dødt, fordi Napoli lige har signet duoen fra Fiontina :) Hvilket er SUPER fedt! Så jeg tror på at Cavani også kan ryge denne sæson eller næste.

Jeg kan ikke se at de Bruyne eller Marin som kreativ midtbanespiller? Marin er kant eller venstre midtbane/i dybden, det samme er de Bruyne.

Vi har som offensiv midt: Mata, Hazard og Piazon. Desuden glemmer du vidst at Oscar sagtens kan spille kant også. Det vil sige, som jeg har nævnt tidligere kan vi stille følgende:

Torres

Hazard, Mata, Oscar

OSV.

Blue4Life13 år siden

Lader til handlen falder på plads :)

@Steen. Når jeg siger at Skysports er forvildede omkring det her transferemne, er det fordi de gentagende gange har skrevet historier der har modsagt hinanden :) Det virker til at Oscar kommer til Chelsea :D

Steen13 år siden

Oscar var til lægetjek ved Chelsea igår aftes :D!

http://www.footy.dk/2012/07/18/oscar-til-laegetjek-i-chelsea/

Så er det nu jeg godt må sige: HVAD SAGDE JEG ;)

torres9luiz413 år siden

Men Steen intet er officielt endnu, og Roberto Di Matteo har også afvist at han er Chelsea-spiller :)

Men ligesom dig så tror jeg også at han kommer til klubben

http://www.bold.dk/nyt/Di-Matteo-Oscar-ikke-Chelsea-spiller

Steen13 år siden

Torres9luiz4: Ja, det skal han jo sige.. :) Alt andet ville være så stupidt at gøre.

torres9luiz413 år siden

Så skulle Lens have bekræftet det. Thorgan Hazard skifter til Chelsea, så vi vil nu have Hazard-brødrene! Nice!

Thorgan HazardAS  : \"Det skal være officielt i morgen. Dette er en af de spillere, som der var. Han ser spillet, er intelligent og er en rigtig god fodboldspiller. Der var ikke tale om at lade ham gå. Jeg mødte ham meget hurtigt efter min ankomst, for at vise ham min tillid. Han havde stadig etårig kontrakt, og han foreslog at udvide, men han fortalte mig fire øjne det ikke interesserer ham, og han ønskede at forlade Lens. Og jeg indså, efter 48 timer, hvorfor, da jeg erfarede, at Chelsea ville have. Men jeg forstår. Nu tror jeg, at opholdet i Lens var en meget god løsning for ham at fortsætte med at blomstre. 

\"JL  : \"En dreng på 19 år sin ældre bror, som underskriver i Chelsea, og opfordrede også af den samme klub, der vandt Champions League! Tillykke til Thorgan. Efter, vi kan desværre ikke gå imod en sådan mulighed for drengen. Held og lykke til ham, og han fortsætter med at arbejde og vokse. \"

( Det er oversat fra fransk til dansk, med google-translate, så der kan være nogle skrivefejl )

http://www.rclens.fr/infos_2012/07/19_mercato/index.php#ancreContenu

Intet er dog bekræftet af Chelsea.

Drogba13 år siden

Der kører brasilien-england nu. Bertrand og Sturridge spiller. Oscar spiller for brasilien. Værd at bemærke at Bertrand spiller på højrebacken

torres9luiz413 år siden

Så har Oscar bekræftet at han har været til lægetjek

http://www.bold.dk/nyt/Oscar-bekraefter-Chelsea-laegetjek

Han har dog ikke underskrevet en kontrakt, og han gør det først efter OL

Drogba13 år siden

Så blev Thorgan Hazard officielt. 

http://www.chelseafc.com/page/LatestNews/0,,10268~2859608,00.html

Han starter ud med u21 holdet, hvor der vil blive overvejet om han skal ud på en lejeaftale.

FREDE9torres13 år siden

Synes det er dumt med købet af Thorgan Hazard. Kan slet ikke forstå det når vi lige er i gang med købet af Oscar. synes opstillingen skal være sådan her uden Thorgan Hazard

malte12313 år siden

frede9torres:

hvad så med ramires, meireles, mikel, romeu og sturrigde. piazon skal vælg også have nogle kampe. så er der jo også essien, de bruyne og benayoun, og det er bare til midtbanen.

efter min mening skal chelsea IKKE købe Oscar. dog syntes jeg at købet af thorgan hazard er godt, men han skal starte på res holdet eller skal han lejes.

synes chelseas optilling skal se sådan ud.

hvis chelsea skal købe flere spillere så skal det være en god sub for ivanovic på højre backen.  cesar azpilicueta er en muglighed.

vil gerne se hulk i højresiden hvor man såkan rykke ramires ned på central midtbane. men tror ikke på hulk i det her tranfervindue.

ind:

cesar azpilicuta

ud:

yossi benayoun

meireles/essien

josh og piazon skal lejes ud

malouda

Michael8213 år siden

malte123 skrev:

ud:

yossi benayoun

meireles/essien

josh og piazon skal lejes ud

Seriøst?! Hvad er det med folk der vil se Essien væk? Manden er en Chelseaspiller igennem mange år. Han er en humørspreder i form af hvad jeg kan se og stadigvæk dygtig (ikke som han har været, men stadig).

Jeg tror at folk undervurderer hvad en spiller som skaber god stemning, kan gøre for et omklædningsrum. Og det er hvad jeg tror at Essien og Mikel er og derfor er jeg ikke en som vil se dem smutter i modsætning til andre!

Undskyld mig, men jeg har et indtryk af at folk tænker for meget i FM eller Fifa baner og at det kun er stats som tæller... og ikke noget som sammenhold, teamspirit og stemning på holdet.

torres9luiz413 år siden

Enig med Michael. Essien har haft en dårlig sæson, og ligepludselig skal han ud? Manden er jo klasse når han rammer dagen, hvilket han tit gør. Han har været ude med en skade, han skal lige tilbage i form, men det kommer bare giv ham tid.

Nu da vi har købt Hazard 2 og Oscar burde vores offensive være klar, selvom der går et par år før Hazard 2 kommer på første holdet. Vi mangler en højre-back, men dog ikke. Vi har jo Hutchinson der i pre-season kampende har været klasse. Jeg er faktisk lidt i tvivl om vi skal købe en sub, men det ender nok med at vi køber en.

Drogba13 år siden

Også blev Oscar officielt http://www.chelseafc.com/page/LatestNews/0,,10268~2860692,00.html 

Uforstående køb for mig medmindre han er købt til at spille den centrale midtbane og vi sælger Meireles og Malouda

Ralfe13 år siden

Jeg forstår heller ikke Chelseas indkøbspolitik længere! Vi har så mange offensive spillere nu, til få pladser.

Hvis Meireles og Malouda smutter giver det en smule mening, men stadig, det er mange spillere!

FREDE9torres13 år siden

Er ikke lige så stor fan af Ramires. Så jeg vil ikke have ham på holdet (jeg skrev før)

malte12313 år siden

frede9torres: ok.

michael82: er der da en central midt du hellere ser ude. jeg ved godt de ikke skal sælge, men hvem ville du så vælge??.

Michael8213 år siden

malte123 skrev:

frede9torres: ok.

michael82: er der da en central midt du hellere ser ude. jeg ved godt de ikke skal sælge, men hvem ville du så vælge??.

Hvem jeg ser ryge? Der er flere lejeaftaler jeg kan se, men hvem jeg ser ryge, må næsten være Malouda så og Benayoun.

Vi HAR allerede meldt afsked til Drogba, Kalou og Bosingwa. Samt Anelka og Alex i vinters hvorfor jeg ikke ser det vilde problem i at vi har tilkøbt spillere - især det taget i betragtning at SKULLE vi nå alle finaler... så vil vi ramme 67 (mener jeg det var) kampe alt i alt.

Set over et helt år er det ca. 2 kampe om ugen igennem hele året. Rotation bliver essentielt i år pga. det

simonmathiesen13 år siden

Truppen ind til videre ser sådan her ud:

Målmand

Petr Cech

Ross Turnbull

Hilario

Forsvar

Branislav Ivanovic

Paulo Ferreira

Sam Hutchinson

John Terry

David Luiz

Gary Cahill

Ashley Cole

Ryan Bertrand

Midtbane

Michael Essien

Raul Meireles

Yossi Benayoun

Florent Malouda

John Obi Mikel

Oriol Romeu

Frank Lampard

Ramires

Josh McEachran

Juan Mata

Marko Marin

Eden Hazard

Kevin de Bruyne

Oscar

Lucas Piazon

Thorgan Hazard som dog skal spille med u21 holdet.

Angreb

Fernando Torres

Romelu Lukaku

Daniel Sturridge 

Gael Kakuta

Og dem der er udlejet:

Jeffrey Bruma

Milan Lalkovic

Mataj Delac

Patrick van Aanholt

Tomas Kalas

Thibaut Courtois

Ulises Davila

Også så er der de unge spillere som sagtens kan spille kampe på 1.holdet i denne sæson

Nathaniel Chalobah

Todd Kane

George Saville

Patrick Bamford

Hvis der skal en ny spiller til, så mener jeg at det skal være en til forsvaret:-).

Hvis jeg mangler nogen så må i gerne skrive det:-).

Steen13 år siden

Jeg kan da lige præcis godt forstå indkøbs politikken! Som jeg også har sagt hele tiden - det er nu vi vil roste up!

Efter at have været meget kritisk omkring Oscar, baseret på klip på Youtube og hans fyssiske bygning. Vil jeg sige at jeg har taget fejl, jeg har set ham spille i 2 af Brasilliens kampe og syntes han er helt fantastisk. Oscar erobrer bolde, dribler, afslutter og fordeler spillet fantastisk. Kommentatorerne siger han er Brasiliens største profil hvilket ikke siger så lidt. Og jeg vil give dem ret. Det kan vise sig at blive et scoop, som der også er meldt ud i den brasilianske presse. Jeg kan godt forestille mig at han om ca 2 år overtager Frank\'s rolle som 8\'er. Han vejleder også hans holdkammerater, hvilket viser modenhed og overskud. Det bliver virkelig spændende at se hvordan han falder ind i den engelske liga.
Steen13 år siden

Hæhæ\', nu skal jeg bare lave den ... hva sagde jeg ;)?

Gør du bare det gerne, jeg tror han bliver rigtig god og jeg vil gerne spise den gamle hat. Jeg håber også på jeg får mulighed for at spise den Gamle Torres hat, den ved jeg du gerne vil aflevere personligt. HI HI.
Steen13 år siden

Heheh ;)! Han vidste sin optakt imod City ... han bliver et hit i årets Premier League...

Næste kamp

Onsdag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

Lørdag 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.