Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Cahill til Chelsea:-)

Så skulle det være sikkert, Gary Cahill er nu Chelsea mand på en 5 årige lang kontrakt. Jeg synes det er et fantastisk køb. De har givet ca. 70 mio, for en engelsk landholdspiller, der virkelig har vist sit værd og passer fantastisk ind i Chelsea. Nu har vi, Terry, Luiz, cahill og muligvis Ivanovic til de 2 center pladser i forsvaret. Håber mere på Ivanovic bliver på højre back, der er han stærk. Nu mener jeg forsvaret er fantastisk og englands bedste, hvis de får det til at fungere. Håber virkelig på en krativ midtbane spiller her i Januar måned, Jeg tænker en Modric, Hazard eller Hamsik, vi har brug for en klasse spiller der. Jeg elsker Drogba og han er en ægte Chelsea mand, men må sige, at jeg synes at skal afsted nu, sælg ham og køb en Hulk eller Gomez til at supplere Torres oppe foran. Lej Lukaku ud. Hvad siger i..???

14 år siden
2830 visninger

Kommentarer

aien8914 år siden

Jeg har aldrig set ham eller lagt mærke til ham i Boltons kampe, så jeg aner ikke, hvad han kan. Men jeg ved, at vi virkelig har brug for en centralforsvarer, så at købe en englænder til en plads, hvor vi mangler spillere, kan vel aldrig være skidt. Håber, det kan give Terry en pause, så han kan blive helt skadesfri igen.

Velkommen til Chelsea!

Ehlert114 år siden

der bliver allerede talt om dette i den anden cahill tråd

Næste kamp

Onsdag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

Lørdag 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League