Chelseas ønskeliste til sommer
Chelseas ønskeliste for sommeren 2014 ser således ud(ifølge Daily Mail):
1. Thibaut Courtois, målmand i Atletico Madrid
2. Raphaël Varane, forsvarer i Real Madrid
3. Alberto Moreno, venstreback i Sevilla
4. Luke Shaw, venstreback i Southampton
5. Hakan Çalhano?lu, midtbanespiller i Hamburger SV
6. Paulinho, midtbanespiller i Tottenham
7. Didier Drogba, angriber i Galatasaray
8. Mario Mandžuki?, angriber i Bayern München
9. Edinson Cavani, angriber i Paris Saint-Germain
10. Diego Costa, angriber i Atletico Madrid
1, 2, 4, 5, 10 hvis det står til mig.
1, 2, 4, 5, 10 hvis det står til mig.
Kommentarer
jeg synes 1,2,4, og drogba som angrebstræner og helt klart costa
Reserver: Cceh, Ivanovic, Cahill, Zouma, Cole, Luiz, Lampard, Salah, Barkley, Schürrle og Lukaku.
Køb: Varane, (Stones), Shaw, Barkley, (Calhanoglu) og Costa
Tilbage fra lån: Courtois, Zouma og Lukaku.
Forlæng: Cole, Terry og Lampard
Sælg: Aaaholt, Romeu, Mikel, Kakuta, Marin, Ba, Torres
Udlej: (Stones), Ake, Kalas, Bertrand, Wallace, Van Ginkel, McEarchran, Chalobah, Pasalic, (Calhanoglu), Piazon, Moses, T.Hazard, Atsu, Tarore og Bamford
Kontrankt udløb: Hilario, Schwarzer, Eto'o
Køb: Varane, (Stones), Shaw, Barkley, (Calhanoglu) og Costa
Tilbage fra lån: Courtois, Zouma og Lukaku.
Forlæng: Cole, Terry og Lampard
Sælg: Aaaholt, Romeu, Mikel, Kakuta, Marin, Ba, Torres
Udlej: (Stones), Ake, Kalas, Bertrand, Wallace, Van Ginkel, McEarchran, Chalobah, Pasalic, (Calhanoglu), Piazon, Moses, T.Hazard, Atsu, Tarore og Bamford
Kontrankt udløb: Hilario, Schwarzer, Eto'o
Hvis Varane kommer til klubben, kan det ikke betyde et farvel til Andreas Christensen?
Chelsea råder over, Terry, Cahill, Luiz, Zouma, Ivanovic, Chalobah, Ake og AC, som kan spille CB. Og siden AC's far har været ude at sige, at han enten skal ha chancen på førsteholdet eller så smutter ha, så bliver et Varane køb ikke godt nyt for den danske fan af Chelsea.
Derudover.
Costa, Shaw og Vidal ind (+Lukaku og Courtois).
Torres, Ba, Eto'o, Moses, Marin, Romeu ud.
Chelsea råder over, Terry, Cahill, Luiz, Zouma, Ivanovic, Chalobah, Ake og AC, som kan spille CB. Og siden AC's far har været ude at sige, at han enten skal ha chancen på førsteholdet eller så smutter ha, så bliver et Varane køb ikke godt nyt for den danske fan af Chelsea.
Derudover.
Costa, Shaw og Vidal ind (+Lukaku og Courtois).
Torres, Ba, Eto'o, Moses, Marin, Romeu ud.
Vidal? Hvem skriver det, Daily mirror? Tror jeg er ret urealistisk.
Andreas Christiansen's far kan sige lige hvad det passer ham. Andreas er på kontrakt i Chelsea.
og kan ikke skifte klub på far'ens ønske. Jeg kan sagtes se han tager en år mere i Chelsea på samme niveau eller bliver lejet ud til Vitesse. Han er altså kun 17 år.
Luiz må efterhånden betragte som defensive midtbane spillere og Ivanovic er højre back.
Ake, Chalobah og Kalas tror jeg bliver lejet ud næste år. Så har vi Terry, Cahill og Zouma til den centrale forsvar. Terry er en gamle mand og spiller ikke alle kampe. Plus det ville være fint allerede nu at bygge på Zouma-Varane som et makkerpar til fremtiden. Jeg synes en køb af Varane ville være super.
Andreas Christiansen's far kan sige lige hvad det passer ham. Andreas er på kontrakt i Chelsea.
og kan ikke skifte klub på far'ens ønske. Jeg kan sagtes se han tager en år mere i Chelsea på samme niveau eller bliver lejet ud til Vitesse. Han er altså kun 17 år.
Luiz må efterhånden betragte som defensive midtbane spillere og Ivanovic er højre back.
Ake, Chalobah og Kalas tror jeg bliver lejet ud næste år. Så har vi Terry, Cahill og Zouma til den centrale forsvar. Terry er en gamle mand og spiller ikke alle kampe. Plus det ville være fint allerede nu at bygge på Zouma-Varane som et makkerpar til fremtiden. Jeg synes en køb af Varane ville være super.
Mit "Drømmehold" til næste sæson.
Indkøb: Costa - Vidal - Barkley - Shaw - Varane ( Courtois + Lukaku retur)
Udlej: Bertand (igen, erstatte cole som back up for shaw) AC til Vitesse evt som kirk skriver
+ Ake, Kalas, Wallace, Van Ginkel, McEarchran, Chalobah, Pasalic, Piazon, T.Hazard, Atsu, Tarore og Bamford.
Farvel til : Torres, Ba, Eto`o, Mikel, Moses, Romeu, Marin.
Indkøb: Costa - Vidal - Barkley - Shaw - Varane ( Courtois + Lukaku retur)
Udlej: Bertand (igen, erstatte cole som back up for shaw) AC til Vitesse evt som kirk skriver
+ Ake, Kalas, Wallace, Van Ginkel, McEarchran, Chalobah, Pasalic, Piazon, T.Hazard, Atsu, Tarore og Bamford.
Farvel til : Torres, Ba, Eto`o, Mikel, Moses, Romeu, Marin.
Hvor henne er det i laver de der opstillinger?
enig poyet
Hvis du er på Mac eller PC, kan du klikke i en boks, hvor der står: "Tilføj en startopstilling til min kommentar (træk i trøjerne for at ændre position)"
Du kan ikke på Iphone, Ipad osv.
Du kan ikke på Iphone, Ipad osv.
Min topprioritet til indkøb denne sommer er således:
1. Diego Costa
- b. Edinson Cavani som anden mulighed.
2. Raphael Varane (MUST HAPPEN!)
3. Luke Shaw
4. Ross Barkley (hvis det er muligt at vriste ham fri - go for it.)
Jeg vil slet ikke nævne Courtois som noget ønske. Vi ejer ham. Vi bestemmer hvor han skal spille henne. Det er hans store chance, med Cech. Han må slet ikke blive i tvivl, hvad han skal gøre. Atl. Madrid, har kun én mulighed for at beholde ham, og det er ved et bytte og penge til os - for Costa. Hvilket de ikke er interesseret i. Sælger de Costa til en anden, trækker vi Courtois hjem. De er stavnsbundet til at sælge til os, eller stå uden angriber og målmand. Dilemma? Mhm...
1. Diego Costa
- b. Edinson Cavani som anden mulighed.
2. Raphael Varane (MUST HAPPEN!)
3. Luke Shaw
4. Ross Barkley (hvis det er muligt at vriste ham fri - go for it.)
Jeg vil slet ikke nævne Courtois som noget ønske. Vi ejer ham. Vi bestemmer hvor han skal spille henne. Det er hans store chance, med Cech. Han må slet ikke blive i tvivl, hvad han skal gøre. Atl. Madrid, har kun én mulighed for at beholde ham, og det er ved et bytte og penge til os - for Costa. Hvilket de ikke er interesseret i. Sælger de Costa til en anden, trækker vi Courtois hjem. De er stavnsbundet til at sælge til os, eller stå uden angriber og målmand. Dilemma? Mhm...
Jeg ret lun på Diego Costa. Synes han er fremragende. Mener også, det er den mest realistiske kandidat til en forstærkning af angrebet.
Jeg er stadig ikke helt med på ideen om Varane. Synes han virker en smule overflødig i vores trup.
Luke Shaw ville være en god handel, synes jeg. Men igen, hvem skal han erstatte ? Dave slår han ikke af, det kan jeg ikke forestille mig. Og Ivan er vel heller ikke en, man kan sige har været skidt kørende. Det er vel et lidt voldsomt køb til bænken, men lidt konkurrence er selvfølgelig også sundt. Så skulle det være hvis Cole forlod os. Det ville efterlade venstre back lidt tyndt besat, alt efter hvad planen er med Bertrand.
Lukaku skal hjem og have en chance, synes jeg.
En joker kunne være Antoine Griezmann fra Real Sociedad. Han er virkelig fremtidens mand. Super dygtig kantspiller.
Ellers synes jeg ikke, vi behøver voldsomme investeringer i sommerpausen. En angriber er dog et must
Jeg er stadig ikke helt med på ideen om Varane. Synes han virker en smule overflødig i vores trup.
Luke Shaw ville være en god handel, synes jeg. Men igen, hvem skal han erstatte ? Dave slår han ikke af, det kan jeg ikke forestille mig. Og Ivan er vel heller ikke en, man kan sige har været skidt kørende. Det er vel et lidt voldsomt køb til bænken, men lidt konkurrence er selvfølgelig også sundt. Så skulle det være hvis Cole forlod os. Det ville efterlade venstre back lidt tyndt besat, alt efter hvad planen er med Bertrand.
Lukaku skal hjem og have en chance, synes jeg.
En joker kunne være Antoine Griezmann fra Real Sociedad. Han er virkelig fremtidens mand. Super dygtig kantspiller.
Ellers synes jeg ikke, vi behøver voldsomme investeringer i sommerpausen. En angriber er dog et must
Som tidligere nævnt, så tror jeg han ender i en udlejningen, ikke som back-up eller rotations spiller.
Kunne være nice, ingen tvivl. Men vi har Terry, jo han holder ikke evigt, men efterlader os med Kalas, Cahill, Zouma & Ivanovic. Tvivler at Real vil lade deres juvel gå, desuden tror jeg ikke på Varane vil indgå som rotations spiller. Han er en af dem der kan vælge og vrage klub.
Kender intet til ham. Del Horno eller en Cole?
Han skulle være Chelsea fan, men Dave sidder tungt på den plads i år, og hvem ved om Cole bliver. Men uden tvivl et kæmpe talent. Gid man dog havde en talent fabrik som Southamptons. Men det britiske indslag betyder sgu noget for at mig, at der er findes spillere som vi lige som har en eller anden for kultur kender og kan blive en fanebærer.
Lameduck
Legende, uden tvivl, men tror ikke han har det i sig mere, og vi bør gøre det bedre på market en af hente ind i på 36, det er ikke i min verden ikke ret meget bedre et det man gjorde med Etoo. Nej, lad os leve med det historie han har skrevet i klubben, og ikke andet.
Den idé er jeg faktisk frisk på. Lewan skifter til Tika taka Muchen, så han bliver nok 2-3 valg, og kan han leve med det? Dog er jeg altid lidt nervøs når folk fra øst europa finder vej til PL, det er sug et få tal af dem der kommer til der har succes.
Gav mig tilkende i http://www.chelseafc.dk/forum/cavani-til-chelsea-1060/#15279
Er efterhånden alles favorit til at komme til Chelsea, og den bedste handel ville være at man sendte Torres + lidt penge og i kan leje Courtios i 1 eller 2 år. Han ligner en angriber der kan slå til. Men igen, vi har ikke vært lige heldige med de sydamerikanske spillere (Crespo & Veron bla)
Men spændene hvad det ender med og tror som Mourinho sagde forleden at der kommer en angriber til.
Som tidligere nævnt, så tror jeg han ender i en udlejningen, ikke som back-up eller rotations spiller.
Kunne være nice, ingen tvivl. Men vi har Terry, jo han holder ikke evigt, men efterlader os med Kalas, Cahill, Zouma & Ivanovic. Tvivler at Real vil lade deres juvel gå, desuden tror jeg ikke på Varane vil indgå som rotations spiller. Han er en af dem der kan vælge og vrage klub.
Kender intet til ham. Del Horno eller en Cole?
Han skulle være Chelsea fan, men Dave sidder tungt på den plads i år, og hvem ved om Cole bliver. Men uden tvivl et kæmpe talent. Gid man dog havde en talent fabrik som Southamptons. Men det britiske indslag betyder sgu noget for at mig, at der er findes spillere som vi lige som har en eller anden for kultur kender og kan blive en fanebærer.
Lameduck
Legende, uden tvivl, men tror ikke han har det i sig mere, og vi bør gøre det bedre på market en af hente ind i på 36, det er ikke i min verden ikke ret meget bedre et det man gjorde med Etoo. Nej, lad os leve med det historie han har skrevet i klubben, og ikke andet.
Den idé er jeg faktisk frisk på. Lewan skifter til Tika taka Muchen, så han bliver nok 2-3 valg, og kan han leve med det? Dog er jeg altid lidt nervøs når folk fra øst europa finder vej til PL, det er sug et få tal af dem der kommer til der har succes.
Gav mig tilkende i http://www.chelseafc.dk/forum/cavani-til-chelsea-1060/#15279
Er efterhånden alles favorit til at komme til Chelsea, og den bedste handel ville være at man sendte Torres + lidt penge og i kan leje Courtios i 1 eller 2 år. Han ligner en angriber der kan slå til. Men igen, vi har ikke vært lige heldige med de sydamerikanske spillere (Crespo & Veron bla)
Men spændene hvad det ender med og tror som Mourinho sagde forleden at der kommer en angriber til.
Det ser bedre og bedre ud med Diego Costa. Bliver spændende at se hvordan det passer ind med Ba, Torres og Lukaku! Kan godt frygte vi skal vinke farvel til Lukaku :(
Tror mere og mere på dette hold til næste sæson. Jeg ville måske gøre små ting om. Som at købe Luke Shaw og en konkurrent til Oscar på 10'eren. Men dette hold ville kunne vinde PL.
Diego Costa
Eden Hazard - Oscar - Willian
Nemanja Matic - Sami Khedira
César Azpilicueta - John Terry - Raphaël Varane - Branislav Ivanovic
Thibaut Courtois
Romelu Lukaku - Fernando Torres
André Schürrle - Mohamed Salah
Frank Lampard - Ramires
Ashley Cole - Gary Cahill - Kurt Zouma
Petr Cech
Diego Costa
Eden Hazard - Oscar - Willian
Nemanja Matic - Sami Khedira
César Azpilicueta - John Terry - Raphaël Varane - Branislav Ivanovic
Thibaut Courtois
Romelu Lukaku - Fernando Torres
André Schürrle - Mohamed Salah
Frank Lampard - Ramires
Ashley Cole - Gary Cahill - Kurt Zouma
Petr Cech
Den her opstiling er nok den jeg regner med for næste sæson.
MM: 1. Cech 2. Mark Schwarzer (jeg regner nok med at vi forlænger med ham) 3. Jamal Blackman/Hllario. Jeg ved ikke rigtig om Hillario forlænge eller ej. Synes hvis vi kan igen udlej Courtois. Cech har stadig niveut.
CB: Terry og cahill forbliver nok som værende 1 valg. Som backup forventer jeg nok at David luiz og Kurt Zouma/Ivan kan rykkes ned, som andet valg. Kalas, Ake osv. Kan altid bruges som tredje valg.
HB: 100% Ivanovic igen næste sæson. Rigtig god og dygtig højre back ingen grund til udskiftning der. Dave kan være udskifter hvis der sker noget der. Kalas som tredjevalg.
VB: Dave er nok 90% sikker på den plads. Umiddelbart cole som andet valg, men nu hvor Betrand er blevet så fast besluttet på at få OCEANER af spilletid er jeg i tvilv. Man vil jo tænke at Cole er den bedste af de to, men Betrand er LANGT bedre for fremtiden (ikke at jeg ser ham som et stort talent). Bliver spænende at følge hvordan det uvikler sig.
CDM: Matic er sikker. Virkelig dygtig. Jeg kan virkelig godt lide ham. Ramires er også dygtig og vigtig for vores spil. Jeg kan bare ikke rigtig lide hans svinestriger men hvadfanden!
Jeg forstiller mig at Lampard/Van Ginkel kunne være gode udskiftere. Jeg synes man skal skille sig af med Mikel... VI har jo Matic...
VW/VM: Hazard er vel sikkerheden selv. Årets spiller i chelsea, årets unge spiller i Premier League, hvad mere er der at sige til det?
Schurrle som andet valg
COM: Oscar, også sikker virkelig dygtig og har haft en god sæson, ja han faldt lidt men er stadig rigtig vigtig og god. Willian/Hazard kan bare spille COM hvis han får brug for en pause.
HW/HM: Willian/Schurrle kommer til at deles om pladsen. Jeg kan virkelig godt lide begge. Salah får sikkert masser af spilletid når man rykker lidt rundt.
ANG: COSTA! Synes VIRKELIG vi skal købe ham. Jeg tror han vil passe perfekt ind og er den stjerneangriber vi mangler!
Lukaku som andet valg bare han får masser af spilletid.
Torres ser ud til at blive. (lidt øv) men han kan fungere som tredjevalg. Jeg er i tvivlv om han har lyst til det.
Ind:
Costa (køb)
Lukaku (Hjem)
Zouma (hjem)
(har ikke flere ideer, vores trup er så god i forvejen
UD:
Moses
Christian Cuevas (udlej)
Marko Marin
Courtois (udlej)
Piazon (udlej)
(gider ikke lige at tage stiling til alle vores udlejde spillere)
Demba Ba
Samuel Eto´o
Omkring nogle af de transfermål i andre har snakket om:
Varane:
Lad nu vær... Vi har ikke plads!
Nu kommer Zouma. Han skal have spilletid
Cahill var på årets hold. Han kan heler ikke tages af
Terry har været fantastisk.
Kalas har vist hvor dygtig han er.
Ake har vi stadig væk, og han er sku et stort talent.
Andreas Christensen, som vi alle lidt håber kan få nogle kæmpe næste sæson.
Ivanovic kan også spille centerback.
David Luiz spiller også CB (mest central)
Se selv hvor pokker skal han være?!
"vi skal jo bygge til fremtiden"
Det er jo derfor vi har købt Zouma. Vi har jo (som sagt) Ake, Christensen og Kalas!
En sidste pointe: Real Madrid er godt dømme hvis de sælger ham. Hvilket også ville koste os mindst 350 millioner..
Så derfor nej!
Ross Barkley:
Vi har jo nok offensive spillerer, hvor skulle han dog være med Lucas Piazon i fremtiden.
Sami Khedira:
Så skulle man sælge Ramires og en midtbane bestående af Matic og Khedira ville jo intet offensivt skabe..
Cavani:
Tror jeg bare ikke sker, han har kun været et år i PSG.
Det er ligeså realistisk som Falcao skulle komme
MM: 1. Cech 2. Mark Schwarzer (jeg regner nok med at vi forlænger med ham) 3. Jamal Blackman/Hllario. Jeg ved ikke rigtig om Hillario forlænge eller ej. Synes hvis vi kan igen udlej Courtois. Cech har stadig niveut.
CB: Terry og cahill forbliver nok som værende 1 valg. Som backup forventer jeg nok at David luiz og Kurt Zouma/Ivan kan rykkes ned, som andet valg. Kalas, Ake osv. Kan altid bruges som tredje valg.
HB: 100% Ivanovic igen næste sæson. Rigtig god og dygtig højre back ingen grund til udskiftning der. Dave kan være udskifter hvis der sker noget der. Kalas som tredjevalg.
VB: Dave er nok 90% sikker på den plads. Umiddelbart cole som andet valg, men nu hvor Betrand er blevet så fast besluttet på at få OCEANER af spilletid er jeg i tvilv. Man vil jo tænke at Cole er den bedste af de to, men Betrand er LANGT bedre for fremtiden (ikke at jeg ser ham som et stort talent). Bliver spænende at følge hvordan det uvikler sig.
CDM: Matic er sikker. Virkelig dygtig. Jeg kan virkelig godt lide ham. Ramires er også dygtig og vigtig for vores spil. Jeg kan bare ikke rigtig lide hans svinestriger men hvadfanden!
Jeg forstiller mig at Lampard/Van Ginkel kunne være gode udskiftere. Jeg synes man skal skille sig af med Mikel... VI har jo Matic...
VW/VM: Hazard er vel sikkerheden selv. Årets spiller i chelsea, årets unge spiller i Premier League, hvad mere er der at sige til det?
Schurrle som andet valg
COM: Oscar, også sikker virkelig dygtig og har haft en god sæson, ja han faldt lidt men er stadig rigtig vigtig og god. Willian/Hazard kan bare spille COM hvis han får brug for en pause.
HW/HM: Willian/Schurrle kommer til at deles om pladsen. Jeg kan virkelig godt lide begge. Salah får sikkert masser af spilletid når man rykker lidt rundt.
ANG: COSTA! Synes VIRKELIG vi skal købe ham. Jeg tror han vil passe perfekt ind og er den stjerneangriber vi mangler!
Lukaku som andet valg bare han får masser af spilletid.
Torres ser ud til at blive. (lidt øv) men han kan fungere som tredjevalg. Jeg er i tvivlv om han har lyst til det.
Ind:
Costa (køb)
Lukaku (Hjem)
Zouma (hjem)
(har ikke flere ideer, vores trup er så god i forvejen
UD:
Moses
Christian Cuevas (udlej)
Marko Marin
Courtois (udlej)
Piazon (udlej)
(gider ikke lige at tage stiling til alle vores udlejde spillere)
Demba Ba
Samuel Eto´o
Omkring nogle af de transfermål i andre har snakket om:
Varane:
Lad nu vær... Vi har ikke plads!
Nu kommer Zouma. Han skal have spilletid
Cahill var på årets hold. Han kan heler ikke tages af
Terry har været fantastisk.
Kalas har vist hvor dygtig han er.
Ake har vi stadig væk, og han er sku et stort talent.
Andreas Christensen, som vi alle lidt håber kan få nogle kæmpe næste sæson.
Ivanovic kan også spille centerback.
David Luiz spiller også CB (mest central)
Se selv hvor pokker skal han være?!
"vi skal jo bygge til fremtiden"
Det er jo derfor vi har købt Zouma. Vi har jo (som sagt) Ake, Christensen og Kalas!
En sidste pointe: Real Madrid er godt dømme hvis de sælger ham. Hvilket også ville koste os mindst 350 millioner..
Så derfor nej!
Ross Barkley:
Vi har jo nok offensive spillerer, hvor skulle han dog være med Lucas Piazon i fremtiden.
Sami Khedira:
Så skulle man sælge Ramires og en midtbane bestående af Matic og Khedira ville jo intet offensivt skabe..
Cavani:
Tror jeg bare ikke sker, han har kun været et år i PSG.
Det er ligeså realistisk som Falcao skulle komme
Jeg har lige læst at Chelsea skulle være klar til at smide £15 mil. for Roberto Firmino, og jeg må indrømme at mit kendskab til Hoffenheim FC, og i særdeleshed R. Firmino, er begrænset..
Hvad siger i til sådan et rygte?? Bare rygte eller en spiller der måske kunne udgøre Chelseas fremtidige angreb??
Jeg fandt lige et youtube klip af drengen, og må da indrømme at han kan lidt med en bold.
https://www.youtube.com/watch?v=er-GdWLW5F4
Hvad siger i til sådan et rygte?? Bare rygte eller en spiller der måske kunne udgøre Chelseas fremtidige angreb??
Jeg fandt lige et youtube klip af drengen, og må da indrømme at han kan lidt med en bold.
https://www.youtube.com/watch?v=er-GdWLW5F4
hvem skriver det
Forstår slet ikke al den snak om en verdensklasse angriber når vi bare kan sætte en fyr som David Luiz op og score nogle mål :D
https://www.youtube.com/watch?v=Iu7FinSTzKg
https://www.youtube.com/watch?v=Iu7FinSTzKg
Tja. Det kan man jo gøre når man har lyst til torres kvalitet...
David Luiz har i scoret i den her sæson -.-"
David Luiz har i scoret i den her sæson -.-"
Jeg mener det var tipsbladet, men er ikke helt sikker..
Lampard123 - Vil da ikke have noget imod at have en spiller som har de defensive egenskaber som David Luiz har, og så samtidig kan være en angriber som Torres, som arbejder så hårdt for holdet :D
Sky plejer at have meget godt styr på diverse historier i transfer-vinduet, og deres skybet transfer kan måske bruges til en indikator af hvad der er sandsynlighed for. Man U er storfavoritter til at hente Luke Shaw f.eks. Og man kan ikke længere spille på Diego Costa til Chelsea
http://www.skybet.com/football/specials/transfer-specials
http://www.skybet.com/football/specials/transfer-specials
Synes godt man kunne spare lidt til sommer og satse lidt mere på ungdommen i næste sæson. Lewis Baker scorer jo i næsten hver kamp for u21 holdet, bl.a et super hælmål mod Arsenal u21, der også blev årets u21 mål i u21 ligaen. Har set masse kampe med u21 holdet og Baker minder om Willian. Desuden er der jo Chalobah, Aké osv. som vi alle kender.
simonmathiesen skrev:
Hvilke positioner tænker du der skal spares på for at gøre plads til ungdomsspillere?
Synes godt man kunne spare lidt til sommer og satse lidt mere på ungdommen i næste sæson. Lewis Baker scorer jo i næsten hver kamp for u21 holdet, bl.a et super hælmål mod Arsenal u21, der også blev årets u21 mål i u21 ligaen. Har set masse kampe med u21 holdet og Baker minder om Willian. Desuden er der jo Chalobah, Aké osv. som vi alle kender.
Hvilke positioner tænker du der skal spares på for at gøre plads til ungdomsspillere?
Jeg kan godt se ideen med Baker, for ja han er fantastisk..
Men hvis man skulle gøre bare lidt plads til ham så forstiller jeg mig det bliver i Capital one cuppen.
Så skulle man gøre sådan her:
Men så igen hvis Piazon ikke blive udlejet, han har så ikke fortjent de kampe mere?
Men ja han er en rigtig dygtig spiller!
Men hvis man skulle gøre bare lidt plads til ham så forstiller jeg mig det bliver i Capital one cuppen.
Så skulle man gøre sådan her:
Men så igen hvis Piazon ikke blive udlejet, han har så ikke fortjent de kampe mere?
Men ja han er en rigtig dygtig spiller!
Det er lidt off topic måske, og så alligvel ikke. Men der hvis at man søger på transfer periode, så skriver de på Premierleague.com bare når sæsonen slutter, hvilket Premier leauge vel er?http://www.premierleague.com/en-gb/fans/faqs/when-does-transfer-window-open-close.html
- Fra hvornår kan man forvente at der begynder at komme handler? :)
- Fra hvornår kan man forvente at der begynder at komme handler? :)
Måske venstre backen. Van Aanholt spiller jo hvergang for Vitesse og er vist med i truppen for Holland til VM, eller så det bruttotruppen :). Oppe foran kan man, synes jeg, køre med Lukaku. Synes heller ikke man burde bruge mange penge på en defensiv midtbane. Van Ginkel er også kommet tilbage + man har flere unge spillere og 3-4 af dem fra 1.holdet stadig.
simonmathiesen skrev:
Først og fremmest så vil jeg lige påpege at jeg ville elske at flere af vores ungdomsspillere får chancen på førsteholdet.
Problemet er bare at ingen af de spillere som du nævner er modne nok eller for den sags skyld gode nok hvis Chelsea skal kæmpe med på alle fronter som er målet i næste sæson. Jo i Capital One Cuppen kan der for min skyld stilles med et rent ungdomshold, hvilket ville være fint, men i tuneringer som Premier League og Champions League siger jeg pænt nej tak. Lukaku kan dog sagtens danne en god angrebsduo med f.eks. Diego Costa, men ellers har vi jo ikke nogle ungdomsspillere som på den måde kan gå ind og forbedre vores hold - ikke i min optik ihvertfald.
Måske venstre backen. Van Aanholt spiller jo hvergang for Vitesse og er vist med i truppen for Holland til VM, eller så det bruttotruppen :). Oppe foran kan man, synes jeg, køre med Lukaku. Synes heller ikke man burde bruge mange penge på en defensiv midtbane. Van Ginkel er også kommet tilbage + man har flere unge spillere og 3-4 af dem fra 1.holdet stadig.
Først og fremmest så vil jeg lige påpege at jeg ville elske at flere af vores ungdomsspillere får chancen på førsteholdet.
Problemet er bare at ingen af de spillere som du nævner er modne nok eller for den sags skyld gode nok hvis Chelsea skal kæmpe med på alle fronter som er målet i næste sæson. Jo i Capital One Cuppen kan der for min skyld stilles med et rent ungdomshold, hvilket ville være fint, men i tuneringer som Premier League og Champions League siger jeg pænt nej tak. Lukaku kan dog sagtens danne en god angrebsduo med f.eks. Diego Costa, men ellers har vi jo ikke nogle ungdomsspillere som på den måde kan gå ind og forbedre vores hold - ikke i min optik ihvertfald.
Jeg er nok mest en defensiv midtbane mand og en angriber vi mangler. Angriber delen er heftigt debatteret, og der ligner lidt en afklaring. Matic er manden til den ene af de 2 defensive pladsen, men mindre man går over til den gamle 4-3-3, så har vi folk til den, men den anden defensive plads har jeg lidt betænkeligheder med.
Lampard: Han bliver aldrig den mand, desuden, holder han ikke til alle de kampe længere.
Marco van Ginkel: er jeg spændt på hvad han kan. Han kan være ham vi mangler. Savner sgu Makelélé.
Nemanja Mati?, sikker.
John Obi Mikel: Han bliver nok aldrig den spiller alle har håbet på, undervuderet, ja, men han er et stop klods i både modstanderens og vores eget spil. En brede spiller ser jeg ham desværre ikke mere en det.
Ramires: Ja, han er en rigtig dygtig spiller, der kan løbe solen sort, ren boks til boks spiller. Men synes han i den sidste halvdel af sæsonen faldt en go del i %'. Der skal strammes op. Men som en defensiv midt der skal støtte forsvaret er han måske forkerte til jobbet. En 433 er han nok bedre (?)
David Luiz: Har vært stor fan af ham, men synes han stadig tager nogen virkelig store chancer i sit spil, og Mourinho der altid går efter det sikre, ja, så er det en combo der ikke helt passer sammen. Han har sine kampe hvor han fuldstændig styre, men med den interesse der er fra Barca og Bayern, så håb på en flot slutrunde så prisen stiger, og sælg ham til højest byder. Nu må i ikke tro jeg vil af med ham for en hver pris, men tænker også på FFP, for skal der bruges penge på 2-3 nye spillere, så skal der også sælges lidt. Men igen, jeg aner ikke hvordan transfer kassen ser ud.
Oriol Romeu, ser ham som fortid og uforløst talent der nok skal spire i andre omgivelser.
Lampard: Han bliver aldrig den mand, desuden, holder han ikke til alle de kampe længere.
Marco van Ginkel: er jeg spændt på hvad han kan. Han kan være ham vi mangler. Savner sgu Makelélé.
Nemanja Mati?, sikker.
John Obi Mikel: Han bliver nok aldrig den spiller alle har håbet på, undervuderet, ja, men han er et stop klods i både modstanderens og vores eget spil. En brede spiller ser jeg ham desværre ikke mere en det.
Ramires: Ja, han er en rigtig dygtig spiller, der kan løbe solen sort, ren boks til boks spiller. Men synes han i den sidste halvdel af sæsonen faldt en go del i %'. Der skal strammes op. Men som en defensiv midt der skal støtte forsvaret er han måske forkerte til jobbet. En 433 er han nok bedre (?)
David Luiz: Har vært stor fan af ham, men synes han stadig tager nogen virkelig store chancer i sit spil, og Mourinho der altid går efter det sikre, ja, så er det en combo der ikke helt passer sammen. Han har sine kampe hvor han fuldstændig styre, men med den interesse der er fra Barca og Bayern, så håb på en flot slutrunde så prisen stiger, og sælg ham til højest byder. Nu må i ikke tro jeg vil af med ham for en hver pris, men tænker også på FFP, for skal der bruges penge på 2-3 nye spillere, så skal der også sælges lidt. Men igen, jeg aner ikke hvordan transfer kassen ser ud.
Oriol Romeu, ser ham som fortid og uforløst talent der nok skal spire i andre omgivelser.
http://indkast.dk/index.php?nyhed=117550&title=Mangala%3A+Hellere+Chelsea+end+City
Jeg er lige nu en smule bekymret......
David Luiz tæt på PSG til en sum på 50£! Det er kan ikke være rigtig, hvis han skal og får lov at skifte.. Mener han er en kommende kaptajn på dette Chelsea hold.
Han er en dygtig spiller, som jeg mener vi kan have meget glæde af da han kan dække både central midt og i mister forsvaret.
Hvad er jeres holdning til et salg af ham?
David Luiz tæt på PSG til en sum på 50£! Det er kan ikke være rigtig, hvis han skal og får lov at skifte.. Mener han er en kommende kaptajn på dette Chelsea hold.
Han er en dygtig spiller, som jeg mener vi kan have meget glæde af da han kan dække både central midt og i mister forsvaret.
Hvad er jeres holdning til et salg af ham?
De store beløber der rygtes at han købes for, både PSG og Barca - hvis de er sande, så ser jeg hjertens gerne at han smutter.
Er overbevist om at vi kan finde en mindst lige så god midtbane (som han hovedsageligt spiller hos os) til et mindre beløb end det.
Jeg synes heller ikke han har været den "star" på banen, som Matic f.eks. har været. Han virker til at tabe hovedet nogle gange, og er stadig meget excentrisk i sit spil.
Er overbevist om at vi kan finde en mindst lige så god midtbane (som han hovedsageligt spiller hos os) til et mindre beløb end det.
Jeg synes heller ikke han har været den "star" på banen, som Matic f.eks. har været. Han virker til at tabe hovedet nogle gange, og er stadig meget excentrisk i sit spil.
Jeg er enig med Elholm. Synes Luiz har haft en skidt sæson. Han er faldet meget i niveau i forhold til de sidste par sæsoner, synes jeg. Hans indstilling er fin nok, men jeg synes ikke, han har været på et højt nok niveau. Der er mange, som er begejstret for ham på midtbanen. Men jeg må sige, at de gode præstationer på den plads har været begrænset. Og jeg er enig i, at hvis de beløb som er fremme, er sande, så kan vi nok finde en anden til at banke et par frispark over mål.
falcao sat til salg skal vi slå til 35 mil pund for ham dayli Express
Jeg synes at vi skal sælge Luiz til PSG, og så købe Varane andre der er enige?
Jeg synes vi skal få alle de penge PSG nok vil byde for Luiz, efter min mening er han ikke alle de penge værd så hellere Varane.
Jeg synes vi skal få alle de penge PSG nok vil byde for Luiz, efter min mening er han ikke alle de penge værd så hellere Varane.
synes vi burde købe Costa,varane,pogba,
Jeg tror egentlig, at Mourinho har tænkt sig at benytte Kalas og Van Ginkel noget mere. Så tror ikke nødvendigvis, at man vil hente nye spillere til den midterste akse. Selvfølgelig hvis Mikel og Lampard også er væk, så er det en ny situation.
Spørgsmålet er, om Mourinho er tilfreds med Bertrand som backup på venstre back. Her tror jeg godt, man kunne hente en forstærkning.
Spørgsmålet er, om Mourinho er tilfreds med Bertrand som backup på venstre back. Her tror jeg godt, man kunne hente en forstærkning.
Jeg tror ikke der kommer en "erstatning" for Luiz. Som Dwise skriver, så tror jeg også Mourinho vil gøre mere brug af de unge spillere.
Kan ikke se hvorfor Chelsea skulle købe Varane. Vi har Zouma, Aké, Kalas osv.
Kan ikke se hvorfor Chelsea skulle købe Varane. Vi har Zouma, Aké, Kalas osv.
Simonmathiesen: Fordi Varane er det største forsvarstalent der er pt. og han klinger godt under Mourinho (Som opfandt ham, og skabte hans succes), og fordi jeg tror Real Madrid er villige til at sælge til en fornuftig pris. Så vi kan lave en Luiz handel igen, når PSG vil købe ham om 2-3 år, fordi han er fransk? Det kan næsten kun gå godt...
det går rygter om at vi skulle købe mangala som erstatning for luiz og købe falcao
for det første steen er vi ik en sælger klub
Andersterry - Det vi da begyndt at blive siden Mou kom til igen, han henter og sælger, også spillere som man aldrig troede ville forlade Chelsea, hvertfald ikke lige nu :)
http://footy.dk/2014/05/27/mourinho-vil-snuppe-shaw-for-naesen-af-united/ Let it be real plz :-)
Sebastian: en ting er ihvertfald sikkert, at hvis Shaw får muligheden for at vælge uden nogen finansiel eller spillemæssig forskel, vælger Shaw Chelsea frem for United. Da han er kæmpe fan :) hvilket jo er dejligt. Men, nu skal vi først ind i den kamp igen, om ham... Jeg tror desværre det løb er kørt. Mourinho satser ikke så ungt, jeg er overbevist om han henter en substitut for Azzi og Ivanovic. Så de stadigvæk er primær.
Et godkendt transfervindue for mit vedkommende ser således ud:
Indkøb: Shaw, Pogba, Barkley, Costa
Salg:Luiz, Bertrand, Torres, Mikel, Ba, Marin, Kakuta, Romeu, Moses
Indkøb: Shaw, Pogba, Barkley, Costa
Salg:
Ba ryger vist ingen steder. Ikke iht. de seneste udtalelser
men har også været en fin figur som 3 angriber
Det ville være fedt hvis Drogba kommer tilbage til Chelsea .
Jeg har høre at Cesc Fabregas måske kommer til Chelsea det ville også være fedt
Chelsea4ever skrev:
Drogba ser jeg kun tilbage som en angrebstræner... ikke som spiller.
Fabregas håber jeg ved gud ikke kommer til Chelsea. Xabi Alonso type spiller = ja tak, men Fabregas? Aldrig
Det ville være fedt hvis Drogba kommer tilbage til Chelsea .
Drogba ser jeg kun tilbage som en angrebstræner... ikke som spiller.
Fabregas håber jeg ved gud ikke kommer til Chelsea. Xabi Alonso type spiller = ja tak, men Fabregas? Aldrig
Kan måske godt give dig lidt ret i at Drogba ikke er så god som han har været men det ville stadig være fedt hvis han sluttede sin karriere i Chelsea fordi han er en Chelsea legende.
Men kan ikke se hvad problemet skulle være i at Fábregas kommer til Chelsea.
Men kan ikke se hvad problemet skulle være i at Fábregas kommer til Chelsea.
Er det nu også så seriøst det med Fabregas. Tænker mere han vil indgå i en Aguero-til-Barca-handel. Og ville det ikke være et lidt underligt køb? Synes ikke rigtig, at Fabregas er en Mourinho-spiller. Han er langsom, har mange berøringer og er en udpræget pasningsspiller. Tror ikke det kommer til at ske
Cesc Fàbregas er meget tæt på at blive enig med Chelsea. Det skulle være José Mourinho der hellere end gerne vil have Cesc til klubben, efter at Frank Lampard har meddelt sit skifte til New York City.
Costa har iflg. flere kilder bestået lægetjekket, og bliver præsenteret henover weekenden
Tror 'desværre' kun at vi får Costa.
En mulig tilgang kunne være Ross Barkley som virkelig har slået igennem. - Ham så jeg gerne i Chelsea.
En mulig tilgang kunne være Ross Barkley som virkelig har slået igennem. - Ham så jeg gerne i Chelsea.
cesc fabregas tror jeg vil gøre det godt på Chelsea´s hold. han være spillefordeleren på holdet
gianluca10vialli skrev:
Det kommer ikke til at ske sådan der, vi ændrer ikke spil system, vi kommer også til at spille 4-2-3-1 næste sæson, om en jeg godt kunne tænke mig at se en 4-3-3, derudover tror jeg ikke Salah starter inde.
Det eneste vi mangler at hente pt. er vel en defensiv midt, hvilket også er fint hvis vi ikke henter flere, da det betyder at mange af de unge står næst i rækken som backup hvilket jeg ville have det rigtigt fint med.
Derudover er jeg ikke helt vild efter cesc fabregas, han kommer aldrig tilbage på hans tidligere niveau, og jeg betvivler faktisk om han er god nok til Chelsea.
Jeg har sat mit hold efter hvordan jeg håber vi kommer til at stille, og hvordan jeg forventer.
Dog er jeg meget i tvivl med Courtois, men jeg håber satme Chelsea slår til nu.
Mht. Ramires, så må han være 3.valg efter evt. ny inkøb, og her ser jeg ikke Fabregas som den spiller vi skal hente ind.
Jeg ville allerhelst have Scweinsteiger på pladsen ved siden af Matic, men det kommer nok ikke til at ske :)
Truppen ser jo således ud pt.:
Målmænd
Petr Cech
Thibaut Courtois
Mark Schwarzer
Jamal Blackmann
Hilarious
Forsvar
John Terry
Gary Cahill
Branislav Ivanovic
Cesar Azpilicuetta
Thomas Kalas
Midtbane
Ramires
Eden Hazard
Oscar
John Obi Mikel
Mohamed Salah
Willian
Marco van Ginkel
Nemanja Matic
Nathan Ake
Angreb
Fernando Torres
Andre Schurrle
Demba Ba
På vej: Costa
Solgt eller kontrakt udløb denne sommer: Lampard, Eto'o , Luiz, Cole
Lige sådan hvad jeg kan huske ud fra hukommelsen.
cesc fabregas tror jeg vil gøre det godt på Chelsea´s hold. han være spillefordeleren på holdet
Det kommer ikke til at ske sådan der, vi ændrer ikke spil system, vi kommer også til at spille 4-2-3-1 næste sæson, om en jeg godt kunne tænke mig at se en 4-3-3, derudover tror jeg ikke Salah starter inde.
Det eneste vi mangler at hente pt. er vel en defensiv midt, hvilket også er fint hvis vi ikke henter flere, da det betyder at mange af de unge står næst i rækken som backup hvilket jeg ville have det rigtigt fint med.
Derudover er jeg ikke helt vild efter cesc fabregas, han kommer aldrig tilbage på hans tidligere niveau, og jeg betvivler faktisk om han er god nok til Chelsea.
Jeg har sat mit hold efter hvordan jeg håber vi kommer til at stille, og hvordan jeg forventer.
Dog er jeg meget i tvivl med Courtois, men jeg håber satme Chelsea slår til nu.
Mht. Ramires, så må han være 3.valg efter evt. ny inkøb, og her ser jeg ikke Fabregas som den spiller vi skal hente ind.
Jeg ville allerhelst have Scweinsteiger på pladsen ved siden af Matic, men det kommer nok ikke til at ske :)
Truppen ser jo således ud pt.:
Målmænd
Petr Cech
Thibaut Courtois
Mark Schwarzer
Jamal Blackmann
Hilarious
Forsvar
John Terry
Gary Cahill
Branislav Ivanovic
Cesar Azpilicuetta
Thomas Kalas
Midtbane
Ramires
Eden Hazard
Oscar
John Obi Mikel
Mohamed Salah
Willian
Marco van Ginkel
Nemanja Matic
Nathan Ake
Angreb
Fernando Torres
Andre Schurrle
Demba Ba
På vej: Costa
Solgt eller kontrakt udløb denne sommer: Lampard, Eto'o , Luiz, Cole
Lige sådan hvad jeg kan huske ud fra hukommelsen.
det tror jeg ville være en god startopstilling
Lidt umuligt når Cole er stoppet :-) hvor er azpi?
Er jeg den eneste der vil have både lukaku og costa med i startholdopstillingen
Kan de da sagtens :-)
sebastianhaun: Jeg tror du lever i en bobbel med FIFA14 og FM14 :)
1. Hazard kan ikke støtte Matic op i det defensive spil. Lukaku ville muligvis kunne, han er bare ikke hængede angrinber. Han er targetman. Hvilket gør at det ikke ville kunne fungere.
1. Hazard kan ikke støtte Matic op i det defensive spil. Lukaku ville muligvis kunne, han er bare ikke hængede angrinber. Han er targetman. Hvilket gør at det ikke ville kunne fungere.
Hvis vi nu skal spille med to angribere, så ser det godt nok offensivt ud..
Jeg syntes bare det er sjovt at tænke på hvor mange der siger vi skal hente dit og dat så vi ka spille mere offensivt, får når jeg kigger på vores trup tænker jeg: Willian, van Ginkel, Marin, Salah, Torres, Schürrle, Baker, Lukaku, Costa, Moses, Oscar, Hazard, Ramires & Romeu. Hvad mangle vi? Det er Mou der bestemmer hvordan vi skal spille! Ikke truppen.
vi skal have en angriber Costa og en forsvarspiller venstre luis eller shaw og en midtbane pogba elller fabregas
Hjemmebanetrøje
Premier League
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 4. | Sunderland | 10 | 18 |
| 5. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 6. | Tottenham | 10 | 17 |
| 7. | Chelsea | 10 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| 10. | Brighton | 10 | 15 |
Topscorer
Alle turn.
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| N. Jackson | 15 | 6 |
| João Pedro | 9 | 3 |
| C. Palmer | 9 | 4 |
| Pedro Neto | 8 | 2 |
| K. Páez | 7 | 3 |
| E. Fernández | 6 | 7 |

TV3 Sport
Viaplay.dk
Norlys

så for min skyld så må de(Chelsea) godt købe ham.