Christian Atsu
Hej med fans.
Vi har købt den 21-årige kantspiller Christian Atsu fra FC Porto for £3.5 millioner. Vi har dog lejet ham ud lige med det samme til vores samarbejdsklub Vitesse.
Det er indiskutabelt at han er rigitgt dygtigt spiller med et stort potentiale. Han er lynhurtig og super stærk teknisk. Han er ung og har eller ikke kostet det store beløb.
Men hvad siger i til denne handel, tro i nogensinde han for en chance for at spille i Chelsea?
Jeg mener vi har rigtigt mange dygtige spiller på hans plads som stadig har masser udvikling potentiale. (Hazard, Schürrle, Mata, Oscar, Willian, Kevin de Bruyne og ny udlejet Victor Moses)
Plus mange af de super talenter vi har som fleksibel Lucas Piazon, Conor Hunte, Bertrand Taoré, Jeremie Boga, Islam Feruz og Charly Musonda bare for at sige nogle.
Vi har købt den 21-årige kantspiller Christian Atsu fra FC Porto for £3.5 millioner. Vi har dog lejet ham ud lige med det samme til vores samarbejdsklub Vitesse.
Det er indiskutabelt at han er rigitgt dygtigt spiller med et stort potentiale. Han er lynhurtig og super stærk teknisk. Han er ung og har eller ikke kostet det store beløb.
Men hvad siger i til denne handel, tro i nogensinde han for en chance for at spille i Chelsea?
Jeg mener vi har rigtigt mange dygtige spiller på hans plads som stadig har masser udvikling potentiale. (Hazard, Schürrle, Mata, Oscar, Willian, Kevin de Bruyne og ny udlejet Victor Moses)
Plus mange af de super talenter vi har som fleksibel Lucas Piazon, Conor Hunte, Bertrand Taoré, Jeremie Boga, Islam Feruz og Charly Musonda bare for at sige nogle.
Kommentarer
Helt sikkert et spændende køb - men har som dig bare svært ved at se hvad han i fremtiden ville kunne bringe til truppen, som vi ikke allerede har.
Jeg synes efterhånden det tager overhånd over hvor mange spillere vi har udlejet. Der burde være restriktioner på hvor mange spillere man max må udleje jeg tænker 5-7 af udlandske spillere 3-5 af egen avl. Så kan de store klubber ikke hente alle de spillere som de gør. Hvad tænker i andre om dette.
Snitteman: Jeg er fuldstædig enig, og dit forslag er spændende. Vi køber rigtigt mange uge spiller rundt omkring og leje dem med det samme ud. Man kan sige det er en billig måde at låse spiller til sig på. Men så længe der ikke er regler mod det synes det er fint vi bliver ved på at lede efter de kommende stjerner.
Dog vi jeg sige at en udlejnings liste som det her, er alt for stor.
Christian Atsu, Victor Moses, Matej Delac, Thorgan Hazard, Thibaut Courtois, Sam Walker,Todd Kane, Billy Cliford, Wallace, Daniel Pappoe, George Saville, Milan Lalkovic, Christian Cuevas, Jhon Pirez, Patrick Banford, Stipe Perica, Patrick van Aanholt, Lucas Piazon, Gael Kakuta, Marko Marin og Oriol Romeu. Plus vi er i gang med at for lejet Tomas Kalas, Kenneth Omeruo, Nathan Aké, Ulises Davilla, Josh McEachran, Nathaniel Chalobah ud.
Jeg tro faktisk kun det er Courtois, Wallace, Aké og Chalobah der har en sikker fremtid i den blå tøjre. Atsu, Moses, Piazon, Cuevas, Perica, Kalas er mine joker. Resten kommer aldrig på holdet.
Et regl forslag kunne være at en spiller max må været udlejet i 3 år og man må kun leje 5 fra ikke egen avl ud. og 5 spiller som har været tilknyttet ungdomsafdelingen mere end 3 år.
Dog vi jeg sige at en udlejnings liste som det her, er alt for stor.
Christian Atsu, Victor Moses, Matej Delac, Thorgan Hazard, Thibaut Courtois, Sam Walker,Todd Kane, Billy Cliford, Wallace, Daniel Pappoe, George Saville, Milan Lalkovic, Christian Cuevas, Jhon Pirez, Patrick Banford, Stipe Perica, Patrick van Aanholt, Lucas Piazon, Gael Kakuta, Marko Marin og Oriol Romeu. Plus vi er i gang med at for lejet Tomas Kalas, Kenneth Omeruo, Nathan Aké, Ulises Davilla, Josh McEachran, Nathaniel Chalobah ud.
Jeg tro faktisk kun det er Courtois, Wallace, Aké og Chalobah der har en sikker fremtid i den blå tøjre. Atsu, Moses, Piazon, Cuevas, Perica, Kalas er mine joker. Resten kommer aldrig på holdet.
Et regl forslag kunne være at en spiller max må været udlejet i 3 år og man må kun leje 5 fra ikke egen avl ud. og 5 spiller som har været tilknyttet ungdomsafdelingen mere end 3 år.
Jeg forestiller mig det er en investering, intet andet :) cool business
Jeg tænker lige nøjagtigt det samme som Steen. Det kan gå hen og blive en god forretning for Chelsea hvis han gør det godt i Vitesse, da hans værdi vil stige og gøre et salg profitabelt hvis ikke han bliver god nok til vores trup.
Ingen tvivl om at han har talent, vi må bare se hvor meget! :-)
Ingen tvivl om at han har talent, vi må bare se hvor meget! :-)
Steen: Ja jeg er udemærket godt klar over det er en investering og ja det er sikkert mange der er gode. Men derfor synes jeg stadigvæk ikke det er fair man kan købe alle under 21 og så bare leje dem ud og tjene på dem. Der burde være regler. Vi har ca. 25 udlejede spiller når transfer vinduet lukker i morgen. Det er jo en hel trup.
Snitte. Du må gerne uddybe din holdning.
Personligt synes nemlig at det er en fantastisk måde at køre forretning.
Er man god nok, joiner man vores rækker.
Er man ikke god nok, sælges man med profit
Personligt synes nemlig at det er en fantastisk måde at køre forretning.
Er man god nok, joiner man vores rækker.
Er man ikke god nok, sælges man med profit
Michael: jo det kan jeg godt. Jeg tænker at nu kommer der snart FFP. For at de store klubber ikke bare kan købe hovedløst. Så de mindre klubber også har en chance. Ved at lave regler for udlejede spillere og sætte et max ville det jo også komme de mindre klubber tilgode. Men jeg kan da selvfølgelig godt se en god forretning i det. Mener bare at det burde være anderledes.
Snitterman: Det kommer da også de fattige klubber til gode, for de har en risiko for at blive fodret med vores talenter til en ringe pris af deres løn. Så investere vi i spilleren, og gør han det godt - sælger vi ham til profit.
Det er da en win win
Det er da en win win
Ville også mene at det er en investering, men han har stort potentiale, og helt sikkert et spændene talent at følge.
Alle de her unge spillere som vi køber og lejer ud, skal ses som kvalitets sikring.
Hvis bare nogle stykker af de her unge talentfulde drenge kommer på førsteholdet, vil det hele blive set som en stor succes. Desuden er det god business!
Hvis bare nogle stykker af de her unge talentfulde drenge kommer på førsteholdet, vil det hele blive set som en stor succes. Desuden er det god business!
Hjemmebanetrøje
Premier League
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 3. | Liverpool | 10 | 18 |
| 4. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 5. | Tottenham | 10 | 17 |
| 6. | Chelsea | 10 | 17 |
| 7. | Sunderland | 9 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
Topscorer