Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Chritian Eriksen til Chelsea FC

Ifølge Daily mail vil Chelsea byde på Chritian Eriksen. Hvad synes I om dette? Jeg synes at vil passe godt ind og at han er en mulig afløser for Lampard.

http://www.chelseasupport.dk/nyheder/chelsea-i-budkrig-om-eriksen

14 år siden
5458 visninger

Kommentarer

padefar14 år siden

Han hedder Christian min ven ;) 

Synes at Christian Eriksen ville være et fantastisk køb, men om han passer til Premier League, det ved jeg ikke :)

Henssel14 år siden

Jeg tror at han passer bedre ind i La Liga da jeg mener at Premier League er mere fysisk og La liga er mere teknisk

Steen14 år siden

Om han passer ind i Premier League eller ej, så er han et kæmpe talent der stadigvæk er under udvikling. Om Premier League er hårdt fysisk, eller ej, så tror jeg sagtens at Christian Eriksen kunne udvikle sig til at være en super spiller for Chelsea.

Men om rygterne holder - i dont know. De linker ham også med City, United også selvfølgelig os.

Jeg så gerne Christian Eriksen i Chelsea truppen.

Michael8214 år siden

Henssel.

Det der \"fysisk\" argument er nærmest banket til jorden.

Se Ramires, Mata, da Silva bare for at nævne 3 spillere. Alle 3 spillere er faste spillere og gør det formidabelt.

Steen14 år siden

I agree :) !

Henssel14 år siden

Michael82.

jeg synes bare at Chritian Eriksen passer bedre ind i spansk fodbold.

han ville vel sikkert være god i chelsea og jeg vil gerne prøve at se ham i klubben men jeg kan bedre se ham i Spanien

Obi14 år siden

Selvom Pl er en fysisk, så Michael82 inde på noget af det rigtigt, og størelsen er ikke altid lig med gørelsen. Vores egen Legende, Zola, han var jo lille af størelse, men han kæmpet stadig og gik da med i dueler, og han blev en succes, og nok den største Chelsea profil i moderne tid men med sikkerhed den mest poppulære spiller til dato.

Husker da tydeligt her inde var der flere der ønsket Modric, og han er da også en klejn spiller..

Drogba14 år siden

Jeg holder nu stadig til at Josh McEachran skal være Lampards afløser. 

Steen14 år siden

Nu spiller Christian Eriksen defensiv midt, det ville jeg nu ikke kalde Lampards rolle...

padefar14 år siden

Arg Steen mener nu at Eriksen spiller offensiv midt :)

Awekat14 år siden

Der vil jeg give padefar ret. Det er ikke jo tacklingerne han er kendt for

Mata1014 år siden

Jeg vil heller havde Hazard;) han er hurtig og og kan spille mange pladser ;)

Det er min start 11 vis vi køber van der Wiel og Hazard;) hvad synes i om min start 11?

Steen14 år siden

Det er vi altså ikke helt enige i ....

Okay - nu har jeg undersøgt det, jeg må halvvejs æde den.. Han spiller CENTRAL Midtbane.. Ikke Defensiv eller Ofensiv...

Jokeren14 år siden

Steen.

Jeg tror ikke du kan finde en dansk fodbold ekspert der vil kalde eriksen i nærheden af en defensiv midt. han spiller offensiv midt på landsholdet, og kreativ midt/kant for ajax.

Mener i øvrigt at han er et fantastisk talent, men da AVB er meget glad for sin 4-3-3 har jeg svært ved at se ham få en plads på holdet med vores nuværende spillere.

padefar14 år siden

Mata10 hvis du lige fjerner Hazard så synes jeg det ser meget fornuftigt ud :) Synes Hazard er for meget \'\'hyped\'\'. Jeg så hellere en af de fire tyskere: Müller, Götze, Kroos eller Schürrle :) 

Obi14 år siden

Müller er sgu for vild! Men ser ham nu mest som en offensiv midt, og ikke en kant, hvis han skulle \"afløse\" Hazard...En skam Rommedahl tog til Brøndby, for så havde vi fået en af de aller bedste wings til klubben..

padefar14 år siden

Obi det er rigtig nok, men skulle mene at han også kan spille kant. Om ikke andet så kører CFC\'s angreb jo med meget dynamik, hvor det virker som om at de 3 øverste rotere efter behag :)

Jokeren14 år siden

Andre Schürrle som padefar nævner er også en spiller jeg gerne vil se meget mere til. Synes at han virkede ekstrem god teknisk og med gode visioner, da vi mødte Leverkusen i CHL. kunne være en spændende spiller til de 3 forreste pladser.

Mata1014 år siden

hvad synes i om min start 11?

padefar14 år siden

^Dude den er jo identisk med den du postede for 7 post siden? Den eneste forskel er at Hazard er byttet ud med Hulk.

Jokeren: Her er en video med Schürrle, hvis det skulle være ;) http://www.youtube.com/watch?v=SklRbHmU178

Næste kamp

I dag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

Lørdag 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.