Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

CONTE

Nu når Conte tager over efter EM så skal hele holdet jo ombygges efter at det næsten er brudt sammen. Der skal købes en hel masse spillere og også sælges en del.

SÆLG

Oscar, Costa, Cahill, Cahill og Remy.

BEGRUNDELSE

Oscar plejer at være god i den første halvdel af sæsonen, og så gå helt i stå i den anden. Denne sæson er det bare gået dårligt begge halvdele. Han er ikke den bedste dribler, og kan ikke tage ansvar for offensiven som f.eks. Hazard, Willian, Fabregas... Costa har fokuseret mere på at irritere sine modspillere end at score mål. Dog har han scoret et par mål efter Hiddink overtog, men han er alt for svingende. Cahill har været rent lort denne sæson. Jeg tror ikke han har lavet 1 god aktion. Falcao og Remy er begge angribere der aldrig spiller, og når de gør, så mister de konstant bolden.

KØB

Griezmann, Cavani, Bonucci, Manolas, Pjanic, Nainggolan og Cresswell

BEGRUNDELSE

Griezmann har været fantastisk denne sæson og har scoret næsten hver eneste kamp. I min optik bærer han næsten holdet, og det kan være for meget for den venstrebenede angriber. Derfor tror jeg godt at han kan købes, og håber da det bliver Chelsea. Cavani får heller ikke alt for meget spilletid, og PSG har ifølge medier været ude efter erstatninger for både ham og Zlatan. Chelsea har længe jagtet Cavani, og langt om længe kan det måske blive nu. Bonucci har ikke spillet lige så meget som han plejer denne sæson p.g.a. Barzaglis storform, og da nu Conte bliver vores manager så kan han måske komme tilbage til sin tidligere træner. Manolas er en af dem jeg er mest sikker på kommer. Han har haft en stærk sæson hvor han dominerer Romas forsvar. Pjanic kunne være et interessant køb. Han er en Fabregas-type, og dem kan vi godt have brug for. Nainggolan er jeg næsten 100 procent sikker på. Han har vist sig at være både stærk i offensiven og defensiven. Han kan både drible, skyde, aflevere, tackle, heade, løbe og så har han god fysik. Det kunne være et fantastisk køb. Cresswell er en spiller der stadigvæk godt kan blive verdensklasse. Det kunne være erstatning for Baba/Azpilicueta da de ikke har spillet alt for godt.

Jeg er godt nok optimistisk, men mest af alt så glæder jeg mig bare til at se, hvad Conte finder på.
10 år siden
2795 visninger

Kommentarer

HanniCFC10 år siden
Muligt? Cuadrado p.g.a. at han er en del hurtigere en Willian og ville være perfekt for denne Wing-Back position. Hazard skal dog lige vænne sig til at komme med hjem. Cresswell kunne i øvrigt også være erstatning for Hazard.
Ehazard1710 år siden
Jeg tror ikke på så mange transfers til sommer.
Ellers er jeg super enig med dig Hanni. Jeg håber Conte variere mellem 3-5-2 med wingers og 5-3-2 med wingbacks. Jeg ser Cuadrado, Kennedy og Azpi som fantastiske wingbacks.

Sælg
Hazard, Oscar, Remy, Falcao

Køb
Manolas/Bonucci/Stones Pogba/Nainggolan/Vidal/Pjanic Lacazette/Cavani/Lukaku
Greizmann

Her har jeg blot givet nogle eksempler på hvilke muligheder der er. Jeg mener den eneste spiller vi skal have er Griezmann, alle de andre ser jeg som lige gode.

Courtois
Cuadrado - Zouma - Cahill - Manolas - Azpi
Vidal - Matic - Cesc
Costa - Lukaku

Begovic - AC/Stones - Ivan - Mikel/Loftus-Cheek - Pedro/Griezmann - Willian

Drømme XI
Obi10 år siden
Jeg er lidt i tvivl om hvad der skal ske, de fleste rygter går på, logisk nok, Serie A spillere, men det er altså også nogen af de bedste spillere der nede, så de koster altså også knapper, og der er også en FFP man skal holde lidt øje med. Skal Chelsea hente 80 % af de overnævnte spillere, vil det jo hurtigt koste langt over 1 mia. Uden Cl indtægterne så tror jeg godt vi kan se (forhåbentlig) mere fra vores talent afdeling og stadig hente 2-3 spillere der kan gå ind og forstærke os markant. Der skal ikke overraskende en central forsvarsspiller, men også der kommer en balance spiller ind, hvis/om Matic ikke tager sig sammen, så har vi så uendelig brug for der er en der kan støtte forsvaret, med mindre vi får en hurtig mand ind i stedet for Terry, så er vi ikke nær så sårbare. Angrebet er snakken om Lukaku, og det er nok den spiller jeg er mest træt af Chelsea nogensinde har solgt, kæft han har udviklet sig i den her sæson. Hent ham tilbage, og send Costa hen der hvor peppet gror, han gør da intet godt mere.

Jeg ønsker naturligvis som jer andre en stor oprydning i truppen, så man kan kom tilbage til toppen, hvor CL pladser er som minimum... Men nu ser vi hvad der skal ske i sommerens løb.
Dwise10 år siden
Jeg er helt enig med Obi omkring den centrale midtbane. Specielt når Fabregas skal spille en af de centrale pladser, så er det helt nødvendigt med en defensiv spiller ved siden af. Det har været en af de væsentligste årsager til den elendige sæson, tror jeg. Hvis Matic er på niveauet fra 14/15, så er alt godt. Hvis det er Matic fra denne sæson, kan vi ikke bruge ham til noget. Nainggolan ligner løsningen på dette problem. Jeg så rigtig gerne Koke fra Atletico komme til Chelsea. Han passer perfekt ind, synes jeg.

Næste punkt er det centrale forsvar. Cahill har ikke været god, og Terry forlader os formentlig. Derfor skal vi finde en makker til Zouma. AC kan være en mulighed, men det kan også være, at vi går efter et mere sikkert kort. Det kunne sagtens være en af Contes gamle Juve-drenge.

Mht. spillere som vi lod gå, så er Kevin de Bruyne nok det værste salg, vi har lavet, efter min mening. Han har været helt suveræn lige siden, han skiftede til Wolfsburg
Obi10 år siden
Tror ikke AC er en mulighed endnu, selvom det ville være et frisk valg af Chelsea/ Conte.
Har en homie der er hardcore Roma fan, og han kan fortælle ud fra hvor han læser sit Roma news, at Nainggolan er vist lidt opsat på skiftet, men han koster uden tvivl knaster, og får han et godt EM, stiger prisen uden tvivl. Men køber man Nainggolan, kan være de giver lidt mere rabat på Manolas, lidt a la Costa/Luis. ;-)

Obi10 år siden
Nainggolan, han kan meget vel være på vej nu.

http://indkast.dk/143232/Chelsea-sikrer-sig-f%C3%B8rste-sommer-indk%C3%B8b
Dwise10 år siden
Jeg tror, at du har ret mht. AC. Der går nok lige en sæson mere, før han returnerer.

Nainggolan har jeg ikke set så meget til, andet end han har en lidt frisk frisure :). Men det er den type spiller, som vi har brug for, så jeg synes, at transferen giver god mening. Hvis vi kan få en kvalificeret central forsvarsspiller med i en pakkeløsning, så er det helt fint med mig.
Obi10 år siden
Den er dog ikke bekræftet endnu. Men smider man folk som Oscar, Ivanovi?, Falcao, Pedro, Cahill, Costa for porten, giver det altså nogen penge at lege med.
Dwise10 år siden
Jeg synes sådan set ikke, at Pedro har været så skidt. Han arbejder hårdt begge veje, og har alligevel lavet 7 kasser i PL på et hold, som har været i opløsning til tider. Samarbejdet med Fabregas bliver også bedre for hver kamp, der spilles. Han har selvfølgelig fysikken imod sig, men han har langt fra været dårligste mand. Oscar er til gengæld snart klar til at komme videre, synes jeg.
Lampard12310 år siden
Jeg ville være meget ked af at se Pedro gå. Ja, hans sæson kunne have været bedre, men come on det er jo ikke ligefrem nemt at komme fra Barcelona hvor spillet bare fungere og så til Chelsea i opløsning.

Han er endda nummer 2 på topscorerlisten. Jeg er enig i at Oscar skal ud (har meget længe fundet ham halv middelmådig) , Cahill, tja jo hvis der kan findes bedre, Costa det synes jeg ville være en forfærdelig ide. Der er ikke noget på markedet der er realistisk at kunne hente og manden er næsten lige kommet.
Ehazard1710 år siden
Der går mange rygter på at Lukaku er på vej tilbage... Jeg ved ikke om jeg vil bytte Costa med ham, men alt er relativt
HanniCFC10 år siden
Måske ret svært at forstå... Sigurdsson! Ja Islænderen. Han har været den afgørende spiller for Swansea i de seneste par år siden skiftet fra Tottenham. Han virker måske ikke bedre end f.eks. Oscar, Willian... Men han er en fantastisk spiller hvis han får meget plads. Når han får meget plads kan han sagtens score mod f.eks. Chelsea (som han gjorde for 3 uger siden)). Chelsea har Fabregas som er måske den bedste til afleveringer i verden. Tænk lige hvor meget plads han kan skabe til Sigurdsson. En lille spiller der kan bruges som en verdensklasse! Også godt i forhold til FFP!
Ehazard1710 år siden
Frisk valg Hanni.. Jeg tror der skal spares på nogle poster, hvis vi skal lave en lettere udrydning, så han er da klart en mulighed.
HanniCFC10 år siden
Teixeira?
Ehazard1710 år siden
Det tror jeg ikke. Han skiftede i januar så han bliver nok i pengeland de næste par år
Lampard1239 år siden
Med Conte som manager er det svært at forudse hvem der kommer til at spille i start 11 næste sæson. Man har dog hørt rygte om 3 mands forsvar. Det lyder interessant. Kan jeg ikke huske vi har set tideligere. Jeg har dog svært ved at se hvem der skulle udfylde pladserne. Mit bud ville dog være.

Næste kamp

Onsdag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

Lørdag 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.