Daniel Wass?
Jeg har hørt meget om at Daniel Wass skulle være på vej til Chelsea. Nu ser jeg ikke så meget fransk fodbold men jeg forstået på det hele at han mest spiller kant/wing. Men jeg mener at han spillede bak da han spillede hjemme i Brøndby så jeg vil gå udfra at han er god defensivt, som vi jo alle ved Mourinho godt kan lide. Så måske er der noget om rygterne?
Jeg tror dog mest at han ville komme til at sidde på bænken og jeg tror mest at han vil få cup kampe. Men i de store kampe har vi tit set Mourinho bruge en Ramires på kanten som måske er lidt mere defensiv end Willian (ikke at han ikke er god defensivt) så der kunne man måske håbe på at Wass kunne få nogle kampe.
Jeg tror dog mest at han ville komme til at sidde på bænken og jeg tror mest at han vil få cup kampe. Men i de store kampe har vi tit set Mourinho bruge en Ramires på kanten som måske er lidt mere defensiv end Willian (ikke at han ikke er god defensivt) så der kunne man måske håbe på at Wass kunne få nogle kampe.
Kommentarer
Jeg ser heller ikke selv meget fransk fodbold, men har set en del klip med Wass, og efter hvad jeg kan se, så ved ikke ikke helt hvad han skal på Chelsea, han er en fantastisk frisparksskytte, men skulle han erstatte Schúrrle, eller Salah? Se begge disse spillere som både unge og med bedre egenskaber, men kan godt være jeg skal se flere kampe med Wass før jeg kan se hvad han virkelig kan :)
Det er nok begrænset hvor længe schurrle er chelsea spiller længere så det kan godt være at der er noget om det :)
Kunne være fedt med endnu en dansker i CFC
Kunne være fedt med endnu en dansker i CFC
Han gør det godt, hvad jeg læser rundt omkring, men spørgsmålet er om han er go nok til en klub som Chelsea. Han er en arbejdes spiller der udfylder sin rolle, hvilket jeg godt kan lidt. Desuden er han meget alsidigt. En ting Mourinho og jeg selv er fan af.
Men hånden på hjertet, tror ikke det bliver os der hiver ham. Han skulle selv havde sagt at Tyskland er den foretrukken destination.
Men hånden på hjertet, tror ikke det bliver os der hiver ham. Han skulle selv havde sagt at Tyskland er den foretrukken destination.
Han har gjort det fantastisk i Evian, men med alt respekt til Wass, kommer han vist aldrig op på et niveau, der vil kunne retfærdiggøre en plads i Chelseas trup! Jeg tror dog, at han kan blive en stjerne i en tysk eller spansk subtop-klub..
Hjemmebanetrøje
Premier League
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 4. | Sunderland | 10 | 18 |
| 5. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 6. | Tottenham | 10 | 17 |
| 7. | Chelsea | 10 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| 10. | Brighton | 10 | 15 |
Topscorer