David Luiz til PSG?
Der går hede rygter om at David Luiz er til læge tjek i PSG og hvor prisen ligger imellem 460 millioner og 370 millioner kroner, alt efter hvilken medie man læser på. Meget kan tyde på at at Luiz kan blive verdens dyrest forsvarspiller.
Er i for eller imod salget?
Er i for eller imod salget?
Kommentarer
Få ham og Mikel af vejen - og find to nye billigere og mere stabile alternativer! Ønsketænkning kunne være Pogba og en anden (Paulinho, Veratti, Gündogan).
Jeg kan virkelig godt lide Luiz. Synes han er en lederfigur og en spasmager. Men for 50 millioner pund?
Så må jeg indrømme at han nok bør sælges. Det er helt vildt, hvis de vil byde så meget for ham
Så må jeg indrømme at han nok bør sælges. Det er helt vildt, hvis de vil byde så meget for ham
Jeg vil godt nok være ked af hvis han røg væk, er helt enige i at vi kunne få en anden forsvarsspiller for det halve af pengene, men kan vi få en anden Luiz? :/
Han er solgt, det er bekræftet af Chelsea selv.
http://www.chelseafc.com/news-article/article/3853195
http://www.chelseafc.com/news-article/article/3853195
Det er godt nok lidt trist ham, han er en af de mest karismatiske fodbold spillere som jeg har nydt utrolig meget i Chelsea, men hvis han bliver solgt for 50 mil pund. Så er der mulighed for at forstærke holdet betydeligt, men samtidig kan det også være en svækkelse at miste en så positiv figur som Luiz. Det gør bare ufattelig meget, at have en som ham i omklædningsrummet, selvom at han ikke har været den bedste på banen i den seneste sæson.
Jeg er dog spændt på at se, hvad Mourinho bringer ind i stedet for? :)
Jeg er dog spændt på at se, hvad Mourinho bringer ind i stedet for? :)
Jeg skal ærligt erkende at jeg også er ked af at han er blevet solgt, fordi han er en fantastisk fodboldspiller både på og uden for banen. MEN hvis rygterne taler sandt og vi har fået 50 millioner pund for ham, så forstår jeg udemærket godt at Chelsea sælger ham, for hvis jeg skal være ærlig så er han ikke i nærheden af den værdi. Nu bliver resten af transfervinduet endnu mere spændende, for nu skal der bruges penge. Jeg håber personligt at vi bruger nogle af de 50 millioner pund på Vidal fra Juve eller Pogba.
Luiz er i realiteten vel ikke meget mere værd end 30 millioner pund, hvis vi skal se realistisk på det, og det muligvis lidt højt sat. Så hvis han skulle sælges er jeg glad for, at det er blevet for så mange penge, men det skyldes højst sandsynligt også at Luiz og Silva er et godt makkerpar. Jeg håber mest på at Pogba bliver hentet til Chelsea, han har været en rigtig fighter i de kampe jeg har set med ham, hvilket vil passe godt ind på holdet. Derudover kunne det også være spændende med Koke, men jeg ser mere potentiale i et køb af Pogba.
Synes også det er træls men 450 millioner er jo langt over hans værdi! Luiz var helt sikkert en af mine yndlingsspiller men bytter ham gerne ud for at få Shaw og Costa der kan blive hentet for den sum!
Costa har vi da helt sikkert råd til at købe uden brug af millionerne fra Luiz handlen. Vi har penge fra salget af Mata og De Bruyne som skal gå til Costa. De 50 millioner pund for Luiz kan vi jo købe to rigtig gode spillere for!
Jeg kan ikke få armene ned. Tænk man kan få 50 millioner pund for en spiller som ikke starter inde i stærkeste opstilling! Det er sindsygt godt solgt! Griner stadig..
Jeg vil mene at en god makker til Matic vil være at foretrække fremfor Shaw, fordi jeg tvivler på at Shaw vil stille sig tilfreds som 2. valg og azpilicueta har jo spillet fantastisk.
Hvis spekulationerne omkring de 50 millioner pund viser sig at være sande, så er det fantastisk købmandsskab Chelsea udviser!
Den her handel åbner også op for at der skal hentes et stort navn ind til midtbanen.
Drømmebuddet og dermed også det mest urealistiske er vel Yaya Toure.
Et mere realistisk bud synes jeg kunne værre en Ross Barkley. Jeg tror han vil passe godt ved siden af Matic.
Vil man have mere power på midten kunne en Paulinho også være et bud, da han tidligere har udtrykt utilfredshed, samtidig med den nuværende/manglende trænersituation in mente hos spurs.
Hvem ville I foretrække at se ved siden af Matic hvis der skulle hentes et nyt navn ind ?:)
Et mere realistisk bud synes jeg kunne værre en Ross Barkley. Jeg tror han vil passe godt ved siden af Matic.
Vil man have mere power på midten kunne en Paulinho også være et bud, da han tidligere har udtrykt utilfredshed, samtidig med den nuværende/manglende trænersituation in mente hos spurs.
Hvem ville I foretrække at se ved siden af Matic hvis der skulle hentes et nyt navn ind ?:)
TheBlueBerner skrev:
Den eneste spiller som simpelthen bare ikke skal hentes til Chelsea er Paulinho. Hvis der bliver brugt penge på ham, så graver jeg mig simpelthen ned.
Jeg ser utrolig gerne at man forsøger at hente enten Pogba eller Vidal til at ligge ved siden af Matic, det ville være en konge midtbane ifølge mig!
Den her handel åbner også op for at der skal hentes et stort navn ind til midtbanen.
Den eneste spiller som simpelthen bare ikke skal hentes til Chelsea er Paulinho. Hvis der bliver brugt penge på ham, så graver jeg mig simpelthen ned.
Jeg ser utrolig gerne at man forsøger at hente enten Pogba eller Vidal til at ligge ved siden af Matic, det ville være en konge midtbane ifølge mig!
Barkley er umiddelbart også mit bud, men Pogba ville da også være godt selvom det nok er ret usandsynligt :)
Barkley spiller ikke samme postion som Luiz!!! Så det ville være en pænt mærkelig ersatning??
Haha Tweaker :)
Jeg kan godt forstå din skepsis overfor Paulinho! :)
Pogba kunne også være et godt bud, der imponerende nok havde sneget sig forbi min opmærksomhed :D. Han har løbende været rygtet til netop PSG, men med deres køb af Luiz bliver det nok ikke i dette transfervindue de kan hente ham.
Jeg kan godt forstå din skepsis overfor Paulinho! :)
Pogba kunne også være et godt bud, der imponerende nok havde sneget sig forbi min opmærksomhed :D. Han har løbende været rygtet til netop PSG, men med deres køb af Luiz bliver det nok ikke i dette transfervindue de kan hente ham.
Han skrev heller ikke erstatning til Luiz men hvem man ville foretrække ved siden af Matic ;)
Kirk:
I forhold til nyankommne spillere til at dække for Luiz mener jeg at Kurt Zouma er en fuldgod erstatning som 3. valg til midterforsvaret.
Det er på midten jeg synes at Luiz har været bedst i denne sæson, og derfor der jeg fokuserer på at få en ny spiller ind :D + det faktum at der i min øjne virkelig mangler en klassemakker til Matic.
I forhold til nyankommne spillere til at dække for Luiz mener jeg at Kurt Zouma er en fuldgod erstatning som 3. valg til midterforsvaret.
Det er på midten jeg synes at Luiz har været bedst i denne sæson, og derfor der jeg fokuserer på at få en ny spiller ind :D + det faktum at der i min øjne virkelig mangler en klassemakker til Matic.
Ændre jo stadig ikke på han ikke spiller den position?? Barkley spiller samme plads som Oscar??
Min opfattelse er at Barkley bestemt har evnerne til at spille som den dynamiske halvdel af en central midtbaneduo :)
Måske i Fifa eller FM! Seriøst man?
Iøvrigt husk vi også har Ramires når du skriver vi mangler en klassemakker til Matic.
Iøvrigt husk vi også har Ramires når du skriver vi mangler en klassemakker til Matic.
Jeg har skam ikke glemt Ramires, jeg synes bare ikke han har været så god i år som jeg har set ham i tidligere sæsoner.
Det er tilgenglæd rigtigt nok.
Ramires skal virkelig til at hanke op i sig selv - denne sæsons præstationer har absolut ikke været godkendt!
Lige nøjagtigt Elholm!
Det er også derfor jeg meget gerne ser en ny mand på den position.
Det er også derfor jeg meget gerne ser en ny mand på den position.
I har jo allerede sagt det men:
Det er jeg godt nok ked af, han var en fantastisk spiller.
Kan godt forstå salget af ham men stadig...
Jeg tror mit største minde med var hans frisparks mål mod basel.
Jeg håber ALT det bedste for ham
Det er jeg godt nok ked af, han var en fantastisk spiller.
Kan godt forstå salget af ham men stadig...
Jeg tror mit største minde med var hans frisparks mål mod basel.
Jeg håber ALT det bedste for ham
Hvis skal ikke have Barkley han er ikke CM han er offensive midtbane og det har vi jo nok af!
Jeg er nød til at sige det, selvom jeg fancyede ham en del... FANTASTISK HANDEL.... £50 mio... Jesus christ... Jeg ser frem til at se os være aggressive i transfermarkedet i år, og bare handle de rigtige spillere. Det her bliver godt. Mourinho og co har gjort det godt med salget af Mata og David Luiz, det er jeg simpelthen nød til at indrømme. Det er flot.
Ærgerligt at se ham smutte, men fantastisk handel for Chelsea.
Dog tror jeg at han bliver et kæmpe tab for humøret og moralen. Er sikker på at omklædningsrummet vil føles tomt nu, og han var så stor en indflydelse på de unge spillere, men £50 mio! Torres må da tænke "What?!"
Tror vi kommer et meget spænende transfervindue i møde! :-)
Dog tror jeg at han bliver et kæmpe tab for humøret og moralen. Er sikker på at omklædningsrummet vil føles tomt nu, og han var så stor en indflydelse på de unge spillere, men £50 mio! Torres må da tænke "What?!"
Tror vi kommer et meget spænende transfervindue i møde! :-)
Sebastian; Det tror jeg du har fuldstændig ret i... Det bliver virkelig spændende at se, hvad Mourinho kaster op af ærmet :) Vi har allerede handlet Zouma ind... lets see :)
Meget enig Steen. At vi kan få så mange for mata og luiz, når de ikke er faste startere er imponerende og god forretning, hvilket tidligere ikke har kendetegnet os ;)
Ja det bliver utroligt spænende! :-)
Nu ved jeg hvordan andre klubber har haft det når Chelsea har købt en af deres spillere til overpris..
Obi: Tror du Atletico tænker det til sommer, når Diego Costa ryger og deres fundament i Courtois tager samme vej? Jeg tror overpris eller ej, at de nok tænker, det var godt de vandt la liga sidste år, for så godt et hold får de ikke lige sådan igen.. :)
Tænker generelt, vi har før købt alt alt for dyrt i forhold til hvad kvalitet og evne man fik...
Hjemmebanetrøje
Premier League
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 4. | Sunderland | 10 | 18 |
| 5. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 6. | Tottenham | 10 | 17 |
| 7. | Chelsea | 10 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| 10. | Brighton | 10 | 15 |
Topscorer
Alle turn.
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| N. Jackson | 15 | 6 |
| João Pedro | 9 | 3 |
| C. Palmer | 9 | 4 |
| Pedro Neto | 8 | 2 |
| K. Páez | 7 | 3 |
| E. Fernández | 6 | 7 |

TV3 Sport
Viaplay.dk
Norlys

SÆLG SÆLG SÆLG SÆLG!!!!!
Vi kan få en bedre erstatning til den halve pris.