Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Di Maria til Chelsea

Di maria bliver nu rygtet til Chelsea, det er sikkert et PR stunt for så at Real skal tilbyde ham en større løn. Men ellers hvad synes i om Di Maria, og hvordan kunne han passe ind i systemet. 

Jeg kan ikk selv fordrage Di Maria, han filmer, er selvisk men der er ingen tvivl om at han er en god spiller.

http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Transfer-news-Chelsea-want-Angel-di-Maria-from-Real-Madrid-for-35m-says-report-article851944.html

14 år siden
3749 visninger

Kommentarer

Ejerskov14 år siden

Fuldstændig urealistisk er min umiddelbare tanke..

Og ligesom dig kan jeg ikke fordrage ham :/

torres9luiz414 år siden

Di maria til Chelsea. Nej tak!

Er fuldstændig enig med Ejerskov om at det er urealistisk

og det ville være dumt. Jeg kan sku heller ikke fordrage ham. 

Awekat14 år siden

Det I sagde

MortenBach14 år siden

Det er på ingen måde urealistisk? Real Madrid har ikke givet ham det i løn de skulle og derfor er han utilfreds med bestyrelsen, så kunne da sagtens se ham skrifte til en anden klub. Dog ser jeg ham helst ikke i Chelsea!

Chelsea4evertrueblue14 år siden

Er Bestemt ikke enig, Jeg syntes han er en klasse spiller og har noget af det Chelsea mangler. Nemlig en klasse wing. Han lavede 24 assist sidste sæson og året før 17 assist, han har endnu ikke toppet og kan evt bane vej for en Higuain, hvis han bliver en succes vil det give ringe i vandet omkring Chelsea.

Så kan Mata kan komme ind og ligge bag angriberen. Med Essien og Ramires bagved.

Der siges jo også at De Bruyne er tæt på CFC igen, det er en billigere løsning, men der er også kvalitets forskel.

nikoskov14 år siden

Jeg læste netop, at en engelsk klub angiveligt skulle have budt 315 mio. på ham. Hvis det er sandt, ser jeg kun City og os som mulige bydere.

Di Maria laver en hulens masse assists. Det kan man ikke komme uden om, og han er bestemt en af de bedste typiske fløje i dag. Dog ser jeg ham, som mange andre, som en yderst usympatisk person.

Obi14 år siden

Det jeg har set med Di Maria har jeg nu vært godt imponeret, og kunne man få hurtige folk som Sturridge, Mata og så De Maria, så er offensive og fremtiden da sikkeret. At han smider sig og, dårlig stil, ingen tvivl om det, men Drogba smed sig også gerne før hen, og ham hylder vi nu. Robben var også let til bens og han blev også hyldet.. Hader også at se på det, men kan godt se lidt igennem det hvis de så laver assist eller mål, så opvejer det altså meget..Det er jo set før at Real smider en go spiller afsted pga løn, Makelele, som i mine øjne er en af Romans bedste handler forsat..

nikoskov14 år siden

Helt enig Obi. Ligeså snart han har lavet den første lækre assist eller et mål, vil vi sikkert hylde ham, uanset hvor meget man har i mod ham som Madrid spiller :D

Ejerskov14 år siden

Man kan ikke benægte hans statistik ift. mål og assists, men jeg tror han vil blive godt og grundig owned i PrL. Det er selvfølgelig svært at spå om, men hans mentalitet passer bare mere til spansk fodbold - i mine øjne..

Michael8214 år siden

Jeg forstår ikke hadet til Di Maria.

Og jeg synes ærligt at argumentet om \"små spillere i PL ikke kan begå sig\" er ved at være MEGET tyndt efterhånden...

- Ramires

- Mata

- Da Silva

Bare for at nævne 3 af de nuværende topspillere som lige faldt mig ind.

Men jeg så nu gerne at Hulken joinede os :)

torres9luiz414 år siden

Di Maria laver mange assists og mål, men jeg tror bare ikke at hans spillemåde passer til Chelsea.

Men Mourinho nægter altså at sælge, så lidt urealistisk er det altså:http://indkast.dk/index.php?nyhed=87731

Michael82 Jeg gad godt nok også have Hulken til Chelsea, men der er jo lige det med pengene:)

Snitteman14 år siden
Synes di Maria er en okay spiller. Men min ynglingsspiller bliver han aldrig. Tror ligesom Torres 9luiz4 ikke Mourinho vil sælge ham. Han er jo hurtig og lægger op til mange mål.
JMR14 år siden

Jeg syntes at Di MARIA  er en genial spiller, som vil kunne give Chelsea det  sidste ,som de mangler,men jeg tvivler på at de bliver enig.

Ejerskov14 år siden

Michael82:

Det er ikke så meget hans fysisk, for som du korrekt pointerer så kan små spillere godt begå sig i PrL. Det er nærmere hans indstilling og jeg ser ham ærlig talt som lidt af en tudeprinsesse... :)

padefar14 år siden

Enig med Michael. Ser intet problem med Di Maria, og synes at han er en fantastisk spiller. 

Awekat14 år siden
Her bliver jeg nødt til st melde mig til flokken der ikke vil have Di Maria. Jeg bryder mig virkelig ikke om ham som person, men som fodboldspiller er jeg imponeret over hans statistik, da de kampe jeg har set med ham, har været mildest talt pinlige. Men han må da have løftet sit spil meget. De ville give noget mere konkurrence på fløjene, men så så jeg hellere Hazard, hvis vi alligevel er oppe i den prisklasse. Der er bare nogle spillere som vi hver især ikke ser i en Chelseatrøje, og Di Maria er så en af den hos mig
Michael8214 år siden

Awekat:

Apropos Hazard... http://indkast.dk/index.php?nyhed=87768... I WANT HIM! (Ja, der kom den lille dreng frem i mig som ønsker sig noget til jul og bare sidder og venter ved træet og håber at han får sin Hazard dukke) :D

Snitteman14 år siden
Må indrømme jeg ser andre der er bedre/ billigere end hazard. Hvor god er han egentlig det er jo begrænset hvor meget man har set ham. Personligt kunne jeg godt tænke mig x. Shaquri fra Basel. Tror ham er en stjerne i svøb. Hurtig lavt tyngtepunkt. Utrolig god dribler. Meget hurtig. Derudover tror jeg ikke ham er så dyr. Hvad synes i andre. ?
padefar14 år siden

^Lyder ikke som en dårlig idé med Shaquri, har set et par kampe med ham, og han gør det godt. Kunne satme også godt tænke mig en af Leverkusens kanter, Schürrle eller Sam. De to er jeg sku imponeret af! Det er ikke noget vi rigtig har brug for, synes vores kanter er udemærket, det er ren ønske tænkning ;) 

aien8914 år siden

@padefar Jeg synes da netop, at det er kanterne, vi virkelig har brug for i Chelsea. Mata og Sturridge er vores eneste fløjspillere, der er noget værd, og de er i virkeligheden bedst som henholdsvis offensiv midtbane og central angriber. Mata er utrolig dygtig teknisk og også en fin dribler, men jeg mener ikke, han har temposkiftet til at være en fløjspiller, der konstant udfordrer og sætter mænd af. Han er derimod en spiller, der afleverer helt fantastisk og bør derfor spille inde bag Torres.Sturridge kan sagtens være en fremragende fløj, men det er ikke nok spillekort vi har på de fronter, hvis vi vil spille med om de store trofæer.

Hvad angår Di Maria synes jeg, han er en fantastisk spiller. Synes virkelig han har levet op til sin pris på lidt over 200 mio kr. Om hans attitude er for dårlig, er jeg ikke sikker på, men tror sagtens han kunne begå sig i PL og vi kunne helt sikkert godt bruge ham i Chelsea. Men når det så er sagt har vi allerede Mata og Sturridge som startende offensive kræfter, der er venstrebenede, så derfor ville jeg hellere foretrække en højrebenet fløj. 

Næste kamp

I dag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

Lørdag 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.