Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Eden Hazard

Nye rygter om nye spillere...

http://www.bold.dk/nyt/Lille-Chelsea-ude-efter-Hazard

Skal det tages som en indikation om at der spillere på vej ud; Kalou måske, i forhold til hans sneste kommentarer...

Er der nogen der har set ham spille og vil han passe ind i Chelsea??

14 år siden
2813 visninger

Kommentarer

Mata14 år siden

Jeg har set ham spille et par kampe og jeg har set ham meget paa youtube, and I like what see.. Han minder mig om en blanding mellem Cristiano og Nasri, men kun som 20-årige synes jeg at han er paa et meget bedre niveau. Synes virklig han er komplet spiller og det skraemmende er han kun er 20. Definetly potentiale til at bli en af de helt stor. Tro mig naar tiden kommer saa bli\'r det et budkrig mellem alle topholdene i Europa og Arsenal ka glem alt om ham med de skillinger de render rundt med...

Med 12 maal og 10 assist som winger var han staerkt medvirkende til Lille\'s Title sidste saeson og han er allerede op paa 5 maal og 5 assist i aar..

Enjoy.. http://www.youtube.com/watch?v=NNRi5eE1X54 

torres9luiz414 år siden

Har kun set ham nogle få gange på youtube og som Mata siger, så er det lidt skræmmende at han kun er 20 år, for han er da godt nok god!!

Når han bliver ældre er jeg sikker på at han vil blive en af de bedste.

Jeg håber sku at Chelsea får ham. Så har jeg vist også læst et sted, at Chelsea fører kapløbet om ham, så det er da fantastisk:)

Steen14 år siden

Må sku sige hans driblingsskills er godt nok impressiv :)

Drogba14 år siden

Han kan blive verdens bedste spiller. Men jeg kunne ikke forestille mig Chelsea købe ham. Hvor skal han passe ind? Vi har Mata og Sturridge på kanterne. Hverken Hazard, Mata eller Sturridge er bænk materiale. Jeg tror ikke på nogen af dem vil acceptere at sidde på bænken i Chelsea når de kan være blandt start-11 i alle andre klubber. 

Lad os beholde Kalou som rotationsspiller. Derudover får vi Kakuta som også forhåbentlig kan bruges som rotationsspiller. 

Anelka er jeg ret sikker på er væk senest til sommer.  Ham så jeg ellers gerne blive fremfor Kalou.

Tuxen14 år siden

Jeg kunne godt se en front der så sådan ud...

er den helt utopisk?

Steen14 år siden

Nej - den er MEGET fremtidsagtig :P

Tuxen14 år siden

Ja helt bestemt, men der kommer jo også en tid i fremtiden :) og der kommer Lukaku og Piazon også ind i billedet, og forhåbentligt også Kevin De Bruyne...

chelseafan1714 år siden

Kunne være rigtig lækkert med hazard, og så kunne man også liggge mata inde centralt hvor han har meget frihed uden at forstyrre balancen på holdet, og så har der os været et rygte om azpilicueta til chelsea, men det rygte døde hurtigt.

Næste kamp

Onsdag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

I går 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.