falcao til chelsea
det er dog kun på en leje bliver han en succes elle har han ikke det der skal til i preimer league hvad tror i
Kommentarer
Jeg mener det er en lidt underlig aftale at indgå når han har været så dårlig i United, men Mourinho tror på ham og jeg tror på at Mourinho kan give ham gnisten tilbage
Jeg mener det er en god aftale, United var nødsaget til at bruge ham tidligere end de ville pga. skader, derfor blev han hurtigt smidt for det store forventnings pres imens han var helt ude af form... det knækkede hans selvtillid, men nu er han frisk, har spillet lidt kampe efter den skade han fik før VM, så mangler han bare selvtilliden igen, og den kan mourinho give ham!
Jeg tror nok Mourinho kan få mere ud af Falcao en det man gjorde i United. Men til den hyre han får, som ifølge rygter er på knap 1.2 mio om ugen (!!).
Men igen tvivl om at en fit Falcao stadig er en dygtig spiller, der på sine gode dage nærmest en komplet angriber. Men jeg kan godt se man lejer ham fordi:
Ingen grund til at kaste flere unødige millioner af sted en angriber når man tydeligvis vil gøre brug af deres fremragende akademi. Desuden er Costa første valg.
Netop Costa, han har sine dage hvor han skal i straffe boksen og de små skader der tilsyneladende kommer hyppigt, der skal vi ha en stor angiriber. Remy har selv sine skader men er en dejlig spiller når han er klar.
Men igen tvivl om at en fit Falcao stadig er en dygtig spiller, der på sine gode dage nærmest en komplet angriber. Men jeg kan godt se man lejer ham fordi:
Ingen grund til at kaste flere unødige millioner af sted en angriber når man tydeligvis vil gøre brug af deres fremragende akademi. Desuden er Costa første valg.
Netop Costa, han har sine dage hvor han skal i straffe boksen og de små skader der tilsyneladende kommer hyppigt, der skal vi ha en stor angiriber. Remy har selv sine skader men er en dejlig spiller når han er klar.
Jeg har det lidt blandet med Falcao.
På den ene side ser jeg ham som en stærk backup, med potentielt stor "upside", men til den løn han angiveligt får, så mener jeg godt man kunne få mere ud af investeringen.
På den ene side ser jeg ham som en stærk backup, med potentielt stor "upside", men til den løn han angiveligt får, så mener jeg godt man kunne få mere ud af investeringen.
Heldigvis har han allerede åbnet sin mål konto, 3 mål fra at gøre det bedre en hos United..
Hjemmebanetrøje
Premier League
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 4. | Sunderland | 10 | 18 |
| 5. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 6. | Tottenham | 10 | 17 |
| 7. | Chelsea | 10 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| 10. | Brighton | 10 | 15 |
Topscorer