Fernando Torres
Hej Blues !
Er kæmpe fan af Torres. Er bare bange for han smutter hjem til Spanien næste transervidue. Min personlige mening er han er en af ligaens bedste angibere. Jeg synes bare ikke han får den kredit han fortjener, han er vigtig for holdet.
Hvordan ser i fremtiden for Torres på broen og hvis han smutter hvilken angiber skal vi så hente istedet?
Mit bud ville være en carlos Tevez fra city? Han er en klasse angriber og kunne passe ind i vores strategi, han laver mange mål og er altid god i de store kampe.
Hvad siger i, Blues ?
Kommentarer
Kan se du er ny på forummet Torres90..
Det er sådan set en fin tråd du har sat i gang, og kan skabe god debat.
Jeg er bare bange for at vi har haft for mange tråde med Torres debat igang, så kunne godt se denne gå hen og blive låst.
Men mit bidrag til tråden er simpelt: Han er færdig som top angriber! Han søger slet ikke bolden som en enlig angriber skal. Måske han skulle spille wing?
Ny angriber til sommer? Lukaku og Ba virker meget stabilt.
En god tråd???????!?!?!?
Det er da det værste omgang bræk IMO
edit: Nej Torres er ikke en klassespiller mere, det har han ikke været i 3 år mere eller mindre.
Nej Torres bliver ikke savnet blandt største delen af chelseafans.
Nej Tevez bliver ikke hentet til Chelsea..
JodyMorris skrev:
En god tråd???????!?!?!?
Det er da det værste omgang bræk IMO
Synes du selv denne bemærkning er forummet værdi? Kunne du ikke have udtrykt dig mere respektfuldt, eller måske bare ignoreret tråden?
Torres90: Det kunne godt lyde som om du var \"Torres fan\" og ikke Chelsea fan, og vi har i forvejen 10 eller flere tråde om Torres. Det er fedt at du gider skrive en tråd osv.. det bare det emne vi nok har diskuteret mest på denne her side, og må sige at jeg er ved at være træt af det. For lige at svare dit spørgsmål, er jeg enig med Elmholm89, med at Lukaku og Ba er et fint angreb at have til næste sæson, når vi nu kun bruger én mand på toppen, er det fint nok med 2 angribere, og hvis det uheldige skulle ske, at vi fik en skade, kunne man prøve at bruge en spiller fra vores super akademi! :-)
JodyMorris: Dum kommentar du fyrer af der... som Elmholm89 også siger, er det ret respektløs.
Torres var en færdig angriber før han kom til chelsea ingen tvivl om det desværre, da han har været verdensklasse ! . Mener ikke ba er en langtidsløsning da han har problemer med sit knæ og er blevet beskriver før som en tikkende bombe.. Ser helt klar lukaku komme tilbage til sommer og hjælper os næste år, synes ikke vi skulle hente falcou til sommer pga de mange penge han koster, ville hellere se fx jackson martinez fra porto som bomer kasser ind. Tror at vores angrab ville være dækket godt ind med dem mange år frem :)
jeg tror ikke at Torres skifter til sommer og jeg renger med at jeg ser ham spille i chelsea indtil kontrakten udløber
torres er ikke en af premier-league\'s bedste angriberer tværtimod. men skal vi have en ny angriber ville jeg gerne se Real Madrid\'s nye mand Morata han har vikeligt gjort det godt i Real så håber han kan ende i den blå trøje snart
Måske man skulle have en tråd for hver enkelt spiller, eller bare lade dem som oprettes blive, så man løbende kan diskutere de enkelte spillere? Bare en idé.
Anyways, jeg ser Torres som færdig i Chelsea. Han startede sæsonen fornuftigt, men på det sidste har han i den grad været tømt for selvtillid. I starten kunne jeg egentlig godt lide ham for sin arbejdsindsats, men nu mener jeg, at han gør holdet dårligere. Hans teknik er ikke god nok til PL. Han mister alt for mange bolde i mislykkede driblinger, tæmninger og afleveringer. Jeg håber på, at man siger tak for denne gang til sommer, og sender ham videre. Så kan man blot tilføje endnu et navn til listen over dyrt indkøbte angribere, som desværre floppede hos os. Kezman, Sheva, Mutu, Pizzaro osv...
Glimrende idé Dwise. Kunne være fremragende med en profil til være spiller, hvor man altid ville have mulighed for at gå ind og kommentere. Det kunne foregå før kampe, under et transfervindue eller blot af ren interresse.
Torres er virkelig blevet elendig efter jul. Han yder alt for lidt - og hans tidligere kamp gejst og bold erobringer længere nede på banen er også ved at forsvinde. Han skvatter og glider i bolden, hans første gangs berøringer er elendige og han er langsommer end et midterforsvar fra Middlesbrough. Lukaku er måske Ba er fremtiden i Chelsea, men lur mig om vores russer med storhedsvanvid ikke går ud og investerer i et stort navn til sommer.
Dwise og Maximus: Må lige sige, det er ikke nødvendigvis et farvel til Torres til sommer, bare fordi vores \"storhedsvavid af en ejer\" går ud og bruger 400 mio for Falcao eller lignende. Man skal se den enkle spillerhandel hvert for sig. Sådan ment, hvis vi nu f.eks. forestiller os at Chelsea vil købe Atl.Madrids 9\'er, Falcao. Hvad skal få Atl. Madrid til at smide Falcao? Et bytte mellem Chelsea og Madrid klubben på Torres og Falcao? Hvorfor skulle de tage en imod en dødehandel? Så snakker vi et enormt penge beløb deres vej også. Men hvad får de får pengene? Er det ikke bedre for dem at tage imod hele beløbet og slippe for Torres? Så kan de søge 2-3 erstatninger for Falcao? Eller er de mere interesseret i vores målmandstalent - svaret er ja. Vil Chelsea sælge? Svaret er nej. Derfor fulde beløb, hvis det overhovedet skal blive en realitet. Så kan man så sige, nå - så bliver det ikke Falcao, men hvem så? Shurrle, Lewandowski, Llorente, Jovetic, Cavani? Er de respektive klubber interesseret i et bytte med Torres og evt. mønt i bytte? Nej. Det er cool cash. Jeg bliver nød til at sige, hvis det skal være realistisk, så tror jeg vi er nødsaget til at indse at Torres bliver bænke varmer hvis RA køber stort ind til sommer i 9\'er rollen, hvilket jeg tror er meget realistisk at han gør. Så kan man bare håbe, at han evt. kan klemme Torres ind, i en evt. Falcao handel. Bare mine tanker. Desuden mener jeg de bør købe en central forsvarsspiller, en defensiv midt og en kant mere, foruden en 9\'er. Også bør vi få Lukaku hjem og kører noget rotation imellem Lukaku, Ba, og evt. den nye.
Er faktisk frisk på at give chancen til Lukaku til næste sæson. Det har jo aldrig gjort nogen skade at give de unge chancen. Men tror endeligt at vejen skilles for Torres og Chelsea, selvom at RA ikke er verdens aller skarpes inde for fodbolden, så bør han kan se at de stats han en måtte ha i manager eller fifa, ikke er det han viser på banen.. Steen, det lyder som de rigtige pladser der kan forstærkes. Nogen bud?
Jeg mener ikke det er en DM de skal have, der skal de lade luiz spille. Hellere en balancespiller.
Balancespiller: Fellaini, Paulinho, Isco, Cündogan (De Bruyne) (Oscar)
Central forsvar: Hummels (ønsketækning), Ogbonna,
Kant: Sanchez, Schürle, Reus, Hulk (Han vil sikkert væk til sommer)
9er: Synes jeg at det må være nok med Lukaku og BA. Især hvis vi ikke kommer i CL, jeg tror generelt at næste vindue kommer til, at bære meget præg af 2 ting, om vi kommer i CL og hvem vi får som træner. Jeg håber vi får en der tør bruge de unge, og vi nøjes med, at købe 1 eller 2 klassespillere.
En del af dem du nævner dér, ser jeg ikke som realistiske indkøb. Fellaini tror jeg desværre smutter til City. Paulinho tror jeg vil foretrække La Liga, mens Gündogan næppe vil væk fra Dortmund lige med det samme. Isco, som også er rygtet til, er nok det bedste bud på en midtbane forstærkning. Helt sikkert også en spændende spiller. Dog vil jeg faktisk foretrække at få De Bruyne hjem, så ham og Oscar får så meget spilletid som muligt.
Hummels er som du selv siger ønsketænkning. Han kunne være vild at få, men det sker næppe, men hvem ved, RA har ofte overrasket os. Ogbonna er jeg i tvivl om, er han god nok? Derudover kan jeg ikke se nogle af de kanter du nævner i klubben. Vi har rigeligt med folk på de pladser, og alle er unge og kan udvikle sig.
En Cavani eller Falcao ville være ideelt, men der skal virkelig kastes med penge hvis de skal hentes ind. Jeg håber inderligt at Cavani kommer til Chelsea, for han er uden tvivl en af mine yndlingsspillere.
Men, hvis vi får en ordentlig træner (Mourinho) og forlænger med Lampard, samt henter folk som De Bruyne og Lukaku hjem, så tror jeg vi er godt dækket ind.
For lige at vende tilbage til topic, mener jeg at Torres\' tid som stjerne angriber er slut, og det har den været et par år. Han vil måske kunne bruges som backup til Mata på den offensive midt. Vi mangler en manager der kan booste hans selvtillid, men selv det tror jeg ikke er nok. Hans kvaliteter er desværre forsvundet...
Obi: Jeg tænker på spillere som Fellaini (og nej, han ender ikke i City. De har Yaya Toure). Det er et realistisk storkøb for Chelsea til sommer. Her tænker jeg som balance spiller/defensiv midt sammen med/eller David Luiz. Der har været flere florende rygter omkring Luiz skulle til barcelona, og det viser mere og mere at de mangler David Luiz som FC/DM på deres hold. Jeg tror det kunne være en realitet at man lader en Luiz blive byttet imod Alexsis. Om det er klogt, ved jeg ikke helt. Men tror de søger en kant som Alexsis. Han trives heller ikke i Barca lige pt. Så kan der være tale om et direkte køb, hvilket man kunne håbe også beholde Luiz. Alt dette er jo kun gisninger som kan laves til konspirationsteorier. Men forestiller mig - at uanset hvor stor en lid vi ligger i Ba/Lukaku/Torres rollen, så ender det ud i at RA bruger penge på en angriber til sommer. Og det bliver ikke herre-hvem-som-helst. Der kommer et dyrt stort navn hjem. Og det er der flere gode grunde til. Her er mine tanker, hvorfor.
Branding af klubben, PR (her snakker vi millioner af kr.)
Vores lave målscore (han vil have PL\'s top 2-3 bedste angriber)
Vision for klubben (vi kan ikke vinde diverse turneringer med Torres i front - face it)
Opsætning af hold (hvordan kan man være Chelsea med et skarpt hold uden en klasse angriber?)
Attraktiv for den rette træner (lovning på en ønsket angriber - så er vi attraktiv for evt. Mourinho)
EHazard17: Det er lige så urealistisk som Chelsea køber Neymar og gør ham til forsvarstræner.
Rolig nu EHazard... Det er ikke ondt ment, og vi har skam ikke noget i mod dig, men det her er jo en side hvor man kan diskutere forskellige emner, og tit vil folk være uenige. Det er super at du har din mening, og det respekterer vi, og vi siger bare at vi er uenige med det du skriver. Vi \"tramper\" dig ikke ned, hvis det er det du tror.
Det er godt med nogle folk som tænker lidt ud af boxen, så bliv du bare på siden mate! ;-)
EHazard17: Ahhh - hold da op :) det er ikke et spørgsmål om at blive trampet ned, men nok nærmere om at få sig formuleret, så modtageren af dine indlæg bliver forstået rigtigt :) se det ikke negativt..
Snitterman: Jeg må sige, det er første gang - EVER - jeg har siddet i min sofa og råbt af \"Torres TV\'et\". Det var så slemt at fruen i køkkenet (sjovt nok, hæhæ). Spurgte om jeg var gal.. Jeg har aldrig i mit liv set noget så ringe som den præstation Torres hakkede sig igennem igår aftes. Og hold nu ferie Lampard var ringe! Den eneste som havde en \"ok\" dag på kontoret var David Luiz, også endda uden nogle hovedløse aktioner. Han vokser! Oscar, Hazard og Mata var blot en skygge af sig selv.
Glæder mig helt vildt til sommerpausen så vi kan få ryddet op i denne trup og få lidt ny forfriskninger ind.
Ud med: FSW, Benayoun, Torres, Malouda, Ferreira og Marin!
Så skal vi bare have gang i Kalas, Bruma, Chalobah, Van Aanholt, Lukaku, Piazon, De Bruyne og evt. Thorgan Hazard.
(Måske ikke allesammen, men en del af dem. Så vi skal finde en træner der er god til at arbejde med disse unge spillere.)
Jeg må indrømme at jeg gerne ser Chelsea få spillet de unge helt ind i truppen, om det så betyder at vi skal nøjes med midterplaceringer de næste 2-3 sæsoner så er det bare sådan det er.
Vi har potientalet til at få et sindsygt giftigt og ungt hold om 2-3 år, hvis de får tiden og en træner som får lov at gennemføre sine ideér.
SebastianLunn - Fordi jeg ikke synes han præsterer godt nok. Ville også hellere have vi udvikler på Piazon og De Bruyne.
Jeg synes Torres en gang var klasse og synes også han havde et flot EM i sommers, men han har aldrig slået igennem i Chelsea.
Jeg har hele tiden haft lidt lang snor med ham og altid tænkt han skal nok slå igennem, men er nået dertil at han må videre.
Og med Ba og Lukaku, som har scoret 27 mål i denne PL sæson(Ba 15 - Lukaku 12), så synes jeg at næste sæson med de to i toppen ser giftig ud. Man skal så også nok ud og hente en 3. angriber, enten hive en op af egne talenter eller finde en ung et andet sted.
Ja det er ikke meget mere at sige om Torres igår end hvad i har sagt.. Forhevlede det var pinligt at se på, føler mig som fan pisset direkte i munden..
Fyren præstere ikke, og det har han ikke gjort længe - Ud af vagten. Det kan ikke være mere simpelt.
Mht. til Pique som EHazard17 nævner, så ved jeg ikke nødvendigvis hvor urealistisk det er. Pique har spillet af helveds til for FCB på det sidste og man er dernede igang med at lede efter erstatning både for ham, og for Puyol som er oppe i årende.
Når det så er sagt, så er det ikke fordi jeg vil se ham i mit Chelsea. Hvis ikke han er god nok til FCB, er han slet ikke god nok til CFC ;)
Offtopic: Beklager den lange inaktivitets periode fra min side af, men pt. er kalenderen godt fyldt op med semesterprojekter, eksamner og praktikplads-søgninger ^^Skal prøve at få jer presset ind ;)
Elholm89 skrev:
Glæder mig helt vildt til sommerpausen så vi kan få ryddet op i denne trup og få lidt ny forfriskninger ind.
Ud med: FSW, Benayoun, Torres, Malouda, Ferreira og Marin!
Så skal vi bare have gang i Kalas, Bruma, Chalobah, Van Aanholt, Lukaku, Piazon, De Bruyne og evt. Thorgan Hazard.
(Måske ikke allesammen, men en del af dem. Så vi skal finde en træner der er god til at arbejde med disse unge spillere.)
Jeg har 2 kommentarer til det der.
1: Marin? Really?! Er dybt uenig. Han er nemlig en god rotationsspiller. Marin, Moses, KDB er perfekte til at køre på de pladser hvor \"Mazacar\" er... altså den offensive midt. Moses kan evt. bruges som frontangriber. Jeg synes slet ikke at han skal væk. Bare se i går.
Han har haft skader og derfor ikke vist nok
2: Ferreira? Undskyld men hvad? Manden er da om nogen en, der ikke skal sælges. Han brokker sig SLET ikke over lidt spilletid. Han får ikke en fyrstlig hyre og er en spiller som har været hos os i mange MANGE år. Han er om nogen loyal og efter hvad jeg har hørt, også en god fyr i truppen.
De andre 4 er jeg dog enig i.
- Benitez - ja... siger sig selv
- Torres - alt for ustabil. Laver vilde aktioner nogle gange, men andre gange er det bare... suk
- Benayoun - dygtig nok, men ikke til Chelsea.
- Malouda - ville ønske han var som i 2009... da Chelsea havde den bedste venstreside i verdenen... og ville gerne vide hvad der skete med ham og Chelsea da de er så uklare med hinanden
Padepaps: Det er ganske enkelt useriøst at du ikke prioritere Chelseafc.dk højere end eksamen og diverse loppemarkeder du bruger din tid på. Useriøst, måske du skulle samme vej som Torres? Hils i det varme Spanien.. ;) (sagt med et smil... you know)
Jeg vil sige - jeg venter med spænding og længsel efter sommerpausen. Denne sæson her, skal bare overståes. Jeg føler det mere og mere, som en klemme om fingeren end en fornøjelse! Jeg brænder indvending når vores midlertidige træner, sidder henslænget i en polstret stol, med et negativt ansigtsudtryk, når vores fælles lidenskab spiller som lugten af urin på en sommerdag. Jeg bliver rasende! Så gør dog noget? Gør noget drastisk, noget uventet, noget der forvirre et presset hold. Ud med Torres, ind med Mata på toppen, og smid Cesar ind som kant istedet for Bennayoun. Også ellers bare stå og råbe og skrige om de skal op på banen. Og lad David Luiz og Terry være de eneste der nærmer sig midterpletten. Jeg kan ikke tage det seriøst. Og det kan da godt være at denne kommentar/strategi er lige så useriøs som Benitez optræden igår, men - det ville give et helt andet flow og konsekvens. OG HVORFOR HELVEDE SPARKER BENNAYOUN DEN IKKE IND?! Hans livs chance for at blive matchwinner for Chelsea - like in EVER!
Sommerpause - kom nu! Mourinho - KOM NU! Lukaku - kom nu! Falcao - KOM NU!
Jeg har intet imod 10 årige..Slet ikke..
Men en defensiv midt, en der kan støtte forsvaret og så en afklaring hvem der skal lave vores mål i næste sæson. Ser ikke den store nødvendighed at købe en helt masse ind, der er mange spændene unge spillere i støbe skeen..
Jeg kan godt se hvad du mener Steen, og fy forhelvede hvor jeg sidder og skammer mig ligenu ;) Det er faktisk helt utilgiveligt at man vægter sin fremtid og karriere højere end de bedste drenge i online verdenen ;) (fedte fedte)
Helt enig med Michael omkring Marin og Malouda.. Marin er en dygtig spiller som har fået en svær start pga af skader, og det faktum at han ikke er førstevalget, det er ikke nogen hemmelighed. Men han er stadig en rigtig god spiller at have i truppen, langt bedre end f.eks. Benayoun.
Og Malouda.. Hvad fanden skete der egentlig? Bevares han fik en lidt blandet start på sæsonen, men synes nu ikke det var nok til at smide ham på ungdomsholdet.. Blev han virkelig så ringe så hurtigt? :s Det tror jeg simpelthen ikke..
Tjaa næste års trup kommer meget an på om vi kommer i CL eller ej...
jeg frygter desværre at vi for andet år i træk ender uden for top 4, dette medfører at vi ikke har vildt mange penge at spendere grundet FFP. Derfor kunne jeg godt forestille mig en trup således;
Keeper: Cech, Courtouis(blackman).. Farvel Turnbull
Højreback: Ivanovich, Azpi.. Farvel Ferreria
Midterforsvar 2 pladser: Luiz, Cahill, Kalas, Terry. Ville gerne at vi sagde farvel til Cahill og købte en klasse midterforsvar, men tror det desværre ikke.. Kunne måske ligeledes være et farvel til Terry, men det komme jo an på strategien fremover.
Venstreback: Cole, Bertrand (Selvom han var pisse ringe i går) En bobler kunne måske være Arnholt fremfor Bertrand..
Centralmidt 2 pladser: Mikel, Ramires, De Bruyne, Indkøb af f.eks. Fellaini/Isco Farvel og tak til Lampard, han er for dyr hans alder taget i betragtning
Kanter og offensiv midtbane 3 pladser: Hazard, Mata, Oscar, Marin, Piazon, Moses + indkøb af en flere plads dækkende type ala Schürle.. Farvel Malouda og Benyayoun
Angreb: BA og Lukaku, Moses kunne være en mulig afløser i tilfælde af skader. FARVEL OG FUCK DIG TORRES!
EDIT: en bobler til den centrale midt kunne være Josh, en slags vind eller forsvind sæson for ham.
At sælge Cahill ville i mine øjne være hovedløst. Synes han har været en af de stærkeste i år. Marin mener jeg også godt, at man kan bruge som rotationsspiller. Torres og Malouda tror jeg ikke, at man ville komme til at mangle.
Hvis der skulle nye spillere ind på holdet, mener jeg, at det skulle være en central midtbane. Det er der, vi mangler mest kvalitet, synes jeg. Angrebspladsen synes jeg, at Lukaku/Ba skulle kæmpe om. Og ellers er der massere af spændende spillere ude på diverse låneaftaler.
I det hele taget er jeg godt tilfreds med truppen. Den vigtigste forstærkning bliver en ny manager. Klubben trænger i den grad til en god, stabil og kompetent mand på sidelinjen.
Jeg synes Cahills placeringsevner er håbløse..
JodyMorris skrev:
Angreb: BA og Lukaku, Moses kunne være en mulig afløser i tilfælde af skader. FARVEL OG FUCK DIG TORRES!
JodyMorris, jeg ved at du ikke er begejstret for Torres, men sådanne ting er der ikke behov for at skrive.
Jeg gider bare ikke se et site som langsomt, men sikkert forvandler sig til pøbelmentalitet (som findes hos andre fansites eller inde på bold.dk)
Slap dog af Michael fodbold er følelser.
JodyMorris: Følelser kan blive beskrevet på andre måder :)? Jeg f.eks. er også et meget følsomt mennesker, hvad angår Chelsea. Men vil da ikke ligefrem sige F-ordet om Torres, men vil da sige F-arvel og jeg vil ønske ham alt det bedste i Spanien, og håbe han ikke kommer tilbage.. :)
By the way, Cahill har været vores bedste forsvarsspiller i denne sæson? Hvorfor sælge ham?!
Jeg tror ikke du skal være bekymret for pengene til næste sæson :)? FairPlayTrade rammer ikke Chelsea.. jeg har beskrevet hvorfor tidligere på sæsonen
Jody, du skrev kl 12:55. Hvad har du at være emotionel over? Jeg ved godt at fodbold er følelser, men hold det til kampene og ikke herinde så det bliver til en masse \"fuck dig og fuck ham\" sætninger.
Det er ganske simpel god kutyme.
Jeg kunne forstå hvis du sagde \"fuck dig Torres!\" I går på chatten eller råbt af tv\'et... gjorde jeg tilnærmelsesvis selv... men her dagen efter hvor vi taler om handler? Really?
By the way Michael - det billede, er priceless! :D
Haha Steen - why? :D
Michael bare fordi du slipper en kamp så hurtigt, er det vil ikke sikkert at vi andre gør... Hele den der fis der foregår med, at man ikke er en rigtig fan, hvis man ikke forguder samtlige spillere i truppen, er sgu noget teenageridolbeiberagtigt BAVL!
JodyMorris: Vi har vel alle hver sin måde at tackle hårde situationer på.. Nogle fortrænger det dybt inde i deres sjæl, også er der andre der sprænger biler i luften.. Om du er den ene eller anden, er vel ligegyldigt. Jeg er stærkt overbevist om, jeg kan tale på forummets vegne, og kan synge det i kor med Michael, forummet gider ikke se på det sprog, fordi der bliver værnet om faglighed og der skal være plads til alle - længere er den egentligt ikke...
Michael: Fordi det er mega fryd! :D
Steen Jeg kommer Ikke til at æde min Hat I denne sæson, men jeg gør det gerne til næste sæson, hvis han genopstår og gør alle \"os eksperter\" til skamme.
Er det realistisk at CFC kan få 20 mill GBP for El Nino..??
Jeg mener det ikke måske kunne det være som et bytte handel med Bayern eller Atletico Madrid.
Jeg er enig hold sproget sobert og konstruktivt.
Steen:
Ok, nu er jeg ikke med - hvilket billede? Og hvad er fryd? Hjælp en gammel mand
JodyMorris:
Som Steen siger, så er det ikke noget med at glemme følelser. Det er ikke noget om at forgude alle vores spillere, for jo jeg ser selv Torres rykke videre. Jeg forguder på ingen måde Benitez og det er det.
Andre spillere er jeg enten indifferent over for eller også er glad for.
Min point er - jeg fortrækker et forum, hvor folk ikke opfører sig som premenstruelle teenagere og har en mentalitet der er højere end den gemene pøbel.
Et forum fyldt med \"FUuuuak Torres den SpaDe!... Fukion NooB!\" Og \"Nøø, vi ska\' ba Spil 1-1-8, med Neymar og andre Syg Spillere, så vinder vi!\" er ikke et forum jeg ønsker at være med i eller bidrage til.
Hvis du ønsker at det er sådan, så anbefaler jeg da gerne bold.dk eller nationen... så kan du få lidt rage ud der.
Og min egen rage? Ja, den får jeg ud på sandsække... kan anbefale dig at gøre det samme
Michael: Jeg kan på det kraftigste anbefale dig at slynge med en kuglepen efter en lærling.. Det virker også :) Imens man ytre sig groft omkring de røde djævle... Jeg får det instantivt godt af sådanne oplevelser :)
Chelsea4evertrueblue: Jeg tror det er urealistisk at vi kan trække 20 mio pund på El Nino, og et disideret transferbeløb kommer vi heller ikke til at se på en handel der omhandler Torres. Fordi han vil hundrede procent indgå i en byttehandel. Så hvad beløbet har været, kan man kun gisne om, til den tid.
Jeg må sige - jeg tror ikke vi skal regne med at han kan indgå i en byttehandel med Bayern Munchen, de har altid ført en meget seriøs transferpolitik. Det er rå penge, hvis vi vil have fingrene i Gomez eller skal vi smide et talent. Sådan ser jeg det...
Lige for at smide emnet, Falcao, igen. Så er han sku skidt lige for tiden. Min kollega som ikke altid er helt ved siden af den med fodbold, selvom han også holder med lærlingen..... Så sagde han: \"HA! Atl. Madrid skulle have solgt Falcao i sommers hvor han være brandvarm.. Han falder i værdi til næste sommer, eftersom hans præstationer falder!\". Og se...?
Lidt læsestof der modsiger min vurdering...
http://www.givemefootball.com/334323-chelsea-to-sell-fernando-torres-for-15-million
Steen: http://www.weaintgotnohistory.com/2013/3/12/4092398/poll-market-value-fernando-torres-chelsea
25 mio er jo grotesk?
25 Mio pund svarende til 222 millioner Danske kroner som kursen er i pt. er sku nok ikke skudt helt ved siden af - tror bare vi skal være glade hvis vi får 200+ mill for ham..
Tja, det er endeligt ikke dårligt hvis vi endte med at få det for ham, han er ikke i nærheden af være det værd der blev betalt for ham. Men har læst han ligger på en løn der ligger omkring 1.2 -1.4 mio dk om ugen (!), og næsten alene derfor, raus!
ja, han har ikke været den angriber vi havde håbet på. Men får vi Mourinho som træner til sommer, vil jeg dog gerne se ham an i en sæson mere.
Mourinho har altid fået det bedste frem i de angribere han har arbejdet med. Se blot seneste eksempel med Benzema!! Benzema blev kaldt fejlkøb, da han kom til R.Madrid, men han har blomsteret under Mourinho, og sågar blevet 1. valg til angrebet.
Derfor mener jeg, at Torres burde få en sæson mere, hvis Mourinho kommer til klubben. Det kunne være at Mourinho kunne få Torres tilbage i form, som en verdens bedste angibere ;)
Tjaa præmissen med at vi bare skal have en ny træner, også kommer Torres igang. Har vist sig ikke at holde, mens Torres har været her, har henholdsvis Ancelotti, AVB, RDM og Benitez været i spidsen. INGEN af dem fik ham til at blomstre, selv ikke Benitez, som har gjort det før kunne. Folk må indse at Torres aldrig finder sit gamle niveau igen, eller noget der ligner han er færdig..
Elnino9 det er vist en tilnærmelse af sandheden :)
Mourinho har bare sine favoritter.. Eksempelvis havde han i sin første sæson hos Chelsea flere forskellige angriber; Mateja Kezman, Eidur Gudjohnson, Mikael Forssell, Adrian Mutu og Didier Drogba. OG det var kun første sæson, der kan vist fremhæves et par stykker som Mourinho ikke fik det bedste ud. I følgende sæsoner har han bl.a. også haft verdensstjerner som Crespo og Shevchenko...
Min pointe er, at jeg, jævnfør dit brugernavn og avatar, tror du er farvet af din kærlighed til Fernando Torres. Jeg tvivler på at der findes en træner i verden, der kan få mere ud af Torres, end Benitez får ud af ham nu.
Tror også man på et eller andet tidspunkt bare må erkende at Torres og Chelsea aldrig var skabt for hinanden. @elnino9, Mourinho har fået flere til at blomstre, men han er altså ikke lutter solskins historie, Drogba var længe om at lave rigtig mange mål, og $heva og Kezman fik han aldrig noget godt ud af.
Jeg ved ikke helt hvad jeg skal sige til ønsket omkring Fernando Torres mere.. Jeg må sige, jeg har altid været stor tilhænger af ham, også har egentligt altid godt kunne lide hans arbejdsiver (fra tidligere tid). Han er dog stadigvæk meget arbejdsom men han er ikke den samme Torres som dengang vi købte ham, og jeg hoppede rundt i en sofa da det blev bekræftet. Jeg så ham egentligt også gerne blive solgt til sommer, om Mourinho kommer eller ej. Men hvis han ikke bliver solgt, må man da håbe, at det måske bare blev lidt af en sommer solskinstime med Mourinho og Torres.. Det kunne da være at han kunne klemme 15 mål ud af ham i Premier League som andet valg? Ville det ikke være fornuftigt, og bruge ham som rotationsspiller hvis vi alligevel ikke kan komme af med ham? Man kan jo vende den rundt og sige, hvad er den bedste løsning, når vi alligevel er bundet til ham? Leje ham ud?
jeg vil bare lige høre hvad er chancen overhovedet for at mourinho kommer til chelsea?
Hvor mange procent. men jeg vil rigtig gerne have mourinho til CHELSEA!!! det kan jo være han kan forbedre Torres :-)
32,4782%
Det er rigtigt at Mourinho, har haft nogle angribere der ikke har slået til. Men Mourinho har udviklet sig som træner, og jeg mener hvis vi får en som Mourinho, så burde han ikke blive solgt, men få muligheden, for at arbejde med mourinho og evt. :)
Er træt af at han skal have al den "særbehandling".
En erfaren angriber i topholdet Chelsea skal præstere, ellers ryge for porten!
Hvis "The Special One" kommer tilbage, synes jeg vi skal give Torres en aller sidste chance, med et år til i Chelsea trøjen.
and I won’t blame them for that. I can understand
and appreciate what they’ve gave to me. I didn’t give
them too much things. But I do love them so much
and love the way they do support me and the club,
I will try not to let them down.”
- Fernando Torres.
:'( Jeg håber virkelig han kommer igang igen
Set over al den tid han har været i Chelsea er han en stor skuffelse og han skal bare væk! Han giver hele tiden fans falske forhåbninger og efterfølgende skuffelser.
Al den fokus der er på om han nu er på toppen, og så tilbage i de pinlige præstationer gavner ikke holdet overhovedet!
Fair nok hvis i bare godt kan lide manden. Men i skal ikke komme og sige at han fodboldmæssigt vil blive savnet i Chelsea når han smutter?!
... og disse kampe hvor hans aktioner ender med en scoring er stadig kun 2-3 ud af 10 kampe.
Det kan godt være vi ser med forskellige øjne på hans spil.
Jeg kan bare ikke sige andet end at jeg ikke er enig med dig, og at jeg synes vi spilder vores tid med al den fokus og særbehandling han får.
Jeg mener at et hold som Chelsea skal have en angriber med en fantastisk målnæse. (Dette har han absolut ikke mere)
Om han så er en fin fyr, har jeg ikke den store holdning til - men hvorfor skulle han ikke være det?Det har jo ikke noget at gøre med om han vil blive savnet på det fodboldmæssige plan.
Til sammenligning kan det nævnes, at Mata i denne sæson har været medvirkende (enten selv scoret eller lavet assist) til 46 af Chelseas mål.......46........... Tyg lidt på den :)
Og når han ikke er usynlig, så er han pinlig at se på..
Så virkede det som om, at han oppede sig lidt, fordi Januar transfervinduet kom tæt på, og nu virker det ærlig talt lidt som om, at han kæmper lidt for det igen, fordi det næste snart åbner.. Jeg har ondt af ham, det har jeg virkelig :( Jeg håber han bliver solgt til sommer, og kommer et sted hen, hvor han kan lægge de sidste par år bag sig, og få sin selvtillid og glæden ved fodbold tilbage igen. Det ærgrer mig, at det ikke fungerer i Chelsea, og hvor kunne de være lækkert hvis han altid spillede som han gjorde den anden dag.. Men jeg tror bare ikke på det længere :-/
Jeg bliver altså nød til at forsvare mine synspunkter omkring Fernando Torres. Jeg mener stadigvæk han bidrager med en masse gode ting til holdet, at han er en fiasko som vores faste 9'er, kan der vidst ikke herske nogen tvivl om. Men, men... Må da også indrømme, hvilket jeg har gjort masservis af gange, at man egentligt gerne så ham rejse til sommer.. For Dwise har fuldstændig ret, har vi lyst til at have en af verdens dyreste lønnede spillere siddende på bænken og når han så får chancen, så flopper han? Prøv tænk hvad hans lønning ville kunne blive byttet ud med? 2-3 gode spillere, eller 1 seriøst skarp 9'er. Bare for at sætte det i perspektiv, så tjener Torres omkring 175.000 pund i ugen, hvor man vil betale Falcao 200.000 pund. Hvem ville være mest værd? Også er spørgsmålet, ville Falcao egentligt også floppe i den blå trøje?
jeg har aldrig lagt skjul på at jeg klart ser Torres som favorit selvom han desværre ikke har lavet de mål han skal, men han gavner alligevel holdet positivt såvel såvel som negativt, men jeg må jo nok også få øjne op for at et salg af Torres og et køb af en angriber som Falcao eller Gomez, vil kunne blive en forbedring:)
Hov - glemte at spørge om, hvad mener du med galskaben? Er det galskab at betale prisén, for Falcao hvis han kan ændre på vores elendige statistisk på mål fra 9'er rollen? Jeg tænker, er han egentligt ikke pengene værd, på en eller anden måde, hvis han er top3 i topscorer i Premier League, med minimum 22-25 mål i en sæson i PL og 10-15 stk i de resternede cups og ligaer?
Vurderet til 53 mio pund, hvilket svare til 461 mio dkk.
Et frisk bud, Dzeko fra City? Har altid godt kunne lidt ham, og sikkert ikke verdens dyrest spiller, og han kan gå ind når kampene er tætte med sin store fysik. Og hans gennemsnit i år med mål er ret godt når man tænker på han er ind og ud af holdet.
Galskaben, forstået sådan, at jeg er ikke tilhænger af man smider 400 mio efter en spiller til 180.000 £ om ugen og så så gør det gang på gang. Naturligvis overdriver jeg, men overdrivelse fremmer forståelsen....
Galskaben omkring Torres købet, var jo forrykt - fordi det gik galt. Havde han scoret som van Pussy havde det været i helte-indkøb. Også selvom van Pussy indkøbet var til det halve...
Jeg tror nu stadigvæk at det bliver imellem: alt efter denne nummering.
1. Falcao
2. Gomez
3. Cavani
Outsiderne
1. Lewandowski
2. Dzeko?
3. Loic Remy
https://www.youtube.com/watch?v=yUEt07qRYTE
HAPPY BIRTHDAY FERNANDO!!!
*ja jeg er lidt tåbelig en gang imellem*
Ba var i mine øjne et forhastet køb i vinters, og håber inderligt, at han bliver solgt, vi beholder Torres, og så enten beholder 1 eller 2 af vores talenter som skal have chancen på Chelsea holdet engang imellem, eller at der bliver købt én af de mange rygtede spillere til Chelsea, som f.eks. Neymar. Jeg syntes der skal en lidt mere lang sigtede plan til, så at et ny indkøb ikke er for gammelt, vil være en håbe fra min side.
og så er jeg da en af dem der altid støtter alle Blues spillerne! ;)
og spørgsmål har han ikke scoret mere en Wayne. R??
Hvis han bliver ENDNU bedre så skal han da Blive!
og så er jeg da en af dem der altid støtter alle Blues spillerne! ;)
og spørgsmål har han ikke scoret mere en Wayne. R??
Det kommer vel helt an på hvordan man ser det.. Wayne Rooney har scoret 12 PL mål over 26 kampe, mens Torres har scoret 7 mål over 35 kampe.. Og så har Torres godt nok 21 mål i det hele, men det er over 62 kampe, mens Rooney har 16 i det hele, over 36 kampe.
Han kryber lige akkurat ind på en 21. plads over Assists, med 6 stk over 35 kampe. Vores mest effektive målscorer er Lampard, der kommer ind på en 6. plads med 15 mål.
Hvis man tager alle de mål Torres har lavet, siden hans start i Atletico Madrid i 2000-2001, frem til i dag, så har han kun lige akkurat scoret 2 mål mere, end Lampard har her i Chelsea, siden 2001-02... Og Torres har haft et helt år mere til at gøre det i c",)
Og noget andet pudsigt..
Hvis man tager alle de mål Torres har lavet, siden hans start i Atletico Madrid i 2000-2001, frem til i dag, så har han kun lige akkurat scoret 2 mål mere, end Lampard har her i Chelsea, siden 2001-02... Og Torres har haft et helt år mere til at gøre det i c",)
Det siger vel også en del om Lampards evner som målscorer.
Jeg mener at præstationer skal ses som andet end bare tal. Jeg synes egentlig Torres har været ok de sidste par måneder. Han giver en del mere dynamik i angrebet end Ba f.eks. gør, og så er han god til at stresse modstanderens forsvar når de står med bolden foran eget felt. En masse små ting som ikke bliver vist i diverse tabeller. At han så ikke scorer nok, kan vi hurtigt blive enige om, men det gør Ba vel egentlig heller ikke. Jeg havde i starten store forhåbninger til Demba Ba, men synes ikke rigtig, at han har slået igennem i Chelsea endnu.
Jeg skriver heller ingen steder, at jeg ikke synes Torres har været god.. Og jeg tror kun han bliver bedre, efterhånden som han får lidt selvtillid tilbage. Men derimod så har jeg ikke glemt, hvor helt utroligt pivringe han var, for bare et par mdr siden. Han har startet stort set hver eneste kamp, inden Ba kom til. Og alligevel er det resten af holdet, der har måttet score målene. Vi ligger ikke i top tre lige nu, takket være vores angribere, men takket være vores midtbane...
Jeg er faktisk stor fan af Torres, og ville hade at se ham forlade klubben. Jeg tror ærlig talt jeg sætter mig til at tude, den dag han forlader banen for sidste gang.. Jeg trøster mig lidt ved tanken om, at Drogba åbenbart også havde 2 lidt sløve sæsoner inden han for alvor kom i gang, men i mit hoved, så er der ikke så meget håb tilbage. Hvis vi mister Lampard nu her, og Torres fortsætter med kun at score i hver 3. kamp, så hedder det i hvert fald ikke top 4 næste år..
Jeg skriver heller ingen steder, at jeg ikke synes Torres har været god.. Og alligevel er det resten af holdet, der har måttet score målene. Vi ligger ikke i top tre lige nu, takket være vores angribere, men takket være vores midtbane...
Jeg beskylder dig skam heller ikke for at kalde Torres det ene eller andet :) Jeg refererer blot til de statistikker du nævnte. Jeg synes bare personligt, at Torres lige Pt er bedre end Ba. Men en ny angriber ville da pynte på holdet, og Lukaku er min personlige favorit.
Jeg er faktisk også ret glad for ham min veninde så ham og flippede helt ud over at han er så køn som han nu er og vi bestemte at vi ville se ham spille så så vi det blev skuffede over hvordan han spillede eller jeg gjorde men jeg synes at resten af holdet var godt så jeg startede med at heppe på dem og nu går størstedelen af min dag ud på Chelsea så jeg bliver ved med at kunne lide ham;)
Da RDM ville spille uden ham i CL kampen, kunne jeg slet ikke finde ud af hvordan jeg havde det. På den ene side, så havde jeg mega ondt af ham, på den anden side så kunne jeg faktisk godt forstå det..
Man kan se at han kæmper for det, og de andre spillere har også udtalt, at han virkelig kæmper en kamp... Men han bliver nødt til at score nogle flere mål :( Jeg ser ham slet ikke som en nøglespiller, som jeg ser nogen af de andre på holdet.
Jeg tror han har fået en masse ufortjente tæsk, og bliver tit gjort til syndebuk når vi taber en kamp.. Og mange af de fejlskud de andre laver, ville ikke blive tilgivet lige så hurtigt, som hvis det var Torres der havde lavet dem.
Nu plaprer jeg faktisk bare, så stopper bare her ;)
Men håber han bliver bedre næste sæson..
I fodbold bliver man heldigvis ikke bedømt på, at man ser godt ud (selvom Torres måske fik ekstra lang snor pga. dette, men tænker nu det var hans prisskilt og tidl. kvalitet), men på hvordan man præsterer på banen.
Det pjat med at han har det hårdere end andre, der kan man vist kun sige, at man ligger som man har redt (man høster som man sår, man ridder som man sadler, og jeg kunne blive ved).
Og må indrømme, at jeg faktisk dømmer Ba hårdere end jeg dømmer Torres, og er ret spændt på at se, hvem af dem der er i startopstillingen i morgen
Det bliver Torres, da Ba har spillet for New Castle i Europa League og er spærret .
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 4. | Sunderland | 10 | 18 |
| 5. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 6. | Tottenham | 10 | 17 |
| 7. | Chelsea | 10 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| 10. | Brighton | 10 | 15 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| N. Jackson | 15 | 6 |
| João Pedro | 9 | 3 |
| C. Palmer | 9 | 4 |
| Pedro Neto | 8 | 2 |
| K. Páez | 7 | 3 |
| E. Fernández | 6 | 7 |

TV3 Puls
Viaplay.dk
Norlys

Torres er uden tvivl et stort angrebsnavn og har været det i adskellige år nu. Torres har dog aldrig haft den ønskede succes i Chelsea, hvilket selvfølgelig er beklageligt, når man tænker på den store sum der blev betalt for ham dengang. Når det så er sagt, så vil jeg give dig ret i at han også fortjener ros for hans enorme arbejdsindsats han yder kamp efter kamp. Der er heldigvis også kommet flere mål fra hans støvler i denne sæson. Jeg mener dog ikke at Torres har et acceptabelt niveau, der afspejler den generelle kvalitet hos Chelsea. Det piner mig at se ham fumle rundt i hans driblinger og hans manglende resoluthed foran målet. Han har ganske enkelt ikke den samme målnæse som tidligere.
(Det lyder måske som om at jeg ikke kan lide Torres, hvilket jeg godt kan, jeg savner bare at se en glad Torres som trives.)
Carlos Tevez er en klasse spiller, som lige pt viser topniveau, derfor tvivler jeg stærkt på at City vil lade ham smutte til sommer.