Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Frank Lampard

Hej allesammen

(Undskyld stavefejl jeg skriver på ipad)
Frank lampard stats:

Frank Lampard

Personlige stats: (Fra google)
Fulde navn Frank James Lampard Jr.
Fødselsdato 20. juni 1978 (36 år)
Fødested Romford, England
Højde 183 cm
Position Central midtbane
Klubinformation
Nuværende Kontraktløs
Ungdomshold
1994-1995 West Ham United
Seniorhold1
Årrække Klub Kmp (Mål)*
1994–2001
1995-1996
2001-2014 West Ham United
Swansea City (leje)
Chelsea 149 (24)
9 (1)
418 (145)
Landshold²
1997-2000
1999- England U21
England 19 (9)
103 (29)
1 Klubber som senior med optrædener og scoringer.
2 Nationale landsholdoptrædener og scoringer
opdateret pr. 15. november 2013.
* Antal kampe spillet (Antal mål scoret).

Entenlig burde denne tråd fylde mere end jeg har skrevet men jeg føler at frank lampard er en spille vi alle har og derfor vis vi alle skreve nogle minder med ham burde det måske bliver den længste tråd nogenside herinde

Nu hvor det idag blev officelt at lampard skifter til Ny York, synes jeg kun det er rimeligt at han får sin helt egen tråd her inde på siden.

Jeg tænker at man i denne tråd kan skrive lige hvad man vil om klubikonet/legenden frank lampard.
Det kunne være ting som:

- første kamp med lampard
- største minde/minder
- trøjer
-interviews
- alt man har på hjerte omkring lampard.

For hvis der er en spiller der har gjort sig fortjent til en tråd så er det ihvertfald lampse.
Her er mine: :)

Den første kamp: den første kamp jeg så med frank var champions league finalen. Jeg kan ikke specielt huske noget med lampard men blot han var en del af holdet som han jo har været SÅ længe

Mit første/største minde var entenlig noget så simpelt som han mål mod hull city 2013/14. Det var entenlig ikke en specielt stor/vigtig kamp, det var mere selve symbolikken:

Oscar - en af den nyere generation scorede vores første mål i 13/14 og første mål i den nye mourinho ære. Lampsrd havdee derefter brændt et straffespark men fik et frispark på cirka 38 meter ude. Selvfølelig scorede han. Den unge havde scoret det første (starten) den gammle det sidste (slutningen)

Eller bare hans andet mål mod aston villa sidste sæson. Da han skrev sig ind i historien som den mest scorende chelsea spillere nogensinde!

Håber i vil være med til at ære måske den største chelsea spiller nogensinde

https://m.youtube.com/watch?v=sW5QEomRzKU

11 år siden
2111 visninger

Kommentarer

Zola8611 år siden
Lampard er en af de største vi har haft på broen. Han har repræsenteret, England, premier league og Chelsea som en true gentleman. Han har givet klubben så meget og vil blive savnet enormt.
Lampard12311 år siden
Hvor er det endenlig fedt. En legende smutter (lampard) en anden kommer tilbage (didier)!!
Lampard12311 år siden
Damn der er ikke mange der har skrevet måske var han ikke så vigtig som jeg troede....
Tweaker1211 år siden
Lampard123 skrev:
Damn der er ikke mange der har skrevet måske var han ikke så vigtig som jeg troede....

En tanke kunne være at folk ikke har tid til at sidde på dette forum hele dagen, og samtidig ikke har tid til at skrive så lang en post som Frank Lampard fortjener!
SebastianLunnDK11 år siden

Undskyld Lampard123 men det var altså en latterlig kommentar at komme med.. Som Tweaker skriver er det ikke alle der lige har tid til at skrive på dette forum... Specielt ikke midt i sommerferien hvor folk sikkert er rundt omkring i verden.

Bare fordi folk ikke svarer synes vi ikke Lampard ikke var vigtig..

Igen sorry, men det var altså lidt åndsvagt skrevet

Lampard12311 år siden
undskyld drenge det kan jeg godt se sorry!!
SebastianLunnDK11 år siden
^ Godt nok Lamps! Synes det fedt du selv kan se det og undskylder over for os.

God stil :-)
Obi11 år siden
Må sige, da jeg så ham i City trøjen, der var meget af alt det kærlighed jeg havde til ham, tæt på væk. Hvis man har vært i en klub i så mange år og blevet en kulturbærende person, så skifter man ikke til en direkte rival. Jeg er fuldstændig ligeglad med og City ejeren er den samme i New York, han kunne havde sagt nej. Jeg godt læst at han ikke vil spille imod Chelsea når det kommer der til, men stadig. Det er bare "not good man". Har virkelig svært ved det skifte. Om han så rigtig får noget spille tid er så noget helt andet. Kæmpe skuffelse.

Havde han sagt, "jeg vil sgu spille i West Ham, du ved, cirklen skal slutte for det begyndte", det havde jeg kun haft respekt for. Han kunne jo havde gjort som Kaka, lejet til Sao Paulo indtil Orlando holdet står klar i 2015, hvor han tiltræder. Lampard kunne havde et hvilkens som helts andet sted og spille imens, bare ikke for en direkte Rival. (!!!)

En anden legende og anføre Marcel Desailly, da han stoppet sin karriere i Chelsea, så havde han tilbud fra andre PL klubber, bla var Porsmouth meget opsat for at hente ham, men han takket nej, for han kunne ikke klare tanken om at skulle spille imod Chelsea. Han valgte firma fodbold i Qatar i stedet for.

Næste kamp

Lørdag 20:00
Premier League Premier League
ChelseaChelsea vs. WolvesWolves

Forrige kamp

I dag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag2 : 2ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.