Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Fremtiden for Luiz, Mata & Torres

Hey

Er det bare mig, men tror i Mourinho kan finde på at sælge de 3 nævnte spillere?

Har lige læst, at Mourinho har givet Barcelona grønt lys til at byde på Mata. Mener jeg også Havde læst at han ikke har den store fidus til Torres og Luiz..

Hvad er jeres mening? Tror i der hold i disse rygter?

Mata har været vores bedste spiller siden sin ankomst, Og Luiz er også gået hen og blevet en nøglespiller. Torres har haft det svært.

http://onside.dk/primera-division/avis-mourinho-giver-barcelona-lov-til-at-byde-paa-mata
12 år siden
2184 visninger

Kommentarer

Elholm8912 år siden
Det holder ikke en meter at Mourinho skulle sælge Luiz og Mata til nogen som helst, og da i hvert fald slet ikke Barcelona!
Torres kan der måske være lidt hold i, jeg tror dog næppe det bliver en realitet, da Torres vidst ønsker at blive i Chelsea, og Barcelona kunne vel sagtens finde et bedre alternativ til de samme penge.

Men rygterne om Luiz og Mata tror jeg ikke på overhovedet!
Dwise12 år siden
Kort sagt - nej det tror jeg ikke. Mata og Luiz er udelukket, men måske Torres. Det har været forskellige rygter omkring Torres, og jeg tror godt, at det kan ende med et salg, afhængig af hvem der end måtte blive indkøbt. Men tror ikke på at man sælger hverken Mata eller Luiz. De to er blevet vigtige spillere på holdet, og det giver ingen mening i mine øjne at sælge hverken den ene eller den anden. Hvem skulle erstatte dem ? De er begge fra øverste hylle, og man skulle betale kæmpe beløb for spillere af samme kvalitet. Jeg kan virkelig ikke se det ske, må jeg sige.
Ftorres912 år siden
Jeg tror alle tre har gode mulighedder for at blive solgt! Men jeg håber at de bliver! Tænker at Torres for sin længeventede gode sæson i Chelsea, næste sæson! Mata er en nøglespiller, som bare ikke må rejse! Det eneste Luiz kan er at score gode mål og bruge sin fysik! Men hvis de alle tre bliver solgt, og at vi får en pæn sum ud af det, synes jeg at vi skal gå efter Messi, og prøver at se om vi kan lokke Pelè tilbage fra pensionen!
Lampard12312 år siden
Er du fuldstænding gak gak
Steen12 år siden
Ftorres9: I see you're point... Hvis det ikke er sarkasme, så må jeg nok tilkendegive mit synspunkt er meget tæt på Lampard123's :D Selvom vi ikke skal tale ilde om hinanden.. :)
Michael8212 år siden
Ftorres9: Jeg må ærligt indrømme at jeg ikke kan forstå om det er sarkasme eller ej :).
Chelsea4evertrueblue12 år siden
Med ansættelsen af Mourinho, følger der også mange latterlige rygter.
Han anstrengte forhold til mange i den spanske presse vil jo gøre at der kommer mange løgne historier, det er jo en naturlig del af at han er manager for holdet nu.

Jeg tror og håber bestemt ikke på at Mata og Luiz skifter klub.

Haters Gonna Hate
Obi12 år siden
Vil det ikke altid være sådan når der kommer en ny træner, og Torres er den eneste af de 3 jeg kan se forlade klubben. Mata, manden har jo vært konge siden han kom til og vært en øjeblikkelig succes, det kan en hver se, også Mourinho. Luiz, han har sine fejl, men han er rettet sig meget op siden han kom til, og med et par defensive fif af José, så tror jeg den er i vinkel.

Kort af det lange, agurk tid.
Ftorres912 år siden
Ja det er jeg da!
tobylobi12 år siden
Det er så langt ude det rygte om Mata og Luiz. De er nøglespillere for Chelsea og er fremtidens legender.
justblue12312 år siden
Tror ikke Torres kunne flytte til Barca efter sin tid hos Atleti, så vi må se om han bliver eller smutter.
Snitteman12 år siden
Man kan jo også vende den rundt og tænke at måske JM gerne vil sætte sit eget præg og der passer de spiller/ det er måske nemmere hvis de ikke er der mere. Så jeg kunne godt se en Mata blive solgt for at gøre plads til Oscar. I min optik virker det mærkeligt vi har 2 så gode spillere på samme plads. De kan jo begge kun spille COM. Hvis man skal få det maksimale ud af dem. Hvis JM ikke sælger nogen af de store er det jo svært for ham at sætte sit aftryk.
Det svarer vel lidt til at man flytter ind i et hus og man gerne vil sætte sit eget præg på det også selvom det koster nogle penge ( Mata eller Luiz eller Torres)
Håber det gav mening.
Lampard12312 år siden
Jeg synes det lød komplet latterligt. Da ham tog til real solgte han da heler ikke ronaldo eller alonso!
Dwise12 år siden
At Oscar og Mata kun kan spille com, er jeg overhovedet ikke enig i. Jeg synes, man ofte har set, hvordan de tre skifter position indbyrdes. Det synes jeg, har været en af holdets styrker i sidste sæson. Det er rigtigt, at deres favoritposition et com, men det betyder jo ikke, at de ikke kan fungere på andre positioner.
Jeg kunne godt tænke mig at se hvordan, Oscar ville gøre det, som tilbagetrukket playmaker ved siden af f.eks. Mikel. Jeg tror godt, det kunne i fungere i nogle kampe.
Steen12 år siden
Snitterman: Jeg kan sagtens se hvad du mener. Og vil faktisk delvist gerne give dig ret. Men jeg tror så til gengæld at det er medierne der spinner, når vi snakker om et Mata exit. Mata skal ingen steder, også selvom vi har Oscar. Det kan sagtens fungere med to så gode COM's.

Det er meget mere realistisk at sige et salg af Torres eller Luiz.
WilliamGj0212 år siden
Det er også barcelona aviserne der siger at Mourinho ville noget så dumt som at sælge mata

Næste kamp

I dag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

Lørdag 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.