Gerard Piqué
tror i det er sandt: Med spanske El Economista som kilde skriver engelske Metro i dag, at Manchester United er interesseret i at hente FC Barcelonas forsvarsspiller Gerard Piqué tilbage til Old Trafford. Gerard Piqué var på kontrakt i Manchester United fra 2004 frem til 2008, hvorefter han kom til FC Barcelona, men angiveligt skulle manager Alex Ferguson nu være klar til at hente forsvarsspilleren tilbage. Tilsyneladende kan Ferguson imidlertid se frem til konkurrence i kampen om Gerard Piqués underskrift, da også Chelsea skulle være interesseret i den 25-årige forsvarsspiller. Angiveligt er Manchester United på udkig efter defensive forstærkninger efter både Nemanja Vidic og Rio Ferdinand har været ramt af skader i denne sæson, mens man i Chelsea skulle være interesseret i at finde en kvalificeret forsvarsmakker til nyindkøbet Gary Cahill. fandt det fra Onside.dk
Kommentarer
Tror ikke på det. Og synes faktisk Luiz har løftet sit niveau betydeligt over de sidste par måneder, så jeg er helt rolig ved at have Cahill / Luiz dernede
Jeg vil hellere hænge mig selv i min venstre testikkel end at se en Barca c*nt i CFC! Undskyld sprogbruget, men kan virkelig ikke fordrage nogen af dem..
Pique er bestemt ikke den jeg helst ville undgå fra Barce... Men Dani Alves, Busquets, Mascherano, Pedro, og Iniesta ville jeg hade at se i CFC
Jeg har meget svært ved at se at Pique skulle ende i Chelsea. Tværtimod. Der er større odds for Hazard end Pique. (og ja, jeg ved godt det ikke er samme placering). Men princippet i det :)
Jeg kunne godt forestille mig at vi til sommer var på udkig efter en forstærkning til centralforsvaret/venstre bak.
Det ville være skønt hvis vi fik Pique, men jeg syntes at vi begynder at blive for mange forsvar spillere. Og er lidt i tvivl om hvor han kan passe ind i opstillingen.
Det kommer jo ikke til at ske. Selv hvis Ferguson skulle have lyst til at hente Pique tilbage (at lade ham gå til at starte med, må da iøvrigt være en af hans største fejtagelser gennem tiderne), så kan jeg på ingen måde forestille mig at Pique vil have lyst til at skifte til nogen som helst anden klub! Selvom han spiller på hold med en kæmpe flok idioter, som Barcelonas spillere jo er.
Sjovt Awekat, vi er stort set enig om hvem man ikke så i den blå trøje, alle usympatiske at se på, især når Real kommer på besøg. Alves var jo tæt på Chelsea for et par år tilbage, inden han valgte Barca..
Det har det med Chelsea at gøre, at Daniel Alves var på vej til CHELSEA for et par år siden, som @Obi skriver det.
Skarpt iagtaget William ;)chelseafc (iøvrigt forumets flottest navn), det var blot en side bemærkning mht Alves..
Det kommer jo aldrig til at ske
Gerard Pique er en spændende spiller, men onside.dk er ikke lige frem en kilde du burde lytte til. De tager nyheder ud fra de værste engelske tabloids(i dette tilfælde den engelske Metro) og er ikke værd at lytte til ;)
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 3. | Liverpool | 10 | 18 |
| 4. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 5. | Tottenham | 10 | 17 |
| 6. | Chelsea | 10 | 17 |
| 7. | Sunderland | 9 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| João Pedro | 19 | 6 |
| N. Jackson | 14 | 6 |
| L. Delap | 14 | 4 |
| C. Palmer | 9 | 4 |
| Pedro Neto | 8 | 2 |
| K. Páez | 7 | 3 |

TV3 Sport
Viaplay.dk
Norlys

Det ville da være godt, men Chelsea ville have gavn af at få styrket midt-banen efter min mening. så ville det ikke være bedre hvis det var det CFC satsede på?