Gonzalo Higuaín
Chelsea er interesseret i at hente Gonzalo Higuaín i Real Madrid, og at den engelske klub skulle være parat til at betale ikke mindre end 348 millioner kroner for den argentinske super-bomber.Chelsea-angriberne har haft svært ved at finde vej til målet i denne sæson, og meget symptomatisk er det Frank Lampard, der med sine seks Premier League-mål er holdets topscorer så langt.Fernando Torres har kun scoret to gange, mens Didier Drogba og Nicolas Anelka blot har scoret en enkelt gang hver. Derfor skulle London-klubbens manager Andre Villas-Boas være på udkig efter en ny angriber, og angiveligt har han udset sig Gonzalo Higuaín til at være manden, der skal score mål på Stamford Bridge i fremtiden.I denne sæson har Higuaín tegnet sig for 11 af Real Madrids 39 scoringer i La Liga så langt .skal Chelsea FC købe ham? vil hører jeres mening
Kommentarer
Tror ikke rigtig på at Chelsea vil gå ud og købe en ny angriber, vi har allerede så mange.
Go for it Chelsea!
TrueBlue du har ret i at vi har mange angriber, men de eneste der sårn rigtigt er fut i er Torres og Sturridge. Så jeg håber at de sælger Anelka og Drogba og så køber nogle nye målscorer.
Men efter kampen mod Liverpool idag er jeg ikke i tvivl om at de skal købe nogle nye forsvarspillere, der kan hjælpe John Terry.
For mig er det iorden, men det er måske bare lidt mange penge?.
Vi skal da helt klart efter min mening af med de gamle!.
Terry, Lampard, Cole, Malouda, Anelka og Drogba!.
Vi mangler noget ungt, hurtigt og nogle der tør noget!.
Gir dig ret i at vi har mange angribere, og prisen er lidt høj, men for satan han er dygtig! Er lidt uening med torres9luiz4, det er da kun Sturrigde der præstere pt. :)
Padefar/Men Torres bliver bedre og bedre ( synes jeg ). Han skal nok komme op på et godt gear igen :)
Rigtig nok, men jeg mener at hvis der ikke snart sker noget med ham, så må han jo videre :) Det dur ikke med en mand til 435 mill. der har scoret 5 mål på snart et år.
Hvorfor dur det ikke padefar? Hvilke chancer og åbninger har han ikke lavet for holdet? Hvad gør han for holdet?
Jeg er træt af at læser alle disse hate mails om vores angriber Torres... Problemet ligger ikke i vores angrib, men i vores forsvar, søg indad istedet for at stå og pege på Torres
Steen jeg har ALTID forsvaret Torres, det jeg mener er at når han kun præstere i hver fjerde kamp (hvor han så også gør det sygt godt) så er der altså noget galt. Giver dig ret i at han skaber chancer og han har god bevægelse, men jeg synes tit at når han har gjort det godt i en kamp, så ser det virkelig ud som om at han i næste kamp tror det er nok. Hvis jeg bare kunne se at han kæmper røven ud af bukserne i hver kamp, så ville jeg holde igen :)
Facts of life: Han er købt til at lave mål, og de mangler.
Igen: Jeg er sindsygt glad for Torres, men jeg vil gerne se noget mere fra ham, fordi jeg VED at han kan! :)
EDIT: Jeg har hele tiden sagt at problemet ligger i forsvaret ;) Det ville du også kunne se i gamle tråde :)
For det første synes jeg ikke vi skal sælge Anelka som jeg synes er en glimrende spiller og kunne godt se at han fik lov til at spille lidt flere kampe, da verken Torres eller Drogba rigtig kan score og ja 5 mål er alt for lidt for en spiller der har kostet 400+mio.
Det vi har brug for er en træner som bliver i klubben i længere tid end 2-3 år, og så synes jeg AVB skal forstå at Chelsea ikke skal spille som FCB, men spille som et mere direkte hold, som man kunne se lige efter vi havde scoret mod LFC spillede vi direkte og havde angrebet. Vi skal have styr på vores forsvar før vi skal gå ud og invistere dyrt på spillere. Lad Luiz og Terry (Alex og Terry) lærre hinanden af kende giv dem flere kampe sammen, 5 kampe i streg eller sådan noget så de kommer til at forstå hinanden bedre.
vi skal bruge Alex noget mere.
Kan ikke lige se hva Higuain skal i Chelsea, der er angribere nok.Løsningen på \"krisen\" er ikke bare købe sig ud af det, og en dygtig angriber hjælper ikke meget hvis resten af holdet ikke spiller bare nogenlunde.
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 3. | Liverpool | 10 | 18 |
| 4. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 5. | Tottenham | 10 | 17 |
| 6. | Chelsea | 10 | 17 |
| 7. | Sunderland | 9 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| João Pedro | 19 | 6 |
| N. Jackson | 14 | 6 |
| L. Delap | 14 | 4 |
| C. Palmer | 9 | 4 |
| Pedro Neto | 8 | 2 |
| K. Páez | 7 | 3 |

TV3 Sport
Viaplay.dk
Norlys

Umiddelbart siger jeg go for it! Har du en kilde?