Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Hazard på vej væk?

http://www.givemesport.com/411373-eden-hazard-wants-chelsea-exit-reports

Hvad siger i? Er dette pure opspind?
Jeg tror personligt ikke på disse rygter, men Mou er jo en special herre.
Hazard er fremtiden og allerede en af vores bedste spillere efter min mening.
Hvad mener i - kan han erstattes?

12 år siden
4236 visninger

Kommentarer

Tweaker1212 år siden
Jeg kan ikke andet end at ryste på hovedet over sådan et rygte. Det kan jo umuligt være sandt, fordi Hazard har utrolig mange år tilbage af sin nuværende kontrakt, og samtidig så har der ingen indikationer været i truppen om at Hazard skulle være utilfreds.

Pure opspind!
SebastianLunnDK12 år siden
Helt væk historie.. Hvorfor skulle han v gerne ville væk? Han er jo fast mand på holdet, spiller i den bedste liga i verden, og er en af de bedst betalte spillere i ligaen. Når man ser videoer fra træning ligner han da altid en der har det rigtig sjovt, og godt med sine holdkammerater.
Vi har jo også en del belgiske spillere, hvis man tæller udlån med, så han er jo heller ikke alene på det punkt.

Den eneste grund jeg ville kunne se, er at han er utilfreds med Mourinho, men det ville være mærkeligt, når han som sagt er fast mand på holdkortet, og Mou viser stor tillid til ham.

Ville da mere kunne forstå hvis KDB eller sådan noget ville væk, da han ikke får spilletid, men det er sikkert bare avisen der vil have noget opmærksomhed..
AnnemarieA12 år siden
Opspind.. Kan simpelthen ikke forestille mig, at han ville væk
Stefenrajah12 år siden
Det er pure opspind! Hazard er en af vores bedste spillere, han ved vi (fansene) og Mou har tillid til ham, så det er ikke et rygte vi bør være bange for.. Hazard griner sikkert selv af rygtet.. :) Vi griner bare med ham.
http://www.sport.net/jose-mourinho-reportedly-has-issues-with-eden-hazard-ashley-cole-at-chelsea_96256

bum, bum, bum...
Blue4Life12 år siden
Det er ikke første gang af denne Neil Ashton har skrevet om lignende skandaler i Chelsea-omklædningsrummet. Selvom meget at det næppe er holdbart, er jeg bange for at nogle at de ting hans rapporterer har en vis sandhed i sig...
Har personligt undret mig over fx Ashley Coles udelukkelse fra startopstillingen.. det ville jo ikke være første gang, hvis Mourinho gør det grundet personlige uoverensstemmelser(Casilias, Ramos etc.)

Det irriterer mig grænseløst at vi altid er i medierne på grund af skandaler, splid i truppen osv. Det er godt nok uprofessionelt og det er så utroligt skadeligt for klubbens image. Men lad os nu håbe at det bare er en gang uholdbare rygter, eller at disse såkalde uoverensstemmelser kan blive løst.

Dwise12 år siden
Det har da vist været meget berettiget, at Cole har siddet på bænken. Han har ikke været specielt god i år. Dertil kommer det, at Dave har været rigtig god, så det er vel ikke så mærkeligt, at Cole har mistet sin plads. Det kan da godt være, at han er utilfreds med at varme bænken, men det ville da også være mærkeligt andet. Jeg synes, det var noget mere kontroversielt med Casillas, end tilfældet er i her. Men på den anden side så har Casillas stadig ikke vundet pladsen tilbage på trods af et trænerskift, så måske var det ikke kun uoverensstemmelser.
Ved ikke hvorfor Mourinho skulle have problemer med Hazard. Han spiller alle vigtige kampe, så det er ikke der, det kommer til udtryk i hvert fald.

Men jeg vil give Blue4Life ret i, at det ofte er negative historier, som er forbundet med Chelsea. Det kan godt være lidt trættende.
http://www.sport.net/chelsea-transfer-rumours-jose-mourinho-faces-fight-to-keep-eden-hazard_96233

Der kommer bare link efter link med dette rygte.. Begynder at blive lidt urolig nu.
kiiwiui12 år siden
Jeg tror ikke på noget af det, Mou kan lide ham, der er en grund til han spiller mange kampe.. han bliver ikke solgt. Hazard er Hazard, der ikke andre som ham,.. he's not one of the bottle, i think he's special..
Steen12 år siden
Jeg har svært ved at forholde mig til sådan et rygte. Det er ikke andet end sladderblade der ønsker at sælge blade, op til januar vinduet.. Det kommer ikke til at ske. Mourinho har en plan for ham, og han er hundrede procent glad for hans rolle i klubben og dens fremtidsplaner.
AnnemarieA12 år siden
Hazard 'kissing the badge' 1.29 minut inde :)

http://m.youtube.com/watch?v=K4eYOA8U71s&list=PLci7mrwvna1bFEVDldXmAUqdq4oHvbvRX&feature=plpp
Blue4Life12 år siden
Fantastisk klip Annemarie! :) Jeg synes dog at man skal mene det, hvis man kysser logoet, og jeg tvivler da på at Hazard ligefrem elsker klubben på nuværende tidspunkt. Han har trods alt kun været her i et halvandet år. Men hvis han bliver her de næste mange sæsoner, så må han da kysse logoet så meget han har lyst til det.
Steen12 år siden
Jeg syntes bare det er fedt, for det viser jo, at han allerede nu har voksende følelser for klubben. Som Blue4Life siger, er det selvfølgelig lidt "vandet" fordi han kun har været her i så kort tid, men mon ikke han beviser hans følelser for klubben, når han afviser sammen med Mou alle bud på ham her til januar, og til sommer igen ;)?

Jeg tror han er en rigtig blå!
Awekat12 år siden
Det er da altid dejligt at se spillerne kysse logoet, men det betyder ikke det samme længere som det gjorde engang. Det er mere noget der pleaser publikum, end det reelt betyder at bløde og dø for klubben.
Det er ægte, når Lampard og Terry gør det. Men der er mange spillere der også gør det, fordi de i øjeblikket er mega glade for at spille og bare vil please publikum :)
Mvinther12 år siden
http://onside.dk/premier-league-ligue-1/regner-med-at-skifte-til-psg-til-sommer

Hader der bliver ved med at komme nye rygter frem. Bliver virkelig nervøs
Hmmm.. Underlig artikel synes jeg, "Hvis Chelsea vil sælge ham" .. Hvorfor skulle vi sælge vores absolut bedste spiller? Han har da stadig en del år tilbage på sin kontrakt, og tvivler på at han allerede er blevet træt af England efter 1½ sæson. Han virker glad og motiveret når han spiller, og virker glad i klubben med et godt forhold til de andre spillere og trænere..

Kan ikke forestille mig det her er rigtig..
Blue4Life12 år siden
Med alt sandsynlighed og forhåbentligt, er det de franske medier, der sidder og har brug for at finde på rygter for at sælge aviser.

"Eden Hazard har sagt til en unavngiven medspiller hos Chelsea, at han 'helt sikkert skifter til Paris til sommer"

Det lyder virkelig meget som en selvopfundet kilde. Stadigvæk kan jeg ikke undgå også at være en smule bekymret for ryger omkring Hazard. Jo mere jeg ser ham spillere, jo mere holder jeg af ham.

I tilfælde af, at vi rent faktisk skulle sælge ham, så skal PSG tilbyde meget mere end 60 millioner Euro. Hazard har kontrakt til 2017 og en af verdens største talenter, så i skal op i nærheden af rekordsummer, hvis i vil have ham.
Dwise12 år siden
Med en så pålidelig kilde, skal vi jo til at se os om efter en ny kantspiller ;)
tobylobi12 år siden
Tror næppe at Hazard skal nogen steder hen. Han er fast starter og der er god kemi mellem ham og klubben.
Kirk12 år siden
Hazard: I will play in chelsea long time!
Sagt efter danges kamp. Jeg elsker dig Eden Hazard!
Zola8612 år siden
http://www.youtube.com/watch?v=DcGQ4P1j6g4

en lille video af hans bedrifter indtil videre i sæsonen...

Næste kamp

Onsdag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

I går 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.