Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Hulk til chelsea

Ifølge Hulk\'s agent så vil Hulk gerne til Chelsea for at spille under AVB igen. Hvad synes i om det rygte, jeg tror han kunne blive et fantastisk køb, han kan på højrekanten både skære ind i banen, og tage den helt ud, og med en FANTASTISK sparketeknik og spark udefra, og plus kreativitet, styrke og fighter gejst(ud fra hvad jeg har set) er han farlig fra alle steder på banen. Han kan overtage sturridges plads og sturridge kunne rykke helt frem.

http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2011/12/28/2821541/agent-reveals-portos-hulk-would-love-to-work-with-chelsea

14 år siden
2565 visninger

Kommentarer

Don14 år siden

Virkelig god spiller, håber virkelig at vi får ham... Men på den anden side, er jeg bange for at han ikke kommer til at spille optimalt.. Lidt ligesom Falcao i At. Madrid

torres9luiz414 år siden

Det ville sikkert være godt at få ham men han er røv dyr. Istedet for at købe èn spiller til 780 millioner, kan man købe flere spillere der er ligeså gode til den samme pris.

Men vores højrekant fejler da ingenting. Brug hellere pengene til der hvor der virkelig er brug for det.

Jeg kan ikke se hvad vi skal bruge ham til.

Obi14 år siden

Torres9Luiz4@ Det er bare hans frikøbs klausul, ikke hans pris.En klub kan sætte i kontrakten (i samråd med spilleren) hvilken pris i kontrakten man minium skal give, tit er det fuldstændigt skruet op. I Spanien er det meget brugt at f.eks. Ramos ville ha en klausul på 700-800 mio. Mener faktisk det er en regl at de skal ha det i Spanien. Uden at vide det med sikkerhed.Men skulle Hulk komme til, så bliver det ikke for den pris. tror nemt vi kan sige en 1/3 af prisen.. Men synes ikke lige Hulk vi står og mangler, der er så mange andre pladser der kunnne trænge til forbedring. Har man glemt Lukaku???

Fruerlund14 år siden
Jeg kunne helt vildt godt tænke mig at Hulk kom til klubben. Synes bare ikke vi skal betale hans frikøbsklausul. Ligesom Obi, har de glemt at de har Lukaku? Jeg synes de skal prøve Lukaku af og se hvad han kan! Vi har alligevel givet mange penge for ham!

Næste kamp

Onsdag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

Lørdag 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.