Hvad skal der ske til Vinter?
Sæsonen har ikke gået som forventet og det vare vel ikke længe for at rygter blomster op og 1 Januar er ikke så langt væk trods alt.
En af de rygter der er ved at tage til er Falcao's fremtid på broen. Med den høje løn og manglerne succes er han en af dem der kan ryge. Om han så har fået en reel chance kan så altid diskuteres.
Jeg håber lidt på man enten rusker om i truppen, men jeg savner lidt en ny back frem for Ivanovic, om man så rykker Dave der over i stedet for, og smider Baba Rahman der over på..
Jeg tror ikke der kommer til at ske den helt store udskiftning og der er nok offensive folk, men vil ikke blive overrasket hvis en forstærkning der. Rygter går på Pedro (kan ikke finde det link), men at Pedro ikke helt trives i England. Jeg ved godt det er agurk tid og han blot lige er kommet til, men det er før set spillere fra det sydlige Europa har haft det svært i det kolde England.
Kom frisk med bud alle sammen..
En af de rygter der er ved at tage til er Falcao's fremtid på broen. Med den høje løn og manglerne succes er han en af dem der kan ryge. Om han så har fået en reel chance kan så altid diskuteres.
Jeg håber lidt på man enten rusker om i truppen, men jeg savner lidt en ny back frem for Ivanovic, om man så rykker Dave der over i stedet for, og smider Baba Rahman der over på..
Jeg tror ikke der kommer til at ske den helt store udskiftning og der er nok offensive folk, men vil ikke blive overrasket hvis en forstærkning der. Rygter går på Pedro (kan ikke finde det link), men at Pedro ikke helt trives i England. Jeg ved godt det er agurk tid og han blot lige er kommet til, men det er før set spillere fra det sydlige Europa har haft det svært i det kolde England.
Kom frisk med bud alle sammen..
Kommentarer
Stones var og er vist frisk på et skifte stadig og tror han kunne på sigt blive som Lampard, en kulturbære der kom til i en ung aldre og siden hen blev en af vores egen.
Jeg synes, at en central forsvarsspiller, af den gode slags, virker som en oplagt investering. Zouma bliver stille og roligt bedre og bedre, men Terry og Cahill leder efter formen.
Derudover er vi lidt tyndt besat på backerne. Ivan har selvfølgelig været piv ringe, men vi ved også, hvor god han kan være, så han skal nok komme igen. Men når en af backerne er ude, så er vi godt nok skrøbelige på de positioner. Jeg er glad for, at Dave kan i begge sider
Derudover er vi lidt tyndt besat på backerne. Ivan har selvfølgelig været piv ringe, men vi ved også, hvor god han kan være, så han skal nok komme igen. Men når en af backerne er ude, så er vi godt nok skrøbelige på de positioner. Jeg er glad for, at Dave kan i begge sider
John Stones er helt klart en spiller jeg tror på, kommer til broen en dag.
Ivanovic er blevet gammel. Hent en ung gut ind og ryk Dave til HB.
Ricardo Rodriguez fra Wolfsburg.. Uff
Ivanovic er blevet gammel. Hent en ung gut ind og ryk Dave til HB.
Ricardo Rodriguez fra Wolfsburg.. Uff
Rygter går på Costa er fortid på broen og Atl. Madrid skulle være klar på at hente ham retur.
Og prisen skulle være tæt på de 300 mio.
Og skal være helt ærlig, så vil det ikke gøre mig alverden hvis han røg afsted.
http://indkast.dk/138106/Avis-Costa-retur-til-Spanien
Og prisen skulle være tæt på de 300 mio.
Og skal være helt ærlig, så vil det ikke gøre mig alverden hvis han røg afsted.
http://indkast.dk/138106/Avis-Costa-retur-til-Spanien
Costa har ikke haft en super god sæson, men det er vel også kun Willian, som har været det.
Jeg er stor fan af Costa. Ja han går over stregen også lidt for tit måske, men jeg elsker hans aggressivitet. En spiller som mange elsker at hade, og det er netop det, jeg rigtig godt kan lide ved ham. Jeg kan høre på mange af mine venner, som er fans af andre hold, at de ikke kan fordrage ham. Derfor holder jeg på en måde mere ham.
Vi skal vel heller ikke glemme, at han bankede 20 kasser ind sidste sæson, og det var på trods af, at han var ude store dele af sæsonen.
Jeg ville være ærgerlig over at miste ham.
Jeg er stor fan af Costa. Ja han går over stregen også lidt for tit måske, men jeg elsker hans aggressivitet. En spiller som mange elsker at hade, og det er netop det, jeg rigtig godt kan lide ved ham. Jeg kan høre på mange af mine venner, som er fans af andre hold, at de ikke kan fordrage ham. Derfor holder jeg på en måde mere ham.
Vi skal vel heller ikke glemme, at han bankede 20 kasser ind sidste sæson, og det var på trods af, at han var ude store dele af sæsonen.
Jeg ville være ærgerlig over at miste ham.
Helt enig med Dwise men Costa har tydeligvis mistet sit 'touch'... 1v1 mod Schmeichel og manden er ikke engang tæt på at score... Jeg synes vi burde investere i en ny angriber til vinter.
Oscar har virkelig heller ikke bevist noget som helst denne sæson.
Oscar har virkelig heller ikke bevist noget som helst denne sæson.
Så vidt jeg har fået med, vil Atletico slet ikke have ham tilbage, så er det vel så nemt..
Jeg ved ærlig talt ikke hvordan jeg har det med ham længere. Jeg græmmes ind i mellem over hans antics på banen, hvilket var okay sidste år, da han scorede mål på stribe ;) Nu synes jeg måske han skal koncentrere sig om målene, og ikke, om at irritere modstanderens forsvar/målmand.
På den anden side, så er det hele holdet der ikke kan finde rytmen, så synes dybest set ikke at han skal sælges. Men jeg ville gerne af med Falcao, og have en anden ind!
Jeg ved ærlig talt ikke hvordan jeg har det med ham længere. Jeg græmmes ind i mellem over hans antics på banen, hvilket var okay sidste år, da han scorede mål på stribe ;) Nu synes jeg måske han skal koncentrere sig om målene, og ikke, om at irritere modstanderens forsvar/målmand.
På den anden side, så er det hele holdet der ikke kan finde rytmen, så synes dybest set ikke at han skal sælges. Men jeg ville gerne af med Falcao, og have en anden ind!
Efter første halvleg havde vi 0 skud på mål. Det er bare langt fra acceptabelt. Costa må en tur på bænken, for han leverer slet ikke. Nu må det være tid til at spille med Remy lidt kontinuerligt.
Vi kunne nemt bruge et par forstærkninger. Mourinho holder jo fast i de gamle, og holder de unge ude af kampene. Men reelt kunne vi skifte de fleste fra startopstillingen til næste kamp. En solid midtbane og angriber ville pynte, og de ville jo gå direkte ind på holdet.
Vi spiller også, som vores placering viser, som et bundhold. Ingen hold frygter at møde os lige pr, og det lyser ud af spillerne, hvor dyb krisen den er. Jeg kan ikke mindes at have set et hold falde så meget sammen. Nu handler det i første omgang om at blive over stregen. Det er helt alvorligt den situation, vi er i. Jeg fatter ikke, hvad der sker...
Vi kunne nemt bruge et par forstærkninger. Mourinho holder jo fast i de gamle, og holder de unge ude af kampene. Men reelt kunne vi skifte de fleste fra startopstillingen til næste kamp. En solid midtbane og angriber ville pynte, og de ville jo gå direkte ind på holdet.
Vi spiller også, som vores placering viser, som et bundhold. Ingen hold frygter at møde os lige pr, og det lyser ud af spillerne, hvor dyb krisen den er. Jeg kan ikke mindes at have set et hold falde så meget sammen. Nu handler det i første omgang om at blive over stregen. Det er helt alvorligt den situation, vi er i. Jeg fatter ikke, hvad der sker...
Jeg synes jeg kan mindes fra sidste sæson, at en del af vores mål, nærmest kom direkte fra Cesc til Costa.. Ikke så mange dikkedarer.. Hvor denne sæson, virker det som om, at der absolut skal mindst 20 afleveringer til, inden den når derop af. Og tit og ofte, står der ingen klar til at modtage bolden, når den endelig kommer i nærheden af målet.
Jeg synes de gør et forsøg, men... En smule halvhjertet måske? At der mangler den der interne kommunikation? Igen, jeg ved det ikke. Jeg kan bare slet ikke forstå, hvordan vi kan gå fra sidste sæsons vinderhold, til dette.
Jeg synes de gør et forsøg, men... En smule halvhjertet måske? At der mangler den der interne kommunikation? Igen, jeg ved det ikke. Jeg kan bare slet ikke forstå, hvordan vi kan gå fra sidste sæsons vinderhold, til dette.
Jeg er faktisk i chok.
At man kan få en sæson start der der svinger lidt, er jeg tilpas med (som man nu kan være) men nu er der spillet flere kampe en man har point. Men spillet var ellers i november lidt på vej frem af med 3 kampe uden nederlag. Det er helt skidt, og listen er efterhånden lang over dem der har floppet i år og forstår ikke Mourinho ikke endnu har taget konsekvensen af alt det her og bænker folk som Cesc, Costa, Ivanovich, Hazard ect.
Man så igår at Remy skabte mere på den korte tid en det Costa har nærmest leveret hele sæsonen. Og fandt først ud af efter over 60 min at Oscar rent faktisk var med. Nøøj, han er skidt kørende i tiden.
Jeg plejer at sige det ikke hjælper at købe sig ud af krisen, men nu lige tror jeg nærest alle spillere med et par støvler ville gøre det mere helhjertet. En angriber og noget der kan sætte fart i spillet samt en til at presse for pladserne i forsvaret. Spillerene der har den fornøden kvalitet vil nok ikke skifte nu, eller i værste fald låst i CL.
Ak
At man kan få en sæson start der der svinger lidt, er jeg tilpas med (som man nu kan være) men nu er der spillet flere kampe en man har point. Men spillet var ellers i november lidt på vej frem af med 3 kampe uden nederlag. Det er helt skidt, og listen er efterhånden lang over dem der har floppet i år og forstår ikke Mourinho ikke endnu har taget konsekvensen af alt det her og bænker folk som Cesc, Costa, Ivanovich, Hazard ect.
Man så igår at Remy skabte mere på den korte tid en det Costa har nærmest leveret hele sæsonen. Og fandt først ud af efter over 60 min at Oscar rent faktisk var med. Nøøj, han er skidt kørende i tiden.
Jeg plejer at sige det ikke hjælper at købe sig ud af krisen, men nu lige tror jeg nærest alle spillere med et par støvler ville gøre det mere helhjertet. En angriber og noget der kan sætte fart i spillet samt en til at presse for pladserne i forsvaret. Spillerene der har den fornøden kvalitet vil nok ikke skifte nu, eller i værste fald låst i CL.
Ak
Bedste opstilling efter min smag(4-3-3)
Courtois
Dave-Stones-Zouma-Baba
Oscar-James Rodriguez-Matic
Willian-Griezmann-Hazard
Ved godt Hazard Oscar eller Dave ikke er på samme niveau som sidste sæson men jeg tror de kommer tilbage i foråret. Gad MEGA godt se James i Chelsea efter transfer vinduet. Også på træner sædet skal Diego Simeone sede godt og solidt i mange år. Man skal også hente Tielemans i Anderlecht. Han kan gøre en god figur hvis Matic begynder svinger som han har gjort.
Kom med dem der transfers der for os i gang igen:-)
Courtois
Dave-Stones-Zouma-Baba
Oscar-James Rodriguez-Matic
Willian-Griezmann-Hazard
Ved godt Hazard Oscar eller Dave ikke er på samme niveau som sidste sæson men jeg tror de kommer tilbage i foråret. Gad MEGA godt se James i Chelsea efter transfer vinduet. Også på træner sædet skal Diego Simeone sede godt og solidt i mange år. Man skal også hente Tielemans i Anderlecht. Han kan gøre en god figur hvis Matic begynder svinger som han har gjort.
Kom med dem der transfers der for os i gang igen:-)
Sogaard
Det der er udentvivl et fantatastisk holdkort, men hvordan skal det finansieres? Jeg vil skyde på hvis vi skal have James, skal vi op med omkring 600 millioner. Og det er kun en.
Jeg går og håber utroligt meget på at vi sælger Oscar. Han er efter min menig for egoistisk til CFC. Hvis han nu scorede hver kamp havde det været super med ham, men to mål i BPL. Jeg håber vi køber Stones og Teixera eller Greizmann. Jeg tør kun drømme om James i Chelsea.
Det der er udentvivl et fantatastisk holdkort, men hvordan skal det finansieres? Jeg vil skyde på hvis vi skal have James, skal vi op med omkring 600 millioner. Og det er kun en.
Jeg går og håber utroligt meget på at vi sælger Oscar. Han er efter min menig for egoistisk til CFC. Hvis han nu scorede hver kamp havde det været super med ham, men to mål i BPL. Jeg håber vi køber Stones og Teixera eller Greizmann. Jeg tør kun drømme om James i Chelsea.
Ehazard17 du ret i alt hvad du skriver, det var også kun en drømmeopstiling men hvis det skal være lidt mere realistisk så som du skriver Teixera som ville passe godt ind. Håber lidt på et byt mellem Costa og Griezmann så Costa ryger retur til Madrid. Jeg kunne godt lide Costa en gang med nu går det dårlig og han har en forfærdelig attitude og er en slem bisse så ville griezmann være bedre med hans mere bevælige angrebsspil. Stones skal vi have sådan er det bare en englænder der er ung og har en meget meget lys fremtid ville være fantastisk her i Chelsea. Hvis Griezmann ikke kommer til broen ville jeg rigtigt gerne se Aubaneyang(igen drøm) så der stålet i Dortmund
Du har helt ret EHazard17
Du har helt ret EHazard17
Uden at være streng.. Ivanovic har spillet pivringe! Dave rykker over på HB, mens Baba tager VB.
Terry er gammel, og Cahill er meget svingende. Jeg tror på at Stones kan bringes til Chelsea. Hiddink er på jagt efter en offensiv spiller, og Texeira er et lovende og realistisk indkøb. Oscar har ikke vist noget i denne sæson, og jeg synes at han skal sælges til højst byddende. Costa har vist problemer med målscoringen og fokuserer for meget på at irritere modstanderne. Har læst Chelsea planlægger at købe Jackson og det vlle være en spændene transfer!
Jeg vil bare se Chelsea gøre noget!
Terry er gammel, og Cahill er meget svingende. Jeg tror på at Stones kan bringes til Chelsea. Hiddink er på jagt efter en offensiv spiller, og Texeira er et lovende og realistisk indkøb. Oscar har ikke vist noget i denne sæson, og jeg synes at han skal sælges til højst byddende. Costa har vist problemer med målscoringen og fokuserer for meget på at irritere modstanderne. Har læst Chelsea planlægger at købe Jackson og det vlle være en spændene transfer!
Jeg vil bare se Chelsea gøre noget!
Ivan har ikke været god, men det har Fabregas og Baba da godt nok heller ikke.
Jeg håber på en ny angriber og forsvarsspiller. AC spiller forresten fast hos BMG, og de er vel okay kørende. Han kunne snart være spændende at have tilknyttet førsteholdet igen
Jeg håber på en ny angriber og forsvarsspiller. AC spiller forresten fast hos BMG, og de er vel okay kørende. Han kunne snart være spændende at have tilknyttet førsteholdet igen
Vi skal vel håbe på at AC bliver en spiller med mere spilletid når han kommer tilbage. Han også kåret som årtes taler i Danmark
Men her de sidste kampe har alle spillet som man husker dem fra sidste år, så et eller andet sted behøves jeg ikke nødvendigt den store udrensningen. En til forsvaret og et alternativ til angrebet efter som Remy er rygtet væk, og Costa er ikke altid klar, enten pga skader eller karantæne.
Alle pånær Ivanovic og cesc ;)
Jeg har aldrig været så vild med transfers i januar vinduet - men denne sæson er mere kritisk end andre.
Så jeg ville gå efter nogen som kan gå direkte ind og forbedre vores trup, men samtidig være til rådighed i Champions League.
Jeg mener at vi skal have en ny venstreback, da Baba ikke har et højt nok niveau endnu og Azpilicueta skal tilbage på sin højreback. Her kunne Caner Erkin fra Fenerbahce være en idé.
Jeg mener at vi mangler en offensiv forstærkning på midtbanen, da jeg ikke ser den store stjerne i Oscar som så mange andre gør - hvorfor jeg synes vi skal sælge ham. Derefter ville jeg rykke Willian ind på Oscars plads, og købe Felipe Anderson i Lazio til vores fløj.
Vi skulle så opsige aftalen med Falcao og sælge Remy - og lade vores angreb hedde Costa, Bamford og Traore.
Som sagt er jeg ikke meget for at lave store ændringer i januar vinduet - dog er dette min plan:
Køb: Erkin, Anderson
Sælg: Oscar, (Falcao), Remy
Så jeg ville gå efter nogen som kan gå direkte ind og forbedre vores trup, men samtidig være til rådighed i Champions League.
Jeg mener at vi skal have en ny venstreback, da Baba ikke har et højt nok niveau endnu og Azpilicueta skal tilbage på sin højreback. Her kunne Caner Erkin fra Fenerbahce være en idé.
Jeg mener at vi mangler en offensiv forstærkning på midtbanen, da jeg ikke ser den store stjerne i Oscar som så mange andre gør - hvorfor jeg synes vi skal sælge ham. Derefter ville jeg rykke Willian ind på Oscars plads, og købe Felipe Anderson i Lazio til vores fløj.
Vi skulle så opsige aftalen med Falcao og sælge Remy - og lade vores angreb hedde Costa, Bamford og Traore.
Som sagt er jeg ikke meget for at lave store ændringer i januar vinduet - dog er dette min plan:
Køb: Erkin, Anderson
Sælg: Oscar, (Falcao), Remy
Elholm, rygterne går på at Felipe Anderson er meget tæt på at blive United spiller..
Men det er hverken Isco eller Teixera
Men det er hverken Isco eller Teixera
jeg tror godt vi kan slippe tanken om stones, desværre. Jeg kan dog heler ikke se hvad han skulle kunne bidrage med, han bliver vel først aktuel om et par år. Jeg er heler ikke varm på tanken om Teixera, da jeg mener det er endnu en satsning.
Jeg synes mere vi skal satse på en der kan gå ind og tilføjer holdet noget kvalitet og det har kan jeg simpelthen ikke se nogen være fri på markedet. :/
Jeg synes mere vi skal satse på en der kan gå ind og tilføjer holdet noget kvalitet og det har kan jeg simpelthen ikke se nogen være fri på markedet. :/
Lampard
Stones har om muligt været den bedste forsvarspiller i BPL denne sæson, også er han ung. Teixera har scoret 26 mål i 25 kampe, han minder om Douglas Costa fra Bayern
Stones har om muligt været den bedste forsvarspiller i BPL denne sæson, også er han ung. Teixera har scoret 26 mål i 25 kampe, han minder om Douglas Costa fra Bayern
Jeg ville også vældig gerne have Teixeira/Isco og Stones til truppen - men ville dog stadig vente til sommer med disse indkøb.
Teixeira/Isco - begge er låst til Champions League, hvorfor jeg ville mene vi skulle vente med den handel.
Stones - skal være med fra starten af vores sæson. Ser ham ikke som manden der kommer ind i vores suppedas og får vendt det hele.
Teixeira/Isco - begge er låst til Champions League, hvorfor jeg ville mene vi skulle vente med den handel.
Stones - skal være med fra starten af vores sæson. Ser ham ikke som manden der kommer ind i vores suppedas og får vendt det hele.
Et varmt rygte lige nu er Pato. Det kunne dælme være en dygtig spiller at få til broen. Lynhurtig, målfarlig og billig
(15 mio. £) !!
(15 mio. £) !!
Hvordan vil Pato passe til vores hold? Mener han til prisen kunne være et røverkøb, hvis han altså kan præstere.. Og hvor er han tiltænkt at skulle spille? Og hvad er chancen for at han tager til Chelsea, har nemlig kunne læse at Liverfool har været interesseret i ham i et stykke tid. Kan vi tage endnu en spiller for en af vores rivaler, og vil det være en gevinst eller et flop?
Som afløser for Remy. Liverpool har været interessede i ham, men læste at hans agent var i London for at lukke den. Han vil vist hellere til Chelsea end Liverpool, hvilket er fuld forståeligt :)
Desuden, hvor godt Anden på gøre det hjemme i Brasilien, så var hans sidste tid i europa ikke noget at råbe hurra for. Desuden er han en med mange skader bag sig, og så mener jeg vi er lige så godt tjent med Remy. Jeg tror ikke at Pato er manden der kan rede os, vi skal ha en eller flere med det fanden-i-voldsk-hed der bare klør på, også selvom at kampen ikke køre som man vil. Der synes jeg oftest man ser det hos britiske at de giver den alt hvad de har.
Jeg tror ikke man skal ud og gøre en masse panik køb, så hellere bruge det man har og så køre nogen af de unge lidt ind og så til sommer, vurdere om hvem der skal ud og ind.
Og folks drømme om Grizmann og Varane, bliver nok endnu mere kompliceret, efter som begge madrid klubber har haft omgang med spillere under 18 år. Det lyder sgu endelig lidt forkert..
Jeg tror ikke man skal ud og gøre en masse panik køb, så hellere bruge det man har og så køre nogen af de unge lidt ind og så til sommer, vurdere om hvem der skal ud og ind.
Og folks drømme om Grizmann og Varane, bliver nok endnu mere kompliceret, efter som begge madrid klubber har haft omgang med spillere under 18 år. Det lyder sgu endelig lidt forkert..
Jeg er enig med Obi. Jeg ser heller ikke det store lys i Pato. Jeg ser ingen grund til at hente en spiller, som allerede har floppet en gang i en stor europæisk klub.
For ligner det endnu en Falcao. Et minimalt bidrag til en høj løn.
For ligner det endnu en Falcao. Et minimalt bidrag til en høj løn.
Falcao er på vej retur til Monaco forlyder det
Link: http://indkast.dk/index.php?nyhed=139697
Det må give lidt løn kroner, så kan man vel leje en spiller eller 2 om ikke andet. Desuden med den sæson vi har gang i er det nok heller ikke sikkert om der er det store interesse at spille på broen, alt køre skævt i ligaen samt der ingen træner afklaring er.
Desuden så er der vel ikke særlig mange der vil forstærke os der ikke er låst fast til en europæisk turnering..
Link: http://indkast.dk/index.php?nyhed=139697
Det må give lidt løn kroner, så kan man vel leje en spiller eller 2 om ikke andet. Desuden med den sæson vi har gang i er det nok heller ikke sikkert om der er det store interesse at spille på broen, alt køre skævt i ligaen samt der ingen træner afklaring er.
Desuden så er der vel ikke særlig mange der vil forstærke os der ikke er låst fast til en europæisk turnering..
Nu siger jeg noget frækt. Vidic.
Han er lige blevet løst fra sin kontrakt hos Inter, hvis man kunne få ham på en kontrakt frem til sommer, så man får nogen erfaren folk ind til den her krise periode. Det er en af de ting der har manglet i år, ham/dem der har kunne gå forrest. Vi har masser af super spiller med stjerne status, men ikke dem der har prøvet det hele mindst 2 gange (Cole, Drogba, Lampard, Cech). Under deres tid var der ikke nær så meget slinger i valsen, men tiden skulle naturligvis indhente dem, men ser man på truppen nu, mangler man måske folk der lige kan tage det ekstra ansvar. Terry kan ikke alene løfte Chelsea.
Han er lige blevet løst fra sin kontrakt hos Inter, hvis man kunne få ham på en kontrakt frem til sommer, så man får nogen erfaren folk ind til den her krise periode. Det er en af de ting der har manglet i år, ham/dem der har kunne gå forrest. Vi har masser af super spiller med stjerne status, men ikke dem der har prøvet det hele mindst 2 gange (Cole, Drogba, Lampard, Cech). Under deres tid var der ikke nær så meget slinger i valsen, men tiden skulle naturligvis indhente dem, men ser man på truppen nu, mangler man måske folk der lige kan tage det ekstra ansvar. Terry kan ikke alene løfte Chelsea.
Papy Djilobodji er nu blevet udlejet til Werder Bremen. Kommer i til og savne ham i CFC? ;)
Det mest underlig køb af Chelsea siden Smertin. Han var en ikke registret til Cl truppen. Han må være en ting mellem nogen agent sag eller andet rod, der gjorde Chelsea fik, for en relativ lav sum af 30 mio. Tror næppe at der var nogen der regnet med at Djilobodji ville gøre nogen figur.
En anden der muligvis er på vej, er Paris SG' Ezequiel Lavezzi, der kan hentes for billige penge, da hans kontrakt udløber til sommer, og mon ikke der kan findes en billig løsning?
Desuden er jeg lidt i tvivl om Alex Teixeira kommer til, og om han er en brede spiller eller rent faktisk er en forstærkning, en ting er man bomber mål ind i Ukraine, noget helt andet er det i Premier League. Desuden er der måske brug for en der gider direkte ind og sætter sit præg. Jeg kan naturligvis tage fejl. Ryger siger også Pato er på vej for omkring 90 mio, hvilket jeg slet ikke håber på, selvom hans pris kontra Alex Teixeira taler for, som det eneste..
http://indkast.dk/139903/Alex-Teixeira-%C3%A5bner-for-PL-skifte
En anden der muligvis er på vej, er Paris SG' Ezequiel Lavezzi, der kan hentes for billige penge, da hans kontrakt udløber til sommer, og mon ikke der kan findes en billig løsning?
Desuden er jeg lidt i tvivl om Alex Teixeira kommer til, og om han er en brede spiller eller rent faktisk er en forstærkning, en ting er man bomber mål ind i Ukraine, noget helt andet er det i Premier League. Desuden er der måske brug for en der gider direkte ind og sætter sit præg. Jeg kan naturligvis tage fejl. Ryger siger også Pato er på vej for omkring 90 mio, hvilket jeg slet ikke håber på, selvom hans pris kontra Alex Teixeira taler for, som det eneste..
http://indkast.dk/139903/Alex-Teixeira-%C3%A5bner-for-PL-skifte
Hiddink skulle ha blokeret købet af Pato http://indkast.dk/index.php?nyhed=140008
Det er super godt nyt, hvis det er sandt..
Det er super godt nyt, hvis det er sandt..
Hold da op spillerene har oppede sig på det sidste! Skønt at se, jeg føler dog vi mangler noget offensiv kraft. Mahrez ville være fantastisk, så kunne vi spille, Hazard - Willian - Mahrez, og Costa på toppen. Giftigt!
De er oppe på 8 kampe uden nederlag, og man spillet idag mod Arsenal endelig ganske fornufigt. Selvom Arsenal spillet bedst i anden halvleg, og var sgu tæt på flere gange, så er alle point velkommen. Mikel synes jeg har fundet en super plads på den defensive midt med Matic.
Ramires ser ud til at være på vej til Kina.. Jeg har egentlig altid godt kunne ham. Hans hurtighed og pasnings spil, var en vigtig faktor i CHL sejren i 12. Hvad siger i?
Jeg kunne også godt lide ham. En super breddespiller, som aldrig brokkede sig offentligt over sin situation.
Målet mod Barca vil altid være et dejligt minde om Ramires. Han vil blive savnet.
Målet mod Barca vil altid være et dejligt minde om Ramires. Han vil blive savnet.
Jeg er faktisk lidt overrasket over det er Kina han er på vej hen. Han kunne nemt gøre sig i en klub i toppen af en eller anden liga i Europa.
Men en herlig spiller der har vært en vigtig brik og gav sig altid fuldt ud. Desuden som Dwise siger, så brokker han sig aldrig.
Men venter med at siger farvel før noget endeligt er besluttet. Obi Mikel var selv på vej i sommers til mellem østen, og det faldt lidt til jorden igen. Ham vil jeg i øvrigt godt hylde for han har virkelig oppet sig efter Hiddink er kommet til..
Men en herlig spiller der har vært en vigtig brik og gav sig altid fuldt ud. Desuden som Dwise siger, så brokker han sig aldrig.
Men venter med at siger farvel før noget endeligt er besluttet. Obi Mikel var selv på vej i sommers til mellem østen, og det faldt lidt til jorden igen. Ham vil jeg i øvrigt godt hylde for han har virkelig oppet sig efter Hiddink er kommet til..
http://www.chelseafc.com/news/latest-news/2016/01/pato-arrives-on-loan.html
Så blev Pato officiel!
Så blev Pato officiel!
Tror i på rygtet med Van Persie, som afløser for Remy??
Jeg håber!
Vi offentlige gjorde tidligere på dagen købet af Matt Miazga, en ung amerikaner fra MLS. Han er allerede etableret på USAs landshold. Jeg syntes det ser spændene ud!
Pato er kommet til, på en leje aftale, heldigvis. Men jeg vælger at tro det kun kan blive bedre en det man har set fra Falcao. Matt Miazga kender jeg ikke, men han ligner en der ikke bliver sendt videre i systemet med det samme, afløser for Cahill?
Nå, hvad siger i til vinter vinduet?
Sådan lidt - meh. Loftus-Cheek skal vel tage over for Ramires.
Havde nu gerne set, at vi var kommet af med Falcao eller Remy. Eller begge...
Forventer mig ikke det store af Pato må jeg indrømme. Jeg vil selvfølgelig gerne have, at han lykkes, men jeg vil gerne se det, før jeg tror det.
Havde nu gerne set, at vi var kommet af med Falcao eller Remy. Eller begge...
Forventer mig ikke det store af Pato må jeg indrømme. Jeg vil selvfølgelig gerne have, at han lykkes, men jeg vil gerne se det, før jeg tror det.
Jeg syntes vi kom godt ud af vinduet. Miazga ligner en dygtig stor CB. Pato kommer ind med en masse fart. Jeg tror han kunne blive god på højre side.
Falcao er undladt fra Cl truppen, så tror næppe han har nogen fremtid i klubben. Mit bud er at han ryger til Kina, hvor der stadig kan handles endnu. Loftus-Cheek, det ser altså bare spændene ud, og uden at drømme for højt, så ligner han altså lidt the real deal.
Pato, enig, mine forventninger er lave, meget lave. Men han er naturligvis velkommen til at slå til :-)
Pato, enig, mine forventninger er lave, meget lave. Men han er naturligvis velkommen til at slå til :-)
Hjemmebanetrøje
Premier League
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 4. | Sunderland | 10 | 18 |
| 5. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 6. | Tottenham | 10 | 17 |
| 7. | Chelsea | 10 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| 10. | Brighton | 10 | 15 |
Topscorer
Alle turn.
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| N. Jackson | 15 | 6 |
| João Pedro | 9 | 3 |
| C. Palmer | 9 | 4 |
| Pedro Neto | 8 | 2 |
| K. Páez | 7 | 3 |
| E. Fernández | 6 | 7 |

TV3 Puls
Viaplay.dk
Norlys

Hvis Falcao bliver sat på porten til vinter, så bliver vi nød til at finde en erstatning, men den er måske ikke så langt væk, vi må antage at Costa er første valg, og Remy bliver andet valg, så syntes jeg ikk vi skal give en gigantisk løn til en tredje angriber, og slet ikke et stort transfer beløb.
Vi har Pedro (jeg tror ikke han smutter væk) som kan gøre det i angrebet, men en direkte 'muskelmand' som Costa har vi ikke en erstatning for :/