Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Hvornår bliver AVB fyret?

Er der andre end jeg der glæder sig som små børn til at AVB bliver fyret?

12 år siden
2603 visninger

Kommentarer

Michael8212 år siden
Ikke lige noget som ligger op til debat i dets nuværende form...

Hvorfor glæder du dig ligefrem til at han (eventuelt) fyres?
Blue4Life12 år siden
Zolafan skrev: "Er der andre end jeg der glæder sig som små børn til at AVB bliver fyret?"

Med alt respekt, synes jeg det er en noget pinlig tankegang du giver udtryk for. Bevares, du har da naturligvis ret til ikke at kunne lide manden, men i mine øjne er det da noget primitivt og barnligt at håbe på manden bliver fyret. Jeg har stor respekt for Villas Boas, selvom jeg i hans korte Chelsea-tid, var stærkt utilfreds med mange af hans valg. Alt den utilfredshed er selvfølgelig blevet lagt på hylden nu, og jeg ønsker ham en succesfuld karriere. Selvom jeg ganske vist hellere ikke håber på at det bliver på White Hart Lane :) Håber ikke du misforstår min besked, men bliver bare småirriteret over en sådan attitude.
Zolafan12 år siden
Bevares. Naturligvis kan vi anlægge en civiliseret og fornuftig mine og beklage andres ulykke.

Men drenge dette er totterne, hvor det må være på sin plads at håne. Jeg ved godt at det er primitivt, men AVB og spuds er de ultimative hadeobjekter og lad nu blot en ældre herre nyde fjendernes ulykke.

Jeg tror stadigvæk han snart ryger og vil græde krokodilletårer.
Blue4Life12 år siden
Haha godt du tager min kommentar med et gran salt, men alligevel forstår hvad jeg mener! :-) Jeg tager bestemt ikke afstand for hån og latterliggørelse i fankultur, særligt ikke når det er mod Spuds og lignende. Jeg synes bare ikke AVB fortjener noget had fra SW6, selvom jeg ikke har noget i mod at se ham og Tottenham opleve modgang.
Lampard12312 år siden
Undskyld men hvad fanden er det for noget at skrive?!?!
Den største gave vi kan få til jul er vel at manden bliver ;) :D hahahahahah

Ej spøg til side. Jeg er godt nok fan af nyere kaliber, men manden havde jo ikke en intation om at vi skulle tabe... Men jeg ønsker ham al det bedste i fremtiden.
Tweaker1212 år siden
Jeg må indrømme at jeg ikke rigtig kan se hvorfor han skulle blive fyret lige foreløbig? Jo jo, Tottenham har da ikke været vanvittig overbevisende, men de har til gengæld også en masse nye spillere som skal spilles sammen, og deres situation minder en smule om vores egen på det punkt.

Jeg tror AVB får forholdsvis lang snor af ledelsen i Tottenham, og skal skabe en del dårlige resultater endnu før hans job kan være i fare.

Zolafan12 år siden
Lampard123 har fanget noget. Det er kanongodt skrevet. Selvfølgelig er det bedste for os, at han bliver hos spuds:-)

Ja, jeg er enig i, at han vel ikke med vilje ville ødelægge vores sæson, men hvis nu der er gået så lang tid, at I ikke kan huske hans skandaler, så er der her et par punkter:

1. Foretag ingen ændringer taktisk om du så fører 3-0 eller er bagud 0-3.
2. Uanset hvad der sker, så skal forsvarslinien være placeret ved midterlinien.
3. Sæt ingen på holdet, der er næsten samme alder som dig selv.
4. Lign en fastelavnsklovn på sidelinien.

Hvilke punkter har jeg glemt?
Blue4Life12 år siden
Jeg sætter ikke spørgsmålstegn ved at AVB lavede tydelige fejl i hans Chelsea-periode. Men hvis vi kigger meget abstrakt på det, viste hans ansættelse sig faktisk at blive "a blessing in disguise", da han bragte Di Matteo hjem og dermed taktikken til at vinde pokalen med de store ører :)

Til slut må jeg indrømme at jeg personligt elskede hans ageren på sidelinjen. Ja, manden så lidt latterlig ud til tider, men hans passion viste sig tydeligt, fremfor andre managers der bare sidder og koger fodbold. Men det var også mere eller mindre det eneste positive jeg har at sige om ham. Når ja, han hentede faktisk også en vis Juan Mata til klubben... :)

Lampard12312 år siden
http://onside.dk/premier-league/nedtrykt-villas-boas-tager-ansvar-for-lussing

Jeg har faktisk ondt af Villas-boas. Tottenham har jo faktisk været endnu værre end United i denne sæson. gad vide hvorfor de spiller så dårlig, materialet er der jo til CL.
Jeg må sige at jeg kan sagtens fryde mig over andre managers elendighed(Fx: Manchester United). Men lige præcis denne mand har ikke fortjent at klare det så dårligt. Jeg så lige før nogle af engelske medier og hold da op...

Godt være at det er sport på højeste plan men at man kaste med mudder som var det en svinestig det er uacceptabelt. Det var det samme der forgik med Rafa Benitez. Der er vist næsten ingen der kan se sig fri for ikke at have brugt alle skældsord der kan findes i en ordbog. Hvilket man i sidste ende må sige var unødvendigt...
Awekat12 år siden
Jeg har ikke ondt af ham, men jeg fryder mig bestemt heller ikke. Det er vilkårene som manager på det absolutte topplan. Ansvaret er managerens, det står i enhver jobbeskrivelse, og det er hårdt, men lønnen er også i orden.
AVB leverede ikke de nødvendige resultater i Chelsea, og har heller ikke gjort det i Tottenham. Hvis han bliver fyret, er det hans egen skyld og spillernes skyld. De har dygtige og spændende spillere, og de burde hverken tabe 6-0 til City eller 5-0 til Liverpool, men det gjorde de, og AVB sad ved roret. Man kan ikke fyre spillerne, men man kan fyre manageren. Så det er nok sådan det ender.

Men enig i at det til tider er usmageligt i den engelske presse.
Blue4Life12 år siden
Må indrømme at jeg blev ærgerlig over nyheden om at Liverpool havde banket "The Shits from Spurs" med hele 5-0! Hvad er der sket med den defensive disciplin i Premier League... Sørgerlig præstation, og mon ikke Tottenhams ledelse overvejer kraftigt at tilbyde ham en fyreseddel, som i jo allerede har nævnt.
Tweaker1212 år siden
Nu er han blevet fyret!

http://www1.skysports.com/football/news/11675/9076317/premier-league-tottenham-hotspur-sack-andre-villas-boas

Mærkeligt at han ikke fik længere snor...
Michael8212 år siden
Damnit - you beat me to it :)

http://www.bold.dk/nyt/Spurs-fyrer-Villas-Boas
Michael8212 år siden
I øvrigt...

https://scontent-a-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/1471916_865594853480732_1879227253_n.jpg ;)
Tweaker1212 år siden
Sorry Michael! ;-)

Sjovt billede :D
Lampard12312 år siden
Så skete det.. Det er vel entelig fair nok. De spillede som nogle lobber og tabte og mistede en masse ære..

Det bliver spænende at se hvem der kommer ind i stedet for.. Der har jo været rygter om at Laudrup måske skal til tottenham! Det håber vi ikke. Så vel endnu flere kampe med Tottenham blive vist...
Blue4Life12 år siden
Tilgengæld ville vi slippe for at se Swansea ved hver tænkelige lejlighed... Den danske mediedækning af fodbold er nogle gange ikke til at holde ud.. Suk :)
Awekat12 år siden
Man kan ikke fyre spillerne, men man kan fyre manageren. Så det er nok sådan det ender.

Tja :)
Obi12 år siden
Er begyndt at tro at AVB i Porto blot var lucky punch og altid ville blive sammenlignet med Mourinho, en meget billig kopi...

Næste kamp

Onsdag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

Lørdag 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.