Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Ingen planer om Cahill

Der har været meget snak om at Chelsea skulle være meget interreseret i Gary Cahill. Men det er ikke en del af AVB\'s plan.

- Han er en fantastisk spiller, fordi han spiller på det engelske landshold. Han er en forsvar af meget høj kvalitet. Han har haft en fantastisk sidste sæson med Bolton og det engelske landshold, men han er ikke en spiller, vi overvejer, udtalte Chelsea portugisiske manager til Sky Sports.

http://www.chelseasupport.dk/nyheder/villas-boas-vi-har-ikke-planer-om-modric-og-cahill

14 år siden
2531 visninger

Kommentarer

Ejerskov14 år siden

Tja.. ved ikke hvor meget man skal lægge i en sådan kommentar. Det er jo før set at spillere bliver snakket op på en urimelig pris, bare fordi rygterne går i pressen.

Der kan jo godt ske ændringer i truppen som muligvis gør Cahill interessant - eks. hvis Alex smutter til vinter.

Fair udtalelse, men ville ikke blive overrasket hvis vi alligevel laver et move på ham :)

Awekat14 år siden

Tror United snupper Cahill foran snuden på Chelsea.Vidic ude resten af sæsonen. Ferdinand / Jones / Evans / Smalling har de til midterforsvaret tilbage.

Deres 2 brasilianske tvillinge-backs er begge skadet, så Smalling bliver tit brugt der på højre back, og Jones ser ud til at blive omskolet til midtbane, så har de Ferdinand og Evans tilbage, og det tror jeg Fergie får lange løg af...

Ville ikke blive overrasket hvis de hentede ham billigt i januar. 

Drogba14 år siden

@Awekat

Du har en pointe Awekat. Men jeg tror ikke at de køber en ny forsvarsspiller. De mangler kreativitet på midtbanen og jeg tror derfor de køber en midtbanespiller også sætter Jones ned i forsvaret igen.

TrueBlue14 år siden

Jeg ved ikke helt, hvis Alex smutter skal vi have en ekstra Central Forsvarer så der ser jeg intet problem med at hente Cahill

Obi14 år siden

Læste at det ikke var sikkert at Alex heller røg, ikke for en hver pris. HSV\' Slobodan Rajkovi? læste jeg om at de kunne hente ham hjem igen, hvilket jeg personligt håber kunne blive aktuel..

Steen14 år siden

@Ejerskov > Hvordan kan Alex\'s situation ændre på det for Cahill? Cahill ville forvente en fast plads inde... Hvilket Alex ikke har.. :)

Awekat14 år siden

Det ændrer vel mest for Chelsea, men man kan vel ikke udelukke, at Cahill gør sig tanker om, hvor mange forsvarsspillere der er at konkurrere med? So far: Terry, Luiz, Ivanovic, Alex - som er inde i førsteholdstruppen. 

Han kunne gøre sig tanker om, at han kunne blive den \"nye engelske midtstopper\" i Chelsea, når Terry en dag takker af. Men CLL bliver han aldrig 

Steen14 år siden

Jeg tror ikke det bliver Cahill, når vi skal kigge på forsvarsspillere i Chelsea til Januar, eller til sommer... Jeg tror han bliver udenlandsk.

MaxAbdi14 år siden

hvis vores forsvar spiller som de har gjort de senest 3 kampe, mod newcaslte, valencia og city..  så har vi ikke behøv for at købe nogle ind til januar, hvis situationen så ændrer sig i løbet af foråret, kan vi jo altid hente Bruma tilbage fra hamubrg..

Næste kamp

I dag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

Lørdag 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.