Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Januar Transfer?

Hej alle sammen :)

Jeg synes virkelig at vi skal forstærke vores trup til Januar, især til forsvaret.

Hvad synes I og hvem skal vi købe?

14 år siden
6395 visninger

Kommentarer

Steen14 år siden

Hvis der skal ske noget, er det forsvaret der skal forstærkes... ikke andet

Drogba14 år siden

Lad os se det i øjnene. Ingen af vores frontangribere duer til noget. 

Torres har ikke bevist noget som helst siden sin ankomst og jeg synes ikke vi kan blive ved med at give ham chancer. Drogba ligner mere og mere en færdig mand. Lukaku er stadig al for ung og er vores fremtid. Vi mangler en angriber der kan gå ind og scorer mål på samlebånd ligesom alle de andre storhold har det. 

Utd - Wayne Rooney og Hernandez

City- Agüero, Dzeko og Balotelli

Arsenal - Van persie

Bayern - Gomez

Real - Ronaldo, Benzema, Higuain

FCB - Messi

Mit januar ønske må være Hulk. Ikke kun pga hans scoringsgennemsnit men jeg synes han er en meget komplet angriber. Han er hurtig, stærk, teknisk og har et eminent skud med sit venstre ben. AVB kender ham og ved hvordan han skal bruges.  

Og selvfølgelig skal vi også have en eller to nye forsvarsspillere. Måske Gary Cahill fra Bolton. 

Awekat14 år siden

Hulk kunne være awesome, men jeg tror desværre det må blive mere ønsketænkning. Hvis vi er heldige til sommer, men tror sgu ikke på det til vinter. Bolton vælter sig ikke ligefrem i gode forsvarsspillere, men tror på at Gary Cahill kan købes til vinter, da han ellers vil være på fri transfer til sommer.

Jeg må desværre nok erkende, at jeg ikke ved hvem vi skal hente ind i en januar transfer, som er rigtig god angriber. Men et realistisk bud kunne være Moussa Sow. Omvendt, tror jeg ingen havde forventet det ville være realistisk at hente Torres i sidste års vinter-transfer, så alt kan vel ske.

Henssel14 år siden

Helt enig i Hulk han kunne være fantastisk. Men jeg kunne også godt tænke mig at se Gomez han kunne være god. 

Awekat14 år siden

Undskyld, men jeg efterlyser, og savner, lidt en realistisk tilgang til topics.

Jeg har fuldstændig droppet at benytte Chelsea Support Danmark på facebook, fordi det mest af alt ligner en børnehave frem for et Chelsea forum.

Det er fint nok med emner, omhandlende kommende transfers, men behøver vi læse om, at folk vil have de mest scorende spillende hele tiden? Gomez, jo han er vild nok i Bayern, men helt ærligt? De er stærkt med i Bundesligaen, de er stadig med i CHL, han er topscorer for Bayern, hvorfor skulle han forlade Bayern til vinter til fordel for Chelsea, som hænger med røven i vandskorpen i PL, er tvivlsomme i CHL og lige røget ud af Carling Cuppen...Hvad med Robin Van Persie? - Nej Messi!? NEJ VI SKAL HAVE RONALDO! Hov - nej Agüero, Dzeko, Hazzard, og Götze............... 

Undskyld for galden, men det er sgu ikke football manager eller fifa det her.

padefar14 år siden

^so true! Jeg synes at vi skal have en ny angriber, men han behøves bestemt ikke være et af de helt store navne. Jeg kunne rigtig godt tænke mig en 20 - 22 årig som suplement til Torres (Jeg regner med at Drogba forlader klubben snarligt). Et godt januar vindue for mig vil være EN forsvars spiller, og EN angriber. Gerne begge omkring de 20. Jeg mener ikke truppen har brug for forstærkninger, men suplimenter. (Eller hvordan helvede det nu staves) :)

Obi14 år siden

Awekat, du må ikke tro jeg slikker røv på dig, men er enig med dig, nok en gang.Men som rygter siger, så tror jeg lidt på en som Cahil fra Bolton. Han har vist længe gerne ville til en større klub, og med kontrakt udløb her til sommer kan han hentes billigt. Dog er han ikke sikker på førsteholds bold, hvilket han jo nok også vægter lidt, nu hvor EM står for døren. Ellers så tror jeg ikke at Chelsea går ud og laver de store handler. Håber at defensiven bare tager sig sammen, for spiller for spiller er de jo dygtige spillere. Men det er i midtforsvaret at det kniber, og Luiz har vært under lidt kritik, og Terry er urørligt.. Van der Viel fra Ajax har ligeledes vært snak om, men sidst jeg læste var han var klar til at skifte til Valencia. Dog er det rygter og slader, så tror ikke så meget før der kommer noget konkret. Men køb for 500-600 mio de brugte sidste vinter, tror jeg næppe sker igen..

Chelsea4evertrueblue14 år siden

En stærk angriber vil være at foretrække nu hvor vi mister Anelka og evt Drogba.

Hvad med Emmanuel Adebayor? Jeg mener bare han er i overskud hos City og Spurs vil sikkert ikke betale hans løn.

Han har virkelig gjort en forskel for Spurs og har fysik og teknik til at overtage Drogba\'s rolle. Ved dog ikke helt med hans personlighed, men har er blevet mere moden dog stadig \"kun\" 27 år. Hvad syntes I? Jeg kan også godt lide Ayew fra Marseille.

Michael8214 år siden

Obi - du slikker altid røv, det troede jeg var konstateret sidste måned ;).

Awekat - well spoken

Angående Topic:

Pt. kan jeg stadig se Drogba fortsætte og derudover så tror jeg ikke at vi skal ha\' en ny spidsangriber, hvis Torres og Drogba begge bliver. Det mål som Droggy lavede og det oplæg som Torres lavede var begge klasse.

Det som JEG selv mener at der skal fokuseres på er netop det spil som AVB vil ha\'. Og det er det hurtige spil. Spillere som Mata. Spillere der kan præstere det samme som Cole og Malouda lavede på venstrefløjen i 09/10 sæsonen. Personligt vil jeg gerne se Ivan the terrible spille højeback, med Luiz på midten sammen med Terry. Så indføre Bertrand langsomt som overtagning for Cole.

Personligt tror jeg ikke der skal mange ting til. Hvis det skal være noget, så ville jeg faktisk RIGTIG gerne se en spiller som Neymar komme til.

Ja, han ville være vold dyr

Ja, han har en mega flabet attitude

Ja, han rundbarberer forsvarsspillere, ikke kun på klubplan men også på landsholdet.

Personligt savner jeg lidt Essien stadig... men det er en anden snak :)

Ehlert114 år siden

jeg hader neymar

chelseafan1714 år siden

Jeg mener de bør gå efter en forsvarsspiller, godin, vertonghen eller lignende, ikke en spiller der er gammel, eller for ung, men en der kan komme ind, hjælpe holdet og stadig have en del år tilbage. På midtbenen mener jeg at de har brug for en afløser for Lampard, du kan ikke vinde noget med en spiller der spiller 2 dårlige kampe, 2 gode kampe osv over en sæson, jeg har ikke noget imod ham(han er min yndlingsspiller), men han ser simpelthen bare ikke for godt ud, en Modric ku være vild, men siden han spiller for en af vores størreste rivaler ser det ikke muligt ud at få ham til en fair pris, derfor bør Hamsik være løsningen, utrolig bevægelig, har et godt spark, kan sætte de andre i scene, og har løbene ind i feltet som Lampard, dog ikk på samme niveau. Til sidst mener jeg de bør købe en angriber, jeg er fuldstændig forelsket i Cavani, 3 gode mål mod city i 2 kampe i cl, fortsætter med at score i Serie A, og han er den store, men alligevel hurtige angriber, han minder på en måde om Drogba i hans yngre dage, men han løber mere og er bare på de rigtige steder hele tiden. Man kan godt sige det bliver dyrt, og det ikke er Football Manager osv. Men jeg mener at det ser realistisk ud, dog er der det at jeg ikke tror på at Napoli vil sælge Cavani og Hamsik i samme vindue. derfor bør de blive købt over 2 transfer vinduer

Michael8214 år siden

Ehlert1:

Hvorfor? (Nysgerrig :))

Obi14 år siden

Mochael@ jeg slikker altid røv, det er vejen frem, hellere andres røv en min egen, hvis du forstår..

Jeg kan nu heller ikke lide Neymar, kan ikke lade være med at samligne ham med Robinho, den gang han var i Santos, og al den hyben omkring ham. han har da ikke taget europa med storm, som sydamerika \"lovet\".

Men tror ikke at hverken Cavani, Gomes eller en anden klasse angriber, for man har Torres, og tror han få længere snor, og selv mere en Sheva fik i sin tid. Defensiven skal de se nærmere på, og chelseafan17\'s forslag med Diego Godin var en go mulighed, dog er ulempen han skal vende sig til den engelse spille stil. Men er han ikke også låst for resten af sæsonen mht europa?

chelseafan1714 år siden

Godin har kun spillet Europa League, Ligesom Luiz sidste sæson kan han godt spille CL. Jeg har den fornemelse af at Torres bliver solgt til Januar, eller næste sommer, kan bare ikke se hvorfor AVB vil blive ved med at bruge en angriber der har scoret 6 mål på 12 måneder næsten, han for halvanden mio i løn om ugen, score ikke, og kræver spilletid på grund af hans pris, det bedste ville bare være at sælge ham, Milan søger angriber, de kunne bytte med Pato(Ser ikke realistisk ud), det bare et eksempel. Til januar syns jeg stadig de skulle gå efter Godin eller Vertonghen, en god midtbanespiller, og så må vi se hvordan det går med angrebet til sommer.

Awekat14 år siden

Hvis vi ville have en realistisk, vanvittig farlig angreber til januar, er en lejeaftale med Tevez mit bedste bud. Tror bare ikke på at vi henter en angriber til januar.Jeg ved godt, at Tevez er forhadt, og svær at holde af - men hvis han så kun har mistet halvdelen af hans farlighed af at være ude af truppen så længe, vil han stadig bombe mere end Torres & Lukaku :) Hø hø

Ehlert114 år siden

Michael82:        

som du selv sagde, hans attitude. Men ja   han er sindsyg god, og er et kæmpe talent. Jeg har bare aldrig været helt vild med ham.

MaxAbdi14 år siden

vi skal bruge vores unge talenter... synes personligt ikk at chelsea skal bruge masser af penge hver gang holdet møder modstand.. giv de unge en chance, de er sulten og vil gøre alt for at overbevise at de er fremtiden...

Obi14 år siden

Juventus skulle være ude efter Luiz ifølge indkast.dk

Tror ikke begge ryger i det her vindue, for så har Chelsea da et seriøs problem. Alex tror jeg nok ryger, men selvom at Luiz har haft en mindre go sæson, så bliver han trods alt frem til sommer, og så må vi se om han har en fremtid i klubben..link http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=86661

nikoskov14 år siden

Det, som virker mest sandsynligt for mig, er, at Anelka og Alex åbenlyst ryger ud, og umiddelbart tror jeg meget på, at Cahill kommer ind. I den handel kunne desuden indgå en lejeaftale den anden vej, hvilket der har været rygter om. Desuden tror jeg, at vi kunne se Kevin de Bruyne skifte, hvis ikke her til januar så til sommer.

Peppen14 år siden

Jeg synes også at det ville være klog at få udlejet McEachran, hvis han ikke er tænkt en rolle i denne sæson. Han har trods alt bedre af noget Premier League bold, end vores bænk ;)

Derudover ville en Vargas bestemt ikke være dårligt, og en billig Cahill som supplement til forsvaret kunne jeg godt forestille mig. Jeg tror igen at AVB vil hente unge spillere ind. Heriblandt nævnte Kevin de Bruyne, og så tror jeg på at Lazar Markovic er et varmt emne. Jeg har ikke set mange kampe med ham, men de få det er blevet til har han virket som en utrolig lovende spiller. Han skulle kunne hentes for ca. 85 millioner, og er Chelsea fan, så det ville bestemt ikke være dårligt :-)

nikoskov14 år siden

Har der været rygter om Vargas? For ellers virker Álvaro Pereira noget mere realistisk. Ham har der trods alt været utallige rygter omkring. Ellers er jeg enig i, at det ville være fornuftigt at udleje McEachran..

Peppen14 år siden

Nikoskov;

Der har været adskillige rygter, hovedsaligt i de engelsk medier, om at en Vargas handel var tæt på en realitet.  Selvfølgelig skal du tage rygterne med et gran salt, men kunne godt se Vargas i den blå trøje. Prisen skulle være i omegnen af 150 millioner.

Link fra Indkast: http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=86558

TrueBlue14 år siden

Synes vi skal få købt Gary Cahill nu når det er sikkert at Alex smutter. Han er ung, forholdsvis billig og så bliver det dejligt at se nogle brittere komme til klubben. 

Har hele tiden sagt at Chelsea ikke skal få købt alt for mange spillere i det kommende transfer vindue og det holder jeg stadig fast i. Holdet skal lige lære hinanden, samt at lære det nye system.

MortenBach14 år siden

Sådan ser jeg gerne Chelsea stille op helst til Januar ellers først til sommer. Dog er Neymar nok den sværeste spiller at få fingerene i, men en spiller som Cavani eller en Callejón på toppen med Torres, så vi kan få gang i noget mere spil i føderne og spille hirtigere rundt, ville være fantastisk! 

Obi14 år siden

Morten@ Hvem er det du har som 3 valg efter Götne?Enig det ville være godt med noget fart over feltet. Van Der Viel er vist næsten Valencia spiller..Neymar håber jeg så enderligt ikke kommer til, kan da ikke snuppe ham. Samligner ham nok for meget med Robinho i sin tid.. Men Real og Barca skulle vist være de 2 favoritter til ham..

nikoskov14 år siden

Jeg ser overhovedet ikke Neymar som en realistisk handel. Forstår ikke, hvorfor Chelsea-fans tror, vi køber ham. Han er alt for dyr, og han har gang på gang selv nævnt Spanien som hans europæiske destination. Desuden har vi Lukaku, der er vores store angrebstalent.

Derudover tror jeg også, at Götze er for dyr, så den handel ser jeg også for urealistisk.Jeg tror mere på indkøb af Cahill og De Bruyne evt.

Michael8214 år siden

De Bruyne kommer til Chelsea. Det er ret sikkert.

Spørgsmålet er om Gøtze også gør. Synes jeg har set rygter om det.

Neymar har sagt så meget efterhånden at jeg ikke gider lytte til ham mere. Når han er et nyt sted, så kan jeg kommentere på det, men han har både nævnt Chelsea, Barca og Real som fremtidige steder.

Cahill virker også som en efterhånden \"sikker handel\"

MortenBach14 år siden

Der skulle stå Eriksen, da han klart kan komme med noget hurtighed, og tror også han ville spille fantastisk sammen med Mata og torres. Som sagt skrev jeg også Neymar var svær at få fingrene i, men senere skriver jeg at en angriber som cavani eller Callejón som også har noget speed i føderne kunne spille godt sammen med den offensiv jeg har sat 

TrueBlue14 år siden

Eriksen håber jeg slet ikke vi får. Han er god og alt det der, men han passer slet ikke ind til Premier League og det ville fandme være ærgeligt hvis han fik ødelagt sit talent på grund af at han tog til England. 

Lad os få Cahill hvis Alex smutter, og hvis det ikke er Cahill vi tager ville jeg gerne se Shawcross i Chelsea selv om det næsten er umuligt. Her kommer der lige lidt mere ønsketænkning, Kyle Walker ville jeg faktisk rigtig gerne se i Chelsea, hvis det nu kunne lykkes, men tror det desværre ikke. 

torres9luiz414 år siden

Har lige læst noget interresant på Facebook:

‎\"The Chelsea boss Andre Villas-Boas has already agreed a fee with Bolton for the England defender Gary Cahill, and he will join the Blues on January 1st according to a report in this mornings Daily Mirror.\"

The Sun skriver det samme.

Det er da ikke så skidt, men er det sandt kan jeg ikke sige med sikkerhed:)

MortenBach14 år siden

Vil nu mene at Eriksen sagtens ville kunne spille i England! Hvis han tager til spanien bliver hans karriere ødelagt! Han kan ikke komme på hold i hverken Madrid eller Barcelona, så Chelsea ville være en god mulighed for Eriksen. Man sagde også dengang Silva smuttede til City at det ikke ville kunne lade sig gøre for ham at spille i den engelsk liga, men nu er han en af de bedste. Hvis Chelsea køber Eriksen til sommer og får en Cahill og evt. en angriber til Januar, så begynder det at se lovende ud! 

nikoskov14 år siden

Det lyder sgu godt med Cahill. Jeg synes, at han vil være en perfekt signing. Eriksen regner jeg slet ikke for at være på Villas-Boas\' ønskeliste. Det er vidst bare os danskere, der rygter ham til vores respektive klubber. Der er mange spillere som Moutinho, Götze, De Bruyne osv, der er prioteret højere end ham..

MortenBach14 år siden

Kan ikke se os bruge Moutinho på nogen måde! 

nikoskov14 år siden

Det kan Villas-Boas! Jeg har ikke selv det store kendsakb til ham..

Michael8214 år siden

Jf. Daily Star

\"Chelsea will attempt to sign Lille midfielder Eden Hazard, 20, if they fail to land Jack Rodwell from Everton.\"

NUI jeg håber på at det er sandt!

TrueBlue14 år siden

Angribere: Vi behøver ikke en Angriberer lige nu

Midtbanene: der behøver vi heller ikke nogle spillere lige nu

Forsvar: Cahill/shawcross, Walker

Det skal lige siges at Cahill/shawcross, Walker ikke er totalt nødvendige og vi kan sagtens klare os godt med det metriale vi har nu.

nikoskov14 år siden

#TrueBlue

De Bruyne er fløj/angriber.. :)

TrueBlue14 år siden

Sorry mate min fejl.

Næste kamp

Lørdag 20:00
Premier League Premier League
ChelseaChelsea vs. WolvesWolves

Forrige kamp

I går 17:45
Champions League Champions League