Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Kalidou Koulibaly er landet i London..!

Så er det tæt på, at den skulle være hjemme, Kalidou Koulibaly er landet i London og er tæt på Chelsea.. Jeg kender ham ikke rigtig, hvad siger i andre til handlen ??
http://indkast.dk/146756/napoli-spiller-på-vej-til-england
9 år siden
5037 visninger

Kommentarer

Frede21079 år siden
http://www.fourfourtwo.com/features/kalidou-koulibaly-all-about-napoli-giant-whos-luring-man-united-and-bayern-scouts

God artikel om ham her. Håber handlen kommer i hus - han virker som den rette mand. God fysik, god fart, vild teknik og virkelig god med fødderne!
Ehazard179 år siden
Tror han er vild! Det er han i hvertfald i FIFA.. ;)
HanniCFC9 år siden
Ehaazard17 der indgår da meget FIFA i dine rygte bidrag :-) (Ikke ondt ment, bare for fun)
HanniCFC9 år siden
Men ja, Koulibaly er en fantastisk og ung spiller, der vil forstærke truppen markant. Da jeg virkelig er bange for at bruge Terry og Cahill igen, så kunne Koulibaly jo skabe en solid og ung duo med den snart tilbagevendende Zouma!
Ehazard179 år siden
Ser ikke så meget fodbold udover England, så må man jo bruge sine erfaringer :D
Ehazard179 år siden
Vi skulle eftersigende have budt 60 mio. £ på ham, jeg ved godt nok ikke om jeg synes han er det værd.
Mart99499 år siden
Tror ikke vi får en midterforsvar af højeste kvalitet for mindre end 60 mio. £ så om det er ham eller en anden vi giver så meget for, tror jeg ikke der vil være så stor forskel på.
HanniCFC9 år siden
Det bliver vist ikke til noget alligevel... (Som mange af de andre transfer-targets)
Mart99499 år siden
Nej tværtimod er Kurt Zouma på vej til Schalke på en låneaftale! :(
Dwise9 år siden
Jeg tror, at vi kan være ret sikre på, at Zouma bliver i Chelsea. Alt andet virker usandsynligt. Især når man tænker på vores nuværende bredde i forsvaret.
Michael829 år siden
Enig - tvivler meget på at Zouma skal nogen steder hen. Så det og smilede. AC må næsten også være en del af det fremtidige hold. Han er utrolig stabil og kan spille 3-5-2. Zouma viste hvor dygtig han var og slog uden problemer Cahill af pinden.

Jeg mener stadig at Ivan og Cahill er "over the hill" . Vi kan dog ikke sælge dem nu, da vi ingen erstatninger har. Håber lidt på at Ola Aina får nogle chancer i BPL for at bevise sit værd. Ville også gerne se Kennedy få nogle chancer, men det er den offensive snak :)
HanniCFC9 år siden
Under Guus Hiddink blev Kenedy brugt som venstre back, og det gjorde han da meget fint. Han var en af de positive spillere mod PSG i vinteren.

Næste kamp

Onsdag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

Lørdag 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.