Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Lukaku på lån til Everton

Hold kæft jeg er skuffet over vores ledelse og Mourinho.

Hvordan kan man love Lukaku spilletid og muligheder for få uger siden og nu sætte ham til Everton på lån.

Lukaku er bedre end både Ba og Torres på alle fronter så forstår det virkelig ikke.

Vores situation.

Eto - Torres - Ba.. Sidste nævnte er set på Arsenals anlæg så kan være han kommer i en af de transfer som kommer efter kl. 00:00 grundet det store pres på FA her til aften.

Hvordan synes i vores angrebs situation ser ud ?
12 år siden
5599 visninger

Kommentarer

Thorsager12 år siden
Sjovt hvordan folk bliver ved at påstå Lukaku er bedre end ham og ham og dem og dem. De eneste som åbenbart ikke kan se det er ledelsen og træneren.

Come on for fanden, stop nu med de drømme om en 'frelser' i form af en angriber som skal komme og redde det hele. Fuck jeg blir træt af den naivitet.

Lukaku er ung og grøn. Han gør CFC bedre gavn de næste år, enten på holdet eller økonomisk ved at udvikle sig ved at spille for f.eks Everton. Hos CFC ville de mere rutinerende altid blive fortrukket, på trods af alle de urealistiske drømme om 'den nye drogba'
Vær nu en smule realistisk i stedet for det drømmeri, og råben op om han er bedre end alle andre... Suk.
ThomasOverbye12 år siden
Ud fra sidste sæson så er Lukaku bedre end både Torres og Ba.

Torres har haft flere down perioder end opture hos Chelsea og Ba har løbet i flere offside end lavet mål og skabt chancer.

Ved udemærket godt at Lukaku er en rookie men der er potentiale i ham og hvis man ser Lukaku op mod Torres og Ba vil jeg stadig mene at han er bedre.

Han er ikke vores frelser og kan ikke afgøre CL kampe for os endnu men der tror jeg Eto kommer ind i billedet.
ChristianK12 år siden
Er der ikke please, en som kan forklare mig hvorfor Mou gør det her?? Der vel kun at håbe at Eto'o kommer til at bombe nogle kasser inde, vi må også være realistiske at sige, at vi ikke har den angriber som kan stige til tops på topscorelisten og det nok er vores off. midtbane der igen skal sørge for det, men det 3 rutinerede angribere og ikke en ung (men stadigvæk god) angriber, som skal "leve" af at score, for at udvikle sig bedst muligt (så derfor kan det ikke være helt dumt at han får lov at spille på fuldtid i Everton).

jeg er lidt splittet, men samtidig kan jeg godt se logikken i det på en måde...
Awekat12 år siden
Undskyld mig Thorsager, men det er da det værste vrøvl du lukker ud der.
Der har aldrig været nogen som har sagt at Lukaku var en frelser, men han har præsteret bedre i sidste sæson i Premier League end Ba og Torres, og han var bedre i preseason.

At klubben, dvs. Mourinho og vores ledelse, går ud og siger, at Lukaku ikke bliver udlejet i år, at han skal have masser af spilletid, at vi satser på de unge, og blah blah blah, bliver simpelthen så pisse utroværdigt, når handlinger er direkte modsatte af hvad de siger.

Så vil jeg sådan set skide på om han er grøn eller ej. At man henter en 31 årig tidl. stjerneangriber ind, der toppede for 5 år siden, og sender Lukaku afsted, er mig en decideret gåde.
Håber nærmest at de 3 angribere vi har tilbage flopper noget så grusomt, så de kan se konsekvenserne af deres handling.

Ja jeg er morgensur!
Chirsten12 år siden
Vanvittig skuffende nyhed at vågne op til!

Nu må vi bare håbe at han kommer til at bombe i Everton, så ledelsen kan se at de har lavet en kæmpe fejle. Samtidig må vi bede til Eto'o, Ba og Torres eftersom vores skæbne hviler hos dem nu.

Thorsager12 år siden
Hmm, ved sgu heller ikke helt hvad der fik mig til at skrive den kommentar.
Awekat. Du har ret i at de er vendt temmelig hurtigt rundt i forhold til udmelding omkring Lukaku. Undrer mig ærlig talt osse.
Jeg mener dog stadig at der er en tendens til en glorificering af lukaku, hvis man hurtigt opsummerer de måneders forumposts, og urealistisk store forhåbninger til ham.
Generelt er jeg nok træt af, og det er måske mest af alt det jeg reagerer på, at der bliver lagt så stor vægt på 'den næste store angriber' igen og igen, uanset om det så var falcao eller lukaku. At nu får vi en bomber, og så bliver alt bedre.
Det er ikke den her forumtråds skyld.

Jeg er osse enig i din undring over valget a Eto'o, da jeg ligesom Awekat mener der er risiko for Torres historien gentager sig. Da jeg mener der er noget galt i måden vi sætter vores angribere op på. Hvilket måske kunne forklare hvorfor flere 'store angriber' navne igennem tiden i Chelsea ikke har formået at slå til. Jeg frygter en gentagelse, men håber sgu det bedste .
Jeg havde osse håbet at vi skulle se Lukaku spille i CFC' trøje, men det skal sgu nok komme.
Beklager mit lidt mavesure udbrud.
Godmorgen til alle.
Tweaker1212 år siden
En rigtig skuffende nyhed at vågne op til. Jeg må indrømme at jeg ikke forstår Mourinho og ledelsen, når man vælger at leje ham ud. Giv nu manden chancen! De andre angribere vi har, er lort på lort! Lige som Awekat, så er jeg også godt morgen sur!
Duxii12 år siden
Sådan er det når man brænder et vigtigt straffe, så ryger man af holdet!

I kan være A
Obi12 år siden
Det var da et træls en at vågne op til, men tror nok at det er en kamp imellem Torres og Etoó, og alle ved at Lukaku har brug for at spille for at slå igennem, så på den konto virker det sgu meget fornuftigt. Han sad jo i hans første år konstant på bænken, og da han fik spillet tid i WBA, Boooom! Stadig ville jeg gerne havde set ham i aktion i år.
justblue12312 år siden
Det er fandme træls, at vågne op til sådan en nyhed! Jeg mener nu kommer han til at score mål i massevis for Everton-.-'
elnino912 år siden
Den havde jeg ikke set at komme, må indrømme at jeg er pænt skuffet. Havde håbet han kunne, blive første angriber i denne sæson. Havde håbet at vi evt. kunne sende Ba afsted, til enten Newcatle, eller West Ham.

Er dog lettet over at Mata bliver. Men får han ikke spilletid frem til vintertransfervinduet, er jeg bange for han skifter, hvis ikke han får noget mere spilletid med en central rolle med evt. Hazard og Willian på kanterne.

nikoskov12 år siden
Jeg er ligesom mange af jer skuffet over at vågne op til denne nyhed i morges. Først var jeg uforstående og frustreret over ledelsen, men efter at have tænkt den igennem i løbet af dagen, har mine tanker ændret sig.
Jeg tror i virkeligheden, at jeg og mange andre har været for naive i vores tanker omhandlende Lukaku. Han blev hurtigt en fanfavorit - fordi vi ikke havde andre angribere at lægge vores lid til - men vi skal ikke glemme, at han stadig er meget ung og uerfaren. Selvom vi alle gerne vil det, er han nok ikke klar til at være førsteangriber i en klub af Chelseas kaliber.
I dette tilfælde må jeg indrømme, at jeg stoler blindt på Mourinho og hans spilkoncept, og det er jo tydeligvis hans vurdering, at Lukaku og holdet får mest ud af endnu et års udleje til vores uslebne diamant.
Jeg er sikker på, at han kommer til at score mål for Everton, også flere end Torres gør for os, og så kan man igen ærgre sig over, at han ikke banker dem ind for vores blå trøje. Jeg tror dog, at det mentale pres spiller en stor rolle i den sammenhæng. Presset er kæmpe stort i Chelsea, og det er et pres Torres og Eto'o allerede kender til. I Everton kan Lukaku spille med lidt mindre pres på sine skuldre, og han vil samtidig kunne etablere sig som førsteangriber.
KongDef12 år siden
Hvis Mourinho ikke havde tænkt sig at bruge Lukaku som førstevalg er det jo mest fornuftigt at udleje ham,. Lukaku SKAL have spilletid for at kunne udvikle sig til vores fremtidige angriber. Og torr også han blive ren succes i Everton. Næste sommer er han tilbage, hvor Eto og Ba formentlig begge er fortid. Dermed er vejen banet for pladsen som førsteangriber
nikoskov12 år siden
Man kan godt være skeptisk overfor købet af Eto'o som erstatning, men han har som bekendt kun fået et enkelt år. Det ligger stærkt op til, at han og Ba/Torres er væk til næste sommer, og så kan Lukaku "endelig" indtræde på tronen.
Frede210712 år siden
Her Mou's ord:
"With Lukaku, we have Fernando (Torres), (Samuel) Eto'o and Demba (Ba). Of course he would get playing time, but it's the choice of playing basically every weekend"

Det er jo præcist sagt. Han er så stort et talent, at han bliver nødt til at få maksimal spilletid, så hans gode udvikling kan fortsætte. Jeg ser Everton som et godt valg - de er et eller to niveauer over West Brom, hvilket kan være med til at skærpe og forbedre ham endnu mere.
Og som nikoskov rigtigt skriver, så er Eto'o her kun et år, hvilket betyder, Luke kan komme tilbage som første angriber efter en (forhåbentligt) fremragende sæson med masser af mål.

Mht. Ba, sys jeg det var ærgeligt han ikke røg. Han har ikke helt niveauet til Chelsea.
Kirk12 år siden
http://tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/mourinho-havde-gerne-beholdt-lukaku-og-moses

Så giver det mening! :)

Næste kamp

Lørdag 20:00
Premier League Premier League
ChelseaChelsea vs. WolvesWolves

Forrige kamp

I dag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag2 : 2ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.