Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Mangler Chelsea, ikke flere engelske spillere!

Ser næsten hver eneste dag, nye udenlandske spillere bliver rygtet til Chelsea.
Men synes helt sikkert at der mangler engelske spillere i truppen.
Er lidt ked af, at Luke Shaw ikke endte på broen..
f.eks. lorte Liverpool som havde en del med til VM, selvom det selvfølgelig, ikke lige gik England særlig godt..
11 år siden
2251 visninger

Kommentarer

LilHenrik11 år siden
Jeg syntes bestemt også at vi mangler flere engelske spillere, men på den anden side, se hvordan det gik alle de engelske spillere i VM, hvis der er så stor kvalitetsforskel, så syntes jeg bestemt bedre om at have 3 fra Belgien, som kom langt, 3 fra Brasillien, som også kom langt :)
Men tror dog også det var gået England bedre hvis det var Terry der stod sammen med Cahill, de kender hinanden og ville danne et sikkert forsvars par :)
Maansen11 år siden
Jeg er også helt enige i, at vi mangler englændere. Men gode Engelske spillere hænger absolut ikke på træerne og med mindre klubberne udvikler og træner dem selv, koster de kassen. Derfor syntes jeg vi skal kigge ned på vores U21 hold, nu hvor vi selv har opbygget sådan et fantastisk akademi, med gode trænere og faciliteter, og med spillerne som John Swift og Lewis Baker, bare for at nævne dem som fik debut sidste sæson, syntes jeg bestemt vores fremtid ser meget lys ud, hvad englændere angår. Jeg håber virkelig også de får mere spille tid i år, da det er nogle virkelig dygtige unge gutter :)

Desuden syntes jeg også vores U/18 hold ser godt ud, der er nogle virkelig dygtige spillere imellem.
andersterry11 år siden
kunne også godt se flere engelske spillere i Chelsea kunne godt se barkley
LilHenrik11 år siden
Klart Barkley og en spiller som Shaw ville kunne pynte hos Chelsea :)

Næste kamp

I dag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

Lørdag 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.