Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Mario Gomez til Chelsea FC

AVB vil måske byde 290 millioner kroner for Bayern Münchens målsluger Mario Gomez allerede i januar måned. Det skriver Daily Star. Modsat Fernando Torres har Mario Gomez masser af mål i støvlerne. I sidste sæson blev han Bundesliga-topscorer med 28 træffere, og også i år har den lange tysker vist sig mere end almindeligt driftsikker. 10 kasser i ligaen, indtilvidere....

Hvad siger I folkens? Torres er godt kørende, men kan vi sætte vores lid til ham? Og kan han fortsat præstere? Jeg vil godt udelukke Drogba, som førstevalg i angrebet. Så en torres, gomez på top, kan det gå galt?

14 år siden
3608 visninger

Kommentarer

Steen14 år siden

Jeg kan ikke se hvorfor vi skal ud og købe en spiller som Gomez, og noget helt andet er, er denne spiller tilsalg? Næppe..

Taber Chelsea fodbold kampe? Nej. Spiller vi fornuftigt med Torres på toppen? Ja.

Fruerlund14 år siden
Jeg er fuldstændig enig med dig Steen. Kan heller ikke se Gomez i Chelsea. For det første passer han ikke ind i Chelsea og for det andet, så har vi Torres der er begyndt at finde formen igen.
Drogba14 år siden

Gomez er en fremragende spiller, men kan som de andre heller ikke se ham i Chelsea. 

Du skal tænke på at Bayern er stortset alle deres modstandere overlegne i Bundesliga og derfor kommer frem til utrolig mange chancer. Og da Gomez er alene på toppen er det helt naturligt at han scorer mål. Mange af hans mål er også scoret på returbolde.  

Jeg skal selvfølgelig ikke tag noget fra Gomez. Han er en fremragende spiller, men jeg tror ikke på han vil scorer ligeså mange mål i England. 

Og jeg vil til slut gerne lige sammenligne ham med Dzeko. Da han spillede i Wolfsburg bankede han også kasser ind. Og jeg tror også at Gomez vil ende som Dzeko i England. 

padefar14 år siden

^ +1

Nuff said

chelseanr114 år siden

Det vil jo være til grin hvis vi går ud og bruger så mange penge på ham, kan vi sku få mange andre der vil passe bedre in... Måske Hazard!!

Aranza14 år siden

Ja, nu kan jeg godt se. For mange ændringer er heller ikke alt for godt i en tid, hvor alt er som det skal være, desuden falder Torres\' selvtillid måske, hvis en ny klasseangriber kommer til klubben. Jeg tænkte bare, at drogba er for gammel, sturridge utilregnelig/ung og Lukaku for ung, Anelka ved man heller ikke. Som det ser ud nu, så når Chelsea meget langt. Men sæt nu Torres får en skade.. eller en anden for den sags skyld.. så må vi vel håbe sturridge, Anelka, og Drogba slår til! Og forresten Essien kommer vel tilbage til Januar? Det kunne være så vigtigt!!

Steen14 år siden

Jeg vil også mene det er stupidt at gå ud og bruge penge på Gomez, vi har Torres og masser af talent i baggrunden! Det er tåbeligt..

Obi14 år siden

Helt enig. Men sådan nogle rygter vil altid opstå når man har en rigmand i ryggen..Synes man skal satse på Torres, og så lade ham være første valg (med mindre han falder helt igennem, vel og mærket).. Løsningen er ikke bare at købe sig til succes, eller jo, det hjælper, men med den nye finace fair play regl, så skal man ikke smide 300-400 efter en spiller, for så skal pengene findes først, og hvorfor sælge ud af breden for at få råd til en spiller..

Steen14 år siden

Hvor var den regl da City blev bygget?

Obi14 år siden

Den regl træder i kraft fra næste sæson...http://www.uefa.com/uefa/aboutuefa/organisation/executivecommittee/news/newsid=1493078.html

Næste kamp

Lørdag 20:00
Premier League Premier League
ChelseaChelsea vs. WolvesWolves

Forrige kamp

I går 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag2 : 2ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.